Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näin ollaan yritettykin, mutta 90% varmuudella ei päästä samaan joukkueeseen.
Verkkokaupasta tuli sähköpostitse tuo SPECACT Kit Upgradeen oikeuttava koodi. Otin sen käyttöön PS3:lla mutta mistä noita skinejä pääsee vaihtamaan (vai pääseekö lainkaan)? Vaihtuuko ne siis jotenkin automaattisesti?
Verkkokaupasta tuli sähköpostitse tuo SPECACT Kit Upgradeen oikeuttava koodi. Otin sen käyttöön PS3:lla mutta mistä noita skinejä pääsee vaihtamaan (vai pääseekö lainkaan)? Vaihtuuko ne siis jotenkin automaattisesti?
Suomalaisia vastaan ei ole kiva pelata . Ei mulla muuta..
Ongelma onkin siinä, että niitä flarejakaan ei ole vielä auki. Tänään Kharg Islandissa rushissa puolustajana sain niihin veneisiin ja tankkeihin osumia, mutta ei tullut kuin 36pts yhteensä jeteille. Pariin helikopteriin ja jettiin sain osumia, mutta ei tullut pisteitä ollenkaan.
.
Ei ole, jokaisesta sadasta taposta samalla aseella saa Service Starin.
Ei nuo hekot kyllä pysy hanskassa oikein vieläkään Jeteillä pysyy Ace Combat -veteraanina helposti ilmassa, mutta tosiaan omalta tiimiltä kaipaisi enemmän spottausapua, niin voisi maa-ajoneuvojakin koettaa tuhota. Tankit tässä pelissä ovat aika petoja, varsinkin jalkaväkeä vastaan kun yhdistelmänä on maintenance (nopeampi korjaantuminen), lämpökamera ja canister shells, eli käytännössä iso haulikko. Sainpa pudotettua jetinkin Kharg Islandissa tankilla, kun yritti minua liitopommituksella tuhota
My Soldier -sivulta itse pelissä. Taisi olla siellä customize kohdassa, että pitää painaa kolmiota (appearance?).
Ja aivan hirveätä sikaa annetaan.
Odottelin kopua kun paikalle kiitää kaksi kappaletta janttereita autolla.
Tekivät mulle vanhanaikaisen autosta uloshypyn. Bad Luck
Onnekkaat, itse pääsen vain viikonloppusin pelaamaan. Itse asun opiskelija-asuntolassa arkipäivät kaukana kotia opiskeluun keskittyneenä.Hemmetin mukava peli. Pelannu sen vajaa 19 tuntia ja kohta lvl 28.
Suomalaisia vastaan ei ole kiva pelata . Ei mulla muuta..