Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Clan Tag BF3:n

Eli kertokaa ny joku miten sen clan tagin saa, muutamas matsis nähny joillakin semmonen. Ite löydä sitä mistään saatika mitään ohjeita siihen
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Clan tagin saa ainoastaan battlelogin kautta. Siellä on edit profile jossa mm. cln tag syötetään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näin ollaan yritettykin, mutta 90% varmuudella ei päästä samaan joukkueeseen.

Jos on ongelmia kun liitytte squadina peliin, niin siinä lataus valikossa kun se kysyy että haluatko squadiin niin paina O Eli ei itellä ainakin tuo toimii :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiitos vaan eilisille tiimikavereille ja vastustajille. Meno oli mahtavaa! themanhandler, Mikko jotakin? ja muut kumppanit pistivät haisemaan vastapuolella. Siinä oli henki herkässä mutta hyvin se oma tiimi pelasi yhteen ja eteneminen pysähtyi toisille M-comeille siinä lentotukialus kentässä.

Verkkokaupasta tuli sähköpostitse tuo SPECACT Kit Upgradeen oikeuttava koodi. Otin sen käyttöön PS3:lla mutta mistä noita skinejä pääsee vaihtamaan (vai pääseekö lainkaan)? Vaihtuuko ne siis jotenkin automaattisesti?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Verkkokaupasta tuli sähköpostitse tuo SPECACT Kit Upgradeen oikeuttava koodi. Otin sen käyttöön PS3:lla mutta mistä noita skinejä pääsee vaihtamaan (vai pääseekö lainkaan)? Vaihtuuko ne siis jotenkin automaattisesti?

My Soldier -sivulta itse pelissä. Taisi olla siellä customize kohdassa, että pitää painaa kolmiota (appearance?).

Jokseenki mukavasti keräilly itsekkin nyt pelitunteja. Hyvin on lähtenyt liikkeelle, mitä nyt lento on ollut "hieman" haastavaa alkuun. Nyt kuitenkin on sekin hiljalleen alkanut sujua. Alkaa vain harmittamaan se, että lähes joka toinen jantteri sitten kantaa alkuvaiheessa avattavaa stingeriä mukanaan jos kentässä sattuu esim. jetti löytymään. Ilman flareja ilmassa pysyminen on lähes toivotonta puuhaa :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tulipa siinä taas tahkottua muutama tunti. Vihut ei ymmärtäny että ku lukitten ohjuksen kopteriin/hävittäjään, että se ohjus ei vielä oo lähteny, laittoivat sitte aina flaret ja sen jälkeen vasta päästin ohjuksen liikkeelle :D En laskenu mutta varmaan parikyt lentohärveliä tuli pudotettua, tosin vaan 2 tappoa ku ehtivät aina hyppimään pois. Nyt ku 7h takana niin alkaa oppia mapit aika hyvin ja muutenki päässy peliin mukaan, k/d-ratio ja spm:kin alkaa olla jo ihan normaalitasolla.
Tässä saa kyllä oikeen nauttia pelistä jos pääsee squadiin joka ymmärtää pelata squadina ja tekee mitä leader käskee. Paljo paremmin tuntuu porukka ymmärtävän squadin tarkotuksen ku bc2:ssa, äskenkää ei tarvinnu edes pyytää panoksia/medikittiä ku joku oli jo antamassa.

Laitoin muuten kans tohon KFin2-platooniin liittymispyynnön. Lisäilkääpä psn:ssä Stifu kaveriksi, Battlelogissa myös
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Verkkokaupasta tuli sähköpostitse tuo SPECACT Kit Upgradeen oikeuttava koodi. Otin sen käyttöön PS3:lla mutta mistä noita skinejä pääsee vaihtamaan (vai pääseekö lainkaan)? Vaihtuuko ne siis jotenkin automaattisesti?

Menet asevalikkoon ja painat siinä kolmioo, niin voit vaihtaa niitä :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ongelma onkin siinä, että niitä flarejakaan ei ole vielä auki. Tänään Kharg Islandissa rushissa puolustajana sain niihin veneisiin ja tankkeihin osumia, mutta ei tullut kuin 36pts yhteensä jeteille. Pariin helikopteriin ja jettiin sain osumia, mutta ei tullut pisteitä ollenkaan.
.

Flaret saa muistaakseni 300p kohdalla auki, eli ei muutakun grindaamaan. Elä vedä kamikaze syöksyjä, vaan ihan sieltä lentoalueen rajalta lähes vaakatasossa kohti taisteluja. Tankin disabloiminen vaatii about 2-3s purskeen tykistä ja jetin hieman vähemmän. Kokeile pelata softcoressa ja pyytää kavereita spottamaan niitä tankkeja, helpottuu se löytäminen kummasti. Siihen asti, että saa air radarin auki nuo dogfightit on kyllä melko haastavia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ole, jokaisesta sadasta taposta samalla aseella saa Service Starin.

Ei nuo hekot kyllä pysy hanskassa oikein vieläkään :confused: Jeteillä pysyy Ace Combat -veteraanina helposti ilmassa, mutta tosiaan omalta tiimiltä kaipaisi enemmän spottausapua, niin voisi maa-ajoneuvojakin koettaa tuhota. Tankit tässä pelissä ovat aika petoja, varsinkin jalkaväkeä vastaan kun yhdistelmänä on maintenance (nopeampi korjaantuminen), lämpökamera ja canister shells, eli käytännössä iso haulikko. Sainpa pudotettua jetinkin Kharg Islandissa tankilla, kun yritti minua liitopommituksella tuhota :D

Ite olen huomannut, että kun lentää jeteillä ilmassa ja koitttaa ite spotata niitä tankkeja sun muita maasta, niin pelistä kuuluu kyllä että spottaat tankin mutta sitä ei vain näy ennen kuin olet paljon paljon lähempänä maata. Itselläni on kumminkin tuo AirRadar specci jeteillä ja se helpottaa tankkien ja muiden löytämistä ihan mukavasti. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Moni ei noita kopuja osaa lentää, sen huomaa täälläkin, mutta aika damagea niillä saa aikaa jos osaava semmoisen kyytiin pääsee. Eilen joku kopu pani koko ajan porukkaa matalaksi ja toki sen ohjuksilla saa sieltä alas lopulta, mutta isoa damagea se aina ehti saada aikaan.

Näkeekö mistään COD tyyliin aseiden plussat ja miinukset? Eli siis paljon damage, range jne. jne. ja miten se muuttuu jos laittaa jonkun lisäosan? Jotenkin vaikea noista aseista valita.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

My Soldier -sivulta itse pelissä. Taisi olla siellä customize kohdassa, että pitää painaa kolmiota (appearance?).

Siis se kohta missä on ne eri camokuviot?
Eilen kävin sieltä katsomassa ja sieltä löytyi tosiaan vain tuo camo-valinta...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikähän hiivatti tossa Teheran Highway kartassa oikein on, kun on ainoa kartta jossa on aivan karsea lagi.
Toi pelaamisen aloittaminen on ollut haastavaa, kun ei oikein tiedä millä luokalla haluaisi pelata. Kaikkea pitäisi kokeilla ja muutamalla luokalla on aika samperin makeita leluja. Supportille morkulat ja Engineerille wall-e. Ai ku makiaa... Helikoptereinhin ja tankkeihin kaikkija juttuja. Koukuttavaa...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On tuosta näköjään aika paljon hyötyä, että pelaa suomiporukalla. Eilen kävin kurkkaamassa battlereporttejani ja kappas, W/L rationi näytti 4.38. :D
Tuossa ovat mun battlereportit. Kaikki häviöt ovat siitä, että olen sammuttanut pleikkarin paitsi tuo viimeinen Operation Métro, missä oikeasti tuli häviö.

Siitä vain lisäilemään muakin BL'ssä :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvä DICE/EA
HardCore servereitä eilen tarjolla kokonaista kaksi (2!) kappaletta kun kasuaalia :) oli 70 sivullista
Jouduin nöyrtymään ja pelaamaan corea

Melko mojova aim assist verrattuna hooseehen.
Ja aivan hirveätä sikaa annetaan.
Odottelin kopua kun paikalle kiitää kaksi kappaletta janttereita autolla.
Tekivät mulle vanhanaikaisen autosta uloshypyn. Bad Luck
Eivät tissiposket tienneet että setämieheltä löytyy myös likaisia temppuja pussista.
Spawnasin siihen viereiseen kuljetuskopuun ja asetin sen taktisesti leijumaan siihen hyökkäyskopterin päälle kun vatkainvarkaat koittivat irtautua maasta.
Eihän siinä hyvin käy...
evil
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hemmetin mukava peli. Pelannu sen vajaa 19 tuntia ja kohta lvl 28. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja aivan hirveätä sikaa annetaan.
Odottelin kopua kun paikalle kiitää kaksi kappaletta janttereita autolla.
Tekivät mulle vanhanaikaisen autosta uloshypyn. Bad Luck

Tuota tapahtuu ihan luvattoman paljon ja siksi, kun ajonauvoa itse odottelen saapuvaksi pidän koko ajan ympyrää pohjassa. Muutamat mukavat kyydit saanut jeepin kyydissä, kun spawnaa ratin taakse :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hemmetin mukava peli. Pelannu sen vajaa 19 tuntia ja kohta lvl 28. :)
Onnekkaat, itse pääsen vain viikonloppusin pelaamaan. Itse asun opiskelija-asuntolassa arkipäivät kaukana kotia opiskeluun keskittyneenä. :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli tuo yksinpelikampanja tetsattua läpi normaali-tasolla. Vaikka aiemmin tulikin kritisoitua peliä, niin kokonaisuutena oli varsin viihdyttävä rämistely ja paikoin oli jo hieman sotimisen makua mättään takana maatessa kun luotia lentää eikä vaan näe mistä sitä tulee. :)

Pitäisi nyt koittaa sinne online-puolellekin palata kaatuilemaan..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Suomalaisia vastaan ei ole kiva pelata :(. Ei mulla muuta..

Jaa ei vai. Naama irvessä ja munat turpeessa. Jokainen tappo on voitto ja hävitessäkin jaossa on vain kunniaa. Siis tämä kaikki jos jaksaa antaa kaikkensa koko matsin ajan. Ne suomalaiset muistetaan parhaiten, jotka lanaavat suomitiimejä alakynnestä.
 
Ylös Bottom