Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mun käsittääkseni se piippausääni kertoo, että olet spotannut "liian monta kertaa" ts. estää BC2:sta tutun "roiskimisspottailun".

Katos perkule, tämä oli hyödyllinen tieto. Välillä olenkin ihmetellyt, kun ei saa spotattua. Snipuja kun tulee kytättyä jatkuvalla syötöllä ja select on kovassa käytössä. Porukka tuntuu säästelevän edelleen vähän liikaa tuota spottailua, kun halutaan yksin saada ne pisteet kohteesta, mutta itse etenen aina meiningillä "spottaa ensin ja ammu sitten", jos ei satu lähitilannetta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...mutta itse etenen aina meiningillä "spottaa ensin ja ammu sitten", jos ei satu lähitilannetta.

Sama juttu. Tosin joskus tulee kyllä valopäänä lähitilanteessakin spotattua ennen ampumista, yleensä fataalein seurauksin :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Menee totaalisesti hermot omien toimintaan ne vaan istuu pommi paikan vieressä vaikka tietää, että 20 tappoa, et häviö on tulossa, niin minä siinä kerkesin 3 kertaa armaa sen pommin eikä omat näköjään osaa edes puolustaa sitä ja ne pääsee purkamaan sen helposti, ku ite uhraan henkeni siitä pommista ja voitosta. V*ttu mitä touhua.

Ja niin mulle voitto on aika tärkeetä peleissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Menee totaalisesti hermot omien toimintaan ne vaan istuu pommi paikan vieressä vaikka tietää, että 20 tappoa, et häviö on tulossa, niin minä siinä kerkesin 3 kertaa armaa sen pommin eikä omat näköjään osaa edes puolustaa sitä ja ne pääsee purkamaan sen helposti, ku ite uhraan henkeni siitä pommista ja voitosta. V*ttu mitä touhua.

Ja niin mulle voitto on aika tärkeetä peleissä.


Jep, ei siinä naurata jos itse on ainut joka pelaa voitosta ja loput kämppii tarkkuuskiväärin kanssa puskasta jos joku jonne sattuisi tulemaan tähtäimeen ihan säkällä. Pelit menee pilalle näiden eliteproxxor666 "pro-tappajien" takia. Sen takia, ah, ne partyt olis kiva saada kasaan. Itse pelailen yhden kaverin kanssa vain niin ei tule pelattua juuri kuin TDM, senpä takia ku ei kaksin vielä saada sitä yhteen pelaavaa tiimiä aikaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen oli kyllä mahtavat pelit illalla! Saatiin squadi kasaan ja sitten paukuttamaan tantereelle, joka pelin jälkeen tuli Ace Squad ribbon ja jokainen peli voitettiin. Win/Lose ratiokin nousi 2.5 :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Saitin Platoonit KonsoliFIN ja KonsoliFIN2 täynnä. Kolmoselle tarvittaisiin aktiivinen isäntä ja perustaja. Ilmoittakaa, kun joku on toimeen tarttunut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä onko tämä kovinkaan moraalitonta, mutta kivoja ovat EA:n Intialaiset asiakaspalvelijat. Ennakkotilasin Verkkiksestä pelin ja sainkin SPECACT-koodin mailiin eilen. Tänään laittelin Battlelogista chatin auki supportin suuntaan ja pyytelin Physical Warfare Pack -koodia ja ystämielinen inkkari antoi koodin kysyttyään syntymäajan, sähköpostiosoitteen ja pelialustan, joihin kaikkiin vastasin rehellisesti. Tuli vielä chatin päätteeksi mailiin koodi. Pyysi ottamaan illalla yhteyttä uudelleen jos koodi ei pelaa. Taidan illemmalla pyytää vielä Dog Tag Packin koodin kun nyt ei sitä antanut kun sai vain yhden koodin antaa omien sanojensa mukaan. :)

...

Munatonta touhua, sanon minä. Tuo on tarkotettu varmasti niille, joilla on ongelmia koodin toimimaan saamisessa. Ja tuo "1 koodi per tukihenkilö" on varmaan juuri siksi, että EA:lla ei ole antaa loputtomasti noita koodeja ja nekin on tarkoitettu niille, joitta on ongelmia oikeiden koodiensa kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nonni nyt tullut sellainen 15h jauhettua bäfää, muutama ongelma on eli: en saa m1911 auki vaikka olin jo rekisteröinyt gun clubiin ja olen käynyt kirjautumassa sisään monta kertaa, voisiko tämä johtua siitä että en pääse battlelogiinkaan valittaa että on väärä salasana tai kehottaa ostamaan bf3? Tilasin pelin syyskuussa vpd enkä ole saanut vielä niitten specat skinien koodiakaan...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä noiden platoonien merkitys käytännössä on?

Jumalauta kun tekee tiukkaa, Konsolinetistä tilattu BF3 tuli tänään, mutta tilasin eileittäin viimeisen kappaleen (asiakaspalautuksen?) Limited Editionia verkkokaupasta, ja sitä joutuu nyt odottelemaan torstaille asti. :D Tuo normiversio meni melkein omakustannehintaan kaverille.

Paljon on jauhettu tuosta Back to Karkand -paketista mutta laiskana kysyn vielä erikseen, että milloin ne mapit saikaan ladattua vai saako jo nyt? Oliko tossa LE:ssä jotain muuta bonusta perusversioon verratuna?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

no nyt tais löytyä se suosikki ase pelistä, nimittäin f2000. vaikka en b2 tykänny aseesta ollenkaan nii päätin silti kokeilla mitä sille on tehty, ja täytyy kyl sanoa et tällä hetkellä yks pelin parhaista aseista. pieni rekyyli+ suuri tulinopeus= vihut ei kerkee reagoida mitenkään lähitilanteissa eikä vähän kauempaakaan. vieläky sais holosightin ja silun unlockattua niin oisin tyytyväinen.

miten sen foregripin saa unlockattua tuohon ump45:n, monilla vastaantulijoilla se näyttää olevan, mutta itellä battlelog näyttää ettei sitä edes sais koko aseeseen?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onpas tosiaan ärsyttävää pelata Tehran Highway-mappia, kun lagaa aivan perkeleesti. Selväähän tuo on, että mapissa on jotain vikaa, kun sama servu toimi hyvin kaikilla muilla kartoilla. N. 10h takana ja kyllä maistuu. Pienen alkukankeuden jälkeen on pelikin ruvennut sujumaan, kun on saanut auki hieman lisää aseita ja foregrippiä. Jengiä kaatuu ja lippuja hilataan jatkuvasti ylöspäin!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

HUOM!!

En tiedä onko muut jo huomanneet tai onko joku tästä laittanut tänne juttua,mutta laitan nyt itse varmuuden vuoksi ettei keneltäkään jää huomaamatta.

Ne jotka tilas BF3:n verkkokauppa.comista ennakkoon saivat vielä tuon spec-kitin karkandin lisäksi jossa on siis eri värejä pukuihin sekä aseisiin,joten tarkistakaa sähköposti ellette olleet tietoisia tästä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä noiden platoonien merkitys käytännössä on?

Platoonien syvempi merkitys on vielä hiukan hämärän peitossa. Nyt alkuun näyttäisi meille konsolipelaajille olevan lähinnä pelikokemuksen jakaminen automaattisesti päivittyvien tilannetiedotteiden kautta. Battlelog rakentaa Platoonille oman kotisivun, jonka kautta tätä informaatiovirtaa pääsee tylsänä työ/koulupäivänä seuraamaan. Näkee mitä roipetta muut ovat tienanneet ja millä levutasoilla mennään, sekä osallistumaan joukon yhteiseen chat-keskusteluun. Löytyy jäsenien Top-3 listauksia ja keskiarvomittauksia, johon peilata omia tilastoja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä noiden platoonien merkitys käytännössä on?

Jumalauta kun tekee tiukkaa, Konsolinetistä tilattu BF3 tuli tänään, mutta tilasin eileittäin viimeisen kappaleen (asiakaspalautuksen?) Limited Editionia verkkokaupasta, ja sitä joutuu nyt odottelemaan torstaille asti. :D Tuo normiversio meni melkein omakustannehintaan kaverille.

Paljon on jauhettu tuosta Back to Karkand -paketista mutta laiskana kysyn vielä erikseen, että milloin ne mapit saikaan ladattua vai saako jo nyt? Oliko tossa LE:ssä jotain muuta bonusta perusversioon verratuna?

Back to karkand mapit tulee ladattavaksi noin kuukauden päästä pääpelin julkkarista,eli noin marras-joulukuussa.Ja karkand lisärihän siis on ilmainen ennakkotilaajille,siitä tulee sitten ilmoitus itse peliin kun sen lisärin voi ladata.Lisäksi (kuten aiemmassa viestissä sanoin) ennakko tilaajat (verkkokauppa.comin ainakin) saivat tuon spec-puku/ase värikitin karkandin lisäksi,joten tarkistakaa sähköposti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On varmaan sanottu tässä kejussa aijemmin, mutta kysyn kuitengin. Miksi muut BF3 pelit on PEGI 16, kun PS3:lla 18. Ainakin huomasin yhestä mainoksesta.
 
On varmaan sanottu tässä kejussa aijemmin, mutta kysyn kuitengin. Miksi muut BF3 pelit on PEGI 16, kun PS3:lla 18. Ainakin huomasin yhestä mainoksesta.

Kannattaisiko katsoa uudestaan. Tuostakin tiedotettu moneen kertaan. Jokatapauksessa ennakko- ja promomateriaaleissa oli 18, mutta lopulta muutettiin 16.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä tää BF3 on hieno peli partyllä kun pelaa. Engineer classilla on mukava kylvää miinoja, räiskii singolla vaunuja paskaks. Mut joo yksin kun pelaa niin hirveetä kakkaa. Eilen esimerkkinä valtailin yksin lippuja. Mulla 7000 pojoo pelistä(4 tappoo,7 kuolemaa) ja kakkosella meidän puolella 2300 pojoo,hävittiin. Tää peli palkitsee noista lippujen otosta todellaa hyvin, mikä on mielestäni todella hyvä asia. Silti jengi ei vaan ota lippuja. K/D ratio pois pelistä vaan ja tapoista niin vähän pisteitä että ei hyötyy istuu paikalla. 100 pojoo on liikaa taposta. Pistää jengin istumaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

K/D ratio pois pelistä vaan ja tapoista niin vähän pisteitä että ei hyötyy istuu paikalla. 100 pojoo on liikaa taposta. Pistää jengin istumaan.

Minua on aina vähän ihmetyttänyt nämä kommentit. Ihan vaan sen takia, että Battlefield on peli jossa tappo- tai pistelistojen kärkeen ei todellakaan pääse tatit turpeessa kyykkimällä. K/D -ratio voi olla kivenkolossa aikaansa viettävällä hyvä, mutta onko siitä iloa jos/kun se on luokkaa 4:1 per rundi? Eli määrillä tai pisteillä ei kyllä puskissa istumalla ainakaan pääse retostelemaan. Lisäksi itselläni / omalla squadillani on kyllä tapani rankaista puskajussia välittömästi jos sellainen huomataan, ei ole edes vaikeaa. Minusta tuntuu, että paikallaan istumisesta on enemmän haittaa kuin hyötyä, ja nimenomaan sille paikallaanistujalle itselleen.

Kaiken kaikkiaan kämpperit tai takalinjoilla työkseen paikallaan istuvat ovat omasta mielestäni enimmäkseen harmittomia luontokappaleita ja on ihan oma häpeä jos haluaa missata kaiken actionin. Yksittäinen hyvä sniper on ryhmälle/tiimille hyödylllinen, mutta siinä vaiheessa kun oma squadi koostuu yksinomaan noista longest-headshot -titteleiden kerääjistä, niin menee kyllä meikäläiselläkin squadi vaihtoon välittömästi, siitä olen sinun kanssasi samaa mieltä :)
 
Ylös Bottom