Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Viittiskö joku vähän valasta mitä hyötyä tosta battlelogista on ja miten sinne pystyy kirjautuu?
Nonni nyt tullut sellainen 15h jauhettua bäfää, muutama ongelma on eli: en saa m1911 auki vaikka olin jo rekisteröinyt gun clubiin ja olen käynyt kirjautumassa sisään monta kertaa, voisiko tämä johtua siitä että en pääse battlelogiinkaan valittaa että on väärä salasana tai kehottaa ostamaan bf3? Tilasin pelin syyskuussa vpd enkä ole saanut vielä niitten specat skinien koodiakaan...
Kirjaudu EA sivustolle PSN tunnuksilla täältä https://www.ea.com/profile/register?returnurl=http://www.ea.com/fi ja käy katsomassa onko ne oikeasti linkattu siihen tunnariin mitä yrität.
istahdin Little Birdin kyytiin engineerinä niin perskele pystyin korjaamaan sitä ilmassa
Jaahas, tulikohan nyt nähtyä ensimmäistä kertaa hakkeri vai oliko kyseessä boostaaminen, sillä juuri äskön Caspian Borderissa tiimikaveri veti 82-0 statsit ja pisteitä sellaset 25k. Tässä olisi sen matsin battle report.
Siis se kohta missä on ne eri camokuviot?
Eilen kävin sieltä katsomassa ja sieltä löytyi tosiaan vain tuo camo-valinta...
Hyödyt mittaa kukin tahollaan. Itselle siitä on eniten ollut iloa silloin, kun ei pääse pelin äärelle. Ehtii tarkastelemaan sitä avatun tavaramäärän paljoutta ja tutkimaan tilastoja monelta eri kantilta. Platoonien osalta chat-keskustelu ja jäsenien tilastokeskiarvot vs. omat ovat myös kiinnostavaa sisältöä.
Battelogiin mennään sisälle EA:n palveluihin luodulla tunnuksella, johon voi liittää muut tunnukset konsoleiden verkkopalveluista.
Saa. Battlelogissahan nuo kaikki unlockit näkyy.Saako snipuihin muuten vaikkapa jotain punapistetähtäimiä yms.? Ainakin tähtäimen saa otettua pois, mutta saako noihin myös noita lyhyenkantaman tähtäimiä?
Sama juttu. Tosin joskus tulee kyllä valopäänä lähitilanteessakin spotattua ennen ampumista, yleensä fataalein seurauksin
Voitko tarkentaa verkkopalveluista? Eli miten mä ton linkitän tonne EA:n accounttii ?
Tuota sattuu myös täälä yllättävän paljon =D
Niin lisäksi tuosta Back 2 Karkand -lisäristä. Ite ainaki Store osiota kattoneena oon saanu semmosen käsityksen että se on perus multiplayeristä eriävä ei pelkästään lisäkenttiä multiplayeriin. Eli vähän niinku Vietnam oli BFBC2ssa. Näin ite käsittänyt tuon, mites muut?
...
Ajoneuvot: DPV, BTR-90 ja F-35B STOVL
...
Saitin Platoonit KonsoliFIN ja KonsoliFIN2 täynnä. Kolmoselle tarvittaisiin aktiivinen isäntä ja perustaja. Ilmoittakaa, kun joku on toimeen tarttunut.
Saapa nähdä riittääkö kolmanteen joukkueeseen pelaajia. Itse voin sen rykästä pystyyn, jos muita halukkaita ei ole.