Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täh? Jos jotain matsia väsätään, niin oon messissä.Saapa nähdä riittääkö kolmanteen joukkueeseen pelaajia. Itse voin sen rykästä pystyyn, jos muita halukkaita ei ole.
Täh? Jos jotain matsia väsätään, niin oon messissä.
Löytyykö mistään spectejä noihin aseisiin? Eli esim. tarkkuus, kantama, damage yms.
Meinaa olla engineerillä pientä valinnan vaikeutta aseiden kanssa. Milläs porukka pelailee engineerillä?
Primarynä M4A1+Holo+Foregrip+Suppressor.
Ilmeisesti tuo äänien häviäminen liittyy jotenkin jetteihin. Ei ainakaan itellä oo kadonnut missään jetittömässä mapissa ja muutenkin äänet katoaa yleensä siinä kohtaa, kun jetti menee ohi. Erittäin harmillista.
Alkaa kyllä tuskastuttamaan tuo nettikoodi. Jotenkin epäreilu olo, kun vihut tappaa aina tyyliin neljällä osumalla, itse pitää vähintään 10 osumamerkkiä nähdä, että vihu kuolee. Taitaa olla vaan liian iso korjaus, että siihen tulis jotain muutosta. Pitäis vaan muuttaa lähemmäksi servuja. Tähän ku lisää vielä input lagin, niin joskus on vaan vaikea saada tappoja.
Tuon kolmannen platoonin laitoin tonne battlelogiin jos halukkaita vielä riittää.
Battlelog / Sign in
E: Miks mul tulee tollanen valkoinen screeni, jossa lukee tyyliin: ''BATTLELOG, Welcome to Battlelog, soldier!'', kun menee tuonne Battlelogiin..? Miten sen saa pois tosta näytöltä, et pääsis käyttää B-Logia?
Laitoin hakemuksen. Jospa tähän kolmanteen nyt pääsisi sisään
Osaakos joku auttaa?
Eipä näy pyyntöä liittyä? Aika nihkeesti tuolla sivulla on susta tietoakaan?
Battlelog / Sign in
Onko varmasti kaikki kunnossa tuon tilin kanssa?
Meinaa olla engineerillä pientä valinnan vaikeutta aseiden kanssa. Milläs porukka pelailee engineerillä?
E: Tää on "vähän" offtopic, mutta heittäkääs joku hyvä HS hintaluokasta 50€, enempää en viittis härvelistä maksaa