Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo pätsin jälkeen tällänen tankki horokin huomas joutuneensa opetteleen jalkaväki taitoja. 3 service tähteä inssille vasta pätsin jälkeen :eek: Tule enää muilla luokilla ees pelattua ku kaikki ajoneuvot on paperia ton javelinin eessä :p

Tämä on Battlefield.
Ei tässä ole tarkoitus ajella tankeilla vaan juosta ympäri kenttää nappi pohjassa ja katsoa minimapista missä seuraava vihollinen on.
Vai oliko se Call of Duty?
Ihan sama.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No jos istut 28 minuuttia Caspianin respassa kiven päällä kädet munissa statseilla 0-2 ja et kehotuksista huolimatta lähde sieltä mihinkään samalla kun joukkueesi ottaa turpaan, ja squadisi on pakko respata suhun kun vihulla on kaikki liput niin ei tartte tulla uudestaan. Onhan noita servuja maailmassa jossa tommoselle perseilylle varmasti riittää kannatusta. Osta vaikka oma yhdeksi illaksi parilla eurolla ja istu niin kauan että perse sammaltuu.

En nyt sanois että 28 min istuin siellä kivien päällä, jetillä lensin aluksi ja kun koitin spawnata uudestaan niin vahingossa omaan baseen tupsahdin.
Ja muutenkin olin juoksemassa lipulle ja satuin spottaamaan vihun sieltä jota aloin snaippaamaan. Sitten tulitkin siihen eteen mekastamaan.
ja en tosiaan huomannut että viestinkin nakkasit että sori vaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ostin VPD pelikaupasta korvaan laitettavan (HS) vehkeen mutten ole kuullut sieltä mitään puhetta. Joskus satunnaisesti joku ehkä jotain yskäsee. Näkyy vain että itse höpöttäisin kokoajan on vaikka hiljaa..?

e: Kertokaa nyt joku että heitänkö romukoppaan ton korvanapin vai en. Tiedän että parempiakin on mutta voiko tolla edes pelata välttävästi. Oikeasti en ole kuullut kuin yskähdyksiä. (makso vielä vajaa 40€, tais mennä hukkaan)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Dice sai yhden aika dramaattisen asian muutettua omasta mielestä tuolla patchillä. Tänää tuli ekaa kertaa sellanen olo, että onko tätä pakko pelata? Ennen peliä pelas mielellään useitakin tunteja putkeen, mutta nyt peli ilo tuntuu olevan melkein tuntematon käsite omalla kohalla, varsinkin jossain 2tunnin metrossa. Aseilla ei osu mihinkää, suppression on veetty ihan yli ja tankeisa melkeimpä turha istua koska ovat sen verran heikkoja javelinin edessä. Tuntuu, että tääkin peli rupee pikkuhiljaa palkihtee niitä huonompia pelaajia parempien kustannuksella, kuha mahollisimman moni vaa pelaa ja tuottaa rahaa EA:n pussiinn.

Ja tästä ei tarvii porukan provosoitua, tää on vaa mun mielipide. Pitäs viikonloppuna vähä taukoo bäfästä ja kattos ens viikolla uudestaa.

Ihan sama tunne itellä... peli ilo meni ku ei enää osu mihinkää. :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan sama tunne itellä... peli ilo meni ku ei enää osu mihinkää. :p

Hyvä, että muistakin tuntuu samalta. Etenkin joku midrange ihan hirveää. Ei osu yhtään mihinkään enää ja tuntuu, että vihut osuu yhtä hyvin kuin ennen ja vaikka saan ampua yhtä kauan kuin ennen jolloin itse selvisin nyt kuolen lähes aina. M16A3 käytän jonka kanssa rekyyli ei ole mikään ongelma mutten silti vaan osu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan sama tunne itellä... peli ilo meni ku ei enää osu mihinkää. :p

Täytyy nyt kompata Grizzlyä ja Pakkolaskua. Ei oo patchin jälkeen tullut pelattua montaa peliä, jossa vois sanoa osuneensa hyvin. Herkkyyttäkin muutin muutamaan kertaan, mutta siitä ei ollut apua. Tänään kolme yli 1000 ticketin metroa pelanneena ja ja kaikkia mahdollisia härpäkkeitä aseissa käyttäneenä voin todeta, että yhtä kuraa kaikki. Suppressoria mielelläni käytin, mutta nyt se on tehty pitkin poikin luoteja räiskiväksi turhakkeeksi. Mitä tulee tuohon grippiin, niin sen voi poistaa vaikka koko pelistä ja saman voi tehdä iglalle ja stingerille.

Vois vaikka mennä rankkaamattomalle privaservulle ja opetella lentämään jeteillä :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ostin VPD pelikaupasta korvaan laitettavan (HS) vehkeen mutten ole kuullut sieltä mitään puhetta. Joskus satunnaisesti joku ehkä jotain yskäsee. Näkyy vain että itse höpöttäisin kokoajan on vaikka hiljaa..?

e: Kertokaa nyt joku että heitänkö romukoppaan ton korvanapin vai en. Tiedän että parempiakin on mutta voiko tolla edes pelata välttävästi. Oikeasti en ole kuullut kuin yskähdyksiä. (makso vielä vajaa 40€, tais mennä hukkaan)

Et kuule siitä korva headsetistä peli ääniä, kuulet vain puheäänet kun joku puhuu ja muut kuulevat sinut kun puhut, jos pelaat lähellä telkkaria niin se mikki voi reakoida niihin peliääniin vähän, mutta se ei hirveesti haittaa jos ei pelaa volat täysillä. "En oo kuullut puhetta" - ehkä kukaan ei ole puhunut sinulle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taydellinen Montage taas Threattyltä
Kyseinen henkilöhän on siis suomalainen
Muistakaakin katsoa täydellä 1080p resoluutiolla :)
[video=youtube;KC6yb7HN1LA]http://www.youtube.com/watch?v=KC6yb7HN1LA&context=C4cc16f2ADvjVQa1PpcFN2 Q5a02LlFtgoIqNNDvvansCeVn0453vU=[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Dice sai yhden aika dramaattisen asian muutettua omasta mielestä tuolla patchillä. Tänää tuli ekaa kertaa sellanen olo, että onko tätä pakko pelata? Ennen peliä pelas mielellään useitakin tunteja putkeen, mutta nyt peli ilo tuntuu olevan melkein tuntematon käsite omalla kohalla, varsinkin jossain 2tunnin metrossa. Aseilla ei osu mihinkää, suppression on veetty ihan yli ja tankeisa melkeimpä turha istua koska ovat sen verran heikkoja javelinin edessä. Tuntuu, että tääkin peli rupee pikkuhiljaa palkihtee niitä huonompia pelaajia parempien kustannuksella, kuha mahollisimman moni vaa pelaa ja tuottaa rahaa EA:n pussiinn.

Ja tästä ei tarvii porukan provosoitua, tää on vaa mun mielipide. Pitäs viikonloppuna vähä taukoo bäfästä ja kattos ens viikolla uudestaa.


Samaa mieltä...

Yritin haulikon kanssa riehua Metrossa, ei prkl tunnu rekisteröivän osumia ollenkaan, ellei vihu ole paikallaan. Liikkuessa/liikkuvia kohteita ampuminen vaikuttaa mahdottomalta patchin jälkeen, en tiedä missä vika... pilaa kuitenkin koko pelin meikäläiselle nyt.


Saakohan noita muiden servuja pois tuolta serveri- listalta? Tuppaa nyt näkymään lähinnä noita vuokrattuja servuja, joihin ei parien turhien bannien jälkeen huvita enää mennä edes kokeilemaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen oli todella hyvät pelit illalla. Varsinkin Caspian matsi jäi mieleen. Rushissa ei päässyt eteenpäin koska vihollisen tankki oli siellä paikalla missä oli ne ensimmäiset M-COMit. Huomasin että basessa on helikopteri joten spawnasin sinne ja lensin seuraavalle M-COM paikalle ja ryhdyin lentäväksi spawnipisteeksi hyvin toimi. Samoin sitten viimeisessä kohdassa ainakun squadilaisia tuli kopteriin (ja muita tiimiläisiä) laskeutuminen ja takaisin ilmaan.
Kyllä nuo suomiserverit ovat olleet hyviä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taydellinen Montage taas Threattyltä
Kyseinen henkilöhän on siis suomalainen
Muistakaakin katsoa täydellä 1080p resoluutiolla :)
[video=youtube;KC6yb7HN1LA]http://www.youtube.com/watch?v=KC6yb7HN1LA&context=C4cc16f2ADvjVQa1PpcFN2 Q5a02LlFtgoIqNNDvvansCeVn0453vU=[/video]

Aah, nämä Threattyn videot ovat sitten mahtavia! Hyviä biisivalintoja ja mainiota edittiä!!! Hyvää jatkoa edellisiin Full Metalleihin. Suosittelen katsomaan KOKO videon :).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei saa sitten millään noita vi*un koptereita ja jettejä alas tuolta taivaalta kun IGLA ei suostu lock-onittaan vaikka selvästi on tarpeeksi lähellä. :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Dice sai yhden aika dramaattisen asian muutettua omasta mielestä tuolla patchillä. Tänää tuli ekaa kertaa sellanen olo, että onko tätä pakko pelata? Ennen peliä pelas mielellään useitakin tunteja putkeen, mutta nyt peli ilo tuntuu olevan melkein tuntematon käsite omalla kohalla, varsinkin jossain 2tunnin metrossa. Aseilla ei osu mihinkää, suppression on veetty ihan yli ja tankeisa melkeimpä turha istua koska ovat sen verran heikkoja javelinin edessä. Tuntuu, että tääkin peli rupee pikkuhiljaa palkihtee niitä huonompia pelaajia parempien kustannuksella, kuha mahollisimman moni vaa pelaa ja tuottaa rahaa EA:n pussiinn.

Ja tästä ei tarvii porukan provosoitua, tää on vaa mun mielipide. Pitäs viikonloppuna vähä taukoo bäfästä ja kattos ens viikolla uudestaa.

Mitäköhän tästä pelistä tulisi jos DICE:ä rahoittaisi joku ei niin rahan ahne firma kuin EA. Luulen että jotain erittäin hyvää.....

Pahoittelen tuplapostauksesta, minä kun en muistanut että olisi voinut käyttää multiquotea.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Samaa mieltä...

Yritin haulikon kanssa riehua Metrossa, ei prkl tunnu rekisteröivän osumia ollenkaan, ellei vihu ole paikallaan. Liikkuessa/liikkuvia kohteita ampuminen vaikuttaa mahdottomalta patchin jälkeen, en tiedä missä vika... pilaa kuitenkin koko pelin meikäläiselle nyt.


Saakohan noita muiden servuja pois tuolta serveri- listalta? Tuppaa nyt näkymään lähinnä noita vuokrattuja servuja, joihin ei parien turhien bannien jälkeen huvita enää mennä edes kokeilemaan.

Jooh tonkin oon huomannu. Vaikka pääsee liikkumaan sivuttain samaa tahtia kohteen kanssa niin silti ei osu. Ennen patchia vihu tippui joka kerta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvä, että muistakin tuntuu samalta. Etenkin joku midrange ihan hirveää. Ei osu yhtään mihinkään enää ja tuntuu, että vihut osuu yhtä hyvin kuin ennen ja vaikka saan ampua yhtä kauan kuin ennen jolloin itse selvisin nyt kuolen lähes aina. M16A3 käytän jonka kanssa rekyyli ei ole mikään ongelma mutten silti vaan osu.

En ole päivitettyä peliä vielä pelannutkaan, mutta keskustelua seuranneena voin suositella kokeilemaan AK-74 ja L85 -rynkkyjä. Niiden ominaisuuksia paranneltiin eniten rynkyistä. Varsinkin pc-puolen kilpapelaajat näyttävät siirtyneen noihin hitaan tulinopeuden aseisiin ja flash suppressoriin tai heavy barreliin juurikin parempien mid- ja long range ominaisuuksien vuoksi.

[video=youtube;L1pO272qEfA]http://www.youtube.com/watch?v=L1pO272qEfA&feature=youtube_gdata_player[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä en ymmärrä miksi seuraavaa päivitystä venataan kuin kristuksen uutta tulemista. Sen verran paljon tätä sarjaa pelanneena voin sanoa, että ihan yhtä paljon vinkumista löytyy seuraavankin patchin jälkeen. Tämä on ihan pelattavassa kunnossa nytkin. Fikkarit on ainoa asia, mikä välillä ketuttaa, mutta ei niitäkään nyt niin paljon enää käytetä.

Tää mun lainaus on päiväykseltä 12.3. Eli mitä minä sanoin. Inhottaa kyllä olla oikeassa, mutta on tässä DICEn kanssa vuosien aikana tullut opittua...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tää mun lainaus on päiväykseltä 12.3. Eli mitä minä sanoin. Inhottaa kyllä olla oikeassa, mutta on tässä DICEn kanssa vuosien aikana tullut opittua...

Mua ei oikestaan häirinnyt kuin usas ja se ettei voinut quitata erän jälkeen. Pitää myöhemmin vielä kokeilla noita aseita yms mitä suositeltu tässä ketjussa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään tuli tämä hankittua ja noin tunnin pelailun jälkeen jäänyt kolme kertaa peli jumiin :( Muuten peliin tyytyväinen ja hyvää menoa ollu :D Onko muilla tapahtunu näin usein tota jäätymistä? :eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään tuli tämä hankittua ja noin tunnin pelailun jälkeen jäänyt kolme kertaa peli jumiin :( Muuten peliin tyytyväinen ja hyvää menoa ollu :D Onko muilla tapahtunu näin usein tota jäätymistä? :eek:

Kyllähän tuota on moni valittanut. EA tyyliin se korjataan ensi jouluna. Sama kuin nhl:ssä kun lataa kautta se kaatui lähes joka kerta eivätkä kuukausien aikana edes korjanneet tuota.
 
Ylös Bottom