Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oli eilen joo ihan hyvät pelit Deviljoun servulla. Meni hieman jännäksi, että ehtisinkö hommaa jeteille tähden ennenkuin pitäisi lähteä. No, saatiin se lentokenttä takas ja spawnaan jettiin, niin tietysti siinä on Alabama parkkeerannut Tunguskansa suoraan lentokentälle. Kehtas myös nyysii mun dog tagit Caspianis :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huhhuh, nyt alkaa jo tuntua että näitä suomiservuja on kuin sieniä sateella :D(HUOM. EN TARKOITA ETTÄ SE OLISI HUONO ASIA!). On nämä Nixusen servut ja Deviljoun ja itse olin näkevinäni joskus pari muutakin suomiservua.

Tuon patchin jälkeen en kyllä normicoressa pärjää ollenkaan. Ennen patchia pelatut n. 220h olivat suurimmaksi osin normia, koska HC:ssa en pärjännyt ollenkaan, mutta nyt ovat asiat toisin:eek:. Suosittelen kaikille niille jotka eivät tunnu osuvan tai muuten vain onnistu peli normissa, niin kokeilemaan HC:ta, etenkin KFIN HC CONQUEST servua (Nixusen serveri).

Minulle kävi samoin kuin tässä videossa kohdassa 1:35, mutta tosin niin että ajoin DPV jeepillä kun kolmospaikalta assy heittää medipackin konepellille niin että en nähnyt mitään ja törmäsin vihun tankkiin :eek:. http://www.youtube.com/watch?v=Kjv3lL4VqRM&feature=player_embedded
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuon patchin jälkeen en kyllä normicoressa pärjää ollenkaan. Ennen patchia pelatut n. 220h olivat suurimmaksi osin normia, koska HC:ssa en pärjännyt ollenkaan, mutta nyt ovat asiat toisin:eek:. Suosittelen kaikille niille jotka eivät tunnu osuvan tai muuten vain onnistu peli normissa, niin kokeilemaan HC:ta, etenkin KFIN HC CONQUEST servua (Nixusen serveri).

HC:ta itekki oon suurimmaksi osaksi patchin jälkeen pelannut, mutta tuntuu kestävän silti kauemmin kuin normicoressa tappaa joku. Rekyyli aseissa on ihan hyvä asia, mutta pitäisi niillä osua silloin kun selvästi on tähtäin vihollisen kohdalla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noni, nythän se sitte käviki. Joku surkea häviäjä oli päättäny ostaa serverin ja hänen joukkueen ollessa häviöllä, minut, voittajajoukkueen paras pelaaja, bannattiin. Ei tainnut kestää sitä että joku voi häntäkin parempi olla.

Suosittelen pelaamaan suomalaisilla privaservuilla, kikkiä ei tule ellet perseile.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;Kjv3lL4VqRM]https://www.youtube.com/watch?v=Kjv3lL4VqRM[/video]

Kannattaa kattoo Nää loputkin samallaiset videot ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hahah Aivan mahtavia videoita kuvaa todella hyvin battlefield 3:sta :D
 
Mitäs muutoksia Amtrackiin on tehty patchin myötä? Piti ainakin tulla turretin kääntely nopeammaksi ja konekivääriin piti tulla 3X zoomi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tää havainnollistaa suppressionin vaikutusta tarkkuuteen:

BF3: How suppression really works post patch and what it EXACTLY does to you and your shot - YouTube

Mua ei haittaa, toi on kaikille sama ja oikea sotilaskin hakis heti suojaa jos luodit viuhuu vierestä. Muutenkin oon tykänny tästä päivityksestä, aseiden attachmentteihin on tullu kivasti vaihtelua, ei enään simppeliä laserasetta kun lätkäset aseeseen silun ja foregripin. Tappaminen vaatii enemmän taitoa kun ei voi aina vetää nänni pohjassa.

Foregrip ja silu tai foregrip ja hbar vaan on edelleen se järkevin valinta. Saa rekyylin paremmin hallintaan ja tarkkuuttakin löytyy. Bipodille ei edelleenkään oo oikein hirveetä hyötyä. Okei, saat ammuttua laserina, kunnes jälleen kerran joku ampuu yhden harhakudin sun suuntaan. Sen jälkeen ootkin vaan paikallaan oleva maalitaulu, kun älytön rekyyli ja spread tulee kuvioihin. Vois edes tuo bipod kumota suppressionin, kuten ilmeisesti pislat tekee. Ja eipä se oikeakaan sotilas kaikesta huolimatta menetä tarkkuuttaan, ellei sitten aivan hulluna panikoi.

Ite pakko käyttää bipodia, kun ei ole muutakaan ja saahan sillä joskus harvoin rauhassa räiskiä. Supportilla ei oo aseita, joissa hbaria vois käyttää. Äänenvaimentimesta taas en tykkää, kun hidastaa liikaa luodin nopeutta. Qbb:sta ja mg36:sta hbar löytyis, mutta niissä onkin niin älytön rekyyli, että pitää olla suorastaan tyhmä, että tosissaan niitä käyttäis.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen tapahtui omanissa dicen hc serverillä semmonen, että osuin tankilla peräkkäisillä panoksilla kopteria kylkeen, eikä se silti tippunut, edes hitmarker ei välähtänyt vaikka osumat oli selviä. Onko muille tapahtunut vastaavaa??
 
Ei tuollaista, mutta iglat ei aina mene perille. Tänään ei ole onnistunut puukotukset ollenkaan. Ja nyt peli jämähti matsin loputtua loading screeniin.. witun hienoa tämä..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;Kjv3lL4VqRM]https://www.youtube.com/watch?v=Kjv3lL4VqRM[/video]

Kannattaa kattoo Nää loputkin samallaiset videot ;)

Hauska video :D

Tuli mieleen tuosta ne tilanteet joissa olen katsonut että kappas tuo pelaaja tarvitsee healtia ja mennyt luokse juuri kun olen laittanut resurssi boksin hänen viereen kaveri lähtee juoksemaan kauheaa vauhtia jonnekin ties minne hyökkäykseen ja healt bar näyttää 10-20%.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onpa noi osa servuista melkosta huumori pelii. Vähän pääset hallitsee pelii niin ruudussa lukee admin has killed you tai sitten kicked out. lol. Mut kyllä hyvin toiminu peli tuon patchin jälkeen. Ohjattavuus on parantunut paljon ja nyt jopa osuu vastustajaan helposti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tämä vanha herra pelaa myös BF3:sta. Statsit löytyy tuolta: ADHD_WACKO_JACKO - BF3 Stats
Kills 5 488 Deaths 12 697 K/D Ratio 0.432

Hehheh nooooh, ainakin herralla on hauskaa ja hieno harrastus :)

Kattellaa, josko tänään saataisiin jo pelit meidän Freedom Fighters-servulle. Eilen ei oikeen täyttyny ja piti pelailla SF- ja muilla Kfin-servuilla. Ihan hyvät mätöt sielläkin tuli, ei siinä mitään.

Tässä muuten vähän juttua post-patch attachmenteista.
[video=youtube;QHXIlFTRZ1k]http://www.youtube.com/watch?v=QHXIlFTRZ1k&feature=g-u-u&context=G277537bFUAAAAAAAIAA[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei näytä haittaavan jetteiliöitä yhtään se että jettikin kolhiintuu kopuu päin lentäessä... tänään 4 tai 5 kertaa tantereeseen vaa sen takia :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Foregrip ja silu tai foregrip ja hbar vaan on edelleen se järkevin valinta. Saa rekyylin paremmin hallintaan ja tarkkuuttakin löytyy.

Viitsisitkö perustella? Foregrip kuitenkin lisää tähdätyn tulen minimihajontaa 20-50% aseesta ja ampuma-asennosta riippuen. Eli turha kapistus melkein kaikissa aseissa kaikkialla paitsi lähitaistelussa, varsinkin jos tykkää ampua liikkeessä. Poikkeuksena erityisesti L85 jossa on valmiiksi niin pieni hajonta että siinä sitä kannattaa kokeilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei näytä haittaavan jetteiliöitä yhtään se että jettikin kolhiintuu kopuu päin lentäessä... tänään 4 tai 5 kertaa tantereeseen vaa sen takia :mad:
Eihän teitä saa muuten alas :mad:. Problem`s with that? Itse en saa kyllä edes jettiä ilmaan :cool:
 
Ylös Bottom