Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Kerrotko mulle sitten mikä peli on hyvä? Niin pääsen sitä sitten moittimaan. Taidan olla ainut kenen mielestä battlefield meni patchin jälkeen parempaan suuntaan. Yksin ei pärjää suppressionin takia, joka lisää taistelupareja tai jopa, että pysyy squadin mukana. En näe patchissa mitään negatiivista. Olis myös kiva saada sulta noita huippupelaajien kommentteja, hekin taitavat vaan vinkua, koska famasilla ei tee enää mitään.

Itelläkään ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa pätsistä, peli-ilo nousi ja koukuttavuus myös.
Beemer, miks helvetissä sä vertaat tätä codiin? Miten suppressionin lisääminen liittyy codiin? Menehän nyt pelaamaan niitä sinun 'täydellisiä' pelejä äläkä kirjoittele tänne mikäli peliä vihaat. Uskoisin ettei ketään kiinnosta mihin bäfä on menossa sun fantasiamaailmassa.

Jos haluaa välillä pelata adhd meiningillä miksei sitten kaikki voisi tapahtua yhdessä pelissä? Kannattaisi myös tietää faktat ennenkuin alat rähisemään, metro on pelatuin mappi ja täten tekevät pieni mappisen DLC'n.

Screw you, I'm going home.

Edit. Gixr, tiedän että ruokin mutta ei voinut olla tarttumatta...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Anteeksi "turha" viesti, mutta pakko lainata:

Tuo Beemer nyt on tunnettu troolari tällä keskustelupalstalla, joka ei ole tainnut mistään pelistä vielä mitään positiivista sanoa. Aina on kaikki pielessä. Eikä ne statseilla leijumiset paljon vakuuta, jos et uskalla edes psn tunnustasi kertoa. Ei tainnut mennä vielä asia perille edellisen jäähyn jälkeen. Parasta vaan olla ruokkimatta trollia ja jättää täysin huomiotta. Anteeksi offtopic, ei mulla muuta tällä kertaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En mää vaan tiiä, kyllä mää tästä päivityksestä pidän. lempiaseita ja komboja varustuksen suhteen alkanut löytymään. Grippi on saanut monoa aikas monesta aseesta ja pelkkä flash suppressori kiinni kobran kera.. Toimii! Viellä on niin paljon testatattavaa ja kokeiltavaa, että on taas kuin uutta peliä pelaisi. Nyt eri komboja tulee käytettyä eri kentissä ja tilanteissa hyödyksi paljon entistä enemmän. Suppression vaikutusta kun alkaa tulemaan ja huomaa ettei mee enää sarjat sisään niin tulee nopeesti (siis entistäkin nopeemmin) hakeuduttua suojaan, ja sieltä sitten taas uutta sarjaa tupaan.

Pelit kulkeneet ainakin omalta kohdalta ihan yhtä hyvin/huonosti kuin ennenkin.Tankit tuntui aluksi ihan paperilta... mutta kiitos ir smoken nyt nekin alkaneet kestää tota javelin ryöpytystä, ja pääseepähän ihailemaan maisemia välillä tankin kuskina ollessakin, ei oo niin mustavalko harmaan puhuva ;D

Eilen saatiin hyvät väännöt muutamaan peliinkin publalla pelatessakin ja kyllä tuli pelistä nautittua samaan tahtiin kuin ennenkin.

Summa summarum: Minusta tähän mennessä ihan jees päivitys sai vähän uutta kaivattua kipinää koko peli. Suurempia kitinän aiheita tämä ei itselleni aiheuttanut (piru se erän starttiaika olis ollu kiva säilyttää ;D ) ja meno maistuu niinkuin ennenkin. Toisaalta ainahan minulle Bäfä3 maistuu.. nytkin odotan että pääsee illalla kentälle. Niin paljon viellä aseita testaamatta.... ;D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itelläkään ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa pätsistä, peli-ilo nousi ja koukuttavuus myös.
Beemer, miks helvetissä sä vertaat tätä codiin? Miten suppressionin lisääminen liittyy codiin? Menehän nyt pelaamaan niitä sinun 'täydellisiä' pelejä äläkä kirjoittele tänne mikäli peliä vihaat. Uskoisin ettei ketään kiinnosta mihin bäfä on menossa sun fantasiamaailmassa.

Jos haluaa välillä pelata adhd meiningillä miksei sitten kaikki voisi tapahtua yhdessä pelissä? Kannattaisi myös tietää faktat ennenkuin alat rähisemään, metro on pelatuin mappi ja täten tekevät pieni mappisen DLC'n.

Screw you, I'm going home.

Edit. Gixr, tiedän että ruokin mutta ei voinut olla tarttumatta...

Siksi vertaan Codiin, koska siihen suuntaan tämä on mennyt. Konsoleiden tulon myötä Ea haluaa samat rahat mitä Codista saadaan siksi tämä päivitys tehtiin ja siksi tulee noita adhd-kenttiä. Battlefield 3 ei ole Battlefield. Mikäs siinä tälläistä tämä tulee olemaan niin kauan, kuin näitä ESJonne94:sia pelaa ja heidän isit näitä ostelee. Se on nähty jo pitkään, kun Dice alkaa jotain "korjailemaan" menee se entistä huonommaksi. Ja mikä ongelma oli Usaksien kanssa, eikö jonnet osanneet pelata näitä vastaan vai mikä on?

Supressionfield 3 tehtiin huonojen aimaajien takia. Taidatte olla ainoita jotka sanoo päivitystä positiivseksi eli ilmeisesti olitte kohtuullisen surkeita pelaajia
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Multakaan ei löydy mitään pahaa sanottavaa tästä patchista muuta kuin se, että jettien konekiväärien vahinkoa muita jettejä vastaan alennettiin ja noobseekereiden lukitusaikaa lyhenettiin. Ja nyt jos beemer kiskaisee sen "Olet huono pelaaja, koska kehut patchia"-korttinsa, niin katsopas tämä. :rolleyes:

Ainoa mitä tuohon patchiin olisin myös toivonut olisi ollut PC'n kaltainen autoadmini, sillä esim. löysin serverin, jossa sallittuja olivat vain Magnum, Rex ja puukko. Tietenkin halusin kokeilla kun Magnumista tehtiin tässä patchissa älytön tykki, niin tietenkään siellä ei näistä säännöistä ollut hajuakaan kun admini ei ollut paikalla. PC'llä autoadmini olisi antanut automaattisesti potkua persaukseen.

Edit: Ja kuten Raineruf mainitsi, Métro on atm pelatuin mappi konsoleilla. Ei 24'n pelaajan määrällä voida lähteä tekemään mitään BF2'n FuShe Passin kokoisia kenttiä. Ja DICE itsekin sanoi, että jokaiselle fanille tehdään jotain miellyttävää; veteraaneille tuli juuri B2K ja nyt CQ tehdään niille, ketkä niitä haluavat. Itse ainakin odotan innolla Close Quartersia, vaikka en ole elämäni aikana omistanut yhtäkään Codia ja ES'ääkin olen maistanut puoli tölkkiä seiskaluokalla vuonna kivi. Tekeekö se siis minusta jonnen?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihme vinkunaa. Itse olen yhtälailla nauttinut tästä ennen patchia ja sen jälkeen. Välillä palaa hermot ja välillä lähes hihkun innostuksesta. Toisaalta minulle tämä on vain peli, viihdettä jota nautin sopivissa määrissä sopivana aikana, ei elämä kuten se tuntuu monelle kirjoituksista päätellen olevan. En ole hirveästi eri asekombinaatioita käynyt edes läpi ja jos en osu niin syytän täysin itseäni, en paskaa asetta minkä olen itse valinnut. Ottakaahan iisisti ja nauttikaa pelistä ja jos ei maistu niin sammuttakaa peli ja koittakaa myöhemmin uudestaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuolla kun pelaa muiden suomalaisten kanssa, ei kukaan nosta itseään muiden yläpuolelle, vaikka tilastojen pohjalta näin voisivat hyvin tehdäkin. Siellä edelleen ne jotka ovat aiemminkin pärjänneet, ovat yhtä edelleen erän päätteeksi listojen kärkipaikat miehittäneet. Että sikäli päivitys ei tuonut helpotusta meille bäfä-jonneille.

Eipä nuita mvp ribboneita oo itelle tullu lähellekkää samaa tahtia kuin ennen, sinänsä sillä ei oo mitää väliä mutta ittee vaa ärsyttää kömpiä siellä jossai listan puolivälissä tai häntäpäässä patchin jälkee, kun ennen oli toisin.

Tuli nyt eilinen ilta ja tämä päivä pelattua sitä peliä jonka nimeä emme mainitse, ja täytyy sanoo et kyllä se 60fps on vaa paljo sulavamma näköstä. Kun tulin yhen matsin pelaamaa bäfää välissä, nii näytti niiku ois kattonu jotai diaesitystä. Harmi ettei konsoleille saa tähänki ruudunpäivitystä nostettua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siksi vertaan Codiin, koska siihen suuntaan tämä on mennyt. Konsoleiden tulon myötä Ea haluaa samat rahat mitä Codista saadaan siksi tämä päivitys tehtiin ja siksi tulee noita adhd-kenttiä. Battlefield 3 ei ole Battlefield. Mikäs siinä tälläistä tämä tulee olemaan niin kauan, kuin näitä ESJonne94:sia pelaa ja heidän isit näitä ostelee. Se on nähty jo pitkään, kun Dice alkaa jotain "korjailemaan" menee se entistä huonommaksi. Ja mikä ongelma oli Usaksien kanssa, eikö jonnet osanneet pelata näitä vastaan vai mikä on?

Supressionfield 3 tehtiin huonojen aimaajien takia. Taidatte olla ainoita jotka sanoo päivitystä positiivseksi eli ilmeisesti olitte kohtuullisen surkeita pelaajia
Eiköhän sinun ole aika lopettaa tuo ihan turha ininä. Me kaikki jo ymmärretään, ettet pidä BF3:sta. Mene nyt vittuun meidän keskustelusta. Viimeiset pari sivua lähestulkoon vain sinun ja sinulle lähetettyjä viestejä.

Ja mitä tulee noihin "ADHD-kenttiin", niin ei ne kylläkään CoDista johdu. Yksi hyvä syy niihin on konsoleiden pelaajamäärä. Ei tosiaan jaksaisi Fushe Passia tai Shongua Stalematea pelata 24 pelaajalla, toisinkuin BF2:ssa 64:llä. Toinen syy esim Metroon on yksinpeli. Yksinpelissä kävästiin metrossa -> moninpelikenttä. Ihan fiksua minun mielestä. Kolmas syy on monipuolisuus. En itse jaksa montaa adhd-kenttää tai vastaavasti montaa tankkikenttää peräkkäin.

Ja EA on aina ollut rahanahne paska. Eiköhän DICE kuitenkin itse suunnittele kentät, niin Metron, kuin Firestorminkin. Ja DICE teki tyhmiä korjauksia BF2:ssakin. En sitä ennen ollut pelannut Battlefieldejä, mutta eiköhän ne jotain tyhmää keksinyt Vietnamissa ja 1942:ssakin.

Niin ja miten suppressionia muka lisättiin huonojen aimaajien takia? Tuohan tekee tähtäyksestä entistä vaikeampaa. Eiköhän huonoilla pelaajilla ole entistä vaikeampaa. Itsellä, kohtuu hyvällä Bäfärillä, ei meno hirveästi muuttunut. Vähän piti totutella, mutta kyllä se jo onnistuu aika hyvin ja kären tuntumassa adhd-kentissä ainakin pysytään. Isommissa kentissä yleensä lentelen ja pisteitä ei ihan niin hyvin tule.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minullakaan ei ole mitää tätä pätsi vastaan. enkä minä kiinnitä huomiota mihinkään huonon tai hyvään puoleen. Vain muutamat uudistukset ärsyttävät kuten joihinkin aseisiin on tehty liian iso rekyyli.
ja minusta tämä pätsi ei kalastele codi pelaajia jos, joku asia kalastetelee niitä ja se on se CQ(tai yrittää ainenkin) Ja minua se CQ kiinnostaa vain uusien aseiden takia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minullakaan ei ole mitää tätä pätsi vastaan. enkä minä kiinnitä huomiota mihinkään huonon tai hyvään puoleen. Vain muutamat uudistukset ärsyttävät kuten joihinkin aseisiin on tehty liian iso rekyyli.
ja minusta tämä pätsi ei kalastele codi pelaajia jos, joku asia kalastetelee niitä ja se on se CQ(tai yrittää ainenkin) Ja minua se CQ kiinnostaa vain uusien aseiden takia.

Vastahan sie pari sivua sitten sanoit että et ollut huomannu pelissä pätchin jälkeen mitään uutta?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt olet enemmän pihalla, kuin lumiukko. Päivityksen jälkeen nimenomaan taidolla ei tee yhtään mitään vaan nimenomaan se kumpi näkee ensimmäisenä on kaksintaisetelun voittaja.

Päivityksen avulla haluttiin saada COD-jonnet peliin mukaan ja pärjäämään taitavien kanssa kuten esimerkiksi minun. Se joka väittää, että nyt vaaditaan taitoa puhuu paskaa. Sen voi todeta, kun käy lukasemassa noita tilastojen kärkipäissä olevien mielipiteitä

Trollihan sinä vain olet. Otetaan silti kantaa toteamalla , että sama se niissä 1 vs 1 -lähitilanteissa, joissa se supression saattaa vaikuttaa ehkä vähän liikaakiin.
Enemmällä taidolla meinasin kyllä lähinnä sitä, että kyllä tuossa nyt vähä enempi joutuu aimaileen ja tarkempana oleen nostetun rekyylin takia. Ite en oo mikään taitava
mut sun taitoihin en ota mitään kantaa varsinkaan tommosen ittensä jalustalle nostamisen jälkeen. Tuo sun väitös, että COD-jonneja peliin lisää mukaan on kyllä myös
melkosta bullshittiä. :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miksi pitäisi positiivista sanoa jos ei ole mitään positiivista sanottavaa. Päivitys on täysi paska ja sillä selvä joka on linjassa huippupelaajien kommenttien kanssa.

Sehän nyt on jo nähty ettei Dice osaa tehdä kunnollista nettikoodia. Tämäkin piti olla pieni twiikkaus muutaman aseen kohdalta, mutta vetivätkin kaikki uusiksi houkutellen codi-pelaajia. Tuo uusi dlc adhd-kenttä on selvä merkki, että tätä viedään codin suuntaan ja haetaan pelaajia sieltä. Rahaa on pakko tahkota, mutta pelit tehdään päin persettä ja päivityksiä saa odotella sen 6kk julkaisusta ja silloinkin peliä viedään huonompaan suuntaan eikä nettikoodia saada rakennettua toimivaksi. Sen näkee jonkun postaamasta videosta kuinka surkeaa koodaustaitoa on käytetty hitboxien suhteen, eikä kyse ole todellakaan käyttäjien nettiyhteydestä.

Tämä on vain huono peli muiden EA pelien joukossa esim. Nhl ym.
Jos Dice haluaisi kalastella Codin pelaajia Bäfään Close Quartersilla, niin miksi DICE:läiset aikovat sen jälkeen tehä map packin jossa tulee ainoastaan valtavia kenttiä. Silloinhan CoD jonnet rupeaisivat valittamaan liian suurista mapeista, koska he eivät osaa pelata taktisesti/tiimityöllä tai käyttää ajoneuvoja ja silti heidän on pakko saada kaikki maholliset maksulliset lisä-härpäkkeet koska isihän se on se joka maksaa. Ole ystävällinen, äläkä mene kommentoimaan pelin esim. juuri noiden hitboxien koodausta pelkkien videoiden perusteella. Päivitystä ehkä sai venata aika pitkään, mutta se sentään tuli ja oli aivan valtava pachi. Siinä olen kyllä vähän niinkuin samaa mieltä että jos EA ei olisi kokoajan DICE:läisiä häiritsemässä että RAHAA RAHAA, niin silloin DICE voisi enemmän keskittyä pelin eikä miljardejen tekemiseen.

Siksi vertaan Codiin, koska siihen suuntaan tämä on mennyt. Konsoleiden tulon myötä Ea haluaa samat rahat mitä Codista saadaan siksi tämä päivitys tehtiin ja siksi tulee noita adhd-kenttiä. Battlefield 3 ei ole Battlefield. Mikäs siinä tälläistä tämä tulee olemaan niin kauan, kuin näitä ESJonne94:sia pelaa ja heidän isit näitä ostelee. Se on nähty jo pitkään, kun Dice alkaa jotain "korjailemaan" menee se entistä huonommaksi. Ja mikä ongelma oli Usaksien kanssa, eikö jonnet osanneet pelata näitä vastaan vai mikä on?

Supressionfield 3 tehtiin huonojen aimaajien takia. Taidatte olla ainoita jotka sanoo päivitystä positiivseksi eli ilmeisesti olitte kohtuullisen surkeita pelaajia

Ei ikinä kaikki voi olla kaikkien mieleen, ihmisillä on ja pitää olla erilaisia mielipiteitä.

Luulen kyllä että suurin osa siitä kunnon Bäfäri kansasta on sitä mieltä että Patchi oli erittäin hyvä, toisin kuin jonnet, joiden mielestä pitäisi olla mappeja joissa voi ampua "kranuja" ampuvalla automaattihaulikolla tähtäämättä ollenkaan. Nyt kun Usasista puhutaan niin et ole tainnut ikinä edes pelata BF3 (tai jos olet laittaistko ystävällisesti PSN ID:si ja Battlelog nimesi:)), koska silloin tietäisit että metrossa ei ole mitään mahdollisuuksia niissä kapeissa käytävissä, kun siellä nurkassa kämppii joku jonne joka alkaa tulittamaan sinua päin tuhia tähtäämättä niin että hyvä jos saat mitään selvää mitä koko pelissä tapahtuu.

Kun sanot että ne jotka sanovat päivitystä hyväksi ovat surkeita pelaajia, on naurettavaa, koska patchin ansiosta tarvitsee (HUOM. TÄMÄ ON VAIN MINUN MIELIPITEENI!) enemmän strategioimista ja tiimipeliä ja tässä pelissä jotka pelaavat kyseisellä tavalla eli taktikoilla ja tiimipelillä, ovat varmasti tämän pelin eliitti porukkaa myös statseiltaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Et sitten hirveästi ole vihuja ampunut. Mitään muuta peli ole täynnä kuin hitbox-ongelmia. Patchin jälkeen olen lukemattomia kertoja päässyt vihun selkään, upottunut siihen koko lippaallisen ilman YHTÄÄN hitmarkkeria ja kuollut kun kaveri kääntyy ja puukottaa.. Yes, i mad :mad: Grizzly tuumasi ykis päivä, että ei oikein kiinnosta pelata päivityksen jälkeen. Itsellä rupeaa olemaan vähän samat fiilikset, mikä on sääli. Peli kuitenkin oli aivan hemmetin hyvä.

Heh, kyllä minä niitä tän pätsin jälkeen jonkun verran oon ampunu eikä oo vielä hitbox -ongelmia kyllä ollu. Toivon tietysti, että ei tuukaan.
Ymmärrän kyllä tuskasi - ottais pattiin itteäki.
 
Se oli ekan matsin jälkeen Ja nyt on enemmän matseja ja vasta nyt pisti se rekyyli muutos silmää.

Ite odotin melkein kaikkein eniten tuota rekyylin muutosta, tulee hiukan haasteellisemmaks saada tappoja. Me like!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyt puol tuntia ladannut tuota päivitystä, aikaa jäljellä 705 minuuttia! 4% valmiina. 24m netti, eli onkohan servereillä ruuhkaa tms? Onko muilla ollut lataamisen kanssa ongelmia?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En mää vaan tiiä, kyllä mää tästä päivityksestä pidän. lempiaseita ja komboja varustuksen suhteen alkanut löytymään. Grippi on saanut monoa aikas monesta aseesta ja pelkkä flash suppressori kiinni kobran kera.. Toimii! Viellä on niin paljon testatattavaa ja kokeiltavaa, että on taas kuin uutta peliä pelaisi. Nyt eri komboja tulee käytettyä eri kentissä ja tilanteissa hyödyksi paljon entistä enemmän. Suppression vaikutusta kun alkaa tulemaan ja huomaa ettei mee enää sarjat sisään niin tulee nopeesti (siis entistäkin nopeemmin) hakeuduttua suojaan, ja sieltä sitten taas uutta sarjaa tupaan.

Summa summarum: Minusta tähän mennessä ihan jees päivitys sai vähän uutta kaivattua kipinää koko peli. Suurempia kitinän aiheita tämä ei itselleni aiheuttanut (piru se erän starttiaika olis ollu kiva säilyttää ;D ) ja meno maistuu niinkuin ennenkin. Toisaalta ainahan minulle Bäfä3 maistuu.. nytkin odotan että pääsee illalla kentälle. Niin paljon viellä aseita testaamatta.... ;D

Komppaan täysin. Nimenomaan tuon supressionin suurin tarkoitus on nyt, että pitää hakeutua suojaan enempi ku ei onnistu enää ihan niin suinpäin ramboilla kuin ennen.
Eiköhän tuolla kentällä oikeastikin hakeuduttas aika paljon suojaan ku joku alkaa tosissaan räikyttään ja muutenki kuntta pölisee ku viimestä päivää. Saattas melkosta
supression efektiä tulla silmiin, vaikka ois kuinka kova jätkä ku alkaa luotia sateleen kohti.. :D Toisin sanoen tietyssä mielessä jopa ihan realistinenkin päivitys.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eiköhän tuolla kentällä oikeastikin hakeuduttas aika paljon suojaan ku joku alkaa tosissaan räikyttään ja muutenki kuntta pölisee ku viimestä päivää. Saattas melkosta
supression efektiä tulla silmiin, vaikka ois kuinka kova jätkä ku alkaa luotia sateleen kohti.. :D Toisin sanoen tietyssä mielessä jopa ihan realistinenkin päivitys.

Nytkö tämä sitte pitäs olla realistinen peli. Joku aika ennen pätsiä kun alko oikeasta maailmasta ja BF3:sta puhuun samassa lauseessa niin alko tuleen tekstiä että " ei tämän tarvi olla realistinen, jos realistisuutta haluat niin kokeile ARMA 2". Jos realistisuutta nyt haetaan niin tuskin pelin aseet (osa tietetekki potkasee oikeastikki paljon) oikeasti potkivat niin paljon että piippu nousee taivasta kohti. YT:stä kattoo videoita niin melko hyvin tuntuu aseenkäsittely sujuvan oikeilla aseilla, en sitte tiä minkälaisia narukäsiä tässä nämä sotilaat on kun ase alkaa viemään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nytkö tämä sitte pitäs olla realistinen peli. Joku aika ennen pätsiä kun alko oikeasta maailmasta ja BF3:sta puhuun samassa lauseessa niin alko tuleen tekstiä että " ei tämän tarvi olla realistinen, jos realistisuutta haluat niin kokeile ARMA 2". Jos realistisuutta nyt haetaan niin tuskin pelin aseet (osa tietetekki potkasee oikeastikki paljon) oikeasti potkivat niin paljon että piippu nousee taivasta kohti. YT:stä kattoo videoita niin melko hyvin tuntuu aseenkäsittely sujuvan oikeilla aseilla, en sitte tiä minkälaisia narukäsiä tässä nämä sotilaat on kun ase alkaa viemään.

No ei todellakaan pitäs olla realistinen peli ja ei sinne päin olekaan. Tarkoitin ainoastaan tuota supressionin vaikusta pelillisesti, että tietyssä mielessä jopa ihan realistinenkin siltä osin.
Enpä oo itte ammuskellu ku RK:lla armeijassa, joten en tiiä sitten noista aseiden rekyyleistä mikä on missäkin aseessa sitten se realistiseen suuntaan oleva. Kaiken kaikkiaan kuitenkin
itse olen tyytyväinen uuteen päivitykseen.
 
Ylös Bottom