Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuon suppressionin jälkeen ei oikein osaa odottaa mitään "kohtuullista" muutosta mihinkään teoriassa pieneltä vaikuttavaan asiaan. Ja tosiaan kun en itse tuo aim assistia käytä, niin sen parantaminen hiukan kiukuttaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noup, itse olisin ottanut saman roskan käyttöön ja vienyt lapselta karkit laatikosta.

Jos servun säännöissä on kyseinen kombo kielletty, ja on itse yksi admineista niin tuskin on kovinkaan aikuismaista rueta käyttämään moista kapistusta?
Mistä sait silber käsityksen, että meidän servun säännöissä lukee, että dart on kielletty? Tosin ollaan nyt alettu kickimään darttaajat suoraan pois. Aika selväähän se on, ettei darttia kukaan hyväksy, joten riskit luulisi darttaaja tietävän ilman varoituksia. Aiemmin ei kickitty, mutta pistettiin samalla voimalla takaisin, jonkun aikaa. Yleensä ne älysivät pian, että kannattaa pistää se dartti piiloon.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä sait silber käsityksen, että meidän servun säännöissä lukee, että dart on kielletty? Tosin ollaan nyt alettu kickimään darttaajat suoraan pois. Aika selväähän se on, ettei darttia kukaan hyväksy, joten riskit luulisi darttaaja tietävän ilman varoituksia. Aiemmin ei kickitty, mutta pistettiin samalla voimalla takaisin, jonkun aikaa. Yleensä ne älysivät pian, että kannattaa pistää se dartti piiloon.
No jossittelin mutu tuntumalta, käsi virheen merkiksi nostetaan ylös täällä (tai valkoinen lippu). Silloinhan on ihan asiallistakin varoittaa darttaajia, kuten tuossa videossa teittekin. Luulisi olevan kyllä jakelussa nämä jo, kun kuukausi tolkulla noilla on hakattu ja DICE aikoo sen korjata pian. Empä ole servullanne käynyt koska käsittääkseni pelaatte normia ja itse melkeinmpä pelkastään HC:ta. Ei riitä taidot, sormet eikä lippaat normiin, eikä varsinkaan suomalaisten servuihin. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Players will now spawn on the Radio Beacon looking in the same direction the Beacon is facing. The Beacon always faces in the direction the player is facing when it is planted. Previously the Beacon’s direction had no impact on the player’s spawn direction.
Jes hyvä

Added colorblind option for consoles .
Added colorblind icon for squad leader
Added the option for console server admins to show a symbol in the server browser signifying custom rules are in effect
Potential random audio crash fix

Hjyvä !!

Increased the effectiveness of the Aim Assist at close range. Testing in Close Quarters proved our current assist to be inadequate in tight quarters.
oikeasti mitä VI**TUA miksi tuota pitää mennä räpeltämään
Jään kyllä kauhulla odottamaan :(



ite olisin heittäny banni vasaralla samantien ku tappo ekan varotuksen jälkeen , varsinki kun vastaus oli tuollanen .
 
Mistä sait silber käsityksen, että meidän servun säännöissä lukee, että dart on kielletty? Tosin ollaan nyt alettu kickimään darttaajat suoraan pois. Aika selväähän se on, ettei darttia kukaan hyväksy, joten riskit luulisi darttaaja tietävän ilman varoituksia. Aiemmin ei kickitty, mutta pistettiin samalla voimalla takaisin, jonkun aikaa. Yleensä ne älysivät pian, että kannattaa pistää se dartti piiloon.

Onko Apphex teidänkin servulla admin? Vai mistä sait käsityksen, että puhutaan siitä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko Apphex teidänkin servulla admin? Vai mistä sait käsityksen, että puhutaan siitä?

Noup, ei ole meillä adminina.
Jatkoa tähän omaan kantaani on se etten jaksa todellakaan alkaa potkimaan porukkaa mihinkään ellei ihan oikeasti ole tarvetta siihen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noup, ei ole meillä adminina.
Jatkoa tähän omaan kantaani on se etten jaksa todellakaan alkaa potkimaan porukkaa mihinkään ellei ihan oikeasti ole tarvetta siihen.

Taisi nyt olla kyse siitä että hihitys tarkoitti teidän FF-servua omissa viesteissään ja silber ja minä puhuimme Deviljoun serveristä, jolla kyseinen banniminen tapahtui ja jolla olen adminina. w/e
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taisi nyt olla kyse siitä että hihitys tarkoitti teidän FF-servua omissa viesteissään ja silber ja minä puhuimme Deviljoun serveristä, jolla kyseinen banniminen tapahtui ja jolla olen adminina. w/e

Juurikin näin, asevalintojen takia kukaan ei ole minun toimesta banaania saanut, mutta voihan sekin elämys vielä kohdalle tulla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Päivän fakta: dart top5 aseissa=varma yökastelija/aikuisten vaipan käyttäjä.

Jatkakaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko Apphex teidänkin servulla admin? Vai mistä sait käsityksen, että puhutaan siitä?
Jos et huomannut quotesin Inkkaria ja silberiä joka quotesi Inkkaria. Silber ihmetteli Inkkarin toimia meidän servulla (Inkkari mainitsi, että olisi ottanut itse dartin käyttöön). Inkkari nimittäin ON meidän servun admin. Saa ajatella vähän Rooroo.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Developer Vallium näköjään nollaili statsinsa. Vain dogtagit säilyi mitä oli ansainnut, kaikista muista ei mitään jälkeäkään. Eli tää on vissiin se premium mahdollisuus?

Ei kyllä millään jaksais oottaa et saa SPAS12 kätösiin. Ei kukaan sattus tietää niitä uusia assigmentteja, niin vois harjoitella niitä vielä viimeset päivät, että sais ton mahdolliseman nopeesti unlockattua ;)
 
Jos et huomannut quotesin Inkkaria ja silberiä joka quotesi Inkkaria. Silber ihmetteli Inkkarin toimia meidän servulla (Inkkari mainitsi, että olisi ottanut itse dartin käyttöön). Inkkari nimittäin ON meidän servun admin. Saa ajatella vähän Rooroo.

Laitan tapatalkin piikkiin. Bugaa nuo quotet tällä hetkellä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taisi nyt olla kyse siitä että hihitys tarkoitti teidän FF-servua omissa viesteissään ja silber ja minä puhuimme Deviljoun serveristä, jolla kyseinen banniminen tapahtui ja jolla olen adminina. w/e

Niin, itse sain bannit FF-servulle, enkä edes kesken pelin. Tuli "perus" Lost connection to EA, ja seuraavalla päivällä kun FF:n peliin yritin, niin olinkin bannilistalla. Myönnettäköön, että massi saattoi lapasessa käydä, mutta eipä sitä tosiaan ole ko servulla kiellettykään. Ja ennenkuin kukaan tästä innostuu minua(kin) dissaamaan, niin todettakoon, että pelaan myös muilla luokilla ja aseilla. Servun omistajaa lakki kourassa lähestyin, jotta pääsisikö bannista. Nähtäväksi jää... Noita hyviä FIN/KFIN servuja kun ei ihan liikaa ole. Eikä se FF:n peli eilen täysi ollut, mutta kun...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla on kyllä käynyt uskomattoman hyvä tuuri ton dartin kans, ku en näin yhtäkkiä muista kertaakaan kuolleeni siihen.. itse en ole edes unlockannu sitä ku en noista haulikoista pidä, usastakaan en ole edes koittanut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niin, itse sain bannit FF-servulle, enkä edes kesken pelin. Tuli "perus" Lost connection to EA, ja seuraavalla päivällä kun FF:n peliin yritin, niin olinkin bannilistalla. Myönnettäköön, että massi saattoi lapasessa käydä, mutta eipä sitä tosiaan ole ko servulla kiellettykään. Ja ennenkuin kukaan tästä innostuu minua(kin) dissaamaan, niin todettakoon, että pelaan myös muilla luokilla ja aseilla. Servun omistajaa lakki kourassa lähestyin, jotta pääsisikö bannista. Nähtäväksi jää... Noita hyviä FIN/KFIN servuja kun ei ihan liikaa ole. Eikä se FF:n peli eilen täysi ollut, mutta kun...
Kuka sinut on muka bannanut? Ei me muuta kuin kikata dartin käyttäjät. Ellet sitten ole jotain muuta tyhmää tehnyt, tai sitten olet tullut kikatuksi monta kertaa. Taitaa kolmesta kikistä tulla banni automaattisesti. En voi tosin sanoa mitään muiden, kuin minun ja zuken puolesta. Somali tuskin ketään bannailee, Inkkarista en tiedä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla on kyllä käynyt uskomattoman hyvä tuuri ton dartin kans, ku en näin yhtäkkiä muista kertaakaan kuolleeni siihen.. itse en ole edes unlockannu sitä ku en noista haulikoista pidä, usastakaan en ole edes koittanut.

Ei ole itellekkään tullut lähes koskaan vastaan - ehkä ihmiset ovat tajunneet sen olevan glitchi ja eivät sitä halua käyttää sen vuoksi. Onneksi ei ole niin iso ongelma kuin USAS oli.
 
Ei ole itellekkään tullut lähes koskaan vastaan - ehkä ihmiset ovat tajunneet sen olevan glitchi ja eivät sitä halua käyttää sen vuoksi. Onneksi ei ole niin iso ongelma kuin USAS oli.

Sitten on niitä jotka häikäilemättömästi käyttävät hyväkseen joka ikistä glitchiä joka pelistä löytyy. Huomasin että olen joutunut jo kaksi videota tekemään dartti-noobeista, varmaan Usas-rage videoitakin olisin tehnyt jos nauhoitusvehkeet olis silloin olleet :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kuka sinut on muka bannanut? Ei me muuta kuin kikata dartin käyttäjät. Ellet sitten ole jotain muuta tyhmää tehnyt, tai sitten olet tullut kikatuksi monta kertaa. Taitaa kolmesta kikistä tulla banni automaattisesti. En voi tosin sanoa mitään muiden, kuin minun ja zuken puolesta. Somali tuskin ketään bannailee, Inkkarista en tiedä.

Hihitys tietää sen yhden tapauksen minkä olen banninut ja sekin oli joku venäläinen kuka ei ymmärtänyt kun kauniisti kerrottiin ja varoiteltiin omasta käytöksestään herraa...
Paarma77, kerroppa psn nicci niin poistetaas tuo basku tuolta servulta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä


Kuva color blind modesta konsoleilla:

3D-HUD-Colorblind-Console-2.jpg

Helkkarin hyvä juttu. Vaikken itse olekaan värisokea niin kyllä tuo optio tulee kytkettyä päälle ihan vaan selkeyden vuoksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hihitys tietää sen yhden tapauksen minkä olen banninut ja sekin oli joku venäläinen kuka ei ymmärtänyt kun kauniisti kerrottiin ja varoiteltiin omasta käytöksestään herraa...
Paarma77, kerroppa psn nicci niin poistetaas tuo basku tuolta servulta.

Zukelle pleikalla pyynnön eilen esitin, enkä ainakaan omasta mielestä p#rseile tai tee muita typeryyksiä. Noita Connection Lost to EA mulle tulee aika-ajoin, mutta yhtään kikkiä en ole suomiservuilta koskaan saanut, täytynee pistää dartti suosiolla syrjään... Nicci on Current_77
 
Ylös Bottom