Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä en käytä Famasia ja silti mut on ylennetty monta kertaa Coloneliks ja sama ase saanut about 5 kertaa saman tähtäimen ja pisteet pysyy samassa.

Ei sen Famasin tarvi sulla olla, ihan kenellä tahansa siinä pelissä niin se on kaikilta statit ja unlockit saamatta.

Get a kill with the following weapons in a single life: Assault Rifle, Jet, Tank. ;)

Eikös tuo nimenomaan ole assault rifle :confused:

Edit: jaah ok bf3 laskee sen carbineksi. Pitää kokeilla uusiksi ;)

Ehkä OT, ehkä ei:
Onko carbinella ja assault riflellä itse asiassa mitään eroa? Olen ymmärtänyt, että nimitys "rynnäkkökivääri" on toisen maailmansodan aikaista saksalaista perua, ja sitä alettiin käyttämään asetyypille joka tunnettiin alunperin nimellä "automaattikarbiini".

Molempia näkee nykyään käytettävän näennäisesti samoin ominaisuuksin varustetuista aseista. Tietääkö joku faktisesti mikä täsmälleen on näiden asetyyppien ero? Vai onko rakkaalla lapsella vain monta nimeä?

Jes! Hyvä uudistus tuo, että peli muistaa aseen fire moden spawnauksen jälkeen. Sitä yhtä Assaultin rynkkyä, jossa on vakiona päällä bursti, ei oo tullut käytettyä yhtään, kun joka spawnin jälkeen pitää sille aina vaihtaa se full auto päälle. Mikä järki siinäki oli, että jos siitä löytyy kaikki kolme fire modea, nii se on kuitenki vakiona burstina, vaikka kaikki muut kolme fire modea omaavaa asetta on aina full autossa?

Ehkä OT, ehkä ei:
Onko carbinella ja assault riflellä itse asiassa mitään eroa? Olen ymmärtänyt, että nimitys "rynnäkkökivääri" on toisen maailmansodan aikaista saksalaista perua, ja sitä alettiin käyttämään asetyypille joka tunnettiin alunperin nimellä "automaattikarbiini".

Molempia näkee nykyään käytettävän näennäisesti samoin ominaisuuksin varustetuista aseista. Tietääkö joku faktisesti mikä täsmälleen on näiden asetyyppien ero? Vai onko rakkaalla lapsella vain monta nimeä?

Kar(a)biini on lyhyempi kuin rynnäkkökivääri. Esim. M4 on M16:n karbiiniversio. Suurin ero lienee piipun pituudessa.

Hyviä uudistuksia on tuossa päivityksessä tulossa. Colorblindia olen odotellut jo pitkään. Näköjään Hekojen ja jettien ECM:stä tehdään entistäkin parempi ohjuksien torjuntaan, joten flaret alkavat käydä todella turhiksi. Harmi että esim. tankin proximity sensori ei enää jää päälle kun pelaaja poistuu vaunusta. Lisäksi näyttää siltä että satunnainen äänien häviäminen on korjattu(!)

Jes! Hyvä uudistus tuo, että peli muistaa aseen fire moden spawnauksen jälkeen. Sitä yhtä Assaultin rynkkyä, jossa on vakiona päällä bursti, ei oo tullut käytettyä yhtään, kun joka spawnin jälkeen pitää sille aina vaihtaa se full auto päälle. Mikä järki siinäki oli, että jos siitä löytyy kaikki kolme fire modea, nii se on kuitenki vakiona burstina, vaikka kaikki muut kolme fire modea omaavaa asetta on aina full autossa?

Taidat puhua AN-94:stä, ja sitä todellakin kannattaa käyttää burstilla, full-autolla se on paskin rynkky koko pelissä (no ehkä Famas on paskempi)...

Toissapäivänä tapahtunutta: Battlefield 3 - Oikea tapa bannia?

Meinaatko An-94? Tietenkin siinä on bursti ekana. Se on kyseisen aseen tarkoitettu tulimuoto ja selvästi myös vahvin. Ei hullukaan siinä käytä full autoa...

Btw, DICEn perinteen mukaan jätettiin taas ison luokan glitchi korjaamatta. Vietnamissakin tietääkseni sama glitchi korjattiin vasta 3 kuukauden päästä sen löytämisestä. Nyt mennee ainakin 6 kuukautta. Noh, onneksi sitä ei voi Close Quartersissa tehdä.

Hyvältä vaikuttaa. Tuo HUD juttu on hyvä ja toivottavasti se näkyy myös HC:ssa. Toivoisin kyllä että team killistä tulisi -100 pistettä.
Tuossa lopussa näytti olevan myös että satunnainen äänien katkeilu loppuisi mikä on hyvä.

Meinaatko An-94? Tietenkin siinä on bursti ekana. Se on kyseisen aseen tarkoitettu tulimuoto ja selvästi myös vahvin. Ei hullukaan siinä käytä full autoa...

Btw, DICEn perinteen mukaan jätettiin taas ison luokan glitchi korjaamatta. Vietnamissakin tietääkseni sama glitchi korjattiin vasta 3 kuukauden päästä sen löytämisestä. Nyt mennee ainakin 6 kuukautta. Noh, onneksi sitä ei voi Close Quartersissa tehdä.

Haluatko valaista?

Haluatko valaista?

Varmaan meinaa sitä, että tietyllä ajoneuvolla pääsee maan alle.

Nimenomaan. Ymmärrettävistä syistä en halua valaista kuitenkaan enempää. Nytkin tuosta tietää jo ihan liian moni ja tiettyjä mappeja ei oikein haluaisi edes pelata, ainakaan maalla.

Eihän sen bugin avulla kai pysty edes tappamaan ketään? Enkä kyllä kenenkään oo nähny käyttävän tätä, itekkään ennoo koittanu :P

Varmaan meinaa sitä, että tietyllä ajoneuvolla pääsee maan alle.
Nimenomaan. Ymmärrettävistä syistä en halua valaista kuitenkaan enempää. Nytkin tuosta tietää jo ihan liian moni ja tiettyjä mappeja ei oikein haluaisi edes pelata, ainakaan maalla.

Eihän sen bugin avulla kai pysty edes tappamaan ketään? Enkä kyllä kenenkään oo nähny käyttävän tätä, itekkään ennoo koittanu :P

Pystyy sieltä ainakin muoviräjähdettä kylvämään pahaa aavistamattomien vihollisten jalkoihin...

Ahaa! Aavistelinlin mitä meinaat - muutama jenkki käytti tätä "taktiikkaa" ja tuli siinä itekki käytyä kattomassa että minkälainen meno siellä oli.

Kar(a)biini on lyhyempi kuin rynnäkkökivääri. Esim. M4 on M16:n karbiiniversio. Suurin ero lienee piipun pituudessa.

Ok, kiitos - näin vähän itsekin uumoilin kun yritin tavailla normi-kiväärin ja karbiinin eroa. Eli rynkky ei ole pituusrajoitteinen :)

Increased the effectiveness of the Aim Assist at close range. Testing in Close Quarters proved our current assist to be inadequate in tight quarters. This is a global change, and will improve the effectiveness of Aim Assist for all modes and maps. Aim Assist over distance is still significantly less effective. This is console only, as Aim Assist is not present on PC. If you prefer, you can also turn it off on console.

Voi v*** mitä p**** :mad:

"Koska olemme niin kädettömiä tähtäämään itse, päätimme parantaa aimbottia vielä lisää. Hajotkaa apinat headshotteihin."
Tällaiset avut pitäisi heittää tukasta pihalle näistä peleistä.

Ja Apphex, ihan oikea tapa bannia. Jos varoitetaan 2 kertaa ja silti ei toiminta muutu, niin takki ja ovi on aivan kurantit vaihtoehdot.

Voi v*** mitä p**** :mad:

"Koska olemme niin kädettömiä tähtäämään itse, päätimme parantaa aimbottia vielä lisää. Hajotkaa apinat headshotteihin."
Tällaiset avut pitäisi heittää tukasta pihalle näistä peleistä.
Joo varsinkaa kun ei ole missään vaiheessa moista bot-assistia käyttänyt, enkä käytä jatkossakaan. Sieltä sitten tulee Keijo 10v "agressive superultimathule recon" vastaan ja hyppää, vaikka olen jo puolilipasta ampunut siihen. Seuraavaksi katselenkin spawniruutua ja kiroilen. Tietenkin Keijolla on vielä joku ballistinen 12x kiikari mutta silti puolen metrin päästä on helppo osua yläkroppaan, kiitos aimbotin.

Tulipahan nyt valitettua taas yhdestä patchistä. Jotenkin vieläkin tuntuu se julkaisu patch parhaalta, jos poissulkee sen maahan vajoamis glichin, mutta aikahan se aina kultaa muistot :)

Noup, itse olisin ottanut saman roskan käyttöön ja vienyt lapselta karkit laatikosta.
Jos servun säännöissä on kyseinen kombo kielletty, ja on itse yksi admineista niin tuskin on kovinkaan aikuismaista rueta käyttämään moista kapistusta?

Joo varsinkaa kun ei ole missään vaiheessa moista bot-assistia käyttänyt, enkä käytä jatkossakaan. Sieltä sitten tulee Keijo 10v "agressive superultimathule recon" vastaan ja hyppää, vaikka olen jo puolilipasta ampunut siihen. Seuraavaksi katselenkin spawniruutua ja kiroilen. Tietenkin Keijolla on vielä joku ballistinen 12x kiikari mutta silti puolen metrin päästä on helppo osua yläkroppaan, kiitos aimbotin.

Tulipahan nyt valitettua taas yhdestä patchistä. Jotenkin vieläkin tuntuu se julkaisu patch parhaalta, jos poissulkee sen maahan vajoamis glichin, mutta aikahan se aina kultaa muistot :)

Jos servun säännöissä on kyseinen kombo kielletty, ja on itse yksi admineista niin tuskin on kovinkaan aikuismaista rueta käyttämään moista kapistusta?

Mielestäni aim-assist on tällä hetkellä ihan riittävä. Ehkä se että se ei riitä "close quartersiin" kertoo enemmän kenttäsuunnittelusta...

Deviljoun servulla ei aserajoituksia varsinaisesti ole (eihän niitä EA:n käyttösopimuksen mukaan saisikaan olla), mutta jos tuollaista selkeää glitchaamista tapahtuu erästä toiseen niin tulee raja vastaan. Varsinkin jos lapsukaiset eivät ole oppineet vanhemmiltaan kuinka ottaa palaute vastaan ;) Itse voin rehellisesti sanoa etten ole M26-hbarrel komboa noin yhden elämän pituista kokeilua enempää käyttänyt. Ennen pätsiä darttia tuli kyllä käytettyä.

Ilmeisesti pelkät karttapaketin ahtaat kartat eivät saaneet peliä muistuttamaan tarpeeksi Call Of Dutya, joten myös aim assistia päätettiin lisätä. Seuraavaksi varmaan killstreakit?

Ylös Bottom