Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Zukelle pleikalla pyynnön eilen esitin, enkä ainakaan omasta mielestä p#rseile tai tee muita typeryyksiä. Noita Connection Lost to EA mulle tulee aika-ajoin, mutta yhtään kikkiä en ole suomiservuilta koskaan saanut, täytynee pistää dartti suosiolla syrjään... Nicci on Current_77

Minä ne bannit luultavasti nakkasin. Teidän puolella käytti kolme pelaajaa dartia ja tuli varoituskikkien jälkeenkin vielä takaisin darttailemaan. En tiedä tuliko sulle vahingossa suoraan bannit vai tulitko vielä kikkien jälkeen darttailemaan, joka tapauksessa lupasit jättää dartin sivuun niin bannit voi poistaa. Kyllä jokaisen täytyy itse tajuta, että bugeja ei käytetä hyväksi, vaikka bugien käyttöä ei serverin ohjeissa kiellettäisikään. Ethän mene maan sisällekään, vaikka sitä ei ole kielletty, ethän?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toivotaan että input lagi todellakin vähenee nyt tulevassa patchissa, niinkuin on sanottu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Zukelle pleikalla pyynnön eilen esitin, enkä ainakaan omasta mielestä p#rseile tai tee muita typeryyksiä. Noita Connection Lost to EA mulle tulee aika-ajoin, mutta yhtään kikkiä en ole suomiservuilta koskaan saanut, täytynee pistää dartti suosiolla syrjään... Nicci on Current_77

Nyt pitäis olla "all access".
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen joku sankari tuhosi tuolla FF:n servulla (tai mikä se zuken servu onkaan) omassa basessa hekoja ja tankkeja, parkkeerasi jeeppejä omalle kiitotielle niin että lentokoneet eivät päässeet nousemaan yms.

Itellä ei ainkaan riitä huumorintaju tuollaiseen lainkaan ja Nikotiini taisikin jampan potkia pihalle. Sillä aikaa kun kirjottelin Nikotiinille asiasta viestiä, niin sama vajakki yritti vielä roadkillata tankilla. Harmi kun se ei oikein tasamaalla onnistu...

Mulla on ikävä sitä M26 Massia, jolla pystyi vyöryttämään rappukäytäviä yms. Nykyisin se ei enää tuohon hommaankaan oikein käy, kun suppression tekee siitä yhtä hyödyttömän kuin kaikista muistakin haulikoista (ainakin MASS ja 870 MCS). Toivottavasti patchi korjaa asian.

En tiedä menikö tuossa servupäivityksessä muutenkin jotain perseelleen, koska itselle tuli tässä jonain päivänä one hit killejä aivan jatkuvasti, vaikka ne eivät olleet headshotteja. Näistähän kärsittiin silloin heti pelin julkaisemisen jälkeen (ja Betassa varsinkin).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen joku sankari tuhosi tuolla FF:n servulla (tai mikä se zuken servu onkaan) omassa basessa hekoja ja tankkeja, parkkeerasi jeeppejä omalle kiitotielle niin että lentokoneet eivät päässeet nousemaan yms.

Itellä ei ainkaan riitä huumorintaju tuollaiseen lainkaan ja Nikotiini taisikin jampan potkia pihalle. Sillä aikaa kun kirjottelin Nikotiinille asiasta viestiä, niin sama vajakki yritti vielä roadkillata tankilla. Harmi kun se ei oikein tasamaalla onnistu...
En mä kyllä ollut eilen edes pelaamassa. Muistan kyllä yhden heebon jonkun ajan takaa, joka teki vastaavaa ja jolle bannitkin lopulta annoin. Meinaatkohan sitä?

Joookatapauksessa.., voitaneen lopettaa meidän servusta puhumisen tältä erää (niin hyvät kuin huonotkin). Avautumiset voi pistää vaikka yksityisviestinä pleikkarilla. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensi viikon E3:ssa esillä tietysti Close Quarters, mutta myös syksyllä ilmestyvä ja ne jättikentät tarjoava Armored Kill.

Titles being shown at the EA booth at the LACC include:

Battlefield 3: Close Quarters and Battlefield 3: Armored Kill

Lauded by game critics worldwide for its outstanding single player campaign and addictive multiplayer, Battlefield 3 extends the experience with the debut of the next two themed digital expansion packs: Battlefield 3: Close Quarters and Battlefield 3: Armored Kill.

Lähde: EA’s E3 2012 lineup | Nintendo Everything
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sitten on niitä jotka häikäilemättömästi käyttävät hyväkseen joka ikistä glitchiä joka pelistä löytyy. Huomasin että olen joutunut jo kaksi videota tekemään dartti-noobeista, varmaan Usas-rage videoitakin olisin tehnyt jos nauhoitusvehkeet olis silloin olleet :D

Hih.. Olenko päätynyt niille ? Myönnän että dartti bugia on tullut käytettyä. Silti olen saanut paljon pataani, paska kun olen. :D. Muistaakseni sinultakin monesti. Muita glitsejä en ainakaan tietoisesti ole käyttänyt ja darttiakaan en hetkeen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hih.. Olenko päätynyt niille ? Myönnän että dartti bugia on tullut käytettyä. Silti olen saanut paljon pataani, paska kun olen. :D. Muistaakseni sinultakin monesti. Muita glitsejä en ainakaan tietoisesti ole käyttänyt ja darttiakaan en hetkeen.

Et ole, tämä viimeinen oli joku muu herra ja se toinen tuli vastaan kun muutama viikko sitten pelasin squad rushia, ja kaveri käytti G3A3+dart-komboa vaikka kuinka monta erää putkeen. Ja turpiinsa sai silti :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sitten on niitä jotka häikäilemättömästi käyttävät hyväkseen joka ikistä glitchiä joka pelistä löytyy. Huomasin että olen joutunut jo kaksi videota tekemään dartti-noobeista, varmaan Usas-rage videoitakin olisin tehnyt jos nauhoitusvehkeet olis silloin olleet :D

Mitkä nauhoitus vehkeet sulla on ja mistä hommattu?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Unlockasin ton L96 Sniperin... Eikä yhtään vastannut odotuksia! Ootin tosi vahvaa sniperia mutta sitä en saanut!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eli... sitten se on taas hyvä?
Onhan se parempi kuin että se ampuu minne sattuu. Kyllähän se on hyvä että tähtäin on kohdistettu. Voihan se olla että seuraavaan patchiin DICE tekee L96:sen ampumaan tykinkuulia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitkä nauhoitus vehkeet sulla on ja mistä hommattu?

Avermedia Game Capture HD Pixmaniasta. Enemmän keskustelua aiheesta: http://www.konsolifin.net/bbs/peliaiheiset-videot/51139-pelivideon-teko-28.html (käyttökokemuksia viimeisimmässä viestissä)

Onhan se parempi kuin että se ampuu minne sattuu. Kyllähän se on hyvä että tähtäin on kohdistettu. Voihan se olla että seuraavaan patchiin DICE tekee L96:sen ampumaan tykinkuulia.

Samanlainen se sitten on kuin M40A5 ja SV98. Kaikissa on hieman eri tuntuma, mutta käytännössä sama suorituskyky. Sehän tässä pelissä on hassua esim. Bad Company 2:een verrattuna että saman hahmoluokan aseet ovat lähes poikkeuksetta damageltaan identtisiä, eroja löytyy lähinnä vain tulinopeudesta. Sen siitä saa kun peliin tungetaan yli 70 asetta ja laitetaan myyntiin vuosi ennen realistista valmistumispäivämäärää. Toisaalta asebalanssi on ihan kunnossa, mutta silti mieluummin näkisin enemmän eroja aseiden välillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ole paljoa nyt famaksia näkyny. On tainnut tieto levitä kiitettävästi. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ole paljoa nyt famaksia näkyny. On tainnut tieto levitä kiitettävästi. :)
Niinnoh, FAMAS on sen verta huono tällä hetkellä, ettei kukaan halua sitä käyttää. Luulin tuon tiedon vain pistävän Battlelogin trollit liikkeelle pistäen jok'ikisen servun statsit vessasta alas. Ehkä he ovatkin vain ns. foorumikoviksia tms. :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niinnoh, FAMAS on sen verta huono tällä hetkellä, ettei kukaan halua sitä käyttää. Luulin tuon tiedon vain pistävän Battlelogin trollit liikkeelle pistäen jok'ikisen servun statsit vessasta alas. Ehkä he ovatkin vain ns. foorumikoviksia tms. :p

Joo, Ite pelkäsin kyllä kanssa et tulis joku famas-villitys, mut ei onneks vielä ole osunu kohdalle. ;)
Nyt kun sanoin, niin varmaan tulee famasta feissiin joka servulla. :D
 
Ylös Bottom