Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siellä on admineille peput kipeänä, kun ovat joutuneet näiden uhreiksi lempiajoneuvollaan huristellessaan. Tai sitten he ovat kyllästyneet siihen piipitykseen. Jettipilottina voin sanoa, että siihen piipitykseen palaa kiinni aika nopeasti jos sitä pukkaa kokoaika, mutta niiden kieltäminen on jo säälittävää.

Jep turhuuksia nuo sen ja sen kieltäminen servuilta on. Ja tuntuu välillä et noilla servuilla missä on kielletty millon mikäkin syömäpuikko tahi jääpuikon tunkeminen adminin hanuriin tuloo herkimmin vielä kikkejä/banneja. Ja lopettakaa se ittenne piinaaminen sillä että ette käytä aim assistia :P Itte nostin senssit pitkälle yli puolen välin (olisko jossain 3/4 palkkia ny) ja pistin assistin päälle ni johan rupes 1vs1 tilanteissa pärjäämään, vaikka ruudulla vielä oot selkä vihuun päin ni kaveri kaatuu hedulla vaikka tähtäys ois jossain varpaissa :) Kaipais ehkä jotain pikku nerffiä toi assisti, sen verran raaka se nykyään on :eek:

Tänää tuli noustua jetin puikkoihin khraqilla pitkästä aikaa hc servulla. No siinä kun rullasin siinä lentotukialuksella ja menin sen centurion c ramin ohi niin tuli team kill ja voin vaikka vannoa että kukaan ei siinä kiitoradalla seissyt, mutta aiemmin aktiivisesti tulittanut c rami olikin ihan liikkumatta ja ampumatta... Tulin sitten siihen tulokseen että hornettini oli tappanut sen sisällä olleen ukon jonkun bugin saattelemana, eikä edes hävittäjäni vaurioittunut ollenkaan siinä tohinassa.

En ollutkaan ennen huomannut että battlelogissa vehicle tilastojen alla on myös että kuinka monta kyseistä kapinetta on itse tuhonnut. Siellä huomasin sattumalta että olin tuhonnut kerran centurion c ramin, että mietin josko tuhosin silloin sen oman aa hommelin :rolleyes:

En ollutkaan ennen huomannut että battlelogissa vehicle tilastojen alla on myös että kuinka monta kyseistä kapinetta on itse tuhonnut. Siellä huomasin sattumalta että olin tuhonnut kerran centurion c ramin, että mietin josko tuhosin silloin sen oman aa hommelin :rolleyes:

Lukema tarkoittaa kyseisellä ajoneuvolla tuhottuja vihollisen ajoneuvoja.

Nyt ne on keksiny miten pääsevät Kharg Islandin alle veneellä!! Oli aika mielenkiintoisen näköstä ku sahasivat A-B-C lippujen väliä 1 kuskina, 1 gunnerina. Päät vaan näkyi jätkiltä ku menivät siellä pitkin karttaa.

Saisivat tehdä pikku parannuksia tuohon laserilla maalaukseen. Etenkin soflamilla maalaaminen on erittäin hanurista, kun kokeilee maalata jotain tankkia, niin se päättääkin ruveta maalaamaan siitä ruudun laidasta jotain tyhjää jeeppiä, eikä maalaa sitä kohdetta joka on juuri siinä keskellä. Samaa kuvioo havaittavissa tankin CITV stationilla. Kopterin paintteri sentään toimii ihan jees. Tiedä sitten johtuuko se siitä, että se maalaa ylhäätä päin alas.

Eilen oli hieman tuskaista ajaa khraqilla tankilla kun soflamit lockkasivat sieltä vuorelta. Kyllä ne joskus huomasi ja tuhosi ja kuvitteli jo pääsevänsä siitä tuskasta kun toinen soflam jostain nurkan takaa alkoi lockkailla. Yleensähän tuota soflamia ei käytetä paljoa paskaakaan, mutta siinä pelissä niitä riitti siellä vuorilla.

Tuhoaako 3 miinaa enään varmasti tankkia? Nimittäin äsken ei tehonnut vaikka kaikki oli vierekkäin. Liekkö reactive armor pelastanut.

Tuhoaako 3 miinaa enään varmasti tankkia? Nimittäin äsken ei tehonnut vaikka kaikki oli vierekkäin. Liekkö reactive armor pelastanut.

2:n miinan pitäis jo palastella vaunun kuin vaunun. Voihan se olla, jos ne on ollu oikein pitkässä rivissä vierekkäin ja siihen on reunimmaiseen vaan ajettu ni ne loput on poksahtanu vaan tehden ilmaan reikiä.. Itte aina laitan miinat siistiks 2 miinan nipuks lähes kii toisiinsa, on vihun ne helppo purkaa siitä ja jos ei nää ni eivät jää kitumaan disabloidulla vaunulla mihkää :P

Viimeksi muokannut moderaattori:

2:n miinan pitäis jo palastella vaunun kuin vaunun. Voihan se olla, jos ne on ollu oikein pitkässä rivissä vierekkäin ja siihen on reunimmaiseen vaan ajettu ni ne loput on poksahtanu vaan tehden ilmaan reikiä.. Itte aina laitan miinat siistiks 2 miinan nipuks lähes kii toisiinsa, on vihun ne helppo purkaa siitä ja jos ei nää ni eivät jää kitumaan disabloidulla vaunulla mihkää :P

Jaa että kaksikin miinaa riittää. No nythän voin sitten tehdä kolme ansaa kahden sijasta. Ite oon laittanut aina semmoisen tiivihkön kolmion muotoisen miinoituksen, joskus riviin riippuen paikasta. Yleensa aina riittänyt koko vaunuryhmän tuhoamiseen ja onhan siinä peittoa enemmän. Nyt oli rivissä ja ulommaiset oli noin tankin leveyden verran kaukana toisistaan. Se on se maksimiväli minulla yleensä.

Voihan niissä olla sama ongelma kuin c4:ssa. Yleensä riittää 3 pötkylää tuhoamaan, joskus tarttee 4-5.

Voihan niissä olla sama ongelma kuin c4:ssa. Yleensä riittää 3 pötkylää tuhoamaan, joskus tarttee 4-5.
3?! Mulla ainakin on aina tankki kuin tankki posahtanut aina ilmaan kahdella pötkylällä.

En tiedä onko tää nyt mikään hurja saavutus, mutta roadkill jetillä tuli äskön napsittua Gulf of Omanissa. Puolvahingossa, mutta kuitenkin.

E: Noh, sitten mä taidan olla vaan aikamoinen Hannu Hanhi, kun yleensä heitän vain kaksi C4 kiinni ja tankki tulee alas. Useimmiten tulee tosin heitettyä "persiiseen" tai sitten sivuille.

Viimeksi muokannut moderaattori:

3?! Mulla ainakin on aina tankki kuin tankki posahtanut aina ilmaan kahdella pötkylällä.

Ei kyllä kaksi riitä millään. Useimmiten tarvitaan kolme juurikin reactive armorin takia. Toki jos ne aina sijoittaa tankin persiiseen voi olla mahdollista, mutta aina ei ole aikaa ja roadkill on kohtalona useammin.

Varmaan postattu tänne ennenkin mutta hienon videon ovat nämä jannut tehneet:
[video=youtube;mV-gnh1En6E]http://www.youtube.com/watch?v=mV-gnh1En6E[/video]

Tänään ku pelasin matsin The_Akzu:n kanssa löytyipä HC-pelaajille hieno serveri nimeltä "HC CONQUEST". Hyvät kartat back to back periaatteella ja suomalainen admin. Kulttuuriteko sanon mä. Harmi että KFIN porukalta ei enää moista HC ja nimenomaan Conquest serveriä löydy, jos löytyisi olisin valmis kattamaan osan kustannuksista.

Varmaan postattu tänne ennenkin mutta hienon videon ovat nämä jannut tehneet:
[video=youtube;mV-gnh1En6E]http://www.youtube.com/watch?v=mV-gnh1En6E[/video]

Tänään ku pelasin matsin The_Akzu:n kanssa löytyipä HC-pelaajille hieno serveri nimeltä "HC CONQUEST". Hyvät kartat back to back periaatteella ja suomalainen admin. Kulttuuriteko sanon mä. Harmi että KFIN porukalta ei enää moista HC ja nimenomaan Conquest serveriä löydy, jos löytyisi olisin valmis kattamaan osan kustannuksista.

Oli muuten hieno matsi. Alkuu olivat saaneet kaikki liput ja minulla oli fiilis että mitäköhän tästä mahtaa tulla mutta hyvin noustiin takaa-ajo asemasta voittoon. Todella hyvää menoa oli. Harmi kun noita favorite servuja ei voi jakaa. Olisi kiva jos olisi joki toiminto että jos joku löytää helmen serverin niin voisi jakaa kavereille tiedon esim. vaikka kaveri olisi offlinessa.

Silber kannattaa katsoa tuolle videolle jatko-osa. Löytyy nimellä Battlefield 4 CO-OP.

Battlefield Premiunin osto??

Tervehdys! Olisin luonut tälle oman viestiketjun, mutta ei ole viestejä tarpeeksi jotta voisin.

Joten, haluan ostaa ton Battlefield Premium -sovelluksen mutta kuinka teen sen?

Avasin pelin ja menin sinne Main menuun. Sieltä Premiumin kautta sen voi ostaa, mutta se kysyy jotain Credit cardia. Siis luottokorttia.
Ei mulla semmoista ole! Pelkkä pankkikortti.

Mistä sen voisi ostaa helposti verkkopankki tunnuksilla vaikka??

-kiitos-

Vastaus: Battlefield Premiunin osto??

Tervehdys! Olisin luonut tälle oman viestiketjun, mutta ei ole viestejä tarpeeksi jotta voisin.

Joten, haluan ostaa ton Battlefield Premium -sovelluksen mutta kuinka teen sen?

Avasin pelin ja menin sinne Main menuun. Sieltä Premiumin kautta sen voi ostaa, mutta se kysyy jotain Credit cardia. Siis luottokorttia.
Ei mulla semmoista ole! Pelkkä pankkikortti.

Mistä sen voisi ostaa helposti verkkopankki tunnuksilla vaikka??

-kiitos-

Wanhan Cansan Pankkikortti vai Visa Debit? Debitillä voi myös hoitaa verkkomaksuja kunhan sen vain sallii verkkopankista löytyvillä asetuksilla. Oman pankin aspasta saanee apua ja vastauksia kysymykseen voitko maksaa nykyisellä kortillasi myös verkkomaksuja.

Nyt on aika jälleen tehdä oma itkupotkuraivari listani bäfän nykykunnosta, pelattuani innolla Conquestia smurffien kanssa:
  • Ajoneuvojen käyttö paikanvaihto välineenä -Siis montako kertaa olen hypännyt helikopteriin kauhukseni huomatakseni pilotin hyppäävän lähimmän talonkaton tai lempikukkulan kyttäyspaikalle 10 sekunttia myöhemmin ilmoittamatta mitään, jolloin aikaa ei jää kuin kuolla. Sama toistuu muillakin ajoneuvoilla, tosin vähemmän dramaattisesti. Ei ihme että Irakin sota on tullut yhdysvalloille kalliiksi.
  • Jeteillä helikoptereita päin mällääminen -Niin turhauttavaa. Tämä tapahtuu ihan jokaisessa pelissä smurffien kanssa! Ei edes yritetä muuta taktiikkaa. Dice:n pitäisi korjata tämä. Välillä ei edes tee mieli hypätä kopteriin kun näkee että taivaalla kaartelee samat pässit pörräämässä kuola valuen. Eihän niitä saa alaskaan kun nämä pässit reilusti tuohoavat omat jetit jo kiitoradalle ja singolla saa lukituksen vain jos kone on kengänheiton päässä.
  • Piiloutuminen kun on tulossa "varmaksi" MVP:ksi -kuin myös viime tingassa joukkueen vaihtaminen voittavalle puolelle.
  • Kuljetushelikopterien pilotin yksinäisyys ja turhuus -Olen tykästynyt tähän rooliin mutta eihän tällä pisteitä tehdä vaikka tiimityöpeli onkin.. ja sitä kukaan kyytiin tule kun jetti kuitenkin lentää kylkeen 10 sekunttia noususta ja ainoa puolustuskeino on vietnamin sodan aikainen tehoton pössäri.

Mutta totta kai kun kerrankin löytyy osaava partneri tankkiin/helikopteriin tai vaikka vain yleiseen jalkaväkihyökkäykseen, niin kaikki tämä unohtuu :D

Battlelogiin on ilmestynyt premium jäsenille ladattavaksi 70 sivuinen strategiaopas close quartersia varten. Opas on pdf muodossa.

Nyt seuraavaan päivitykseen pitäisi saada sellainen muutos servereille, että jos admin antaan ban/kick niin se tulee voimaan vasta rundin loputtua.

On kyllä niin kakaroita pelaamassa ja admeina. Jos olet scoreboardissa 1:nä vastapuolella ja esim. räjäyttänyt muutamankerran/tappanut adminin taidolla niin kickkiä tulee. Nyt on tullut kickkiä ja bannia pelin lopussa isotickettisten kenttien kentissä joka ilta. Nyt loppui pelaaminen muualla kuin DICE servuilla. Muutaman kerran kun räjäytät liikaa adminin tankin C4:lla tai ammut adminin kopterit alas "vaikka aina pelaan altavastaajan puolella" niin bänniä tulee.

Ylös Bottom