Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oliko tänään vissiin huoltokatkoa PSN:ssä klo 18 Suomen aikaan ja siitä eteenpäin? Tietääkö kukaan, että jos kirjautuu taas ennen tuota katkoa sisään, nii pelit saattais toimia?
Jetin saa alas AA-singoilla ehkä kerran 5 erässä, tapon ehkä kerran 20 erässä. Siitä se riemu sitten taas repeäisikin, kun hekot imisi taas kaksi stingeriä/iglaa (eli joku kolmesta neljään ammuttua ohjusta) ennen kuin tarvitsee lentää jonkun mäen taakse / no-go zonelle korjaamaan. Puhumattakaan jostain Little Birdistä tai kuljetushekoista, joita voi korjata kätevästi jo ilmassa.
Nyt tuli kyllä täyttä asiaa ...SnowBlindX
Miksi valitatte täällä? Pistäkää dicelle viestiä jos häiritsee niin kovin
Semmonen kysymys että miten ton proximity defencen pitäisi toimia (rakettirekassa), ite ku olen käyttänyt niin kuolen hyttiin välittömästi kun laukaisen sen?
Jos se noin toimii niin tuntuu aika tyhjältä arvalta koko defence
Näillä mennään.
[insert: itkupotkuraivari viesti tähän] - tai - [ylistys stingereille oodi tähän]
Hymyilyttää kuinka r00tt0ripr0:t puolustaa belowtheradaria ja sellaiset hermannit joilla kopuissa ei ole edes 1000 tappoa ovat stingereiden kannalla. Itse vissiin kuulun r00tt0ripr0 porukkaan, koska olen belowtheradarin kannalla. Kokeilkaapa kerrankin stingeri hermannit hypätä sinne kopun rattiin kun vastustajan tiimissa on YKSIKIN osaava tankkikuski ja pari stingeri jamppaa. Epäilisin että teidän elinajanodotuksenne lähenee C4 jeeppikuskien tasoa? Ja en nyt "koittamisella" tarkoita sitä että koittakaa sitä matseissa, jossa vastustaja tiimi koostuu "tervetuloa BF:ään pelaajista". Hyvä tankkikuski normikanuunalla rankaisee heti kuin vain mahdollista, ja tähän kun lisätään pari stingeriä niin saa sitä ohjainta veivata ihan tosissaan hiki hatussa siellä ilmassa ja silti tulokset ovat olemattomia (en sano etteikö olisi mahdollista). Jos olet erimieltä niin tervetuloa koittamaan peleihin joissa mm. Team Finlandin tankkikuskit tekevät tuhojaan
Kannattaa ehkä ajaa itse pois siitä myrkkykaasun keskeltä.
IMO kuitenkin TAISTELUkopujen suhde muuhun pelikenttään tällä pätchillä kuitenkin parantui parempaan (Gunnerin flarejen poisto oli juuri hyvä!), MUTTA ehkä niistä kuitenkin tehtiin hieman huonompia kuin ne todellisuudessa ovat? Belowtheradari takaisin ja TAISTELUkoput IMO paremmin balanssissa kuin muissa BF versioissa tähän mennessä.
Topicin nimi: Battlefield 3 - keskustelua pelistä. Ihan aiheesta täällä puhutaan tästä nerfocopterista ja kun keskustelu pysyy näinkin asiallisena. "Ihan hyvin siellä ilmassa pysyy tässäkin patchissa" jengi kirjoittelee nimimerkillä 1-2 service staria koptereille. En todellakaan tahdo loukata ketään, mutta täällä jengillä on se 20 ss-kopuille tietävät varmasti mistä puhuvat ja ovat varmasti joutuneet maasta käsinkin taistelemaan niitä vastaan.Miksi valitatte täällä?
Mikäs proximity defence se on jos itse pitää ajaa siitä proximitystä kauemmas ja C4-hemmot tulee perässä?
Niin että sekö nyt on ihan täysin väärin, että kolme hyvää pelaajaa päihittää 1 tai 2 pelaajaa? Kyllä tankissakin tulee tukalat oltavat jos vastassa on vaikkapa pari sopivasti sijoittunutta javelin-velhoa ja pätevä jetti/tankkipilotti. Tai vaikka C4-mönkkäri ja kahden pelaajan kopteri.[insert: itkupotkuraivari viesti tähän] - tai - [ylistys stingereille oodi tähän]
Hymyilyttää kuinka r00tt0ripr0:t puolustaa belowtheradaria ja sellaiset hermannit joilla kopuissa ei ole edes 1000 tappoa ovat stingereiden kannalla. Itse vissiin kuulun r00tt0ripr0 porukkaan, koska olen belowtheradarin kannalla. Kokeilkaapa kerrankin stingeri hermannit hypätä sinne kopun rattiin kun vastustajan tiimissa on YKSIKIN osaava tankkikuski ja pari stingeri jamppaa. Epäilisin että teidän elinajanodotuksenne lähenee C4 jeeppikuskien tasoa? Ja en nyt "koittamisella" tarkoita sitä että koittakaa sitä matseissa, jossa vastustaja tiimi koostuu "tervetuloa BF:ään pelaajista". Hyvä tankkikuski normikanuunalla rankaisee heti kuin vain mahdollista, ja tähän kun lisätään pari stingeriä niin saa sitä ohjainta veivata ihan tosissaan hiki hatussa siellä ilmassa ja silti tulokset ovat olemattomia (en sano etteikö olisi mahdollista). Jos olet erimieltä niin tervetuloa koittamaan peleihin joissa mm. Team Finlandin tankkikuskit tekevät tuhojaan
Kaksi osumaa on vähintään 3 kutia, useampikin jos kopteri viittii yhtään lennellä esteiden taakse. Kerran kaksi kun käy korjaamassa, eli on sen jonkun 40 sek pois pelistä, niin sen sinkomiehen kudit meni sitten siihen. Jos tämä ei siis vielä joutunut gunnerin jyvälle.Nykyisellä kantamalla, lukitusajalla, latausajalla ja below radarilla se kahden osuman saaminen kopteriin ei pitäisi olla mikään ongelma. Ei yhden sinkomiehen pitäisi saada näin helposti joukkueena toimivaa kopterimiehistöä alas.
Mikä koululaisten syysloma nyt on vai mitä täällä kaikki känniset lapset itkevät? Pelissä on miljoona asetta, ja vehjettä, nyt kun kopua on vähän nerffattu niin se vit&%#¤" melkeen kaikkia. No muahan se ei haittaa kun voin rehellisesti sanoa että en osaa lentää millään vehkeellä.
Ei se minua häiritse, koska kaikkeen tottuu (ja mielestäni rakentava kritiikki on hyvästä eikä valittamista?). Ja lueskeltuani pari viimeistä sivua niin päätin että kokeillaan miten hyviä pilotteja täällä todella sitten on, jos kerran olette vetäneet vanhaan malliin uusimman pätchin jälkeen ilman "suurempia ongelmia" kuten viesteissänne annatte ymmärtää. Tulkaa ihmeessä testaamaan meidän kanssa joku päivä niin olen melko varma että teidänkin mielipiteenne muuttuu asian tiimoilta. Voidaan vaikka testailla privaatisti niin ei mene kenenkään statsitkaan pilalle ja voidaan tehdä muutakin hauskaa