Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huomenna serveri-päivitys: http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654786475623327/

Sen aikana Battlelog ei toimi ja serverit on alhaalla joten pelaaminenkaan ei onnistu.

Muutoksia:
-Gunship spawnaa rushissa breikistä normaalisti, tämän jälkeen gunship spavnaa kerran jokaista räjäytettyä M-comia kohti

-Puukon bugi korjattu, aiemmin pystyi vain yksi puukottaa animaation kanssa kerrallaan serverillä.

-Minimapin saa pois HC:sta. Admineille mahdollisuus laittaa asetuksista "HC no mini-map" mode. Muuten asetukset samat kuin HC:ssa ennenkin.

-yms. pientä

Äänien katoamisesta ei mitään mainintaa PRKL!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Dog Tageihin on ilmestyny toi Trolling Tag. Mutta mitä sen avaamiseen vaaditaan?

Tosta DICE ilmoittaa sitten ajankohtaisesti, eli tiettynä aikana pitää suorittaa joitain tehtäviä. (ymmärtääkseni)

Huomenna serveri-päivitys: New server update ba - Blog - Battlelog / Battlefield 3

Sen aikana Battlelog ei toimi ja serverit on alhaalla joten pelaaminenkaan ei onnistu.

Muutoksia:
-Gunship spawnaa rushissa breikistä normaalisti, tämän jälkeen gunship spavnaa kerran jokaista räjäytettyä M-comia kohti

-Puukon bugi korjattu, aiemmin pystyi vain yksi puukottaa animaation kanssa kerrallaan serverillä.

-Minimapin saa pois HC:sta. Admineille mahdollisuus laittaa asetuksista "HC no mini-map" mode. Muuten asetukset samat kuin HC:ssa ennenkin.

-yms. pientä

Äänien katoamisesta ei mitään mainintaa PRKL!

Ilman tota minimappia on hauska kokeilla mitä tapahtuu.
Ihmettelinkin miks puukotukset bugaa niin usein ehkä tossa syy/osasyy. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

@Shrimp. Ei siitä mitään mullistavaa tule. BC2:n HC:ssa minimappia ei ollut, tässäkin sen on voinut custom-modessa poistaa. Noille custom-servuille ei vain ole tahtonut väki löytää.

Saa nähä löytyykö noille "HC-no map" servuille väkeä nyttenkään, epäilen että sen poistamisesta itkeneet ovat pieni vähemmistö jotka ainoastaan omaa peliään helpottaakseen tuota ovat vaatineet. En mä ainakaan ymmärrä miksi tugsit ja silut pitää tehdä turhiksi.

@Pakkolasku Tosiaan tuokin olisi syytä korjata.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Dog Tageihin on ilmestyny toi Trolling Tag. Mutta mitä sen avaamiseen vaaditaan?
Muistaakseni pitää tehdä yhden pelin aikana itsemurha 25 kertaa käyttämällä "Cee-nelosta"

-Minimapin saa pois HC:sta. Admineille mahdollisuus laittaa asetuksista "HC no mini-map" mode. Muuten asetukset samat kuin HC:ssa ennenkin.

Onko nää nyt sitten ranked servereitä?

My body is ready

Sanohan Jamppi mitä vikaa oman pelin helpottamisessa on?
Mielummin vedän ilman minimappia luottaen omiin havaintoihin kuin pelaan Call of Duty tyylistä HBS shaibaa
"Oranssi kolmio! tulta!"
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Haastavampaahan tuosta pelaamisesta tulee ilman minimappia, enkä ole sitä erityisemmin toivonut, mutta hauska kokeilla miltä se peli maistuu ilman minimappiin tuijottajia.
Lisäksi eikö se muka ole oman pelin helpoittamista yhtälailla käyttää tugseja,siluja ja pään päällä leijuvia huomiomerkkejä "AMPUKAA TÄNNE OLEN PIILOSSA!" ;)
Pääosin pelaan vaniljaa, mutta aina välillä on mukava hakea vaihtelua hardcoresta ja sinne ei mielestäni minimappi kuulu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko nää nyt sitten ranked servereitä?

My body is ready

Sanohan Jamppi mitä vikaa oman pelin helpottamisessa on?
Mielummin vedän ilman minimappia luottaen omiin havaintoihin kuin pelaan Call of Duty tyylistä HBS shaibaa
"Oranssi kolmio! tulta!"

Eiköhän ne niitä ole, onhan nuo customitkin jollei tiettyjä asetuksia mene räpläämään.

Omiin havaintoihin? Havaintoja ne on ne havainnot mini-mapillakin, samanlailla jokaiselle. Tai ne tonttu-lakit.

Jos pelissä on laitteita jotka on tarkoitettu käytettäväksi, miksi niitä ei saisi käyttää? Senkö takia että kun en itse käytä niin ei saa muutkaan?

Mä en edes ymmärrä mistä sä ton COD:n edes tähän vedit ja miten se tähän liittyy? Samanlailla sä voit mennä sinne COD:n puolelle haahuilemaan pelin ulkopuolelle johonkin puskaan kuin Bäfässäkin ja mennä itkemään forumille "poistakaa sitä ja tätä kun noi ilkeet ADHD Jonnet juoksee yhtenään mun yli vaikka olen vimosen päälle piilossa".

Haastavampaahan tuosta pelaamisesta tulee ilman minimappia, enkä ole sitä erityisemmin toivonut, mutta hauska kokeilla miltä se peli maistuu ilman minimappiin tuijottajia.
Lisäksi eikö se muka ole oman pelin helpoittamista yhtälailla käyttää tugseja,siluja ja pään päällä leijuvia huomiomerkkejä "AMPUKAA TÄNNE OLEN PIILOSSA!"

Pointti on se ettei esim. tonttu-lakeista ja mini-mapeista ole suurimmalle osalle mitään haittaa. Suurin osa mukautuu peliin eikä paru EA:n forumeilla jotta peli muutettaisiin omaa pelityyliä suosivaksi. Mini-mapista esim. ei ole kellekkään muulle haittaa kun puiden halaajille ja passiivisille puskien tonkijoille. Muille siitä on niin hyötyä kuin haittaakin riippuen tilanteesta. Tonttu-lakit on taas aivan yhdentekevä maassa olijoille jotka edes yrittävät pelata lippuja/M-comia, jos taas tykkää telttailla pelin ulkopuolella tästähän ei ole kuin haittaa. Jetit taas pelkästään kärsivät spottauksen puutteesta.(Sekään ei tietenkään haittaa niitä jotka eivät koskaan lennä)

Silut, tugsit ym. on mun käsityksen mukaan kaikilla käytettävissä myös samanlailla. En ymmärrä pointtia mitenkä se nyt on juuri oman pelin helpottamista? Eiköhän niitä käytetä silloin kun se koetaan tarpeelliseksi, oleellista on se että niitä voi käyttää tai joutuu käyttämään halutessaan käyttää tiettyjä ominaisuuksia hyödyksi. Jos mini-map on pois valinnanvaraa ei ole, tällöin palataan taas pointtiin "kun en itse käytä niin ei saa muutkaan käyttää"

Toisaalta en mä ees ymmärrä miksi mä ees yritän selittää tässä pelin balanssista yhtään mitään. Mä voin pelaa normia niin kuin ennenkin ja mulle on aivan se ja sama vaikka DICE tekisi telttailijoille Caspianin kokoisen kentän yhdellä lipulla, ilman mini-mappia ja 20% heloilla, ei sitä kukaan pelaamaan pakota. Sinäänsä fiksusti Dice tosiaan hoiti tuon homman että nyt ne mini-mappia vihanneet jampat voi mennä leikkimään ihan keskenään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eiköhän ne niitä ole, onhan nuo customitkin jollei tiettyjä asetuksia mene räpläämään.

Omiin havaintoihin? Havaintoja ne on ne havainnot mini-mapillakin, samanlailla jokaiselle. Tai ne tonttu-lakit.

Jos pelissä on laitteita jotka on tarkoitettu käytettäväksi, miksi niitä ei saisi käyttää? Senkö takia että kun en itse käytä niin ei saa muutkaan?

Mä en edes ymmärrä mistä sä ton COD:n edes tähän vedit ja miten se tähän liittyy? Samanlailla sä voit mennä sinne COD:n puolelle haahuilemaan pelin ulkopuolelle johonkin puskaan kuin Bäfässäkin ja mennä itkemään forumille "poistakaa sitä ja tätä kun noi ilkeet ADHD Jonnet juoksee yhtenään mun yli vaikka olen vimosen päälle piilossa".



Pointti on se ettei esim. tonttu-lakeista ja mini-mapeista ole suurimmalle osalle mitään haittaa. Suurin osa mukautuu peliin eikä paru EA:n forumeilla jotta peli muutettaisiin omaa pelityyliä suosivaksi. Mini-mapista esim. ei ole kellekkään muulle haittaa kun puiden halaajille ja passiivisille puskien tonkijoille. Muille siitä on niin hyötyä kuin haittaakin riippuen tilanteesta. Tonttu-lakit on taas aivan yhdentekevä maassa olijoille jotka edes yrittävät pelata lippuja/M-comia, jos taas tykkää telttailla pelin ulkopuolella tästähän ei ole kuin haittaa. Jetit myöskin pelkästään kärsivät spottauksen puutteesta.(Sekään ei tietenkään haittaa niitä jotka eivät koskaan lennä)

Silut, tugsit ym. on mun käsityksen mukaan kaikilla käytettävissä myös samanlailla. En ymmärrä pointtia mitenkä se nyt on juuri oman pelin helpottamista? Eiköhän niitä käytetä silloin kun se koetaan tarpeelliseksi, oleellista on se että niitä voi käyttää tai joutuu käyttämään halutessaan käyttää tiettyjä ominaisuuksia hyödyksi. Jos mini-map on pois valinnanvaraa ei ole, tällöin palataan taas pointtiin "kun en itse käytä niin ei saa muutkaan käyttää"

No siis onhan niistä haittaa ja hyötyä, riippuen mihin tilanteeseen sattuu joutumaan, säädöt on kuitenkin kaikille samat niin eipä siinä epäreiluja tilanteita synny. Itse en ole parkunut EA:n forumeilla enkä täälläkään. Totesin vain että on mukava päästä kokeilemaan peliä myös ilman minimappia ja kuten jo aikaisemmin totesin pelaan pääosin vaniljaa niin ei minua tarvitse ripittää sen saloista. Voi olla hyvin mahdollista että pahimman luokan kämppääjät tätä ovat eniten toivoneet, itse en kuitenkaan siihen porukkaan kuulu, mutta tietenkin kukin pelaa ostamaansa peliä niin kuin haluaa eikä minulla ole mitään sitä vastaan. Varmasti henkilöt jotka vuokraavat servuja melko suolaisella hinnalla ovat vain iloisia että DICE laajentaa asetusten mahdollisuuksia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei tuo seinä tekstiä ollut varsinaisesti sulle tarkotettu vaan ihan yleisenä avutumisena. Niin kuin säkin sanoit jokanen voi valita mitä pelaa ja säännöt on samat kaikille jotka serverille eksyy. Tuntuu vain typerälle rajoittaa itse peliä ja mahdollisuuksia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noh.
Omalla kohdallani tuo minimapin katoaminen muuttaa pelityyliä huomattavasti agressiivisemmaksi.
Olen julkaisista asti ollut niitä jotka sen ovat pois halunneet.
Varmasti löytyy kasapäin myös niitä joille kämppiminen helpottuu.

Kyllähän niitä mapillisia HC servereitä vielä tuon updaten jälkeenkin löytyy.

Nukq->
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ne telttailijat sieltä minimapista löydy kuitenkaan, ei se puoleenkilometriin näytä. Mapin poisto HC:ssa tekee juurikin vain silun, t-ugs:n ja mav:n käytöstä hyödytöntä. Muutenkaan HC:ssa ei ole 3D spottausta, eli tonttulakeista ei tarvitse huolehtia. =)

Olen kyllä pelannut BC2:sta, ja siinä oikeastaan vain HC:na, ja hiukan hirvitti siirtyä BF3:n HC:n pariin kun tuon mapin näki, mutta mutta... kaikkeen tottuu.. =)

Annetaan HC:n pelaajien pelata HC:ta ja normien normia. Hyviä pelejä kaikille!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä toi Battlelogissa jonkun peliaikaa näyttävä: Vaikka 100h 3m difference tarkottaa? Ps. Nimimerkki Battlelogissa on Viltsu300, jos joku tahtoopi katella
 
Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä toi Battlelogissa jonkun peliaikaa näyttävä: Vaikka 100h 3m difference tarkottaa? Ps. Nimimerkki Battlelogissa on Viltsu300, jos joku tahtoopi katella

Sinun ja tämän kyseisen pelaajan välillä on peliajassa eroa 100h 3m.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tulkaa mun peliin! Nimi on: BEST SERVER 4EVER!!! On auki enää 3 tuntia, eikä kukaan ole vielä käyny :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tulkaa mun peliin! Nimi on: BEST SERVER 4EVER!!! On auki enää 3 tuntia, eikä kukaan ole vielä käyny :(

Onko server bowser vielä jumissa kuten eilen illalla? Silloin kukaan ei voi valita serveriään, koska quick match on ainut vaihtoehto. HC:ta ei taida päästä pelaamaan mistään.

PS. Kannattaa jatkoa ajatellen panostaa servun otsikointiin. Ei ole ihan huokuttelevin nimi tuo. Esim. tickettien määrä ja jokin pieni info pelimuodoista tai mappikierrosta voisi olla hyvä. Pidän varsinkin tuota tickettien määrän kertomista tärkeänä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taitaa olla jumissa, mutta kun otin Hardcore No Mapin pois valinnoista, niin toimi taas.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taitaa olla jumissa, mutta kun otin Hardcore No Mapin pois valinnoista, niin toimi taas.

Kiitos vinkistä.

Tänään tullut muutamia matseja pelattua ja ihan jees meno oli mutta muutaman kerran ollut sellaista että ei oikein mitään tapahtunut matsissa. Hyvä kun tuli tuo tauko niin kerkesivät korjata tuon gun shipin :D Tuo uusin päivitys näennä tuhosi mortarin kartan, tai ainakaan se ei eilen tominut. Tuo kartta pois juttu on ihan hyvä juttu koska olen tottunut pelaamaan BC2 hardcorea. Tuo combat knife ei kyllä vieläkään aina toimi, tai ainakaan se animaatio ei käynnisty aina.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se on se Dicen kuuluisa noppa joka määrää heiluuko puukko vai ei :D. Lähes yhtä varmasti toimiva kuin autobalance :).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on testattu sitä joidenkin jumaloimaa minimapittomuutta ja voi kertoa kyllä on huikeeta......skeidaa. Air radar ei toimi ja mitkään scannerit ei toimi sekä reconin kamat ihan turhia, tosin tämän tiesin jo etukäteen. Tämä on sitä modernia sotaa. C4-mies kiittää. Minusta tuo vain rikkoo peliä.

Noh onneksi nuo servut eivät ole yleistyneet. Jos jotain pitäis hardcoressa fiksata niin omien patruunoiden määrästä pitäisi olla jotenkin tietoinen, ei tarkkaa numeroa mutta jotkut palkit tai jotain. Sitten pitäis tietää onko oma ase kerta- vai sarjatulella. Ei sitä oikeastikaan tarvi arvailla.
 
Ylös Bottom