Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pystyykö niillä kuljetushelikoptereilla ampua pilotti ollenkaan? Eilen kokeilin varmasti kaikki nappulat kunnes olin meressä. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

vois tuon CO-OP pelata ihan ensimmäisenä koska servut taitaa jumitella nyt ekoinapäivinä, ja muutenkin sieltä saa vissiin jotai kilkkeitä avattua multiplayeriin ni ei tarvii ihan alasti lähtee sotimaan :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pystyykö niillä kuljetushelikoptereilla ampua pilotti ollenkaan? Eilen kokeilin varmasti kaikki nappulat kunnes olin meressä. :D

Ei, ellet tee niin kuin minä ja vuorottele kuskin ja minigunnerin paikan välillä :D Tulee kyllä kiirus ja suurella todennäköisyydellä olet levynä tontissa..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huoltokatkoa pukkaa.

NOTICE We are going to perform maintenance to improve stability for all platforms on our servers. Therefore, online connectivity will be down from 8:00 to 9:00 UTC. Thank you for your patience.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

olikos tää UTC aika nyt -7gmt vai mitenkä
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei, ellet tee niin kuin minä ja vuorottele kuskin ja minigunnerin paikan välillä :D Tulee kyllä kiirus ja suurella todennäköisyydellä olet levynä tontissa..

Allright.. Eli niillä on turha yksin lennellä.


TEHKÄÄS JOKU NYT KFIN PLATOON SINNE BATTLELOGIIN JA SASSIIN!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos pelin jo omistavilla kerennyt aseita unlockautua paljon? Miltä vaikuttaa vs. betaan, onko aseet tasapuolisempia keskenään?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Betasta asti ollut jo.. etsivä löytää :)

Oletkos nyt aivan varma, että sieltä semmoinen löytyy? Se oli vain beta battlelogistakin. Kaikki kaverilistat ym. ovat nollaantuneet, joten miksi ei platoonitkin? Ja en kyllä tuolta löydä mitään.

Itse jo eilen tästä huutelin, että joku jaksava voisi sen platoonin tehdä.


No voisi kai tässä samalla kertoa omia mielipiteitä pelistä n. 4 h tunnin moninpelailun jäljiltä.

- Iltapäivällä pelit katkeilivat melko useasti mutta se loppui siinä myöhemmin illalla. Lisäksi juoksumatto efekti alkoi ilmetä ilta 10 aikoihin(melko pahaakin).

- Squadit ja mikit ei oikein toimi. Tosin squadeissa on melko helppo lähteä ja liittyä johonkin sovittuun squadiin jos vain kaikki pääsivät samaan peliin.

- Lentohärvelit olivat aika kivoja ja hornetilla lentely onnistui huomattavasti paremmin kuin kopterilla.

- Peli tuntuu muuten todella hyvältä. Pelasin Rushia ja Conquestia. Caspian Border konkka = holy shiiiiet! :O Muutenkin todella sujuvaa pelaamista oli molemmin puolin eikä kyykkyp*skalla istuvia snipuja tiimi täynnä tainnut löytyä kuin yhdestä pelistä.

- Serverilista on aivan mahtava. Filttereitä löytyy hyvin ja luultavasti Suomi servujen teko tulee onnistumaan helposti. Oleilin samaisella servulla kuin Berdukin ja siellä oli paljon tuttuja tai Suomalaiseksi tunnistettavia nimiä.

- Battlelog päivittyy kivasti eikä tunnu ainakaan hidastavan peliä mitenkään. Lisäksi hyvät seurannat matseista/aseista/unlockeista ja sieltä näyttää olevan helppo tarkistaa ilman konsolin käynnistystä onko kavereita linjoilla.

Ei kai mulla muuta...alku fiilikset on todella positiiviset mutta yleensä kaikki p*ska paljastuu vasta useiden pelituntien päästä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ei ole peli vielä postiluukusta tippunut niin en tuonne battleloggiinkan voi mennä.
mutta oishan se vähän hölmöä jos platoonit on poistettu :S ainakin Betan aikaan siellä oli Tosinopee:N tekemä KFIN platoon
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ei ole peli vielä postiluukusta tippunut niin en tuonne battleloggiinkan voi mennä.
mutta oishan se vähän hölmöä jos platoonit on poistettu :S

Kaikki betan aikaiset Platoonit on poistettu. Joku käsistään kätevä ja aktiivinen KonsoliFIN-soturi voisi rakentaa meille oman porukan, vaikka se sama joka teki viimeksi? Logo oli ainakin komia :D
 
Kaikki betan aikaiset Platoonit on poistettu. Joku käsistään kätevä ja aktiivinen KonsoliFIN-soturi voisi rakentaa meille oman porukan, vaikka se sama joka teki viimeksi? Logo oli ainakin komia :D

Betan platooni oli minun kädenjälkeä, mutta joku muu saa tehdä sen, sillä tilausongelmien takia saan pelin (ja pääsyn Battlelogiin ) aikaisintaan maanantaina.

Perustajan tulee olla aktiivinen, joten miettikää onko juuri sinusta siihen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo KFIN platooni pystyyn ja äkkiä! :D Mulla on TAG käytössä jo.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos pelin jo omistavilla kerennyt aseita unlockautua paljon? Miltä vaikuttaa vs. betaan, onko aseet tasapuolisempia keskenään?

Pp-2000 tähän asti noista all-kit -aseista auki ja on ainakin semmonen hernepyssy, ettei sillä tee mitään. Betassahan jotkut jakso itkeä, että pdw:t on ylivoimaisia, niin näköjään dice päättänyt astetta enemmän nerffata niitä. Aloitussniput näyttäis edelleen olevan ylivoimaisia, onneksi kukaan ei käytä niitä ns. oikein. Muuten on aika tasapuolista menoa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

server filttereistä löytyy "Favorites" .. eli miten saan tietyn servun faveihin? joku viisas vois valaista asiaa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

onko muilla sellasta ongelmaa nyt ettei pääse multiplayeriin vaan aina sanoo että 'you have lost connection'
 
Ylös Bottom