Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

EDIT: Nevermind, taisi olla huoltokatko noilla Battlelogin servereillä tms. Nyt toimii!

Onko muuten muilla ollut kampanjassa vastaavaa ongelmaa:
Välillä kun peli tallentaa (lukee SAVING) niin peli jämähtää hetkeksi? Vähän ärsyttävää. Aina tätä ei tapahdu tallennuksen yhteydessä, mutta suht usein kuitenkin.

Joo KFIN platooni pystyyn ja äkkiä! :D Mulla on TAG käytössä jo.

Mä perustin sen nyt, kun kukaan muu ei ollut saanut aikaiseksi. Tag on KFIN ja Platoonin nimi KonsoliFIN

voisko joku kertoo tietämättömälle et mitä noi platoonit oikein on? ite saan pelin ja pääsyn battlelogiin vasta illalla, joten olisi kiva tietää

Mä perustin sen nyt, kun kukaan muu ei ollut saanut aikaiseksi. Tag on KFIN ja Platoonin nimi KonsoliFIN

Laitoin hakemuksen. Onkos muuten muilla mennyt kone jumiin monta kertaa peliä pelatessa? Ite joutunu jo 5 kertaa käynnistämään uudestaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

voisko joku kertoo tietämättömälle et mitä noi platoonit oikein on? ite saan pelin ja pääsyn battlelogiin vasta illalla, joten olisi kiva tietää

Platoon on max. 100 hengen porukka/yhteisö, joka haluaa jostain syystä ryhmittäytyä yhteisen lipun alle (vrt. klaanit, killat). Tälle joukkiolle Battlelog rakentaa oman kotisivun, jonka kautta pääsee kivasti seuraamaan yhteisön jäsenien edistymistä rintamalla. Tarjoaa myös mahdollisuuden yhteiseen tekstichattiin. PC:llä rooli voi olla selkeämpi, kun pelin partyn voi rakentaa valmiiksi jo Battlelogin puolella ja käynnistää peli suoraan sieltä. Meille konsolipelaajille tämä on enempi sellaista yhteisöllistä yhteenkuuluvuuden tunnetta tjsp.

Jos jollain on ehdotuksia emblemiksi niin postatkaa tänne, jotta voidaan laittaa KFIN Platoonin emblemiksi.

Mites olette saaneet tuon tagin nimen eteen näkyviin? Itse en puusilmänä onnistunut sitä löytämään.

EDIT. Vastaan itselleni... löytyy edit profile kohdasta (vasemmalta) battle logista

...

Onko muuten muilla ollut kampanjassa vastaavaa ongelmaa:
Välillä kun peli tallentaa (lukee SAVING) niin peli jämähtää hetkeksi? Vähän ärsyttävää. Aina tätä ei tapahdu tallennuksen yhteydessä, mutta suht usein kuitenkin.

...

On. Kyllähän tuo vähän ärsyttää, mutta eipä sille nyt mitään mahda. (Sama vika oli aikoinaan Half-Life 2:ssakin ja tauon pituus riippui koneen tehoista. Nykykoneella se töksähtää vain puoleksi sekunniksi.)

Ja nyt on kampanjasta pelattu tuonne Operation Guillotinen alkuun asti. Sitten siirryttiin kaverin kanssa Co-opin pariin. Ja kyllä maistuu! Lagia ei ole lainkaan, tuntuu kuin pelaisi yksinpeliä! Tehtäviä on yllättävän vähän ja ne kestää vain sen 15 minuuttia. Toivottavasti tulevan DLC:n mukana tulisi lisää noita co-op-tehtäviä. Varsinkin kakkostehtävä, jossa lennetään kopterilla, oli loistava. Oli sitten lentäjä tai gunner, niin molemmille löytyy paljon tehtävää. Nyt seuraavaksi vuorossa tuo Infiltration mikälie, josta onkin saatu maistiaisa jo E3-messuilla(?), elikkäs se hiippailutehtävä.

Ja itse pidän kyllä yksinpelistä. Perhanan haastava se kyllä on Normal-vaikeustasollakin, mutta ei haittaa. Tuo kivaa realismia tuohon pelaamiseen, kun kuolo korjaa paristakin osumasta. Pelin alku oli kyllä hieno, tuli ihan nuo Modern Warfaren CIA-seikkailut mieleen. Ihmeellistä vinkumista tuostakin yksinpelistä. Noh, tärkeintä että itse tykkään. Se on tollanen kiva boonus tässä Battlefield 3:ssa. Co-opista olen positiivisesti yllättynyt, että se toimii saumattomasti ja se on älyttömän kivaa puuhaa. Vielä kun saisi tehtäviä lisää.

Jo pelkän yksinpelin alun ja muutaman co-op-tehtävän perusteella voisin antaa pelille jo arvosanaksi 8/10, mutta kun vielä paras osuus on kokematta, niin lopullinen arvosanani on varmasti päälle kiitettävän. Hoorah!

Ja nyt takaisin taistelutantereelle. :P

Mites olette saaneet tuon tagin nimen eteen näkyviin? Itse en puusilmänä onnistunut sitä löytämään.

Profile -> Kohta "Soldier settings" ja siinä on pelaajan lärvin vieressä tyhjä loota johon sen voi kirjoottaa.

Äskeisestä viestistäni tulikin mieleeni. Pitäisiköhän perustaa meille sellainen battle Wiki, josta löytyisi kontrollit ja muu tarvittava tieto. Linkki siihen voisi olla vaikka otsikkopalkissa. Sitä voitaisiin päivittää wikipedian tapaan yhteisöllisesti. Tällöin välttyisimme siltä valtavalta kiukulta, kun joku kysyy yhdeksättä kertaa mistä aukeaa laskuvarjo. Minua ei itse kysyminen häiritse, vaan se, että joku ottaa aina asiakseen purkaa oman elämänsä turhautumia siihen onnettomaan, joka on juuri saapunut foorumille, eikä ole löytänyt 400 sivun joukosta sitä edellistä viestiä.

Samanlaisia wiki-sivustoja on varmasti olemassa ulkomaankielellä, mutta olisihan se mukava, jos meillä olisi oma. Mitä olette mieltä?

Äskeisestä viestistäni tulikin mieleeni. Pitäisiköhän perustaa meille sellainen battle Wiki, josta löytyisi kontrollit ja muu tarvittava tieto. Linkki siihen voisi olla vaikka otsikkopalkissa. Sitä voitaisiin päivittää wikipedian tapaan yhteisöllisesti. Tällöin välttyisimme siltä valtavalta kiukulta, kun joku kysyy yhdeksättä kertaa mistä aukeaa laskuvarjo. Minua ei itse kysyminen häiritse, vaan se, että joku ottaa aina asiakseen purkaa oman elämänsä turhautumia siihen onnettomaan, joka on juuri saapunut foorumille, eikä ole löytänyt 400 sivun joukosta sitä edellistä viestiä.

Samanlaisia wiki-sivustoja on varmasti olemassa ulkomaankielellä, mutta olisihan se mukava, jos meillä olisi oma. Mitä olette mieltä?

Ei huono idea ollenkaan, tuohan saattaisi toimia hyvinkin!

Viimeksi oli hyvin tyylitelty KonsoliFIN:n "K".

Ok, ei taida onnistua ilman mallikappaletta. Joutuu nimittäin kikkailemaan tuon kuvion valmiiksileikatuista suorakulmioista, risteistä ynnä muista. Suomen lipulla mennään ainakin toistaiseksi.

Naurakaa vielä kun voitte
Enää 34 tappoa ja sitten Jumalan Kuula™ ilmestyy kentille.
Loppuu se puolalaisten konekiväärikomppanioiden dominointi prkl.

Loistava peli, ei voi muuta sanoa.

Ok, ei taida onnistua ilman mallikappaletta. Joutuu nimittäin kikkailemaan tuon kuvion valmiiksileikatuista suorakulmioista, risteistä ynnä muista. Suomen lipulla mennään ainakin toistaiseksi.

Betassa käytin välilehteen ilmestyvää kuvaaNäytä liitetiedosto 7873 ja siitä tein.

-alustaksi tummanoranssi neliö
-4 oranssia suorakulmiota (eri pituisia, mutta saman paksuisia)
-muutama tasasivuinen oranssi kolmio, joilla "tasoitin" vinojen suorakulmioiden päät.

Eihän tos yksinpelissä ole mitään järkeä. Normalillakin kuolo korjaa koko ajan ja sitten taas ladataan...

Perskele! Just pärjäsin hyvin hävittäjällä (eli sain pari osumaa kohteeseen) niin joku #¤%"## ampu singolla alas :D

Tuntuu mahdottomalta saada näillä mitään pisteitä...

Eihän tos yksinpelissä ole mitään järkeä. Normalillakin kuolo korjaa koko ajan ja sitten taas ladataan...

Normaali vaikeusasteella arabia pitää vähintään kahdesti ampua, ja itseen riittää se yksi luoti. Jos sitä sortuisi sitten easyyn kun ei tämä saman jankkaaminen nappaa.

Olen yllättänyt itseni pelaamasta normi tappomatsia. Oli se pelimuoto, mitä kuvittelin kaikkein viimeksi pelaavani. TDM on kuitenkin oiva pelimuoto, kun tarvitsee hankkia lisähärväkkeitä aseisiin. Välillä spawnit ovat aivan mielipuolisia. Saatat ilmiytyä suoraan naapurin tähtäimeen. Tosin tämä tapahtuu myös toisin päin. Erityisesti Kharg Island-mappi on ollut kaoottisuudessaan suorastaan ratkiriemukas. Normimode on hyvää tähtäysharjoittelua. Osuu sitten hc-puolella paremmin.

Ja kuinka ollakkaan. Jyrkistä saatiin kopteripilotti ainakin kaksi kertaa. Onnistuin pitämään kopterin ilmassa ja laukaisemaan muutaman raketinkin. :D Nuo taistelukoput ovat varsin kinkkisen oloisia lentää. Joskohan sitä innostuisi vielä suihkarin puikkoihinkin jonain päivänä. Toisin kuin ennakkoon pelkäsimme, ei lentoterminaalissa ole ollut varsinaista ruuhkaa. Johtunee varmaankin siitä, että taitamattoman pilotin on varsin vaikeaa saada pisteitä ja maavoimien ohjukset tuovat tonttiin nopeasti.

...Välillä spawnit ovat aivan mielipuolisia. Saatat ilmiytyä suoraan naapurin tähtäimeen. Tosin tämä tapahtuu myös toisin päin...

Tuo on ärsyttävää, pari kertaa olen kuollut ennen kuin on päässyt edes ukkoa ohjaamaan...

Ylös Bottom