Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Peli tuli tänään ja muutama tunti menikin nopeasti kunnes nyt vähän taukoa kun peli päätti kesken moninpelin, että minulta poistetaan mappi, omien merkit, hitboxit ja kaikki muukin informaatio. :D Ja kun ukko kuoli niin ei tullut respawn mahdollisuutta.

Minulle tapahtui tämä sama juttu tänään. Yritin jatkaa pelaamista, mutta aika vaikeaa (mahdotonta) oli erottaa omat ja vihut toisistaan. Kuoleman jälkeen peli sitten jumitti, kun mitään painikkeita ei ollut miten olisi voinut jatkaa. Tämä alkoi, kun oman puolen pelaaja elvytti minut.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Valoa tunnelin päässä! DICE keskittyy parhaimmillaan squadin korjaamiseen, linkki: Twitter

Suuri kasa sonninpaskaa tää peli. Nettipuolella jantterin liikkuminen muistuttaa omaani pitkän baari-illan jälkeen. Singleplayn puolella liikkuu kyllä kunnolla, mutta kun pääsin tohon Operation Guillotine-kohtaan, jossa noustiin siitä kanaalista... Yhtäkkiä ryhmä vaan häviää ympäriltä ja kuuluu vaan huuto "through this building.." kun koitat juosta sinnepäin niin tulee murkulaa selkään. Kokeilin kolmattakymmentä kertaa erilaisia lähestymistapoja mutta aina sama tulos. Ryhmä katoaa kuin salamaniskusta ja olen yksin ylivoimainen vihollinen vastassa.

Dice voisi hieman katsoa mallia Valven peleistä, miten sitä yksinpeliäkin kuuluu viedä.

Tuleeko muuten CO-OP'issa tienatut pisteet multiplayerin leveleihin?

Johan on Tunguska! Ihan mieletön jalkaväkeä vastaan. Sain nyysittyä veli venäläiseltä kyseisen vehkeen Canalsissa ja rundin lopussa statsit oli 42/6... :E Jotain tatsia sai jopa tohon littlebirdiin ja muutama tappokin tuli pyöräytettyä. Ja tulipa todettua siinä lennellessä sellainen asia, että jos damagea on ottanut edes 1% niin koko härveli muuttuu speden spelien tasapaino kamppailuksi.

Suuri kasa sonninpaskaa tää peli. Nettipuolella jantterin liikkuminen muistuttaa omaani pitkän baari-illan jälkeen. Singleplayn puolella liikkuu kyllä kunnolla, mutta kun pääsin tohon Operation Guillotine-kohtaan, jossa noustiin siitä kanaalista... Yhtäkkiä ryhmä vaan häviää ympäriltä ja kuuluu vaan huuto "through this building.." kun koitat juosta sinnepäin niin tulee murkulaa selkään. Kokeilin kolmattakymmentä kertaa erilaisia lähestymistapoja mutta aina sama tulos. Ryhmä katoaa kuin salamaniskusta ja olen yksin ylivoimainen vihollinen vastassa.

Dice voisi hieman katsoa mallia Valven peleistä, miten sitä yksinpeliäkin kuuluu viedä.
:D ...joo. Itsellänikin meinas äsken palaa käämit tuohon kohtaan. Rupes vähän kyllästyttämään "trough this building"-hokema. Mutta kyllä se jollain lotolla siitä sit meni. Erittäin sekava ja epäonnistunu kohtaus.

Kontrollit ja oikeastaan nimenomaan tähtäys on jotenki aivan pirun vaikeaa. Tähtäin poukkoilee hemmetin nopeasti ja terävästi. Jos herkkyyttä laskee, homma helpottuu muuten, mutta sitten kääntyminen on älyttömän hidasta... ja mä oon kuitenkin konsoleilla pelannu fps pelejä jo 10 vuotta, enkä ole niissä ihan sukka.

Yksinpeliä en ole pelannut kuin Swordfishiin asti.
Mutta nettipelissä on pakko sanoa, että se tähtääminen on niin vituillaan että huhhuh.
En tiedä onko ennen yhtä karmeaa tähtäystä ollut..
Ideana se, että tietyn kääntösäteen alueella tähtäin liikkuu paljon tarkemmin ja kauempana todella nopeasti, on hyvä muuten.
Mutta käytännössä se on täyttä naalin paskaa.
Jos se tähtäys olisi ihan normaali, niinkuin betassa (betan tähtäys oli just perfect) niin mentäis parempaan suuntaan. Ja ne squadit.

Pitihän se käydä hakeutumassa itsekin Kfin platuunaan. Onhan tämä sosiaalinen pelaaminen SE juttu kuitenkin. Muuten mainiota menoa, mutta välillä nykii kuin pelais jollain vanhalla PuuCeellä, PS4:sta odotellessa :o

Miten, onko nuo tankin kontrollit samat kuin BFBC2:ssa? Tuntuu, ettei mikään vaihtoehto tunnu tutulta eli luontevalta :/

Jestas noilla alun nallipyssyillä on työlästä yrittää saada ketään etäisyydeltä hengiltä!

Tämä on kuin Battlefield: Bad Company 2 uusilla mapeilla. Paitsi ohjaus on tosiaan ihan hanurista...

Meno aivan mahtavaa, vaikkakin välillä ilmestyvä lagi tympäsee niin ei haittaa ja sitte tuli tuttu DNS virhe mikä ei siis liity mitenkään bf3 vaa joko paskaa modeemiin tai palveluntarjoajaan syvä prkl

Valoa tunnelin päässä! DICE keskittyy parhaimmillaan squadin korjaamiseen, linkki: Twitter
Squadit ja puhe kuntoon niin tätä voisi jo suositella naapurillekin. Oikeesti siis miten ei voi tollaset asiat toimia heti julkasussa, betassa sama homma. BC2:ssa toimi tarpeeksi hyvin.

Kävi tos kaverin kans aika härski bugi. Ollaan päävalikossa, idlataan ja jotkut alkaa juttelee keskenään. Odottaa pääsyä geimiin ja me ei olla ees peliä haettu. Silti vaan kuuluu randomien puhetta. :D

EDIT. Mentiin uuteen peliin ja vaikka laittaa squad only puheen niin silti kuuluu samojen kaverien hölötystä.

Jännä et tuo Teheran Highway lagittaa aina oli pelaajia kuin paljon tahansa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ohjaus on kyllä semmoista mikä tuntuu saavan porukan mielipiteen jaettua kahtia. Osa pitää, osa ei. Itte oon alkanu jo vähän sisäistämään tota mutta kyllä mä toivoisin siitä vähän parempaa. Tulee mieleen vähän joku FarCry2 missä on ehkä karmeimmat kontrollit ikinä. Liikutat vähän, ei liiku mihinkään - liikutat enemmän, tyyppi kääntyy about 180astetta.
Tosiaa liian herkällä senssillä pelaaminen tekee siitä vaikeeta. Itte pelailen alle puoli välillä ja tuntuu ihan ok. Mitä rauhallisemmin zuumailee sitä paremmin osuu. Nykivä on/off -ohjaus takaa sen ettei mihinkään osu. Muistaakseni betassa ei ollut ihan samanlainen ohjaustuntuma, kenties vähän on muunneltu? Saas nähä, tuskinpa mikskää muuttaavat. Pakko opetella vaan...

Joo tuo kohta on kyllä käsittämätön paikka. Itse vaihdoin Easylle siinä kohtaa, mutta ei auta mikään. Monta peliä olen vetänyt vaikeimmallakin läpi, mutta kyllä nyt meno tyssäs niin lopullisesti, että meinaa ymmärrys loppua.

Minusta tuntuu, että betassa ei tuota kiihtyvyyttä/hidastuvutta ollut tuohon Kilzone tyyliin. Tämä oli ensimäinen asia johonka kiinnitin huomiota kun pelin ekaa kertaa käynnistin. Iskin senssiä isommaksi ja hiljalleen sitä on tullu pudoteltua. Betassa oli aika herkällä mutta nyt jotenkin ei vain istu. Pakko pitää kevyemmällä kun ajoneuvoillakin haluaa ajella.
DICE! Eri senssit lento/ajo/jaloin!

Ja ne voicet... Ilmeisesti PS3/Sony on niin hankala tai ei vaan osaa ettei noita saada toimimaan. Ei XO:lla ole mitään ongelmaa kun koko juttu on rakennettu itse konsoliin.
Mutta jos ne voicet toimi Bad company 2:sessa niin miksei tässäkin? Eiku tää onki MOHin perillinen... Hei kerta ei vielä mohoa tee mutta tämä on jo toinen!

Olen yllättänyt itseni pelaamasta normi tappomatsia. Oli se pelimuoto, mitä kuvittelin kaikkein viimeksi pelaavani. TDM on kuitenkin oiva pelimuoto, kun tarvitsee hankkia lisähärväkkeitä aseisiin. Välillä spawnit ovat aivan mielipuolisia. Saatat ilmiytyä suoraan naapurin tähtäimeen. Tosin tämä tapahtuu myös toisin päin. Erityisesti Kharg Island-mappi on ollut kaoottisuudessaan suorastaan ratkiriemukas. Normimode on hyvää tähtäysharjoittelua. Osuu sitten hc-puolella paremmin.

...

Jumalauta, mikä blast from the past ja deja vú. Oon lukenut täysin saman viestin joskus aiemmin. Mitä tämä on... :0

Ja itse pelistä: aivan mahtavuutta. Conquestia Normal- ja HC-muodoissa takana nyt muutama tunti ja meno on edelleen ratkiriemukasta. Co-op-tehtävistä Drop 'Em Like Liquid on ollut tähän mennessä paras. Ja yksinpeliä en ole sitä Guillotinea pidemmälle vielä pelannutkaan.

Caspian Border, Bazaka mikä lie, ja Operation Firestorm ovat kyllä lempparimappeja tällä hetkellä Konkan puolella. Joitakin saattaa olla vielä testaamatta. Tehran Highway on ehdoton inhokki, myös se satamamappi (joka alkaa USA:lla sieltä lentotukialukselta) on tylsä. Oliko se joku Canal...

pari tuntia peliä takana ja täytyy kyl sanoo et oon yllättyny kuinka hyvä peli on verrattuna betaan. ohjaus oli kyl betas parempi, mut kait se on nyt vaa opeteltava tähtäilemään tollasella ihme vieterillä. rushista ei tullu kyl ainakaa vielä mitää randomien kanssa, sieltä vaa porukkaa joille ois pitäny käyä näyttämässä mitenpäin sitä ohjainta kuuluu pitää(vastustajatha oli tientenki jotai 20 levusii). yllättäen rupesin pitämään konkasta huomattavasti rushia enemmän, siellä kun ei se tiimityö ole aivan niin must joka hetki.

dice tehnyt kyllä toisaalta aika vittumaiseks ton spawnaamisen ku voi spawnia suoraan lentohärveleihinkin. spawnasin squodilaiseen joka oli lentotukialuksella oottelemassa kopteria ja päätin et en jaksa lähtee uimaan vaan ootan et pääsen kokeilee jettiäkin. no en sit tienny sitä tarkkaa paikkaa mihin se jetti tulee, jouduin juoksemaan jonku 20m nii eikö saatana se sama jätkä, joka just ammuttii alas, spawnannu sinne jettii ja vie mun nenän eestä. pikkusen meinas keittää siinä vaiheessa.

dice tehnyt kyllä toisaalta aika vittumaiseks ton spawnaamisen ku voi spawnia suoraan lentohärveleihinkin. spawnasin squodilaiseen joka oli lentotukialuksella oottelemassa kopteria ja päätin et en jaksa lähtee uimaan vaan ootan et pääsen kokeilee jettiäkin. no en sit tienny sitä tarkkaa paikkaa mihin se jetti tulee, jouduin juoksemaan jonku 20m nii eikö saatana se sama jätkä, joka just ammuttii alas, spawnannu sinne jettii ja vie mun nenän eestä. pikkusen meinas keittää siinä vaiheessa.
Eiköhän tossa oo ideana se että porukka ei sitten campi siellä alotuksessa venaamassa jettejä. Mielestäni juuri hyvä noin. Tuo spawnaaminen on tosin aika vittumainen silloin kun 1v1-tilanne muuttuukin yhtäkkiä 1v4-tilanteeksi sen takia kun vihun tiimiläiset spawnaa viereen.

Vähän tässä kyl kaipais jotain juttua mistä näkis pingin kesken matsin. Tulee joinittua noihin 5 palkin servuihin mutta silti tuntuu aina joskus lagittavan, joskus tyyppi hyppää yhtäkkiä 10 metriä takaspäin ja joskus ei suostu lataamaan asetta. Niin ja muuten tuosta vieteri-vesiletkutähtäyksestä sen verran, että DICE ilmeisesti on korjaamassa sen. Ainakin joku tyyppi oli pistänyt asiasta viestiä Twitterissä ja DICEn vastaus oli tyyliin "We're looking into it"

DAO-12 + Seine Crossing = Most Valuable Player -trophy!

Melkein hävettävän hyvä haulikko close quarters - mähinöissä.

Ei helvetti kun menee hermo tuohon tähtäämiseen. Siis tuossa on joku ihan hullu acceleration laitettu ilmeisesti, kun liikuttaa tattia niin tähtäin liikkuu viiveellä tai se jotenkin kiihtyy siihen kohtaan mihin liikutti. Sitten kun päästää sormen tatilta hetkeksi niin tähtäin tuntuu vielä liikkuvan hetken. Helvetin vaikea tehdä nopeita käännöksiä kun tähtäin ei ikinä pysähdy siihen kohtaan mihin pitäisi. Ihan ku jotain vesiletkua pitäis löysästi kädessä.

Joo siis ihan v*tun hanurista toi on, ois ny laittanu jonku BC2 ohjauksen tähän niin voiski pelaa, ei pysty tottuu tollaseen paskaan ohjailuun, sittenkun hommaa jonkun codin, niin se tuntuu aivan erilaiselta, kun on pelannut juuri BF3, eikä sitä sitten osaa. Eli ei voi pelaa Bf3 ja vaikkapa codia "samanaikaisesti" ku tottuu toiseen, niin ei siitä toisen pelin pelaamisesta sitten mitään tule.... :mad:

Ylös Bottom