Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Iha oikeesti tuli jo b2k en malta oottaa että pääsis tiputtaa porukkaa l85a2.
Se l85 himottaa eniten koska minä omistan semmosen :p.

[video=youtube;MWjG51mKUpw]http://www.youtube.com/watch?v=MWjG51mKUpw[/video]

Hieman myytinmurtamista... oma suosikkini on tornin kaatoyritys.

Uusi video back to karkandin gameplaysta:

[video=youtube;emGXp-qRrVg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=emGXp-qRrVg[/video]
Harvemmin tulee kiinnitettyä huomiota yksittäisiin kohtauksiin trailereissa, mutta pakko mainita tuo eeppinen parin sekunnin kohtaus kohdassa 00:58-01:00, jossa uusien ajoneuvojen + jetin seassa on myös taisteluheko ja tankki. Varsinkin tuon F35B-jetin lentäminen hiljaa ja todella matalalla kruunaa tilanteen. Näköjään Kone-Reiska Oy:n kaivurikin on ottamassa osansa hiteistä. :eek:

Gulf of Omanissa tulee varmasti olemaan monipuolista räiskintää: talot ja kujat lähitaisteluun, ajoneuvot maalla ja ilmassa sekä snipuilla oivat paikat katoilla ja nostokurjissa jahdata sotaväkeä.

B2K:n uusista aseista MP5:tä (800 RPM, 30 rounds) odotan itse eniten testailuun. CS:ää pelanneena ko. konepistooli jäi jostain syystä mieleen, vaikka siinä pelissä se oli heikohko hernepyssy.

Loppuun vielä B2K-yhteenvetolinkki niille, jotka sen ohittivat tai vain janoavat nopeata tietoa uudesta bäfärilisäkkeestä.

Oh mi god! En tähän mennessä juurikaan ole jaksanut tuosta innostua, mutta nyt!! Aijai minkä näköistä menoa.. Taisi tosin olla populan määrästä päätellen puucee-versio kuvaa?

Jokainen EA'n julkaisema pelikuva kuvataan PC'llä, koska eihän konsoleilla saa samanlaista "battlefield henkeä" - turha väite ainakin omasta mielestä.

Btw. tosi hienoa pelikuvaa jälleen!

Ei oo kyllä mitään järkee jos joutuu KFIN tiimii vastaan. Toinen tiimi jää ku paska lahkeeseen.

Hyvä tuo traileri. Itsehän aion saada jouluksi Limited Editionin, ellei siinä ole sitten jotain rajallista määrää/aikaa. :p

Jokainen EA'n julkaisema pelikuva kuvataan PC'llä, koska eihän konsoleilla saa samanlaista "battlefield henkeä" - turha väite ainakin omasta mielestä.

Eiköhän siellä ole vain paremmat työkalut tälläisten tekemiseen ja onpahan populaakin enemmän radalla. Ei siis pelkästään graaffisen loiston takia. En ole tutkinut löytyykä tästä peeceen bäfästä teatteria kuten bf2:sta, jolloin kuka tahansa pystyi tekemään filmejä helposti ja vieläpä vapaalla kameralla.

Ainakaan tämän listan mukaan aseissa ei ole mukana MG36:sta, vaikka jossain se oli mainittu. Sääli, sillä oli meikäläisen käytetyin ase BF2:sessa. Lisäksi L85:seen ei taida saada brittien omaa SUSAT-tähtäintä, jossa oli mun mielestä parempi ristikko kuin acogissa. Mutta pikkujuttuja noi on, sais tulla jo ko. lisäri.

VASTATKAA KIITOS!!

Kun tein uuden PSN tunnuksen ja ajattelin kirjautua battlelog:iin niin mulle tulee vaan teksti että mun pitäisi ostaa bf3.. MUTTA MÄ OLEN OSTANUT SEN...

Apua kaivataan. Kiitos

Uusi video back to karkandin gameplaysta:

Kyllähän se hienolta näyttää. Itse odotan kovasti Assault Conquestia. BF2:a tai muita(?) pelejä joissa se on mahdollisesti ollut en ole pelannut, ja pelimuoto vaikuttaisi juuri sopivalta rushin ja konkan sekoitukselta.

Silti harmittaa että lähes kaikki kartat ovat tylsiä kaupunkisokkeloita ilman riittäviä oikoreittejä ja tuhoutumista, tai (ja) mikä vielä pahempaa, tasaisia ruskeita aavikoita. Pelkääköhän dice etteivät konsolien tehot riitä kunnon viidakolle tai lumelle? Caspian Borderissa on paljon hyvää, mutta silti siinäkin saisi olla enemmän metsää. Bad Company 2:ssa oli sentään Lacuna Presa ja Nelson Bay, joissa tuli pelattua sen pelin parhaita konkkamatseja.

Ei oo kyllä mitään järkee jos joutuu KFIN tiimii vastaan. Toinen tiimi jää ku paska lahkeeseen.

Jep! Porukka itkee sitä ettei tiimit ole tasaisia ja tasaiset pelit ovat parhaita. Mutta mitä ne tekevät asian eteen? Eivät mitään!
Esimerkkinä nuo tämän päivän ryysi pelit. Vastustajan tiimissä yhteensä 9 RUN ja KFIN tagin omistavia ja suurin osa levelissä colonel - meidän tiimissä kaksi KFINistä ja loput randomeita. Kumpiko tiimi voitti pelit joiden kesto noin 5 minuuttia?

Yritetään edes tehdä KFINin matseista hyviä - ei tuosta muutakuin peli-ilo lähde kun KFIN jäsenten kanssa samaan servuun liittyy.

VASTATKAA KIITOS!!

Kun tein uuden PSN tunnuksen ja ajattelin kirjautua battlelog:iin niin mulle tulee vaan teksti että mun pitäisi ostaa bf3.. MUTTA MÄ OLEN OSTANUT SEN...

Apua kaivataan. Kiitos

Huoh.. Haku on käytössä ja aivojen käyttö sallittua, ellei jopa suotavaa. Ehkä hippainen kärsivällisyyttä ei tekisi pahaa. Olet linkittänyt EA-tiliisi vanhan PSN-tunnuksen ja sen takia Battlelog ei tunnista sitä. Käy täältä https://www.ea.com/profile/register?returnurl=http://www.ea.com/fi katsomassa mikä PSN-tunnus siihen on linkatt. Jos väärä, niin vaihda se.

Jep! Porukka itkee sitä ettei tiimit ole tasaisia ja tasaiset pelit ovat parhaita. Mutta mitä ne tekevät asian eteen? Eivät mitään!
Esimerkkinä nuo tämän päivän ryysi pelit. Vastustajan tiimissä yhteensä 9 RUN ja KFIN tagin omistavia ja suurin osa levelissä colonel - meidän tiimissä kaksi KFINistä ja loput randomeita. Kumpiko tiimi voitti pelit joiden kesto noin 5 minuuttia?

Yritetään edes tehdä KFINin matseista hyviä - ei tuosta muutakuin peli-ilo lähde kun KFIN jäsenten kanssa samaan servuun liittyy.

Olihan siitä puhetta.. :o ja ne pelit kesti keskimäärin 10 min. Sorry, olisi pitänyt tulla tasoittamaan puolia, mutku ajateltiin et sulla on niin hyvä w/l suhde muutenkin, niin saat vähän sitä inhimillisemmälle tasolle :p

Liian usein näkee porukan hyppäävän häviävästä joukkueesta voittavan joukkueen puolelle, tai muille servereille, myös KFIN-etuliitteellä pelaavien. Ehkä se w/l suhde on sitten niin tärkeää joillekin, että sen eteen tehdään kaikki käytössä olevat temput. Rispektiä niille, jotka jaksavat ottaa turpiinsa kerta kerran jälkeen, kunnes oma tiimi vahvistuu niin, että väännöistä alkaa tulemaan tiukkoja. Ja vielä jos/kun pelit alkaa kääntymään voiton puolelle, niin siinä sitä on parasta BF:iä

Ja joku vielä kehtaa väittää ettei tuo usas oo op? Normaalisti en jaksa valittaa kyseisestä asiasta, mutta alkaa menemään hermot tohon. Ei oo millään aseella jakoja jos usas tulee vastaan jossain bazaarissa tai metrossa, eikä muissakaan mapeissa jos pääsee lähelle. Kys. aseesta valitettiin jo bc2:ssa joten miksi Dice ei ole tehnyt asialle jotain? Tarpeeksi paha kun siellä vastapuolella on ne 9 suomalaista, nii eikö niillä tunnu melko monella olevan käytössä kyseinen ase. Ei paljoo auta vaikka ite ottaakin aseen käyttöön kun sillä ei osaa ampua, ja omat smurffit vielä niin matala levusia ettei ne saa tuota käyttöönsä vielä ihan hetkeen.

Itelläkin alkaa kuumotus tuota b2k:ta kohtaan nousta kun nuita trailereita kahtoo. Mapitkin itelle suhtkoht uusia, lukuunottamatta bf play4freessä pikkuisia seikkailuja. Toivottavasti nuo Famas tai l85 tulevat olemaan sellaisia aseita joita kehtaa käyttää. Alkaa nimittäin pikkuhiljaa tuntumaan että ois mukava saaha joku uus ase assaultille. Tällä hetkellä nimittäin yhteensä 3 asetta joita tulee käytettyä, eikä niistä oo kun yks rynkky.

Onko kukaan muuten kokeillu saako tolla assaultin defibrillilaattorilla porukkaa tapettua? BC2:ssa ainakin pysty, muttei ole tässä ikinä tullut kokeiltua kun se puukotus animaatio on vaa nii hieno ;)

Suoraan sanottuna en edes harkinnut puolenvaihtoa, kun sunnuntaina otin muutaman tunnin turpaani samanlaiselta porukalta; sen verran välitän W/L-ratiosta. Olet kuitenkin oikeassa, ja kiitokset niille jotka eilen vaihtoivat lopulta häviäjien puolelle.

Ja YGrizzlylle, kyllä defalla saa tapettua, taisi olla edellisellä sivulla se Mythbusters-video. Näytti vaan vaativan useamman kymmenen osumaa että tappoi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Suoraan sanottuna en edes harkinnut puolenvaihtoa, kun sunnuntaina otin muutaman tunnin turpaani samanlaiselta porukalta; sen verran välitän W/L-ratiosta.

Tätä on hyvin vaikea ymmärtää. Joidenkin täysin turhien tilastomerkintöjen annetaan vaikuttaa pelaamiseen näin pitkälti, vaikka se tarkoittaisi todella tylsiä otteluita kerta toisensa perään. Pääasia, että tilastot ovat nätit. Huh.

Tätä on hyvin vaikea ymmärtää. Joidenkin täysin turhien tilastomerkintöjen annetaan vaikuttaa pelaamiseen näin pitkälti, vaikka se tarkoittaisi todella tylsiä otteluita kerta toisensa perään. Pääasia, että tilastot ovat nätit. Huh.

Tartun tähän, vaikkei ehkä pitäisi. Edellisessä viestissä kerroin mielipiteeni, ja tuntuu että saman mielipiteen jakaa iso osa tämänkin foorumin käyttäjistä. Tilastot ovat suurimmalle osalle tärkeitä. Harvassa ovat ne kerrat kun joukkueet ovat tasoittuneet. Tasaisten tiimien aikaansaanti vaatisi vähintään squadin siirtymistä toiselle puolelle. Ja koska serverit ovat melkein aina täynnä (Niin kovaa ylivoimaa en ole nähnytkään, että puolet vastajoukkueesta häviäisi yhtäaikaa) niin sinne on mentävä yksi kerrallaan. Kukaan ei kuitenkaan, harvoja yksilöitä lukuun ottamatta, halua olla ensimmäinen, sillä se voisi tarkoittaa pahimmillaan usean ottelun häviämistä ja tilastojen huononemista = alkaa harmittamaan.

Battlelogin huono puoli on juuri se, että kaikenlaista statistiikkaa on tarjolla liiaksikin. Kun se W/L-ratio näkyy niin hienosti siinä PSN-tunnuksen vieressä, niin mieluummin sitten 3.x kuin 0.x. Ainakin itse olen tällainen tyyppi. Toisaalta esimerkiksi Haloa pelatessani en juuri näistä jutuista välittänyt, kun omien K/D yms. ratioiden selvittäminen ei ollut niin helppoa.

Suoraan sanottuna en edes harkinnut puolenvaihtoa, kun sunnuntaina otin muutaman tunnin turpaani samanlaiselta porukalta; sen verran välitän W/L-ratiosta.

Samassa veneessä oltiin ja turpiin tuli komeasti, kunnes saatiin muutama vahvistus. Itse "jouduin" linjoilta pudottuani ja takaisin tullessani voittavalle puolelle, mutta ei antanut luonto periksi jäädä valmiiseen pöytään, vaan palattava oli häviävään tiimiin.

Oma ilta sitten huipentui http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/9354107/4/269374757/

Ylös Bottom