Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Harvemmin tulee kiinnitettyä huomiota yksittäisiin kohtauksiin trailereissa, mutta pakko mainita tuo eeppinen parin sekunnin kohtaus kohdassa 00:58-01:00, jossa uusien ajoneuvojen + jetin seassa on myös taisteluheko ja tankki. Varsinkin tuon F35B-jetin lentäminen hiljaa ja todella matalalla kruunaa tilanteen. Näköjään Kone-Reiska Oy:n kaivurikin on ottamassa osansa hiteistä.Uusi video back to karkandin gameplaysta:
[video=youtube;emGXp-qRrVg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=emGXp-qRrVg[/video]
Oh mi god! En tähän mennessä juurikaan ole jaksanut tuosta innostua, mutta nyt!! Aijai minkä näköistä menoa.. Taisi tosin olla populan määrästä päätellen puucee-versio kuvaa?
Jokainen EA'n julkaisema pelikuva kuvataan PC'llä, koska eihän konsoleilla saa samanlaista "battlefield henkeä" - turha väite ainakin omasta mielestä.
Uusi video back to karkandin gameplaysta:
Uusi video back to karkandin gameplaysta:
[video=youtube;emGXp-qRrVg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=emGXp-qRrVg[/video]
Ei oo kyllä mitään järkee jos joutuu KFIN tiimii vastaan. Toinen tiimi jää ku paska lahkeeseen.
VASTATKAA KIITOS!!
Kun tein uuden PSN tunnuksen ja ajattelin kirjautua battlelog:iin niin mulle tulee vaan teksti että mun pitäisi ostaa bf3.. MUTTA MÄ OLEN OSTANUT SEN...
Apua kaivataan. Kiitos
Jep! Porukka itkee sitä ettei tiimit ole tasaisia ja tasaiset pelit ovat parhaita. Mutta mitä ne tekevät asian eteen? Eivät mitään!
Esimerkkinä nuo tämän päivän ryysi pelit. Vastustajan tiimissä yhteensä 9 RUN ja KFIN tagin omistavia ja suurin osa levelissä colonel - meidän tiimissä kaksi KFINistä ja loput randomeita. Kumpiko tiimi voitti pelit joiden kesto noin 5 minuuttia?
Yritetään edes tehdä KFINin matseista hyviä - ei tuosta muutakuin peli-ilo lähde kun KFIN jäsenten kanssa samaan servuun liittyy.
Jep! Porukka itkee sitä ettei tiimit ole tasaisia ja tasaiset pelit ovat parhaita. Mutta mitä ne tekevät asian eteen? Eivät mitään!
Esimerkkinä nuo tämän päivän ryysi pelit. Vastustajan tiimissä yhteensä 9 RUN ja KFIN tagin omistavia ja suurin osa levelissä colonel - meidän tiimissä kaksi KFINistä ja loput randomeita. Kumpiko tiimi voitti pelit joiden kesto noin 5 minuuttia?
Yritetään edes tehdä KFINin matseista hyviä - ei tuosta muutakuin peli-ilo lähde kun KFIN jäsenten kanssa samaan servuun liittyy.
Suoraan sanottuna en edes harkinnut puolenvaihtoa, kun sunnuntaina otin muutaman tunnin turpaani samanlaiselta porukalta; sen verran välitän W/L-ratiosta.
Tätä on hyvin vaikea ymmärtää. Joidenkin täysin turhien tilastomerkintöjen annetaan vaikuttaa pelaamiseen näin pitkälti, vaikka se tarkoittaisi todella tylsiä otteluita kerta toisensa perään. Pääasia, että tilastot ovat nätit. Huh.
Suoraan sanottuna en edes harkinnut puolenvaihtoa, kun sunnuntaina otin muutaman tunnin turpaani samanlaiselta porukalta; sen verran välitän W/L-ratiosta.