Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on aina ollut, kaikissa peleissä, semmonen inho OP pyssyjä kohtaan etten salli itseni niihin kajoavan. En osaa selittää miksi.

Vähän samaa meininkiä täällä. Suurin osa tutuista oli samalla puolella niin tasotuksen vuoksi pelailin välillä vähemmän hyvillä pyssylöillä. Mortarit oli myös pannassa. Vastamorttarit pl.
Nose hairissa se Tunguska oli puolustusvuorolla kielletty kans. Sori Tommi, ethän sä voinnu tietää mitä skypessä sovittiin... Sitä vaunua sitte pistettiin palasiksi. Saatiinki tiukka peli antamalla tasotusta vaan niukka voitto siitä tuli.

En ehkä paras tiimikaveri tuon vuoksi ole mutta haastetta pitää olla. Läpijuoksut aivan sama kumpaan päähän tahansa.... No tylsää se on.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En ymmärrä mitä kaikki valittaa tuosta USAS-12:sta kun SAIGA:han on miltei täysin sama, ja ainoa ero kyseisillä aseilla on että USAS on automaatti ja SAIGA puoliautomaatti. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla on aina ollut, kaikissa peleissä, semmonen inho OP pyssyjä kohtaan etten salli itseni niihin kajoavan. En osaa selittää miksi. MW2:ssa se oli UMP, BOPS:issa Famas. Tässä pelissä tota USASia en ole kokeillut mut luultavasti en tule sitäkään käyttämään. Jo pelkkien puheiden perusteella uskon näin. Muutenhan pelin aseet ovat mielestäni erittäin hyvin balanssissa. Sniput lievästi alitehoisia IMO.

Samaa mieltä. MW2:ssa en UMP:hen koskenut, ja BF3:ssa eniten käytetyt aseet ovat AS Val ja Glock 17. Niillä saa aina haastetta peliin, vaikka välillä sitten harmittaakin kovasti kun kuolee jatkuvasti F2000:een tai vastaaviin.

ADiJA: Saiga on huomattavasti hitaampi kuin USAS, ja USASin ylitehokkuus perustuu mielestäni juurikin tulinopeuteen. Tehoista en tiedä kun USASia en ole juuri käyttänyt, mutta Saigan käyttöä haittaa juurikin hitaus eikä se mielestäni kovin tehokas ole, millään ammustyypillä.

Muuten, eikös tässä pelissä tule quitista häviö tilastomerkintöihin?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli tossa pelailtua vähän aikaa sitten ja täytyy kyllä sanoa että tuli itse koettua ehkä kaikkien aikojen makeimmalta tuntunut kierrosvoitto.

Seine crossingissa konkkaa ja pelaajia oli kiekan loppuessa 6 vs.5 vastustajien eduksi. Meidän joukkueella oli hyvin monesti kiekan aikana yksi äijä vähemmän ja oltiin jo monta kymmentä tickettiä häviöllä kun omia tickettejä oli jotain 30. Arvatkaa vaan kuinka hyvältä tuntui, kun lähes tunnin kestänyt kierros päättyi ja ruutuun tuli, että voitettiin. Meidän joukkueelle jäi oikein 1 ticketti jäljelle, kun vihun omat loppuivat. Ja tilanne oli ennen loppua 2-2 ja vihu ampui meidän oman ja minä ammuin sitten sen ja tilanne oli 1-1 ja meillä oli liput hallinassa 3-1. Siinä pelkäsi vaan ettei kukaan oma kuole. Yhden miehen vähemmällä ja jatkuvasti oltiin tappiolla niin oli kyllä niin makoisa voitto.

Sitten myös kehuja yhdelle mapille eli Grand Bazaarille. Sen konkassa on se b paikka niin uskomatonta tykitystä välillä ettei mitään järkeä. Ollu taas siellä niin hurjat väännöt ettei mitään järkeä. Vaikka välillä meneekin sitten ihan pelkäksi sinko ammuskeluksi kummaltakin joukkueelta. Kyseisessä mapissa on muuten hyvä kiertää jommastakummasta sivusta, jos lähes kummankin tiimin kaikki pelaajat taistelevat siinä B:n luona. Monille kun ei vaan uppoa kaaliin se, että häviö tulee jos vihu hallitsee koko ajan 2-1 niitä lippuja. Toisaalta oon niin tottunut, että välillä saa olla monesti itse, joka käy ne liput hoitamassa. Varsinkin jetillä lentäess ärsyttää välillä kun ketää ei kiinnosta ne liput ja itse ei viitsisi hypätä ilman vaurioita olevasta jetistä pois lippuja valloittamaan (tehnyt tämän monesti). Varsinkin nykyään tykkään lennellä noilla jeteillä, vaikkei niillä paljon tappoja saa aikaan vaan yööensä vaan pisteitä tuhoamisesta. Lempi ajoneuvo. Jotain kertoo siitä että maaajoneuvot ei kauheasti oon tässä pelissä innostanut, koska eniten tappoja kulkuneuvoista on yhdellä tankilla ja 22 kpl. Tappoa kuitenkin pelissä on jo lähemmäs 2000 kertyny.

Sitten pitää vielä mainita tuosta sniper luokan robotista. Sain sen tossa vasta avattua päivä vai pari sitten ja kerran kokeilin sitä ja oli se aika klassikkohetki kun roadkillasin sillä useammankin vihun. Ja sain sillä lennellä rauhassa siinä vihujen silmien edessä ja kukaan ei välittänyt juurikaan. Joku jonkun kudin pisti sitä kohti tulemaan. Mutta todella hyödyllinen kyllä omalla tavalla. Meinaan sillä pystyy auttamaan tiimiläisiä hyvin, kun spottaa vihuja ja saahan siitä sen 10 pojoakin, jos joku sen vihun ampuu. Ja roadkillaaminen ei onnistu todellakaan aina, mutta sekin on tosiaan mahdollista. Totesin kuitenkin, että mieluummin yleistasolla menen itse sinne sillä sotilaalla spottaamaan ja ampumaan ne vihut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Samaa mieltä. MW2:ssa en UMP:hen koskenut, ja BF3:ssa eniten käytetyt aseet ovat AS Val ja Glock 17. Niillä saa aina haastetta peliin, vaikka välillä sitten harmittaakin kovasti kun kuolee jatkuvasti F2000:een tai vastaaviin.

ADiJA: Saiga on huomattavasti hitaampi kuin USAS, ja USASin ylitehokkuus perustuu mielestäni juurikin tulinopeuteen. Tehoista en tiedä kun USASia en ole juuri käyttänyt, mutta Saigan käyttöä haittaa juurikin hitaus eikä se mielestäni kovin tehokas ole, millään ammustyypillä.

Muuten, eikös tässä pelissä tule quitista häviö tilastomerkintöihin?

Lukemien juttujen mukaan niiden pitäisi olla yhtä nopeita ja tehokkaita, mutta henk kohtasta kokemusta ei ole kun USAS:ia en vielä ole saanut. Ainakin BC2:ssa niiden ainoa ero oli juuri tuo automaattisuus. Tiedä sitten.. BF3WDB.stä näkee jotain specsejä. :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllähän noita USAS + Frag -yhdistelmiä on tullut vastaan melkein joka matsissa, mutta eipä pahemmin haitanneet. Yleensä jätkä ovat pääseet selkää noilla, niin samapa se kun en kuitenkaan olisi siihen mahtanut mitään. Ehkä ensimmäisen kerran kun tuon yhdistelmä kohtasi, niin hieman harmitti. Mappi oli Metron conkka ja B'llä armoton mäiske. Joku janttari vaan mäiski tuolla USASilla menemään sieltä sivuportaikosta. Siis sieltä portaitten juuresta ylös. Murkutus oli vastattavissa johonkin RPG -keskitykseen.

Itse en ole huomannut, että jokin ase olisi OP. Lähinnä vaan yleensä tiimien tasapaino on niin kateissa, että ylikävelyservuille tulee melkein joka kerta jouduttua. Mutta sitten, kun saadaan se tasainen matsi aikaan, niin kyllä on herkkua.

En ole niin hyvä pelaaja tässä, että voisi olla kaihtimatta jotain keinoja, että tiimini voittaa. Eli yleensä yritän auttaa kaverit jostain pullonkaulasta kiertämällä vihollisen selustaan. En edes tiedä mikä olisi jotenkin OP. Totta kai kaikki baserapet sun muut vastaavat puskemiset tulen vältämään, sillä ei se ole mukavaa. Varisinkin kun itse on ollut tuollaisen kohteena useassakin matsissa.

Jetillä lentäminenkin alkaa jo sujua. Välillä käy hyvä tuuri ja ei ole mikään kopteri heti tunkemassa lockia päälle. Ja nythän on jo flaret käytössä, niin helpottaa hieman tuota lentämistä. Ainoa murheenkryyni itselläni on tuo kuvakulman vaihto. Saisipa tuon valita pois, sillä aina tulee puristettua tattia liikaa ja kriittisessä kohdassa kuvakulma vaihtuu ja sitten ollaan jossain meressä. :/
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jetillä lentäminenkin alkaa jo sujua. Välillä käy hyvä tuuri ja ei ole mikään kopteri heti tunkemassa lockia päälle. Ja nythän on jo flaret käytössä, niin helpottaa hieman tuota lentämistä. Ainoa murheenkryyni itselläni on tuo kuvakulman vaihto. Saisipa tuon valita pois, sillä aina tulee puristettua tattia liikaa ja kriittisessä kohdassa kuvakulma vaihtuu ja sitten ollaan jossain meressä. :/

Ite kironnu tuota täysin samaa, aina joku kriittinen kohta menossa esim jahtaamassa toista konetta ja npas kuvakulma vaihtuu ja sitten ollankiin taas aivan hukassa. Oma kikka kopuja vastaan on hyökätä niiden yläpuolelta tai takaa, ja samantien ohilennon jälkeen kohti korkeuksia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jännä lueskella täällä USAS-12 op viestejä, ja varsinkin niitä, jossa valitetaan sen ylivoimaisuutta lähitaistelutilanteissa. Kyseessä on level 43 tason ase pelissä, jossa viimeinen merkityksellinen leveli on 45. Mielestäni se olisi vähän kummallista, jossei viimeiset aseet olisikaan hyviä / loistavia. Sitten mitä tulee itse aseeseen, niin se ei todellakaan ole all-round ase. Jos häviät kyseiselle aseelle pitkillä / keskipitkillä ammusmatkoilla, voin vannoa että se pelaaja joka sinut sieltä sillä ampuu, olisi sinut tappanut millä tahansa muullakin aseella.

Jos et pelaa sellaisella aseella, joka ei ole hyvä lähitaistelutilanteissa, älä yksinkertaisesti hakeudu niihin. Metrossa ei ole pakko tatittaa siellä b:n pikku käytävällä tai ahtaissa portaikossa. B:tä voi suojata / puolustaa myös sellaisista paikoista, että sinä saat edun lähitaisteluaseisiin verrattaessa. Selustaasi voit suojata claymoreilla ja ylipäätään bäfässä on lukuisia eri keinoja, millä voit puolustaa itseäsi / tiimiäsi, jos vasta puolen pelaaja(t) pelaavat samalla tavalla kerta toisen jälkeen (USAS-12 tms).

Enemmän minua ihmetyttää se, miksi täällä ei itketä perus RPG:stä. USAS-12 käyttäminen vaatii taitoa, eikä se todellakaa anna sinulle tappoja ilmaiseksi, sen kun vain räiskit. Mitä taas tulee perus singon vahinkoon jalkamiehiä vastaan on naurettavaa. Ei millään muulla aseella tässä pelissä saa niin helppoja double,triple ja multi-killejä kuin singolla. Mikä pahinta, ei sinun tarvitse kun laukaista sinne päin. Jopa se, että räiskit kattoihin / seiniin tuo sinulle tappoja. Lisäksi, se toimii niin pitkille kuin lyhyillekkin matkoilla. Mutta onko niin, että koska tämä ase on kaikilla heti ja kuka vaan saa sillä tappoja, niin sitä ei lasketa op aseeksi, vaan "hauskaksi" aseeksi peliin. Sitten sellainen ase, jota ei itse niin osaakkaan käyttää, mutta toinen pystyy sillä pelaamaan hyvin, ärsyttää ja on typerä op ?

Kannattaa pitää mielessä myös se, että yhden aseen nerffaus voi vaikuttaa muittenkin aseiden balanssiin. Kohta huomataankin, ettei ole mitään järkeä käyttää eri aseita erilaisissa kentissä, koska yksi ase on paras kaikkiin tilanteisiin.

Itseäni pelottaa vain SG553, mutta koska siihen tarvitsee niin tolkuttomasti co-op pisteitä, tuota näkee todella vähän (vielä) käytettävän. Tuo on nimittäin ainakin paperilla sellainen vehje, että ne pelaajat, jotka ownaavat tulevat olemaan pitelemättömiä tuollaisella aseella. Aseen kuvaus:

An incredible all-round weapon, the SG553 allows for a plethora of attachments, boasts very little kick back, a high rate of fire and massive damage. The gun has plenty of pros and very little cons, making it a must-have weapon for engineers.

Onko jollain siis kokemuksia tästä aseesta ? Mielelläni kuulisin, ettei tuo ole ainakaan hirveästi enää parempi ku F2000:nen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä pari harvinaisempaa tapahtumaa viimeisimmistä sessioista. Hävittäjällä sain Operation Firestormissa multi-killin. Lukitsin guided missilen vihollisen jeeppiin, joka oli melkeinpä niiden spawnissa. BOOM!! 5 kaveria kuoli siihen. Olivat näköjään jotain jihad jeeppiä rakentamassa, kun samalla tuli pari anti explosive ribbonia :D samassa sessiossa huomasin, että toi guided missile lukittuu vihollisen mortariin.

Toinen vähän harvinaisempi tapahtuma tuli Demavand Peakissa, kun sain mavilla double-kill. Ois ollu mahikset tripleenkin, mutta se viimeinen ukko ei tainnu haluta joutua road killin uhriksi :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itseäni pelottaa vain SG553, mutta koska siihen tarvitsee niin tolkuttomasti co-op pisteitä, tuota näkee todella vähän (vielä) käytettävän. Tuo on nimittäin ainakin paperilla sellainen vehje, että ne pelaajat, jotka ownaavat tulevat olemaan pitelemättömiä tuollaisella aseella. Aseen kuvaus:

An incredible all-round weapon, the SG553 allows for a plethora of attachments, boasts very little kick back, a high rate of fire and massive damage. The gun has plenty of pros and very little cons, making it a must-have weapon for engineers.

Onko jollain siis kokemuksia tästä aseesta ? Mielelläni kuulisin, ettei tuo ole ainakaan hirveästi enää parempi ku F2000:nen.

Itse olen pelannut muutaman tunnin tuolla SG553, tällä otannalla sanoisin aika balanssissa muitten engineerien aseitten kanssa.
Itse pelailen seuraavalla setupilla Reflex tähtäin, Foregrip ja Silencer.
Omasta mielestä recoilia tässä aseessa on aika vähän pysty suunnassa, mut sivuttaista tuntuu olevan vähän enemmän.
Joka tietysi haittaa pidemmälle ammuttaessa. Minusta tämä on enemmän lähitaisteluun soveltuva ase kuin pidemmille matkoille.
Sg553 tarvisee kummiskin pitkältä matkalta 7 osumaa ennen kuin tappaa. Sg553 saman tehokas M4A1 mutta tuli nopeus 100 pienempi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sitten mitä tulee itse aseeseen, niin se ei todellakaan ole all-round ase. Jos häviät kyseiselle aseelle pitkillä / keskipitkillä ammusmatkoilla, voin vannoa että se pelaaja joka sinut sieltä sillä ampuu, olisi sinut tappanut millä tahansa muullakin aseella.

Jaa, kyllä sillä näyttää porukka menestyksekkäästi pelaavan myös kartoissa kuten Caspian Border, Tehran Highway ja OP Firestorm. Tehran Highwayn CQ:ssa yksi jamppa yritti tappaa sillä porukkaa ampumalla sieltä jenkkien basesta A:lle. Tältä etäisyydeltä se ei sentään enää tappanut vaan sumensi vaan näköä. Sen sijaan sieltä A:n talojen katoilta pystyy helposti ampumaan ja tappamaan porukkaa fragiammuksilla sinne B-lipun tien toiselle puolen.

Olkoot vaan haulikot tehokkaita lähitaistelussa, mutta fragiammusten kantaman saisi leikata puoleen. Yksi mahdollisuus olisi myös se, että sen käyttö rajoitettaisiin niin etteivät supportit voi käyttää sitä. Yleisin taktiikkahan näyttää olevan se, että support painelee USAS:in liipasin pohjassa fragien kanssa menemään ja heittelee jatkuvasti itselleen lisää ammuksia.

Itseäni pelottaa vain SG553, mutta koska siihen tarvitsee niin tolkuttomasti co-op pisteitä, tuota näkee todella vähän (vielä) käytettävän. Tuo on nimittäin ainakin paperilla sellainen vehje, että ne pelaajat, jotka ownaavat tulevat olemaan pitelemättömiä tuollaisella aseella. Aseen kuvaus:

An incredible all-round weapon, the SG553....

Onko jollain siis kokemuksia tästä aseesta ? Mielelläni kuulisin, ettei tuo ole ainakaan hirveästi enää parempi ku F2000:nen.

Yksi Service Star tullut sillä pelattua. SG553 on ihan ok, mutta ei omasta mielestäni yhtä hyvä kuin esimerkiksi G36C johtuen hitaammasta tulinopeudesta. Kyseessähän on siis karbiini eikä rynnäkkökivääri, koska se on engineerin ase. Eli ei siis missään tapauksessa yhtä hyvä kuin Assault-luokan aseet kuten M16A3, F2000, AEK jne...

Itse asiassa kaikki ne CO-OP:in kautta unlockattavat aseet olivat jonkinasteinen pettymys. G3A3:sta en pysty vielä sanomaan varmaksi, koska en ole saanut siihen vertical grip:iä yms unlockattua. Ilman lisukkeita sen aseen rekyyli on ainakin melko luotaantyöntävä. Lisäksi se rekyyli näyttää suurimmaksi osaksi nostavan piippua, joten grippi ei välttämättä edes auta mitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos multiplayerissa tiputtaa maahan miinoja ja kuolee ni katoaako ne miinat vai pysyykö niin kauan että räjähtää? Ja onko teillä Bf3 Ps3 vai Pc?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos multiplayerissa tiputtaa maahan miinoja ja kuolee ni katoaako ne miinat vai pysyykö niin kauan että räjähtää? Ja onko teillä Bf3 Ps3 vai Pc?

Miinat ei katoa minnekkään kuoleman jälkeen
Ja
Mitäpä veikkaat millä Bf3 meillä on
Threadin nimihän on Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Joten suurimmalla osalla on bäfä Ps3:lla toki onhan täälä boxi miehiäkin :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään kun päivällä oli menossa pelaamaan niin piti hyväksyä jotain uusia käyttöehtoja, ilmeisesti kyse oli jostain EA-tilin muuttumisesta Origin-tiliksi? TL;DR.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Enemmän minua ihmetyttää se, miksi täällä ei itketä perus RPG:stä. USAS-12 käyttäminen vaatii taitoa, eikä se todellakaa anna sinulle tappoja ilmaiseksi, sen kun vain räiskit. Mitä taas tulee perus singon vahinkoon jalkamiehiä vastaan on naurettavaa. Ei millään muulla aseella tässä pelissä saa niin helppoja double,triple ja multi-killejä kuin singolla. Mikä pahinta, ei sinun tarvitse kun laukaista sinne päin. Jopa se, että räiskit kattoihin / seiniin tuo sinulle tappoja. Lisäksi, se toimii niin pitkille kuin lyhyillekkin matkoilla.

Näinpä. Ylivoimaisesti pelin naurettavin ase. Saisivat nerffata splash damagea huomattavasti pienemmäksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään kun päivällä oli menossa pelaamaan niin piti hyväksyä jotain uusia käyttöehtoja, ilmeisesti kyse oli jostain EA-tilin muuttumisesta Origin-tiliksi? TL;DR.

Tätä ihmettelin itsekin. Säikähdin jo, että Origin tulee PS3:llekin. Sanottiin, että seuraavassa ruudussa pääsee sitten luomaan tilin / kirjautumaan sisään tjsp., mutta eipä siihen sitten mitään tullut. Normaalisti pääsin takaisin moninpelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tiedän jo olevani jonkun tasoinen pelaaja, jos tässä nyt pian tulee 10 v täyteen pleikkarilla nettipelejä, niin pakkokin on ollut jo jotain oppia. :) Ei mun tarvi todistella statseilla mitään. Jos joku on joskus pelannut vastapuolella vaikkapa tankilla tai suihkarilla, niin tietää että elämä on mennyt hankalaksi :) Mä pelaan kavereiden kanssa, silloin kun on kiva pelata ja aivan omaksi ilokseni. Mulle pelaaminen on sosiaalinen juttu, johon statsit sopivat yhtä hyvin kuin mustekala tyynyn alle. Mut ehkä 30 ikävuoden jälkeen pitänee ymmärtää että monille nassikoille statsit ovat oikeasti tärkeä juttu - keskeinen osa omaa imagoa ja egoa. Näin se vain menee.


Tiedän että olet sen tasoinen pelaaja jonka kanssa on kiva mennä ja mättää menemään , kuten moni muukin jo varttuneempi verkko-soturi aina socom 1:stä alkaen .
USAS:ista tulee mieleen lähinnä "taikahaulikko" jota aikonaan ,,,,nuorempana tuli käytettyä, Desert Gloryssä pienessä huoneessa ja kyllä tämä nykyinen "taikahaulikko" on tässä pelissä tällaiselle papalle ylitse käymätön haaste.Kaveria tulee ja menee "taikahaulikko" kainalossa tuhatta ja sataa ohi, yli ,sivuilta ja niitä kun ei ole yksi vaan puolet vastapuolella vetelee sillä menemään.

Henki siinä menee joka kerta vaikka , ehtisin aloittaa lahtaamisen ensin , ei voi mitään.

Toiseksi tuosta K/D ratio sun muista trophyjen metsästyksestä ei tämä soturi piittaa P:n vertaa , se on muiden homma ja ne metsätäköön ja kohottakoon itsetuntoa jotka sen kokevat mielekkääksi mutta , kun servuilla nyt muutamana iltana olen eksynyt toimintaan mukaan suomalaisten kanssa, niin joka kerta mikäli vastassa on ollut " meidän " porukkaa , multa häipyvät kanssa pelaajat pikku hiljaa muualle ja uskokaa tai älkää , papalle tulee orpo olo olla siellä yksin omassa squadissa ja noitua elämän kaihoa kirjoa ,,, miksi minä ?

Kaiken kaikkiaan osuva kirjoitus XYU:lta ja olen samaa mieltä myös tuosta kamujen kanssa pelaamisesta, sosiaalinen juttu tämä on minullekin, statseista puhutaan tässä iässä lähinnä siten että , montakos mukulaa sulla on jne, ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

V*tun buginen p*ska tämä on eikä mitään muuta. Tänään kahteen peliin joinannut ja molemmista pihalle alle 10 min. Eikä myöskään ole ainoa päivä kun näin käy. Enkä taida olla ainoa kenellä samaa ongelmaa on.. Vähän väliä ruudun yläkulmassa vilahtaa teksinpätkät xxxx is offline ja hetken päästä xxx in online. Rasittavaa.

Ja mikä helvetti noita EU-servereitä vaivaa? Tai niiden puutetta? Brittiservuja on, mutta et pääse. Jenkkiservuja on kuin muumeja laaksossa, mutta koska lag. EU serveitä ei ole enää juuri ollenkaan. Ainakaan conqan puolella. :mad::mad::mad:

Kiitos ja anteeksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja mikä helvetti noita EU-servereitä vaivaa? Tai niiden puutetta? Brittiservuja on, mutta et pääse. Jenkkiservuja on kuin muumeja laaksossa, mutta koska lag. EU serveitä ei ole enää juuri ollenkaan. Ainakaan conqan puolella. :mad::mad::mad:

Ei niitä eilen illalla ollut rushinkaan puolella liikaa, oli kaverin kanssa vaikeuksia joinia yhteenkään servuun. Sit tuli liityttyä yhteen inf only konkka serveriin ja se oli ihan hauskaa. Mutta noita euro-servereitä on kyllä ihan liian vähän tällä hetkellä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aamupv kyll jumitti pelit niin pahasti ettei siitä tullut mitään pelaamisesta. Twitterissä näyttäs olevan että pelaajilla ympäri maailmaa on ongelmaa serverien kanssa.
 
Ylös Bottom