Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

V*tun buginen p*ska tämä on eikä mitään muuta. Tänään kahteen peliin joinannut ja molemmista pihalle alle 10 min. Eikä myöskään ole ainoa päivä kun näin käy. Enkä taida olla ainoa kenellä samaa ongelmaa on.. Vähän väliä ruudun yläkulmassa vilahtaa teksinpätkät xxxx is offline ja hetken päästä xxx in online. Rasittavaa.

Ja mikä helvetti noita EU-servereitä vaivaa? Tai niiden puutetta? Brittiservuja on, mutta et pääse. Jenkkiservuja on kuin muumeja laaksossa, mutta koska lag. EU serveitä ei ole enää juuri ollenkaan. Ainakaan conqan puolella. :mad::mad::mad:

Kiitos ja anteeksi.

Joo ite oon kans pitäny vähä taukoa "kunnon" pelaamisesta ku tuli vittuunnuttua yks ilta oikeen viimeesen päälle (anteeksi ohjain en tarkoittanut sitä)
Monta erää meni todella hyvin ja jokaseta lensi pihalle
Connection has lost
To game session ...
To ea online...
To game server...
:mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

onko tiedossa alustavaa päivämärää millon toi back2karland pitäisi ilmestyä. Tulisi 1.12.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Te, joilla on ongelmia servereitten kanssa, oletteko kokeilleet seuraavaa. Kun menette server browser valikkoon, niin valitkaa vain niitä servereitä, joissa on {DICE} nimen alussa. Nämä toiset ovat muto sdf323trPS3awdaw1549, tai vastaavia. Itselleni nuo jälkimmäiset eivät pelitä ollenkaan, vaikka euroopasta ovatkin, mutta nuo, missä on tuo DICE, toimii täydellisesti. Lisäksi laittakaa filtteristä päälle, että näyttää vain +20 pelaajaa olevia pelaajania ja hakatkaa neliötä koko ajan. Servereitä tulee ja menee ja itselläni ei ole ollut mitään ongelmaa servun löytämiseen.

Mitä isompi porukka kyseessä, niin tietenkin tuota serverillä olevaa pelaajamäärää täytyy pienentää.

Varmaan suurimmalle osalle perus tietoa, mutta laitetaan nyt varulta, jos joku edes saisi helpotusta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vähän samaa meininkiä täällä. Suurin osa tutuista oli samalla puolella niin tasotuksen vuoksi pelailin välillä vähemmän hyvillä pyssylöillä. Mortarit oli myös pannassa. Vastamorttarit pl.
Nose hairissa se Tunguska oli puolustusvuorolla kielletty kans. Sori Tommi, ethän sä voinnu tietää mitä skypessä sovittiin... Sitä vaunua sitte pistettiin palasiksi. Saatiinki tiukka peli antamalla tasotusta vaan niukka voitto siitä tuli.

En ehkä paras tiimikaveri tuon vuoksi ole mutta haastetta pitää olla. Läpijuoksut aivan sama kumpaan päähän tahansa.... No tylsää se on.
Kun olen liittynyt välillä teidän HC peleihin niin siellä on aina se 8 suomalaista samalla puolella. Sitten valitetaan kun menee läpijuoksuksi. Miksi ette tasoita tiimejä heittämällä toiset 4 suomalaista toiselle puolelle, niin voisi pelitkin tasoittua kummasti? Eilen oli kivaa pelailla Jampin ja Apin kanssa konkkaa, muita KFNisitäkin tuttuja suomalaisia vastaan.

Kerta peliin on laitettu tunguska, niin kyllä sitä luulis silloin saavan käyttää. Monesti oli tilanne, että vastustaja sai melkein tuhottua tunguskani ilman teidän apuja. Tällä kertaa kuitenkin vastassa oli suhkot osaava joukkue. Pelkäsitte myös sitä, että vastustajat lähtisivät menemään, mutta kokoajan siellä kuitenkin 12 pelaajaa vastapuolella oli. Ihme touhua ruveta kieltämään tiettyjä aseita, ajoneuvoja jne. :rolleyes:

Haason kanssa täysin samaa mieltä tästä USAS op keskustelusta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huomenna saamme päivityksen:

BATTLEFIELD 3 PLAYSTATION 3 CLIENT UPDATE NOV 30TH

General fixes

• Significant improvements to the Squad Join interface, full details in this earlier blog post
• Removed FIND ME A SQUAD option
• Allow players to join empty Squads alone, thus having 1/4 Squad members
• Change order of options to LEAVE SQUAD, INV A FRIEND, SWITCH TEAM
• Disable Privacy flag when 1 man Squad
• Reset Privacy flag from Private to Public when Squad drops to 1 player
• All occupied Squads will now show up colored blue on the Squad selection screen
• Players who choose not to join Squads will also show up as Blue in the "Not in a Squad” line
• Squads that are currently empty will display as white -- if you wish to join an empty Squad, you can choose the first one marked with white text
• Added round duration and ticket summary at end of round screen
• Fixed sound for when climbing ladders
• Fixed and issue with some weapons' sounds in first person view
• Fixed a swim sound loop error
• You should no longer be able to damage a friendly vehicle when sitting in an open position
• Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it
• Spawn protection now should work in Conquest so you no longer should spawn too close to enemies
• You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM
• Fix for missing input restriction during intro movie, causing players to potentially fall and die while watching movie if moving controller (or having a controller with a bad stick zone)
• Combat areas on Kharg Island in Rush mode tweaked in order to disallow defenders to access the carrier ship after first base is taken and being able to enter the AA gun
• Fixed a problem with revived players not being able to get suppressed
• Fixed a problem with the camera when being revived in co-op
• Spotting VO now plays when spotting from MAV/EOD bot
• Fixed several issues regarding the kill card, including showing wrong weapons used for the kill
• Fixed that sometimes you would be stuck on a black screen when kicked from server
• Fixed so when a team captures two flags at the same time, the UI does not show wrong owner of the flag
• Fixed a problem where the capture progress bar was shown as friendly when the enemy was capturing
• Fixed a problem with the bipod deploy sound
• Fixed a problem that you could be spawned in with no weapons after being killed while using the EOD bot
• Fixed problems with health bars not displaying health properly when using EOD bots
• Fixed a problem with flickering name tags
• Fixed a problem where you could damage friendly helicopters
• Fixed a problem where you could get stuck in the co-op menu when attempting to join the session twice
• You should now be able to spot explosives
• You should no longer spawn in home base if your selected spawn point is disabled while waiting to spawn (e.g. if your teammate dies right before you are about to spawn)
• Damage from bullets will now continue to cause damage even after the firing user is dead
• Fixed several client crashes
• Fixed a problem where players could get stuck in the join queue
• Fixed the repair icon on the minimap
• Fixed a problem with changing camera on certain vehicles
• Fixed a problem with the grenade indicator when in guided missile mode
• Fixed a problem where the machine could hard lock when joining a public coop game
• Fixed a problem where the headset attached icon would not show up in the UI
• Fixed a problem with the falling antenna on Caspian Border. It should now more instantly kill anyone in its falling path
• Fixed a problem where tank turrets would turn too slow
• Fixed a bug on co-op mission "Exfiltration" where you could end up outside the vehicle and not being able to enter it again, thus blocking the mission
• Fixed a problem where a user can become invulnerable after being resurrected
• Fixed a problem with the M60 reload sound
• Fixed a hang in terrain streaming, causing the user to get stuck on black screen under special circumstances in single player
• Fixed a problem where the enemy would not be able to get a road kill on a user that was using the SOFLAM
• Fixed soldiers disappearing in the mortar kill cam
• Fix for Type88 and MG36 zoom in animation offset when in supported shooting mode (using bipods)


Balance changes


• Increased the damage of helicopter miniguns, AA guns, and jet cannons against infantry
• Increased the damage of helicopter miniguns against jeeps
• Reduced the physics impact of AA guns and jet cannons so players under attack from these weapons no longer should lose control
• Increased the damage of the 44 Magnum slightly
• Increased the range and minimum damage of the .357 Round from the MP412 Rex
• Increased the range of all .45cal and 9mm weapons
• Slightly increased the range of the P90 and MP7 and PDW-R
• Slightly increased the range of the 5.56mm PDW-R and decreased the minimum damage at long range
• Slightly increased the minimum range of the Mk11, SVD, and M39 EMR 7.62mm rifles
• Decreased the maximum damage and maximum range of the G3 and SCAR-H 7.62mm weapons
• Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft
• Increased the damage and range of the 40mm BUCK rounds
• Reduced the damage .50cal weapons do against helicopters
• Updated T90 canister shell tweaks to match Abrams canister shells


Lähde: Battlelog / Sign in
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jaa, kyllä sillä näyttää porukka menestyksekkäästi pelaavan myös kartoissa kuten Caspian Border, Tehran Highway ja OP Firestorm. Tehran Highwayn CQ:ssa yksi jamppa yritti tappaa sillä porukkaa ampumalla sieltä jenkkien basesta A:lle. Tältä etäisyydeltä se ei sentään enää tappanut vaan sumensi vaan näköä. Sen sijaan sieltä A:n talojen katoilta pystyy helposti ampumaan ja tappamaan porukkaa fragiammuksilla sinne B-lipun tien toiselle puolen.


Ootko huomannut, että fragi-ammuksissa on aivan älytön bullet drop? Eikös tässä tilanteessa oo sitten kyseessä taito, ei ylivoimainen ase? Splash damage on kuitenkin äärimmäisen pieni. Kyseessä taitaa olla vain se, että porukka ei liiku, kun ottaa osumaa. Sama asia mortarin kanssa. 2 täydellistä osumaa vaaditaan tappoon ja se onnistuu yleensä vain sniputtajiin, koska kyseiset tyypit eivät tajua liikkua sen ekan osuman jälkeen. Kokeilin itse uudestaan, kun sattui hyvä servu eteen. En mä sillä pärjännyt sen paremmin kuin muillakaan aseilla. Käytännössä huonommin, koska yli 30m päähän oli jo vaikeampi tappaa johtuen hitaista ja nopeasti putoavista ammuksista. Lähitilanteissakaan ei oo mikään paras ase, edelleen nopean tulinopeuksen omaavat aseet ovat parhaita, kaikille etäisyyksillä. Lukuunottamatta ehkä haulikoita normaaleilla ammuksilla about 5-10 metrin sisällä.

Tykästyin kuitenkin, saa välillä vähän erilaista pelityyliä, kun muuten tulee vedettyä lähes jatkuvasti m27:lla. Ainakin saa paljon, paljon enemmän suppression-bonuksia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huomenna saamme päivityksen:

BATTLEFIELD 3 PLAYSTATION 3 CLIENT UPDATE NOV 30TH

General fixes

• Significant improvements to the Squad Join interface, full details in this earlier blog post
• Allow players to join empty Squads alone, thus having 1/4 Squad members
• Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it
• Fixed a problem where the capture progress bar was shown as friendly when the enemy was capturing
• You should now be able to spot explosives
• You should no longer spawn in home base if your selected spawn point is disabled while waiting to spawn (e.g. if your teammate dies right before you are about to spawn)
• Damage from bullets will now continue to cause damage even after the firing user is dead


Balance changes

• Increased the range of all .45cal and 9mm weapons

Tiivistin tuohon ne oleellisimmat. Tai itse ainakin hypin riemusta noita kohtia lukiessani. Aivan mahtava päivitys luvassa! Mutta onko mikkiongelmiin tulossa vieläkään korjausta?

Ja mitä tuossa puhutaan, että on korjattu Caspian Borderin kaatuvan antennin antama damage? Minkä antennin? Tulee mieleen tasan kaks: siellä kukkulan päällä oleva pieni antenni ja se jättiantenni mapin keskellä (ja sitähän ei pystynyt kaatamaan ainakaan Mythbustersien mukaan?)?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huomenna saamme päivityksen

Eikä taskulampuista mainittu mitään-.-. Pelottaa kyllä tuo hekojen boostaaminen kun muistelee vielä millasta spawn rapea jo bc2:ssa oli osaavalta lentäjältä+ampujalta. Nyt jos vielä molemmilla flaret nii eihän noita saa ikinä tuolta alas ku tiputtivat noitten ohjusten damagea, koska harvemmin niillä random smurffeilla on mukana noita ilmaohjuksia/eivät osaa käyttää niitä vaan ampuvat aina vihun flareihin ne joten ampuminen jää muutaman tyypin harteille, ja ite kun pelaan vielä yleensä tolla assaultilla nii ei kehtaa ihan sen takia aina mennä kuolemaan et sais sen kopterin heti sieltä alas. Muutenkin jos ei saa yhellä ohjuksella edes hekoo disabloitua niin eipä siinä paljoo auta jos ite sitä yrität yksin mennä ampumaan, pääsee suhtkoht helposti yheltä jantterilta karkuun.

Ja tosiaan tuohon server asiaan, kannattaa kattoo et sen servun omistajana on Dice eikä EA. Ite en tunnu ikinä pääsevän noille EA:n severeille, mutta Dicen servuille pääse täysin ongelmitta, eikä tule lennettyä sieltä uloskaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lähitilanteissakaan ei oo mikään paras ase, edelleen nopean tulinopeuksen omaavat aseet ovat parhaita, kaikille etäisyyksillä. Lukuunottamatta ehkä haulikoita normaaleilla ammuksilla about 5-10 metrin sisällä.

Tykästyin kuitenkin, saa välillä vähän erilaista pelityyliä, kun muuten tulee vedettyä lähes jatkuvasti m27:lla. Ainakin saa paljon, paljon enemmän suppression-bonuksia.
Just joo.
BF3 - USAS-12: Operation Clusterfunk - YouTube
Ja kyllä, on PC:ltä ja vastustajat on idiootteja. Silti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja tosiaan tuohon server asiaan, kannattaa kattoo et sen servun omistajana on Dice eikä EA. Ite en tunnu ikinä pääsevän noille EA:n severeille, mutta Dicen servuille pääse täysin ongelmitta, eikä tule lennettyä sieltä uloskaan.

Niille EA serveille joiden region ei ole UK niin voi joinata
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jaa ei sitten tuu mitään korjausta siihen ohjaukseen? Oon siihen kyllä tottunu jo ihan hyvin, mutta silti tuntuu hiukan kankealta ja kun tietää, että parempikin voisi olla niin olis ihan hyvä jos jotain tekisivät sille.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensin aattelin että ostaisin Bäfän pc:lle mutta sitte ajattelin operation metroo 64 pelaajalla o.o Voisko joku kuvata videon jossa valihtee mihin mappiin haluaa mennä haluaisin nähä miltä se näyttää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jaa ei sitten tuu mitään korjausta siihen ohjaukseen? Oon siihen kyllä tottunu jo ihan hyvin, mutta silti tuntuu hiukan kankealta ja kun tietää, että parempikin voisi olla niin olis ihan hyvä jos jotain tekisivät sille.

Jöö... Ainakin sillon joskus sanottiin, että pc ja ps3 versioissa joku "ohjaus"senssi" ongelma olisi, pc versioon muistaakseni tuli patchin mukana joku korjaus tuohon... tuossa listassa en vaan ps3 versioon moista näe... :( Hmph.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miksei 32... Miksei... betassa kyllä tuntu aivan hyvältä en tainnu ees kiinnittää huomiota.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikä taskulampuista mainittu mitään-.-. Pelottaa kyllä tuo hekojen boostaaminen kun muistelee vielä millasta spawn rapea jo bc2:ssa oli osaavalta lentäjältä+ampujalta. Nyt jos vielä molemmilla flaret nii eihän noita saa ikinä tuolta alas ku tiputtivat noitten ohjusten damagea, koska harvemmin niillä random smurffeilla on mukana noita ilmaohjuksia/eivät osaa käyttää niitä vaan ampuvat aina vihun flareihin ne joten ampuminen jää muutaman tyypin harteille, ja ite kun pelaan vielä yleensä tolla assaultilla nii ei kehtaa ihan sen takia aina mennä kuolemaan et sais sen kopterin heti sieltä alas.

Muista kotibasejen tuhoutmattomat AA turretit ;)

Itse olen kyllä hiukan pettynyt patchin korjauslistaan, kyllä ääniongelmat, spawnausongelma (ei pysty spawnaamaan ennen matsin loppumista), aseiden suppressorit jne. olisi pitänyt tulla korjatuksi yli kuukaudessa. PDW'n buffaus tosin ilahdutti :3
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

M240B

Kylläpäs on loistava kk! Yksi pelin tehokkaimmista aseista ja tappavimmista tilastojenkin mukaan. Mielestäni ei mitenkään OP mutta oikein käytettynä todella hyvä etäisyydestä riippumatta. Sarjatulella hajonta on aika suurta mutta bursteina aivan loistavan tehokas. Sarjatulta käytän vain pakon edessä tai jos annan suojatulta. Holographic tähtäin sopii mielestäni aseeseen todella hyvin.

Mitäs mietteitä muista konekivääreistä ja tähtäimistä? Tällä hetkellä M240B on ylivoimainen suosikkini!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aijai, kyllä se on nii ***** nautinto pelata suomalaisia vastaan. USAS laulaa ja rpg lentää. Enpä oo aiemmin huomannu kuin naurettava yhistelmä USAS+fragit on.
 
Ylös Bottom