Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

itse olen kussut BF2 Veteran statuksen Kirjautumalla EA:lle väärällä S-postilla. jos sinulla jo valmiiksi sattuu olemaan EA Accountti niin kirjaudu sillä sisään ja linkitä PSN accounttisi sieltä "edit profile" TJS.
mutta jos et ole aikasemmin kirjautunut EA:lle niin voit käyttää samaa s-postia mikä psn acollasi on käytössä

Itselläni ei tullut mitään Veteran Statuksia vaikka aina EA:n hommia hoitanut samalla tilillä. Sanoin asiani tukeen ja ystävällinen tukihenkilö lisäsi minulle '42:n ja 2:n statukset.

Näkyykö muuten muilla tuolla logissa fanitetut platoonit listassa omassa profiilissa? Mulla näkyy vain 3.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

itse olen kussut BF2 Veteran statuksen Kirjautumalla EA:lle väärällä S-postilla. jos sinulla jo valmiiksi sattuu olemaan EA Accountti niin kirjaudu sillä sisään ja linkitä PSN accounttisi sieltä "edit profile" TJS.
mutta jos et ole aikasemmin kirjautunut EA:lle niin voit käyttää samaa s-postia mikä psn acollasi on käytössä

Helpompi kun lähetätte tukeen viestiä ettette pysty rekisteröimään pelejä ja pyydätte että saisitte pelin X lisätyksi statukseen. Minä ja kaverini teimme tämän ja kummatkin saivat kaikki pelit unlokattua statukseen, vaikka ei edes kaikkia pelejä omisteta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko kellään sellasta ongelmaa, että Sonyn virallisilla BT-headseteillä ei tee käytännössä mitään? Eli siis kavereiden kans pelaillut, ja samas squadis tottakai, mutta heillä on nuo kys. headsetit ja puheääniä ei meinaa kuulua ollenkaan? Käytännössä ei keskustelusta tuu mitään, kun kuulee toisen puheen vain kun taistelu on vähä keskeytynyt. Onko headsetis vika vai missä? Audilaitteiden lisäasetuksista volyymi ei suostu menemään kovemmalle, tulo ja lähtölaite asetuksesta en tiedä.

Ja sitten taas kun ite jos pistää ääniä kovemmalle nii kovenee myös peliäänet, joten ei sekään auta. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko kellään sellasta ongelmaa, että Sonyn virallisilla BT-headseteillä ei tee käytännössä mitään? Eli siis kavereiden kans pelaillut, ja samas squadis tottakai, mutta heillä on nuo kys. headsetit ja puheääniä ei meinaa kuulua ollenkaan? Käytännössä ei keskustelusta tuu mitään, kun kuulee toisen puheen vain kun taistelu on vähä keskeytynyt. Onko headsetis vika vai missä? Audilaitteiden lisäasetuksista volyymi ei suostu menemään kovemmalle, tulo ja lähtölaite asetuksesta en tiedä.

Ja sitten taas kun ite jos pistää ääniä kovemmalle nii kovenee myös peliäänet, joten ei sekään auta. :D

Ihan pelissä on vika ja DICE on tietoinen asiasta. Itsellänikin on Sonyn BT-mikki ja silloin, kun pelaa vähintään kolmen mikillisen kaverin kanssa, niin puhetta ei kuulu ja jos se kuuluu, niin se pätkii aivan sairaan paljon.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan pelissä on vika ja DICE on tietoinen asiasta. Itsellänikin on Sonyn BT-mikki ja silloin, kun pelaa vähintään kolmen mikillisen kaverin kanssa, niin puhetta ei kuulu ja jos se kuuluu, niin se pätkii aivan sairaan paljon.

Noniinpä tietenkin. Toivotaan, että Dice korjaa tuon mahd. pian!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko kellään sellasta ongelmaa, että Sonyn virallisilla BT-headseteillä ei tee käytännössä mitään?

Yea, right here. o/

Hieman sapettaa kun tätä varten tuli ostettua kokonaan uusi headsetti jolla ei teekään mitään. Skypellä pitänyt hoitaa jutustelut tähän asti..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli peli postissa tiistaina enkä oo oikee Jaksanut pelata olleenkaa kyseistä peliä.. :eek: Oon yrittänyt ja antanut tilaisuuden mutta en saa mitenkään samanlaista fiilistä kohalle ku BC2. Peli jota vetelin 24/7 ja jätin monet baarireissut/tyttöystävän väliin vaan että saa kotona yksin pelailla. Oonko nyt ainoa? bad companyssa kaikki oli kohillaan! Mitä mulle on tapahtumassa, vai olenko vaan nykyään niin aikuinen? Bfkolmosessa ei oo löytyny vielä kohalleen minkäänmoista tiimihenkeä tai stradegista etenemistä... Noh. Niin ja oli oikein kysymyskin: Ei oo pelissä HC moodia? Tosin voisi olla hakalaa pelata ilman niitä tonttulakkeja kun on ryömimiset yms olemassa mutta muuten ei oikein uppoo minuun se että pitää se 31 laukausta ampua niin sitten EHKÄ kaveri kaatuu :) tosin kuin BC2 HC-moodi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko tämä peli pätkinyt muilla viimeaikoina?

Nyt on muutamana päivänä pelatessa tullut ihmeellistä lagia tms. Tuntuu kuolevansa ennen kuin ketään näkee ja aina on myöhässä jne jne.
Tänään koitettuani tuli joltain jo haukku lagimisesta vaikka pelissä en sen kummempaa viivettä huomannut. Muuta kuin ajoittaista salamakuolemista.

Onko muut huomanneet samaa vai onko vika nettiyhteydessä?
Nopeudesta sen ei pitäisi olla kiinni 110/5 welho mutta jos joku IP-flood tms asetus tuota haittais?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli peli postissa tiistaina enkä oo oikee Jaksanut pelata olleenkaa kyseistä peliä.. :eek: Oon yrittänyt ja antanut tilaisuuden mutta en saa mitenkään samanlaista fiilistä kohalle ku BC2. Peli jota vetelin 24/7 ja jätin monet baarireissut/tyttöystävän väliin vaan että saa kotona yksin pelailla. Oonko nyt ainoa? bad companyssa kaikki oli kohillaan! Mitä mulle on tapahtumassa, vai olenko vaan nykyään niin aikuinen? Bfkolmosessa ei oo löytyny vielä kohalleen minkäänmoista tiimihenkeä tai stradegista etenemistä... Noh. Niin ja oli oikein kysymyskin: Ei oo pelissä HC moodia? Tosin voisi olla hakalaa pelata ilman niitä tonttulakkeja kun on ryömimiset yms olemassa mutta muuten ei oikein uppoo minuun se että pitää se 31 laukausta ampua niin sitten EHKÄ kaveri kaatuu :) tosin kuin BC2 HC-moodi.

itsekkin tuli tuolla BC2:n puolella pelattua pelkkää HC:ta koska coressa piti tosiaan se lippaallinen ampua että yhden sait hengiltä, BF3:n Core on parempi. lippaallisella vetää helposti kolme äijää matalaks ja tonttulakit ei loista jos vihu pääsee jonkin esteen taakse. omasta mielestä Tiimipelaaminen parantunut BF3:seen Supression efectin takia, monesti ollaan annettu kavereille onnistuneesti tulitukea kun on pitänyt ylittää joku katu tai muu avoin alue. HC Modessa edelleen nämä oneshot killit semiautokivääreillä, ei kiitos
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli pulma. Ostin BF3:n kivijalkakaupasta, mutta en pysty kirjautumaan battlelogiin, kun se väittää et en oo ostanut sitä. Joku tietäväinen voisi auttaa jos tietää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli pulma. Ostin BF3:n kivijalkakaupasta, mutta en pysty kirjautumaan battlelogiin, kun se väittää et en oo ostanut sitä. Joku tietäväinen voisi auttaa jos tietää.

käy pelaamassa yksi peli Multiplayeriä, kokeile tämänjälkeen uudestaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

. omasta mielestä Tiimipelaaminen parantunut BF3:seen Supression efectin takia
Voitko tarkentaa mitä tarkoitat ? :) Niin ja onko Bf3 HC-moodissa samanlainen spotti kuin BC2? Eli Bc2 HC-moodilla sai spotti pisteitä selektillä vaikka ei tonttulakkia päälle tullu. Oli kyllä hyödyllinen ku painoi selektiä kauas maastoon ja vaikka koko vastustajaa ei nähny niin henkilösi ilmoitti " Enemy spottet" tms jonka jälkeen tajusit et siellä se rölli piileksii :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voitko tarkentaa mitä tarkoitat ? :) Niin ja onko Bf3 HC-moodissa samanlainen spotti kuin BC2? Eli Bc2 HC-moodilla sai spotti pisteitä selektillä vaikka ei tonttulakkia päälle tullu. Oli kyllä hyödyllinen ku painoi selektiä kauas maastoon ja vaikka koko vastustajaa ei nähny niin henkilösi ilmoitti " Enemy spottet" tms jonka jälkeen tajusit et siellä se rölli piileksii :)

Tuo suppression tarkoittaa sitä, että kun ammut vihollisia päin, niin se sumentaa heidän näkökykyään.

Ja kyllä, spottaaminen onnistuu, mutta lakkeja ei näy missään. Nyt ei vaan oikein tarvi "spottailla" snipuja kaukaa, kun ne kiikarit sielä loistelee. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo suppression tarkoittaa sitä, että kun ammut vihollisia päin, niin se sumentaa heidän näkökykyään.

Ja kyllä, spottaaminen onnistuu, mutta lakkeja ei näy missään. Nyt ei vaan oikein tarvi "spottailla" snipuja kaukaa, kun ne kiikarit sielä loistelee. :)

Loistavaa, eli niistä saa sitten sen spottipisteenki? :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Käy loggautumassa täältä PSN-tunnuksilla EA:n sivuille ja käy katsomassa mikä PSN käyttäjä on linkattuna EA:han. Jos ei ole mikään, niin se muistaaksen tekee sen automaagisesti kun psn tunnareilla menet sisään.

En pääse loggautumaan Ea.comin sivuille pleikkarin tilillä.
Tulee teksti:
The username or password you entered is incorrect. If you recently registered at SWTOR.com the password that you created there has become your new Origin/EA.com password.
(salasana varmasti oikea.)
itse olen kussut BF2 Veteran statuksen Kirjautumalla EA:lle väärällä S-postilla. jos sinulla jo valmiiksi sattuu olemaan EA Accountti niin kirjaudu sillä sisään ja linkitä PSN accounttisi sieltä "edit profile" TJS.
mutta jos et ole aikasemmin kirjautunut EA:lle niin voit käyttää samaa s-postia mikä psn acollasi on käytössä
Tänään tein uuden profiilin ea.comiin, mutta en saa yhä edelleenkään liitettyä sinne mistään kohdasta psn tiliä.
koska:
Annettu EA-tili (sähköpostiosoite) ja salasana eivät kelpaa.

Oli kuinka oli soitan MA tonne vikapalveluun.
Ei jaksa enää täällä sitä puida.
KIITOS teille vaivannäöstä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on sitten kaikille luokille saatu vähintään ensimmäinen service star, ja on aika arvioida luokkien hyödyllisyyttä ja muuta mieleen tulevaa. Kaikkein hyödyllisimpänä luokkana pidän edelleen engineer-pioneeria, joka varsinkin conquestissa on omaa luokkaansa lähes jokaisessa kentässä. Tämähän johtuu ajoneuvojen suuresta määrästä ja roolista conquestissa, ja niiden kanssa tai niitä vastaan on vaikeaa pärjätä ilman hitsipilliä, sinkoa ja miinoja. Lisäksi pioneerin aseet eivät ole merkittävästi heikompia kuin assaultilla, muista luokista puhumattakaan. Luokista assault-jääkäri onkin sitten parhaimmillaan rushissa. Ryhmä jääkäreitä joista osalla savukranaatit ja osalla laastaripaketit on suurimmassa osassa kentistä lähes pysäyttämätön yhdistelmä (siis jos pelaajat osaavat asiansa). Kun tähän vielä lisää tehokkaat ja tarkat rynnäkkökiväärit, niin jokapaikan solttu on valmis.

Recon onkin sitten eri juttu. Reconin aseet eivät ole läheskään yhtä "joustavia" käyttötavan suhteen kuin assaultin ja engineerin. Verrattuna Bad Company 2:een, jossa esimerkiksi SV98 oli yksi pelin parhaista aseista, BF3:ssa se on ehkä realistisempi, mutta samalla lähes hyödytön aggressiviisemmalle ja paljon liikkuvalle pelaajalle, jollaisen itseäni pidän. Lisäksi recon kaipaisi offensiivisia varusteita, kuten BC2:n C4-räjähteet, joiden ansiosta reconilla pystyi tuhoamaan ajoneuvoja ja rakennuksia tehokkaasti. Spawn beacon on toki hyödyllinen, mutta koska se tuhoutuu aina kun sen asettaja palaa peliin, sitä on vaivalloista käyttää tehokkaasti.

Support-luokka on tärkeä osa peliä, mutta minun oli siihen vaikea tottua. Varsinkin alussa konekiväärien rekyyli hirvitti, mutta siihen kuitenkin tottui ja viimeistään ylitehoinen ja -tarkka M60 sai minut pitämään kk:lla roiskimisesta. Ammusten jakelu on aika kriittisessä osassa joukkueen pelin toimimisessa. Varsinkin rushissa viuhkamiinat ovat hyviä sivustojen suojaamiseen, ja C4:llä voi räjäytellä vihollisen tankkeja, jos uskaltautuu lähelle :). Harmillista on, ettei ainakin BC2:ssa toiminut C4:n heittäminen hyppäämällä toimi tässä pelissä: nyt tankin räjäyttäminen johtaa helpommin omaankin kuolemaan.

Kaiken kaikkiaan Battlefield 3:n hahmoluokat ovat mielestäni hyvin tasapainossa, joskin reconilla pelatessa joutuu useimmiten turvautumaan konepistooliin tai haulikkoon. Luokista assault ja engineer sopivat parhaiten liikkuvalle etulinjan pelaajalle ja support sekä recon passiivisemmalle tukipelaajalle, ja näin DICE on varmaan tarkoittanutkin. Nämä ovat tietenkin vain minun mielipiteitäni ja omaan pelityyliini pohjautuvia havaintoja :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli tässä mietittyä että pääseekö helikoptereilla noita heatseekereitä/stingereitä mitenkää muuten pakoon ko ir flareseilla. Tuntuu aina osuvan vaikka kuinka yritän tehdä väistöliikkeitä. Oon vasta nytten alkanu lentelee enemmän noilla koptereilla ja ei oo tullu kyllä onnistuttua väistään noita raketteja muuten kun ir flareseilla. Tuli vasta unlockattua air radar niin onko siellä jälkikäteen jotain hyödyllisempiä upgradeja tätä varten?
 
Ylös Bottom