Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään tuli vastaan herra nimeltä vallium, ja häneltä nappasin tällaiset :D

Näytä liitetiedosto 8135 Näytä liitetiedosto 8136

Edit: Oli aika taitava pelaajakin tämä hemmo, ja kun hän tappoi minut niin ihmettelin heti että mikähän dog tag tuo mahtaa olla. Siitä alkoikin sitten metsästys ja puukotin ennen häntä muistaakseni kolme recon-ukkelia ennen kuin oikea osui kohdalle: link ja link

Viime tunnit on tullut pelattua Team Deathmatchia kun olen yrittänyt avata aseiden varusteita. Tappojahan siinä tulee eri tahtiin kuin oikeissa pelimuodoissa. Sen kuitenkin huomaa, ettei DICE ole mikään guru tuossa pelimuodossa. Spawnit ovat miten sattuu, ja kenttien suunnittelussakin olisi parantamisen varaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlelogista/bf3statsista/statsversestä niitä kovia jätkiä on huomattavasti helpompi seurata kuin satunnaisista foorumiavautumisista?

Onko tuo nyt kysymys vai toteamus :confused: Jos ensimmäinen, niin kyllä. Mutta toteamukseen kommenttina, että huomattavasti paljon tylsempää väijyä puhtaita tilastoja kuin lukea sotatarinaa, jota on höystetty kylmillä faktoilla. Enkä tarkoittanu benchmarkkauksella sitä, että väijyn säännöllisesti tähtipelaajien statseja ja verenmaku suussa yritän runkuttaa omia säälittäviä ribbon saaliita samoille tasoille. Vaan sitä, että jos joku vaikka kertoo riehunneensa moran kanssa koko matsin ja saaden 30-3 suhteen, niin onhan tuollaista hauska yrittää pistää paremmaksi ja tulla myöhemmin foorumille naljailemaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oisko kellään tietoa miten käy redeem coden kanssa kun jos myy BF3:n? Alkaako herjaamaan että tällä koodilla on jo yksi lisenssi avattu
tai muuta vastaavaa? Yks kaveri joka ei pitänyt pelistä, en kyllä tiedä mikä sen kaverin ongelma on mut kuitenkin olis myymässä sitä
niin tuleeko tästä jotain ongelmia?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joku sitten pitää hauskana istua basen IT-tykissä ja odottaa, että siihen hoodeille sattuisi vihun hulikopteri jota pääsisi kaksi kertaa ampumaan. En tiedä pitääkö loppujoukkue tätä enää kovin hauskana..

..Toisaalta kun kiemurtelet takaisin kohti kotipesää, kopulla/jetillä helaa 51% ja perässä 2 vihun jettiä. Siinä vaiheessa toivoo kummasti, että se erän alusta asti AA-tykissä istunut sankari on sielä vieläkin :p
Itse lähden ilmataistelussa alakynteen jäädessä lähden basen suuntaan siinä toivossa, että AA:n puikoissa joku sattuisi olemaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oisko kellään tietoa miten käy redeem coden kanssa kun jos myy BF3:n? Alkaako herjaamaan että tällä koodilla on jo yksi lisenssi avattu
tai muuta vastaavaa? Yks kaveri joka ei pitänyt pelistä, en kyllä tiedä mikä sen kaverin ongelma on mut kuitenkin olis myymässä sitä
niin tuleeko tästä jotain ongelmia?

Jos tarkoitat online passia, niin kyllä alkaa herjaamaan.

Mutta saat sen toimimaan jos kaverisi sharettaa (jakaa) sen online passin sinulle omilla psn tunnuksillaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vähän oon kade :) Ainut huolenaihe on se, että kun myös ajoneuvot kehittyvät (ja aseet), niin miten vaikeaa onkaan tulla vaikka joulun tienoilla uutena pelaajana kentille. Vaikka sitten yrittää ampua RPG:llä tankkia, niin aktiivipanssarit pitävät huolen, ettei pisteitä kerry niin helposti kuten aiemmin. Samoin kaksintaisteluissa tulee varmasti pataan, kun kaverilla on tarkempi ja tehokkaampi ase (ja ylivoimainen taito ja kokemus). Eihän pelin tarvitsekaan olla sellainen, että aloittelija ja prå olisivat samalla viivalla. Mutta mennäänkö tässä jo alueelle, että kynnys tulla peliin kasvaa ajan kanssa?

Tämmösiä ajatuksia.

Hyviä ajatuksia, mutta tuohon kommenttiin tartun.

Eikö tämä ongelma ole joka pelissä? Itse hankin BC2:sen vasta tämän vuoden elokuussa ja verta itkien hakkasin ekat viikot level 50 jamppoja vastaan, pelkillä p***en rautatähtäimillä. Se nyt kuuluu tähän pelikategoriaan ja that´s it.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No nytkö tästä joku väittely saatiin aikaseksi?

...

eli lopetetaan nyt tää turhanpäivänen lässyttäminen ja muistetaan nauttia pelaamisesta! ;)

Pienenä vinkkinä jatkoa ajatellen, jos ei halua väitellä jostain asiasta ei kannata toisten sanomisia sanoa lässyttämiseksi.

Ja ei tosin ole tarkotus väitellä. Ite juuriki tuota tarkotan että nauttikaa ihmiset hyvästä pelistä, älkääkä antako jonku k/d ration metsästämisen pilata sitä iloa. Siinä helposti huomaamatta niin käy.

Ja jos valittaa että peli ei kulje täälä niin kannattaa varautua että ihmiset haluaa auttaa ja antaa vinkkiä, eikä niistä kannata ottaa itteensä. Harva sitä vittuillakseen tekee.

Oma mielipide nuista alku vaikeuksista on että aloitus aseet luokassa kuin luokassa ovat todella heikkoja joka vaikeuttaa alun pelejä. Mutta silloin kannattaa koittaa pelata tiimin eteen parhaansa mukaan jolloin saa pisteitä joilla uudet aseetkin aukeaa mikä helpottaa peliä. Siitä onko oikein että aseet ei oo balanssissa voi varmasti olla montaa mieltä. Minusta se on hyvä juttu, jos siihen oikein asennoituu niin oppiipahan ainakin tiimipeliä aluksi.

Täytyy taas muistuttaa että yllämainitut mielipiteet ovat kirjoittajansa omia, eikä niitä ole tarkotettu loukkaamaan ketään tai aiheuttamaan väittelyä vaan täysin antaakseen ilmi omat ajatuksensa asiasta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jösses, miten hullu vehje tuo USAS12 oikeasti on. Jenkkipuolella pelasin eilen Metro konkkaa kun oli juuri edellisessä mapissa auennut, ja sitä myöten tuli käyttöön myös extended mag ym., niin B:n portaisiin pääsin kiertämään itse metron kautta, siellä rappusissa varmaan 6-8 äijää sai lahdattua yhdellä lippaalla. Viimeinen sitten pislalla. Millä tahansa muulla hernepyssyllä olis saanu pari äijää kaadettua, ja sit olisikin koko porukka ehtinyt jo kääntyä tappamaan minut kun itse vaihtaisin vasta uutta lipasta.

Kehtaako tuota edes käyttää? :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voi äiti ja sen kaunis tytär, miten lagisia pelejä oli tänään päivällä. Muutenkin peleihin oli varsin vaikea päästä. Jossain vaiheessa peliselain ei löytänyt edes konkka- tai ryysipelejä. Tavallisestihan ongelmana on, että päivisin tappomatseja ei juuri löydy selaimen kautta. Tuli tuskailtua Abakanin kanssa, kun sille yritti saada värkkejä auki. Rekyyliä löytyy ja tähtäin vakiona on kauniisti sanottuna rajoittunut. Vielä kun vastapuoli oli miehitetty Tapas-maan tallaajilla, niin pelikokemus oli korviahivelevä.

Näkeekö servun lokaatiota tai nimeä sen jälkeen, kun on peliin liittynyt? Ilmeisesti ei.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Just äske sattu kaks aikamoist buustaaja toisella oli noin 15500 pistettä ja toisella 9500 ja tämä jälkimmäine tuli mapin puolvälissä mukaan.
tääsä tään jälikimmäisen ewardit kahtokaapa maintanceja Battlelog / Sign in
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Samoin kaksintaisteluissa tulee varmasti pataan, kun kaverilla on tarkempi ja tehokkaampi ase (ja ylivoimainen taito ja kokemus). Eihän pelin tarvitsekaan olla sellainen, että aloittelija ja prå olisivat samalla viivalla. Mutta mennäänkö tässä jo alueelle, että kynnys tulla peliin kasvaa ajan kanssa?
Eihän niillä itse aseilla ole mitään väliä, sillä kaikkihan aseet ovat suunnilleen tasapainossa. Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmaa M16'lla tai AK-74M'llä jotain AEK-971'sta tai F2000'tta vastaan. Enemmänkin se on 50 % taitoo, 30 % siitä kumpi ampuu ensin ja 20 % niistä härpäkkeistä mitä niissä aseissa roikkuu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kumpaakohan sitä uskois? Pelin sisäistä tilasto järjestelmää vai battlelogia? Valikossa lukee: ''Total amount of dog tags taken from victims: 130'' ja battlelogissa näyttäisi olevan 83 tappoa puukolla, mitenkäs muilla?

Mielipide kysymys, mutta minun mielestä on noloa hehkuttaa jotain lukuja vaikka ois kuinka hyvä. Moni hyvä taistelutarinaki tällä foorumilla muuttuu heti noloksi ku luvut otetaan esiin lopuksi. Ei nuo minua häiritte suoranaisesti mutta enemmän kunnioitan täälä fiksuja ja perusteltuja mielipiteitä ja hyviä taistelutarinoita ja kavereiden kehumisia ja kiittelyitä, en lukuja ja yleistä oma kehua.

Mä laittelen niitä tilastoja aika usein viesteihin jotta voisin näyttää kuinka hyvin itsellä/joukkueella/toverilla on peli mennyt. Eiköhän se klikkailu ole vapaa-ehtoista - älä avaa linkkiä jos kerran statsi viestit niin paljon vituttaa.

Eri asia sitten tarkoititko jos viestiin sisältyy numeroin statseilla kehumista (esim. ''Sain tappoja 45 ja kuolemia tuli 5) - täytyy myöntää että itsessäni ja kuten jokaisessa asuu semmoinen pieni K/D huora ja halu katsella muiden suorituksia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän niillä itse aseilla ole mitään väliä, sillä kaikkihan aseet ovat suunnilleen tasapainossa. Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmaa M16'lla tai AK-74M'llä jotain AEK-971'sta tai F2000'tta vastaan. Enemmänkin se on 50 % taitoo, 30 % siitä kumpi ampuu ensin ja 20 % niistä härpäkkeistä mitä niissä aseissa roikkuu.

Munki mielestä aseet on hyvin tasapainossa, vaikka siellä ne muutama vähän parempi onkin. Tuntuu vaan et 80% tulee siitä servusta ja sen valinnan mukaan, sillä monta kertaa tullut vastaan tilanne, jossa päässyt ampumaan vihua selkään/kylkeen mutta kuitenkin löytää ihtesä spawniruudusta ku vihu viel jatkaa 75% hp:ta jälellä matkaansa. Ois kyl mukava ku sais mahollisuuden nähä kesken pelin pingin nii osais lähtee noilta huonoilta servuilta heti pois.
 
Kumpaakohan sitä uskois? Pelin sisäistä tilasto järjestelmää vai battlelogia? Valikossa lukee: ''Total amount of dog tags taken from victims: 130'' ja battlelogissa näyttäisi olevan 83 tappoa puukolla, mitenkäs muilla?



Mä laittelen niitä tilastoja aika usein viesteihin jotta voisin näyttää kuinka hyvin itsellä/joukkueella/toverilla on peli mennyt. Eiköhän se klikkailu ole vapaa-ehtoista - älä avaa linkkiä jos kerran statsi viestit niin paljon vituttaa.

Eri asia sitten tarkoititko jos viestiin sisältyy numeroin statseilla kehumista (esim. ''Sain tappoja 45 ja kuolemia tuli 5) - täytyy myöntää että itsessäni ja kuten jokaisessa asuu semmoinen pieni K/D huora ja halu katsella muiden suorituksia.

peliä. mulla aivan sama homma ja siitä avauduinkin platoonissa. Pitäisi olla lähemmäs 200 puukkotappoa, mutta bl näyttää vain noin 140. käypä katsomassa melee dog tag, mitä se kertoo luvuksi?

sorry huono kieliasu, koska känni ja puhelin.

e: piti siis rainerufin viesti quotaga, mutku käni..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pidän pienen tauon pelistä ja palaan kun patchi on tullut.

Sen verran kysyn että lisäänkö servereiden määrä kysynnän mukaan vai onko määrä kokoajan vakio? Esim. klo 14 on todella vähän servereitä tarjolla yleensä 4 enintään 6.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyselin tätä jo tuolta peliapupuolelta, muttei ainuttakaan vastausta koko päivänä niin kysellään täälläkin. Nyt siis jo kaksi päivää mennyt, ettei ole jostain syystä päässyt pelaamaan kuin rushia.

Osaisko joku kertoa miksen pääse multiplayerilla pelaamaan conquest pelimuotoa. Se koittaa mennä peliin, mutta sitten se ilmoittaa että ongelmia verkkoyhteydessä.
Rushia olen kumminkin päässyt pelaamaan, eikä muutenkaan ole ollut mitään ongelmia netin kanssa. Ilmeisesti muilla tätä ongelmaa ei ole ollut kun friend listalla näkyy kavereita pelaamassa conquest moodia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään tuli vastaan herra nimeltä vallium, ja häneltä nappasin tällaiset :D

Näytä liitetiedosto 8135 Näytä liitetiedosto 8136

Edit: Oli aika taitava pelaajakin tämä hemmo, ja kun hän tappoi minut niin ihmettelin heti että mikähän dog tag tuo mahtaa olla. Siitä alkoikin sitten metsästys ja puukotin ennen häntä muistaakseni kolme recon-ukkelia ennen kuin oikea osui kohdalle: link ja link

Viime tunnit on tullut pelattua Team Deathmatchia kun olen yrittänyt avata aseiden varusteita. Tappojahan siinä tulee eri tahtiin kuin oikeissa pelimuodoissa. Sen kuitenkin huomaa, ettei DICE ole mikään guru tuossa pelimuodossa. Spawnit ovat miten sattuu, ja kenttien suunnittelussakin olisi parantamisen varaa.

Nice! Aika harvoin kuitenkin nuo DICE:n tyypit pelailee bf3 ps3:lla ja ylipäätänsä koko peliä. Ja sitten vielä osuvat kaikista servuista juuri siihen missä sinä olit. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuolta Battlelogista näkyy nuo battle reportit viimeisimmistä peleitä, mutta näkeekö mistää viimeisimpiä servereitä millä pelannut? Epäilen, että monen serverin kans on ongelmia pingin kans kun tahtoo henki lähtä vaikka ite avaan tulen hyvissä ajoin ensin ja saa pitkän sarjan toista päin mikä näyttäs osuvan. Iteltä lähtee sitte henki hetkessä kun toinen kerkeää avata tulen, toiselta on healthia lähtenyt vain nimeksi. Tänään päivällä löysin sitten yhden servun jolla homma pelas hyvin ja tappoja alkoi syntyä jo paljo helpommin. Mistään ei taida pystyä testaan pingiä noille servereille? Voisko tietokoneella pingata jotenki noita servereitä? Euro servereillä oon kyllä pelannu ja speedtestin mukaan ADSL:liittymän pingi speedtestin mukaan 15 ms Suomalaisille servereille, mutta muualle eurooppaan tahtoo olla reilusti enemmä. Alimmillaa 45ms Englantiin ja saattaa olla yli 100 ms:kin. Paljonko on riittävä pingi joka ei vaikuta vielä suuresti pelaamiseen?

E: Miten muuten tuolla hc puolella, eikö omien ampumisesta pitäs kolmen jälkeen tulla bannia? Kävin härnään tuossa paria boostaajaa ja sama äijä ampu mut ainaki 4 kertaa eikä se siltikään saanut bannia. Noista boostaajista pitäs varmaan olla joku screenshotti todisteena ei varmaan riitä jos pelkät tunnukset ilmottaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom