Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Illan matseja kuvaa hyvin sana tylsyys, upeasta seurasta huolimatta. Siellä vastapuolelta häviää väki jostain syystä ja lopulta saadaan taistella kolmella squadilla yhtä vastaan.


No yritin minä siellä mennä muutaman ( 4 ) mukana , mutta ei mitään järkeä yrittää 9 - 12 suomalaista vastaan, ei vaan saa sitä fiilistä kun ei itsellä ole squad kavereita ja pacessa vielä muutama " raiskaa" sinne syntyviä ;).

Kun ei nappaa niin ei nappaa .
 
Paljon suomalaisia != hauskaa. Menee niin tylsäksi pelit välillä kun kaikki jyrätään ilman että kissaa kerkiää sanua. Meinaan jos rushimatsissa hyökätessä on erän jälkeen tyyliin 5 tappoa niin kyllä se kertoo jotain (ainakin sen että tiimikaverit on koneita;) )
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Fragit toimii periaatteessa ihan samoin, kuin slugit. Eli se on yksi ammus (joka tässä tapauksessa räjähtää kosketuksesta). Tosiaan ei Usas+fragi yhdistelmällä hirveästi mitään tee Metron, basaarin ja seinen ulkopuolella. Ja ethän sä nyt tietenkään sarjaa ammu sadan metrin päähän. Aika tyhmä saa olla, jos pistää usaksella napin pohjaan ja sitten kiroaa, kun ammukset ei osu.

Juuri näin. Ainakin TDM:ää pelatessa pitää välillä houkutella vihut avoimelta pelialueelta jonnekin kujalle kurkkimalla nurkan takaa ja hoilata samalla hieman Trololololloa. :D

Kuten joku mainitsikin, tuo taitaa olla ainoita aseita jolla saa lähetettyä 5+ vihua samasta huoneesta spawnipisteelle. Tosin kyllä ne muutkin haulikot on hävyttömän tehokkaita CQB:ssä, mutta niinhän sen pitääkin olla. Se on toi usaksen nopeus mikä tekee siitä niin hullun pelin. Toiseksi paras taitaa olla DAO-12 joka on hitaampi, ja kestää varmaan 5s kauemmin ladata uudestaan. :eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

joo slidun kanssa testattiin metrossa sitä kanssa... slidulla tuntus pelaavan paremmin, kun ite ei tuntunu saavan sillä sen kummempia aikaan...(oon vaan niin sukka sen kaa...=) basaarissa tuntu toimivan hyvin siinä kapeella sivukujalla josta ryynäsitte A:ta kohti.. senku laski menemään siihen muurin viereen johon samat äijät juoksi ku päättömät kanat....

Mutta se että onko toi nyt niin OP...mene ja tiedä... (oma mielipide kait +-nolla) toimii hyvin tietyissä tilanteissa kun taas toisissa ei ollenkaan...

Loistava vehe tuo usas! Eilen pelailin sillä ekaa kertaa ja kerty reipas parisataa tappoa. Ahtaissa kentissä se on aivan loistava ja muissakin kentissä sitä käytin, kun yleensä jossain ajoneuvossa istun räjähyspisteeseen ja sen jälkeen pääseekin yleensä lähelle ammuskelee. Ja kyllähän nuo frägi kudit kasvattaa kantomatkaa niistä vakio panoksista helvetin paljon. Hauskoja hetkiä kyllä, kun metros ammuin yhel lippaal 4-5 jannua samaan spottiin. Tais Rooroo:kin päästä lyijyn makuun ;D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pitikö ps3-version kylkiäiseksi puhuttua bf1943:sta saada jo lunastettua? Store näyttää mulle hinnaksi edelleen 9.90. Onlinepass on luonnollisesti aktivoitu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä johtuu sellanen kun tein uuden psn tunnuksen ja käynnistin bäfän niin se ei kysynyt online-pas koodia ok mut sit ku yritin kirjautuu battlelog:iin niin se sanoo et mun pitäis ostaa peli ensin... mistä tämä johtuu:mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

SORRY - YOU ARE NOT ELIGIBLE TO PARTICIPATE AT THIS TIME.

Ja sitten viestiä supportiin. Itse sain voucherin tuolta heti lauantaiaamuna klo 8 aamulla. :)

Javelin tuntuu olevan yhtä hyödyllinen kuin tässä videossa suuren SOFLAM/CITV-käyttöasteen vuoksi:
[video=youtube;K-SmfybCbsY]http://www.youtube.com/watch?v=K-SmfybCbsY[/video]

:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä en ole pahemmin törmännyt tuohon USAS + Fragi yhdistelmään, tai edes itse aseeseen. Kokeillut noin kymmenisen tappoa ja ei oikein vakuuttanut, koska en haulikoista pahemmin välitä.


Tankin lento 1000 miinan voimin:

[video=youtube;4sYfXorGbnI]http://www.youtube.com/watch?v=4sYfXorGbnI&feature=player_embedded[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja sitten viestiä supportiin. Itse sain voucherin tuolta heti lauantaiaamuna klo 8 aamulla. :)

Javelin tuntuu olevan yhtä hyödyllinen kuin tässä videossa suuren SOFLAM/CITV-käyttöasteen vuoksi:
[video=youtube;K-SmfybCbsY]http://www.youtube.com/watch?v=K-SmfybCbsY[/video]

:rolleyes:

Kyllä sillä saa helposti tankkeja alas jos vaan ampuu jostain ylhäältä ja tähtää ylös samalla, ettei se ammus lähde sinne tankin alle seikkailemaan. Tietenkin SOFLAM'in kanssa sillä on kiva leikkiä, kun silloin se osuu suoraan tankin kattoon ja disable ykkösellä. Saisivat kyllä nostaa sen ammusmääriä, ärsyttävää seikkailla siellä neljällä ohjuksella vaikka EXPL-specci on käytössä ja kuteja antavat supportit ovat harvinaista herkkua. :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja sitten viestiä supportiin. Itse sain voucherin tuolta heti lauantaiaamuna klo 8 aamulla. :)

Javelin tuntuu olevan yhtä hyödyllinen kuin tässä videossa suuren SOFLAM/CITV-käyttöasteen vuoksi:
[video=youtube;K-SmfybCbsY]http://www.youtube.com/watch?v=K-SmfybCbsY[/video]
:rolleyes:

Se on tiimityö ase, ei sooloilijoille. Jos support kulkee parin javelineilla heiluvan engin ja snipu soflamilla merkkailemalla kohteita niin ei mikään tankki pääse minnekkään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se on tiimityö ase, ei sooloilijoille. Jos support kulkee parin javelineilla heiluvan engin ja snipu soflamilla merkkailemalla kohteita niin ei mikään tankki pääse minnekkään.

Näinpä. Aika harvoin on moista squadia kuitenkaan tarjolla. Tollasella kombinaatiolla saisi pidettyä myös suht tehokkaasti vispilät poissa taivaalta.

Liekö tulevan päivityksen tuoma heikennys Iglaan ja Stingeriin on tarkoitus tuoda lisää Javelineja kentälle? Ehkä noiden SOFLAM- ja CITV-merkkausten tuomien bonuksien pistemäärää pitäisi korottaa, että niiden käyttö yleistyisi. Suurimmalle osalle ne pisteet on kuitenkin tärkeämpää kuin tehokas yhteistyö kentällä.

"En tee mitään sen eteen, että tuo toinen saa enemmän pisteitä kuin minä"-mentaliteetti tuntuu olevan voimissaan. :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se on tiimityö ase, ei sooloilijoille. Jos support kulkee parin javelineilla heiluvan engin ja snipu soflamilla merkkailemalla kohteita niin ei mikään tankki pääse minnekkään.

Kyllä uskon, että itse tulee jatkossa useimmiten otettua RPG:n sijaan Apilas kantoon (ihan kuin tuolla engineerillä ei olisi jo pelattu riittävästi. 50h/90h :cool:). Normiporukalla, kenen kanssa siis pääsääntöisesti pelailen, tuntuu kaikilla olevan tankin tähystäjä paikka käytettävänä. Kun kerran se ja Javelin toimii yksi yhteen, niin vihuille koittaa huonot ajat :( Toinen äärettömän hyvä laitos on, kuten Deviljoukin jo mainitsi, tankkien guided shell. Ne + CITV on varma yhden laakin helikopteritappo.

Hämääkö muuten CITV:llä lukittua Javelinia flaret :confused: Guided shelleihin ei ole vaikutusta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

SORRY - YOU ARE NOT ELIGIBLE TO PARTICIPATE AT THIS TIME.

Kyllä se mulla ihan sisään kirjautumalla antoi koodin lataukseen. Kiitos muuten toveri VIKKELI:lle vinkistä, modet poisti kiitokset.:rolleyes:
USAS:ista kun ollut puhetta niin kyllä aamulla kun pari matsia vedin, niin tuli aika monta kertaa kys. pyssystä ohimoon frageilla. Että kait se on suosiossa.
En aikaisemmin paljon kyllä kiinnittäny huomiota tuohon. Voihan sitä koittaa antaa vastalääkettä samalla lutkulla sitten kun joskus saan sen unlockattua;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuntuu toi tankin kolmospaikka ja guided shell (kuskilla.. tietysti) yhdistelmä aikas hyvältä tänään hekoja vastaan.

Jep, hauskaa oli! Kattelin Battlelogista että saatiin kaikesta päätellen yksi kova kopupilotti ragequittaamaan Canalsissa, kun se polo pistettiin tonttiin pari kertaa CITV + Guided Shell -yhdistelmällä.

Alko kyllä läpät lähteä väsymyksen seurauksena pelisessioiden loppuvaiheessa lapasesta kuin Järvilehdon vene.

Hämääkö muuten CITV:llä lukittua Javelinia flaret :confused: Guided shelleihin ei ole vaikutusta.

Mutuilisin, että hämää. CITV ja SOFLAM toimivat samaan tapaan lasermaalinosoittimina. Kun kerta flaret hämäävät SOFLAM:in lukitukseen ammuttua Javelinia niin sanoisin että sama pätee CITV-lukitukseen ammuttuun Javeliniin.

Kääntäen, jos Guided Shellin ampuu SOFLAM:in lukitsemaan kohteeseen, niin en usko että flaret sitä hämäävät.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Uusi video back to karkandin gameplaysta:

[video=youtube;emGXp-qRrVg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=emGXp-qRrVg[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Uusi video back to karkandin gameplaysta

Nii tosssa lopuks luki että "december 2011 playstation week early" jos peli tulis muualle 1.12 nii siitä vois ymmärtää että se ois pitäny ilmestyy jo ps3 viimeviikolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Uusi video back to karkandin gameplaysta:

Oh mi god! En tähän mennessä juurikaan ole jaksanut tuosta innostua, mutta nyt!! Aijai minkä näköistä menoa.. Taisi tosin olla populan määrästä päätellen puucee-versio kuvaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom