Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Helvetti kun olis ollu dicellä munaa laittaa tähänkin peliin rankin mukaan rajoitettuja servereitä.
Ei noiden apinoiden kanssa pelaamisesta tule yhtään mitään.

Ja se on peli kun peli joka pilataan sillä että espanja, ranska ja muut interwebin kehitysmaat päästetään linjoille. Päivän paras oli kolmen sekunnin viive kuolemisessa, 3 kutia usasilla selkään ja tyyppi juoksee vielä sen parikytä metriä. VMP.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eipä mitään huomattavaa parannusta kyllä tullut pelattavuuteen tai toimivuuteen tuon päivityksen myötä. Peli heittää edelleen ulos servuilta, kaatuilee ja kuminauhalagi on taas tullut takaisin.

Plus tuo noilla stingereilla ja igloilla tee enää mitään ellei kaverin kanssa tosiaan ole niitä lentäviä pudottamassa. Kolmesta neljään osumaa tarvitsee nykyään ampua noihin, että saa alas ja kaksi disabloimiseen.

Kurapäivitys.




Ootkohan muuta mahtanu sitten tehdäkään koko pelissä kuin istua IT-tykissä? :D

Olen toki,pelitunteja 267,että onhan siinä muutakin ehtiny tekemään.Mulle se on vaan itsestään selvä,että jos torni on vapaa,niin ei muuta kuin nokka torniin kohti ja suojelemaan omia koneita.Olen tuolla random puolella ainakin sen huomanut,että kun just pääsee torniin,niin johan alkaa lentokentän pommitus.Kirj. Battlelog. idpeli2
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kertokaapa kokemattomalle mistä tiedän, että joku osoittaa esim SOFLAMilla kohdetta, kun itse toimin vaikkapa Javelinia kantavana engineerinä. Huomaako sen vaan tähtäimen läpi tuijottamalla, vai kuinka? Ei oo nimittäin vielä kertaakaan tullu vastaan tilannetta, että oisin saanu pamauttaa toisen antamaan kohteeseen.
jos kaverisi on vaikka tankin 3:s paikalla maalaamassa ilmavoimia, pitäis sun ruudulle ilmestyy taivaalla liiteleviä punasia neliöitä.. niihin vaan lukitusta apilaksella / Guided missileillä..

Jokos täsä o korjattu se et pääsis partylla peliinki joskus? Viimeksi tahto olla työn ja tuskan takana. Ja ko pääs pelii ni aina joku joutu vasta puolelle.
on korjattu.. tai ainakin toimii paremmin nyt kun aikasemmin

Mitä on smurffit tässä pelissä?

Näytä liitetiedosto 8168

Tuommosia ei oo vielä ainakaan minun pelissä näkyny.
Smurffeiksi kutsutaan saamattomia Randomeita. jotka näkyvät sinulle sinisinä pisteinä jossain jumalan selän takana


e: Päivityksen jälkeen Spawnbeacon:it ei ole toimineet entiseen malliin, vaikka vaihtaisin classia niin asettamani spawnbeacon katoaa spawnin yhteydesä!.. Onko kukaan keksinyt jotain konstia että Beacon jäisi paikoilleen?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei hitto... Onko MAVikin saanut pätsissä jotain lisätehoa?

Ekaksi naureskelin kun joku härnäsi MAVilla matsin aikana. Pari ensimmäistä roadkilliä meni vielä naurun puolelle. Kolmas, neljäs ja viides ei enään naurattanut. Vilkaisu scoreboardille ja kyseisen heepon statsit 21/1 :mad: En edes kämppinyt vaan kokoaika olin liikkeessä. Iglallakaan en pirulaista saanut alas kun aina osasi tehdä jonkun kikka kolmosen. Koko helkkarin matsin pörräs samalla MAVilla ja jyräs porukkaa.

Hmm. Mulla on semmonen mutu, että MAV:illa saisi päivityksen jälkeen vähän helpommin roadkillin. Taitoa se vaatii silti yhä, ja ei kyllä koskaan tiedä että tuleeko siitä tappoa aikaiseksi. En osaa tosin sanoa, et mikä tossa olis muuttunut, muuta kun että se EMP-ammus toimii jotenkin huonommin (joskus ei voi ampua "lonkalta" ollenkaan eikä meinaa lukittua) ja että välillä respawnatessa ei oo MAVia ollenkaan.

Eilen oli lähellä Metrossa että tulis Nemesis ribbon MAVilla, mutta viiteen jäätiin. Ymmärrän periaatteessa, et ton kanssa leikkiminen vituttaa vastapuolella, (tuli jo postilaatikkoon palautetta ilmeisesti just tästä) mut toi on kyllä sen verran helppo ottaa pelistä pois jos on roadkillit hakusessa, että oma vika. Ei se mikään taisteluheko ole kuitenkaan. Yleensä etenen myös "mobile spawnpointiksi" tiimikavereille, eli oon pääsääntöisesti tapettavissa sen kaukkarini kanssa. Normissa kyllä varmaan härski 3D-spottauksen kera. Esim. Grand Bazaarissa todella hyödyllinen tiimin kannalta, kun sen parkkeraa oikein.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olen toki,pelitunteja 267,että onhan siinä muutakin ehtiny tekemään.Mulle se on vaan itsestään selvä,että jos torni on vapaa,niin ei muuta kuin nokka torniin kohti ja suojelemaan omia koneita.Olen tuolla random puolella ainakin sen huomanut,että kun just pääsee torniin,niin johan alkaa lentokentän pommitus.Kirj. Battlelog. idpeli2

No ei hirveästi näytä ehtineen.. Kukin toki tyylillään tätä pelailee :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muut huomannu, että b2k aseet ovat jo siellä kustomointi valikossa lukittuina. L85 näyttää kyl ehkä vähä huonolta, sillä rate of fire vaan 650 verrattuna famasin 900. Tietenkin tuo l85 voi olla hyvä jos tekee vähä enemmä vahinkoo ku muut rynkyt, mutta tuollasena taitaa jäähä sinne samaan sarjaan ku an-94 eli lähes kukaan ei sitä käytä kun muilla vaan tappaa nopeemmin.
Niin tosiaan, itse käytin Bf2:eek:sessa L85 vain, jos tarvitsin tarkkaa rynkkyä. Sen tähtäin kun vain oli niin üüberhyvä pitkälle matkalle. Lähietäisyydeltä se kyllä sai mun käsissä aina turpaan. BF3:ssahan tuota tähtäintä ei taida olla?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

niihin vaan lukitusta apilaksella / Guided missileillä..

Tää on nyt vähän pilkunnussimista, mutta vanhana pst-miehenä ja apilas-ampujana ärsyttää toi javelinin kutsuminen apilakseksi. Apilas on kertalaukaussinko eikä siinä ole minkäälaista ohjausjärjestelmää. Sanat javelin ja apilas on lisäksi lähes yhtä pitkiä kirjoittaa, joten siinäkään ei ole tarpeeksi syytä virheelliseen nimitykseen....

Wikipedia infoa:


APILAS, Javelin



Myönnettäköön kyllä, että on niissä hieman ulkoisesti samaa näköä.....
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

e: Päivityksen jälkeen Spawnbeacon:it ei ole toimineet entiseen malliin, vaikka vaihtaisin classia niin asettamani spawnbeacon katoaa spawnin yhteydesä!.. Onko kukaan keksinyt jotain konstia että Beacon jäisi paikoilleen?
Taisin kerran saada sen jäämään paikoilleen, muilla kerroilla ei onnistunut (juu, classin vaihdossa). Jotain beaconeissakin on tapahtunut patchin yhteydessä, vaikka changelogissa ei ole mainintaa. Täytyy tehdä lisätutkimuksia.

• Spawn protection now should work in Conquest so you no longer should spawn too close to enemies
Eilen olin valtaamassa Seinen A-lippua. Tapoin ensin yhden kaverin "kulmatoimistosta" ja sitten vaihdoin paikkaa autotalliin odottamaan lipun siirtymistä meille. Yks kaks sama jannu spawnaa autotalliin taakseni ja nappaa dog tagini reppuunsa. Aika hiljaista lipulla oli, etteikö spawnaaminen olisi onnistunut muualle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muut huomannu, että b2k aseet ovat jo siellä kustomointi valikossa lukittuina. L85 näyttää kyl ehkä vähä huonolta, sillä rate of fire vaan 650 verrattuna famasin 900.
Olen huomannut. siellä se famas ei ollu yhtää famasin näköne ja eikä siinä ollu edes lipasta kiinni. Ja mitä järkee on olla noissa aseissa valmiina 12x ballistic scouppi.
ja L85 <3.
Minä itsekkin omistan L85A2 joka on tässä pelissä.
Mitä jerkee oli muokaata sitä inrv tähtäintä. Se oli hyvä ennen päivitystä.
Ainut mappi josa se tomii on tehran moottoritie.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Päivityksen jälkeen kaikki pisteet mitä olen hommannut jetillä ovat menneet jostain syystä
enginer -luokalle? Juuri äsken jetillä sain 800pistettä, mutta kaikki menivät enginerille. Mitäs tämä on?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Päivityksen jälkeen kaikki pisteet mitä olen hommannut jetillä ovat menneet jostain syystä
enginer -luokalle? Juuri äsken jetillä sain 800pistettä, mutta kaikki menivät enginerille. Mitäs tämä on?
Luin battlelogin foorumeilta, että eräs jantteri oli huomannut, että tämä bugi tapahtuu, jos joku muu spawnaa samaan aikaan siihen jettiin ja päätyy sen päälle tms. Tällöin se pisteidensaanti jostain syystä menee sekaisin. Jos toinen ukko spawnaa hieman myöhemmin ja vähän kauemmas tai ei spawnaa ollenkaan, kerää jetti pisteitä normaalisti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...

Mitä jerkee oli muokaata sitä inrv tähtäintä. Se oli hyvä ennen päivitystä.
Ainut mappi josa se tomii on tehran moottoritie.

Minusta taas tuo on ainut lähellekkään hyvä osa tätä päivitystä.

Tykkäsin aiemmin kun peliä pystyi pelaamaan jalkaväkenä tehokkaasti. Nyt päivityksen mukana tuota tehokkuutta on ainakin vähennetty reilusti, jos ei jopa kokonaan viety pois. En tykkää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voiko javelinilla ampua lentokoneita/koliheptereita vai ainoastaan vaunuja yms.?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oikeen hyvä et muuttivat irnv:tä. Ennen kaikilla oli se. Nyt ihmiset taas alkaa koittelemaan muitakin tähtäimiä. Hyvä hyvä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En tajua että miksi aseiden ja varusteiden avaamisnopeudesta valitetaan? Omasta mielestä nytkin avaamiseen menee kauan kun itse en kellon ympäri ehdi pelaamaan. Jos tämä valitus johtuu ns. virtuaalipippelin vertaamisesta niin on pelissä service starit joiden hankkimiseen pitäisi mennä hyvin aikaa :p

Mutta joo, peli on omasta mielestä aivan loistava joka osa-alueelta. Ainut mikä pistää v*tuttamaan on se, että tuolla perus hävittäjällä ei saa mitenkään kerättyä pisteitä kun ei ehdi kuin ilmaan niin tulee lämpöohjautuvia ohjuksia joka suunnasta ja ilman IR-flareja on aivan mahdoton selvityä ja auta armias jos ammut toista hävittäjää kohti konekivääreillä niin sieltä tulee koko asevarasto erilaisia ohjuksia niskaan ja päätyy muutamaan väistöliikkeen jälkeen mereen :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensimmäistä kertaa alkoi kunnolla ketuttamaan.

Onko ton päivityksen jälkeen USAS jokin ylivoimainen ase? Tänään pelailtiin kaverin kanssa monta peliä ja välillä tuntui, että yli puolella vastustajan pelaajista oli USAS käytössä... Ekaa kertaa alkoi kunnolla turhautumaan, kun ei millään ehtinyt ampua kuin muutaman kudin ja taas oon kuollu melkeen heti... Ajateltiin, että näköjään ne käyttää niitä vähän ahtaammissa ja pienemmissä mapeissa, mutta sama meno jatkui esim. Kharg Islandissa ja Operation Firestormissa.

Sitten kun vedettiin tankilla, niin muutama sek ja joku helikopteri posauttaa heti tankin. Sit kans esiintynyt joitakin bugeja nyt päivityksen jälkeen (esim. alotan vaikka tyhjän Viperin kohdalla niin yhtäkkii oonki sen päällä enkä sisällä) ja mikit tuntuu pätkivän entistä enemmän, nyt ei meinaa saada kaverin puheesta mitään selvää.

Ihan kiva, että helikoptereita ym. laitettiin tehokkaammiksi, mutta nyt tuntuu et ne on vähän liikaa epätasapainossa, koska niitä on vaikea enää ampua alaskaan kunnolla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miksi Scout helikopterin laser painter + guided rocket yhdistelmä ei toimi kunnolla aina. Meinaan kun lukitus on saatu mutta raketti ei osu 9/10 tapauksessa vaikka vastustaja ei olisi edes laittanut flareja ulos. Tankkeihin ja jeeppeihin osuu kyllä niinkuin pitää mutta ei toiseen scout helikopteriin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^ Muistaakseni guided missilet on helppo väistää, joten saattaa johtua siitä.

Voiko javelinilla ampua lentokoneita/koliheptereita vai ainoastaan vaunuja yms.?

Kyllä, jos kyseinen lentokone/helikopteri on merkattu esim. SOFLAM'illa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

äsken pelatessani oli samassa squadissa kaksi lll---DAR---lll henkilöö eikä ne ollu kummosii. toinen on leaderboadsissa top10 ja levu oli colonel 75 ja toisella colonel 25
tässä yksi peli jossa se "parempi" oli mukana "ei Battlelog / Sign in
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En tajua että miksi aseiden ja varusteiden avaamisnopeudesta valitetaan? Omasta mielestä nytkin avaamiseen menee kauan kun itse en kellon ympäri ehdi pelaamaan. Jos tämä valitus johtuu ns. virtuaalipippelin vertaamisesta niin on pelissä service starit joiden hankkimiseen pitäisi mennä hyvin aikaa

No onko se nyt sitte niin hauskaa ko on kaikki auki? Ite ainaki nautin siitä, ku on jotaki tavoteltavaa (Jota ei enää vähään aikaan ole ollu). Sehä on aivan selevä, että eniten pelaavien pitäis saada siitä uurastuksesta palkinto. Eikö se oo aivan sama teille sunnuntai-pelureille, onko teillä ritsa vai kk kädessä ku kuitenkaan mittään saa aikaan..
 
Ylös Bottom