Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toi ensimmäinen on pelannu puuceella tyhjillä servuilla rushia ja m-comeja virittämällä saanu service starit jne. Ja tää toinen kaveri on muuten vaan kova pelaamaan, varmaan jonkun klaanin kanssa kyykyttelee randomeita.

Jotain tuohon suuntaa itekki arvailisin. =D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipas taas menoa ja melskettä. Ei tuo täydellisesti kahdella pelaajalla toimi tuo VOIP. Pätki vähän kun pelasimme Fintecin kanssa. Ja kiitokse Fintecille lentämisestä, tuli avattua stealth helikopteriin. Tällä hetkellä JAVELIN on avauksen alla ja puuttuu n 19 000 pistettä.

Wake Islandissa oli kyllä maailman tyylikkäin tankin hajoitus. Näin tankin odotin hetken kun tähtä sin juuri kun laukaisin RPG:n tankki kiihdytti hieman ja osuma meni ohi, vihollisen miinoihin jotka sitten räjäytti tankin :D Rupesi vähän ribbonia lentelemään. Tänään kyllä ollut sellaiset matsit että porukka jaksanut olla mukana.

Täytyneen DICElle raportoida Combat Knife bugista. Olisin saanut kahdelta kaverilt Dog tagit mutta knife bugitti niin en saanut kuin toiselta tagit.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täytyneen DICElle raportoida Combat Knife bugista. Olisin saanut kahdelta kaverilt Dog tagit mutta knife bugitti niin en saanut kuin toiselta tagit.

Tää harmittaa kyllä. Oon miettinyt notta auttaisiko jos vaihtaisi siinä uhrien välissä pääaseeseen ja sitten taas R2 niskaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Wake Islandissa oli kyllä maailman tyylikkäin tankin hajoitus. Näin tankin odotin hetken kun tähtä sin juuri kun laukaisin RPG:n tankki kiihdytti hieman ja osuma meni ohi, vihollisen miinoihin jotka sitten räjäytti tankin :D Rupesi vähän ribbonia lentelemään.

Sori ei oo hienoin, raineruf teki mulle ton saman, kun oltiin eri puolilla, mutta heitti kranun omanpuolulaisensa miinoihin jotka sitten räjäytti mun tankin:D Tietenkin raine sai sillä kässällä sen tapon ja multa perään viestiä et mitä ittua tossa tapahtu :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sori ei oo hienoin, raineruf teki mulle ton saman, kun oltiin eri puolilla, mutta heitti kranun omanpuolulaisensa miinoihin jotka sitten räjäytti mun tankin:D Tietenkin raine sai sillä kässällä sen tapon ja multa perään viestiä et mitä ittua tossa tapahtu :D

Täytyy korjata että oma kohtaisesti hienoin. Oli tuon jälkeen sellain Mitä äskein tapahtui fiilis :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ProTip: Ota se scope helvettiin ja mene iholle.

Kiitokset rattipaalle Pr0Tipistä, alkaa noita sniipperitappojakin saamaan. Tuskaa se silti on. Edelleenkin sitä mieltä, että vois sitä damagee himppasen nostaa pulttilukoille.
Assignementtejä varten joutunu noilla LMG:llä vehkeillä pelaamaan, hittovie että on hankalaa. Vielä tuskasempaa saada tappoja mitä snipuilla. Ei osu mihkään ellei oo bipodin päällä, ja se taas toimii ja ei toimi ja spotatessa hyppää pois päältä. Ei kellään löydy Protippiä näihin? :D

Perjantaisen lätkämatsin (SKA vs. AK Bars Kazan Pietarin jääpalatsissa) jälkimaingeissa ei jaksanut oikein viikonloppuna vakavamielinen pelaaminen kiinnostaa. Joten tulikin testailtua ja kikkailtua kaikenäköistä. Parhaaksi saavutukseksi jäi vihulaisten tankin tuhoaminen C4:lla kuorrutetulla kuljetuskopukalla.

Eniten jäänyt BC2:sta kaipaamaan sankarimusiikkia. Siellähän tuli 3 (?) tapon streakin jälkeen pien pätkä sankarimuzakkia, tulikohan jostain muustakin vielä? En muista mutta fiilistä se nosti. Muutenkin tuntuu, että ukot huutelee paljon vähemmän mitä BC2. Parhaimpia BC2 muistoja lienee eräs erittäin pieni tapahtuma Arica Harborin conquestista. Jyrkisanin kanssa edettiin vuoren rinnettä kohti kohti A lippua. Samanaikaisesti tulee vihu talosta sekä 2 vihua A:n rappusista. Kaikki kohdistavat tulensa poloiseen Jyrkiin joka menettää henkensä, saan kuitenkin hoideltua kaikki kolme jolloin oma sankari totetaa "Area clear" ja muzakit pärähtää soimaan. Tämän jälkeen nostin Jykän pystyyn ja matka jatkui kohti A:ta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No joo tulihan sitä eilen willywanillin kanssa nybäiltyä noiden kopujen kanssa. Tuli eilen sellanen wtf momentti kun deviljou tiputti mun t-90llä kun olin jossain 600 metrin korkeudessa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Uutta tutoriaalia pukkaa:


Hyvin oli saatu raivostuttavimmat smurffitoiminnan avainalueet videolle. Muutaman muun voisi mainita:
- Smurffi hyppää kuskiksi scout kopteriin ja lentää, kunnes havaitsee ensimmäisen vihollisen. Saman tien kopterista ulos mid-air ja juosten vihun perään välittämättä siitä mitä muille kopterissa tapahtuu. Ehkä joku ehtii kuskin paikalle, ehkä ei.
- Smurffi on kuskina tankissa. Edestä kulman takaa tulee vihollinen, joka ampuu yhden RPG:n smurffin liikkuvaan tankkiin. Tässä vaiheessa saan ampujan paikalta vihun spotattua ja näkyy, että vihu jää ihan siihen kulman taakse hollille venailemaan, mutta siihen ei saa ihan ammuttua tankilla. Smurffi lyö tietenkin liinat kiinni, ampuu kerran (ei tietenkään osu, koska vihu on kulman takana) ja jää odottamaan että vihu (ehtii ladata ja) ilmestyy uudelleen kulman takaa. Mitäs jos olis vaikka ajettu tällä TANKILLA vähän eteenpäin niin että olis päässyt ampumaan sinne kulman taakse? Ehei, paljon jännempää jäädä odottelemaan jos seuraavalla kerralla osuis.

Noista saisi kyllä hyviä rage comicsejakin aikaiseksi.

Eilen tuli kyllä itsekin tehtyä ihan käsittämättömiä mokia, kun väsyneenä tuli pelailtua. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Like a boss

[video=youtube_share;FmBVltDnF_E]http://youtu.be/FmBVltDnF_E[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sori ei oo hienoin, raineruf teki mulle ton saman, kun oltiin eri puolilla, mutta heitti kranun omanpuolulaisensa miinoihin jotka sitten räjäytti mun tankin:D Tietenkin raine sai sillä kässällä sen tapon ja multa perään viestiä et mitä ittua tossa tapahtu :D

Joo tää on kyl itellä TOP-3'ssa noissa hienoissa tapoissa. En edes tajunnut että sieltä tulee tankki, heitin kranaatin että saan miinat tuhottua ja pisteet siitä mutta just sopivasti sitten ajoitte sen tankin miinojen lähelle ja kaks tappoa sieltä napsahti. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

tuli tossa vastaan pelaaja jolla ei elämää ole tai sit se vaan jaksaa pelailla bf3:sta :D JBAKER2008 - Battlelog / Battlefield 3

ja kiitoksia squadille oli hyvät löpinät ja pelit tantereella

Veni Vidi Vici klaanin jäsen näyttää olevevan eli pelaavat rahasta kai se sitten motivoi niitä pelaamaan nuon järjettömän paljon :D:D

E;Ainiin eilen tuli naurettua ihan ääneen ku metrossa tuli ammuttua nappi pohjassa PKP:llä 200panosta meni ja neljä tappoa tuli, sitte yhtäkkia ruutuun ilmestyy Accuracy Medal :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ehkä koko BF uran tyylikkäin kuolemantuottamus.
(Tapoksi sitä ei laskettu, vihollinen sai suikkarin)
Vihollisen recon kyykki nurkassa, Päällikkönä MAVilla paikalle ja jumalattomalla höyryllä suoraan kintuille.
Ei kuollut... Nostin MAVin suoraan ylös ja kuinka ollakkaan, se recon jäin jollain kumman tavalla kiinni lentolaitteeseen.
Noin 10 metrin korkeudessa ote kirposi ja sälli pamahti tonttiin kuin riisipussi *SPLÄT!!* -> suicide
Loppu omalta kohdalta peli sitten siihen kun ei pystynyt naurulta tekemään mitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Wake Islandissa conquest. Spawnaa rannalle yht'äkkiä sellainen vapaa pudotus että ei kerkeä tajuta. Taas spawnivalikossa. Mitä ihmettä? Eikä olut se reconin spawnilaite.

Tuleekohan huomenna patch 1.03? Ainakin B2K pitäisi tulla muille alustoille.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No joo tulihan sitä eilen willywanillin kanssa nybäiltyä noiden kopujen kanssa. Tuli eilen sellanen wtf momentti kun deviljou tiputti mun t-90llä kun olin jossain 600 metrin korkeudessa.

helpolla saa kun maalaa laserpaintilla kaikki me eilen toisilemme maalailtiin kaikkea liikkuvaa mööpelii :D kivaa oli
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täytyy laittaa myös oma suosikki tappo tähän mennessä, pelasin engineerillä Kharg Islandissa. Huomasin vihollis kopun (Viper) tulevan suoraan kohti melko matalalla, oli ihan varmaa että huomaavat minut hetkenä minä hyvänsä ja kun ei mitään suojaa ollut ihan lähellä, ei ollut kuin yksi asia tehtävissä, koittaa puolustautua. Rpg esille ja lyhyt tähtäys ja laukaus, osuma suoraan tuulilasiin ja näyttöön saman tien teksti "double kill" ja vielä pisteenä i:n päälle teksti chattiin viesti toiselta kuolleelta vihulta "Fucking cheater!!!"
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Quickscopella Jettipilotti.. siinä teille haaste, video Prooffeilla tarjoon kaljat :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Päivän WTF-momentsi:
Sain avattua B2K:in MG36:n ja innosta tärisevin käsin valitsin sen valikosta. Eikun kiistelemään... Suureksi yllätykseksi sankarimme taistelukentällä piti käsiään ojennettuna lähes suoraan yläspäin lämärin ollessa ojennettuna niiden jatkeena, vain rumpulipas näkyi. Ajattelin, että jopas jotakin - vaihdoin pistooliin ja takaisin, ja kaveri jatkaa viittaamista. Kokeillaan liipasinta: ase toimii, mutta tähtääminen ei. Ammuin vihun pistoolilla ja kokeilin laina-asetta, joka toimi normaalisti. Kaksi kertaa kokeilin eri servuilla, mutta kun ei niin ei. Ovatko muut saaneet tuota toimimaan? Muista B2K aseista Famas ja HK 53 toimivat varmasti ja positiivinen yllätys oli PP19. Snipupisloja en kokeillut vielä.

Tuli tuosta Fintecin viestistä mieleen, että jotenkin tuossa BC2:ssa oli enemmän tunnelmaa. Pidän toki tästäkin. Pärjään tässä ehkä kentällä pisteiden valossa hieman paremmin, joten kyse ei ole siitä. Asiaan saattaa vaikuttaa se, että BC2 oli ensimmäinen verkkopeli itselleni, jossa pääsi tapahtumat jakamaan toisten kanssa. Tässä voip on ollut hieman ongelmallinen. Skype-linjalle en ole vielä lähtenyt.

Olen yrittänyt metsästää sitä puhalluslampulla tapahtuvaa vihun ajoneuvon teurastusta. Voisi jopa väittää sen olevan erikoisen hankalaa. Tankkien kanssa se on aivan toivotonta. Pelasin jopa pitkään HC-puolella ilman tulosta. Silloin kun olet lähellä onnistumista (niin ettei vihu ole ehtinyt hyppäämään pois) Taistelutoveri tulee ja viimeistelee tankin singolla. Pelasin tänään koko päivän ryysiä Wall-E:n näkemisen toivossa, mutta siitä mulkvistista ei näkynyt edes telaketjun pätkää. Epätoivon määrästä kertoo näky, jonka toiset kohtasivat Karkandissa, kun yritin jahdata naapurin MAV:ia sininen liekki hulmuten.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olen yrittänyt metsästää sitä puhalluslampulla tapahtuvaa vihun ajoneuvon teurastusta. Voisi jopa väittää sen olevan erikoisen hankalaa.
Kaikille tämän kanssa kamppaileville on olemassa yksinkertainen helppo ratkaisu:
etsi vihollisen spawnbeacon/mortar/botti Yms laite ja tuhoa se...
 
Ylös Bottom