Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo USAS on kyllä raivostuttava vekotin. Itse otan yleensä vastaiskuksi käyttöön jonneilupaketin (Saiga frageilla, m320 ja SQ-granade) ja annan samalla mitalla takaisin. Usein vaan unohtuu sitten vaihtaa varustusta vaikka USAS-spedet olisivat jo häipyneet serveriltä.

Onko noita talojen damagehommia jotenkin muuteltu? Tuntuu että animaatio näyttäisi nykyään komeammalta kun läjäyttää rpg:lla kerrostalon seinään. Ja helpommin tuntuu porukka kuolevan jo räjähdyksen voimasta tippuneista betonimurikoista.

Laitan tämänkin vielä samaan viestiin; Eli mikäli löytyy kiinnostusta hc SQ-rushiin/hc Conquestiin suomiporukassa, niin hetimmiten battlelogiin ja painamaan jäsenanomusnappulaa! kvlt - Platoons - Battlelog / Battlefield 3

Mitään muita vaatimuksia ei ole kuin että ei perseilyä ja k18
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Omasta mielestäni DICE saisi lopettaa tuon aseiden jatkuvan rukkaamisen ja keskittyä todellisten ongelmien korjaamiseen, koska pelissä todellakin on edelleen yhtä sun toista RIKKI. Alkaen vaikka PS3:n VOIP-ongelmista ja siitä että squadit hajoaa edelleen matseihin liityttäessä, vaikka tämä oli muka korjattu.

En esimerkiksi ymmärrä tuon FAMAS:in tulevaa nerffaamista alkuunkaan. Kyllähän se jossain Metron sisätiloissa on suht päällikkö, mutta lisätään vähän etäisyyttä niin ei lyhyillä purskeillakaan enää saa riittävästi osumia tappojen aikaansaamiseksi sillä tulinopeus muodostuu haitaksi rekyylin muodossa. Kohteita ei myöskään pysty seuraamaan niiden liikkuessa sivuttaisliikkeessä ja ampumaan samanaikaisesti, kuten esimerkiksi M416:sella pystyy, koska FAMAS:issa on jo nyt enemmän rekyyliä. Mutta ai niin, DICE:n ratkaisu tähänhän oli ilmoittaa M416:n nerffaamisesta lisäämällä M416:seen rekyyliä. :rolleyes:

Aseet on siis pelissä erilaisia. Toisissa on enemmän tulinopeutta ja toisissa enemmän tarkkuutta. Tämä ei sitten jostain syystä käy, vaan aseet pitää nerffata kaikki samanlaiseksi harmaaksi massaksi.

Jaksa enää tuota itkua noista pyssyistä, hyvä vaan jos jotkut aseet ovat parempia kuin toiset! Ja jos V*tuttaa USAS (Joka on kyllä elämäänsä kyllästyneille r**kkareill* tehty pyssy) niin ota itse käyttöön ja räimi kaverilta nenä p*rseeseen. Enää ei kyllä tiedä mitään mitä taistelukentillä tapahtuu kun tuli tuo Skyrim haettua toissa päivänä ja takana 18h pelaamista.

Olen käyttänyt samaa periaatetta. Ärsyttää vaan pelata sillä edes noissa tilanteissa, koska ko. ase on niin retardi.

edittiä:

Onkos muut huomanneet että smurffit ovat menneet huonompaan suuntaan? En tarkoita sitä että alhaisen rankin jampat kuolevat paljon, eivät osaa lentää jne (ihan ymmärrettävää rankista johtuen), vaan myös korkean rankin smurffit tekevät nykyisen kaikkea ilkeää skeidaa matseissa? Kopteria ammutaan nykyisin melkein joka matsissa singolla, jos smurffi ei satu mahtumaan sisään. Pari kertaa olen tullut tuosta syystä tonttiin matseissa. Lisäksi team killaaminen jeepistä ulos hyppäämällä on yleistynyt. Raivostuttavinta smurffeissa on kuitenkin se, jos ne eivät edes yritä ja alkavat säätämään jotain ihan omaa p*skaa kesken matsien. Esimerkiksi eilen meillä oli Gulf of Omanissa 4 smurffia basessa seisoskelemassa. Ja arvatkaapa mitä ne odottelivat? Että viides smurffi tulisi ulos AA-tykistä...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistähän voisi johtua, että ennen tuntui tähtäys hyvin "sileältä" mutta nyt pienen tauon jälkeen on hyvin vaikea osua, kun tähtäin ei vain liiku tasaisesti. Meinaan, että ennen vain pistin tähtäimen vihun kohdalle ja ammuin, helppoa. Nyt menee helposti vihusta yli tai jää vähän vajaaksi yms. Yritin kikkailla sensitivityn kanssa, mutta hitaalla se on tommoinen jäykkä, nopealla nopeasti jäykkä, jos ymmärrätte yhtään mitä selitän. En oikeastaan ole saanut 1vs1 tilanteissa kuin pari tappoa. Oikeastaan vain silloin onnistuu, kun pääsen yllättämään (tdm toimii tässä hyvin). Tuntuu että kaikki joulunaabitkin ownaa mut 100-0 kun en osaa tähdätä. Ja huom. alla on noin 150h peliaikaa, eli tuskin on mun taidosta nyt kiinni. Eikä tuo lagiltakaan vaikuta, koska servut joihin olen joinannut, ovat olleet täysillä palkeilla, eikä ukkelit kuminauhaile yms.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos muut huomanneet että smurffit ovat menneet huonompaan suuntaan? En tarkoita sitä että alhaisen rankin jampat kuolevat paljon, eivät osaa lentää jne (ihan ymmärrettävää rankista johtuen), vaan myös korkean rankin smurffit tekevät nykyisen kaikkea ilkeää skeidaa matseissa? Kopteria ammutaan nykyisin melkein joka matsissa singolla, jos smurffi ei satu mahtumaan sisään. Pari kertaa olen tullut tuosta syystä tonttiin matseissa. Lisäksi team killaaminen jeepistä ulos hyppäämällä on yleistynyt. Raivostuttavinta smurffeissa on kuitenkin se, jos ne eivät edes yritä ja alkavat säätämään jotain ihan omaa p*skaa kesken matsien. Esimerkiksi eilen meillä oli Gulf of Omanissa 4 smurffia basessa seisoskelemassa. Ja arvatkaapa mitä ne odottelivat? Että viides smurffi tulisi ulos AA-tykistä...

Joo, olen huomannut itse saman. Ja tämä koskee nimenomaan korkean rankin pelaajia. Eilen aamupäivällä Deviljoun kanssa kaksin pelaillessa juteltiin, että kaikki työt saa tehdä kaksin vaikka omalla puolella olisi kuinka monta kotkanpäätä. Samalla totesimme että vähemmän pelanneet sentään laittavat vastaan ja yrittävät voittaa matseja. Jos joukkue on pahasti häviöllä, niin ensimmäisenä pelistä lähtevät colonelit ja muut korkea-arvoiset pelaajat. Pelasin myös hardcorea ihan keskenäni, ja siellä 42-rankin herra istui omassa AA-tornissa ja tuhosi kaikki kulkuneuvot heti kun niitä tukikohtaan syntyi...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo omien koptereiden ammuskelu singolla on kyllä raivostuttavaa, sitä tuntuu tosiaan tapahtuvan jatkuvasti. Kun siinä nousussa napsahtaa kylkeen, niin sen verran heilahtaa että tonttiin tullaan.

Kun tuosta USAS:sta jatkuvasti puhutaan, tuntuu monelta unohtuvan että 95% ajasta se henki olisi lähtenyt, oli sillä vastapuolen kaverilla mikä ase tahansa (varsinkin kun tuo taidetaan unlockata vasta 40+ levelillä, kyllä sen verran pelanneet jo osaa selkään kiertää ilman usasiakin). Harvemmin tuosta rpg-spämmistä tuntuu olevan valitusta, vaikka se ainakin omalla kohdalla koituu paljon useammin kohtaloksi kuin USAS:t.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kannampa itsekin korteni kekoon tähän asekeskusteluun. Totta mooses aseet ovat erilaisia ja niin pitääkin olla. Itseasiassa en yhtään ymmärrä miksi pitää alkaa nerffaileen aseita. Jos kerran Famas ottaa aivoon, niin helposti sen saa assignmentin kautta itsellekin ja pääsee pätkyttään sillä sitten.

Itse olen kuollut kyllä tasaisesti kaikkiin aseisiin ja jopa 50/50 todennäköisyydellä selviydyn nurkkataistelusta hengissä SCAR:lla tai M249:lla Famasia vastaan. Mitä tulee USAS:iin, niin antaa ihmisten paukuttaa. Pakkohan haulikon on oltava tappava lähitaistelussa, mutta ei minusta sillä mitään tee jos välimatkaa on jo hitusen enemmän.

Muutaman kerran itse kokeilin pelata Famasilla. En yhtään tykkää noista kiikareista, joten mitäänhän siitä ei tullut ja Famaksen rautatähtäinkin peittää puolet näkyvyydestä.

Joten summasummaarum: Varmasti joku ase on tehokkaampi ja joku ampuu tiheämmin, jonkun kantama on pitempi ja niin edelleen. Sellaista se vaan on. Siksi nuo aseet on kaikkien valittavissa ja jokainen kyllä sieltä löytää oman lempiaseensa. Maltti on valttia tässäkin pelissä, joskus ei vaan kannata juosta suoraan "tuntemattomaan" vaan ensin tarkkailla hieman, että nurkan takana saattaakin olla se USAS tyyppi.

Saisivat vaan nyt DICE:kin keskittyä pienten ongelmien purkamiseen.
 
Mistähän voisi johtua, että ennen tuntui tähtäys hyvin "sileältä" mutta nyt pienen tauon jälkeen on hyvin vaikea osua, kun tähtäin ei vain liiku tasaisesti.

Joo on huomattu! Ensin siinä oli killzonemainen raskaus ja nyt tuntuu ettei ole deadzonea yhtään. Tai jotain outoa siinä on. Ennen senku ammuskeli porukkaa mutta nyt varsinki tähtäysnappi pohjassa se vaeltelee iha mihi sattuu.
Ei muuten mutta 100h tuli ajettua sisään tuota ohjausta niin nyt kun se muutettiin niin ei osu enää.

Senssiä muuttamalla sama epämääräisyys säilyy.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos jossain näkyy USAS-mies niin itse pyrin niin iholle kuin mahdollista, että se tappaa itsensä niihin frägeihinsä. Tän jälkeen vaan kyttäämään missä ko. jantteri menee ja aina selkään ja mieluiten letkut auki ja helyt parempaan jemmaan. Ei tuo USAS jaksa edes harmittaa, siinähän kukanenkin ampuu sillä millä parhaakseen näkee. Harvoin noita enää niin paljon on, ehkä kaksi-kolme per erä jos sitäkään. Aivan sama millä aseella siellä kentällä ryysitään kunhan pelataan joukkueen eteen eikä muuten vain perseillä.

On tässä taas tullut "muutama" erä pelattua ison kasan kotkien kanssa ja turpaan on tullut <30 rankin joukkueita vastaan kun räkänokat vaan perseilee. Jos ei kiinnosta pelata niin pysyisivät poissa. :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joten summasummaarum: Varmasti joku ase on tehokkaampi ja joku ampuu tiheämmin, jonkun kantama on pitempi ja niin edelleen. Sellaista se vaan on. Siksi nuo aseet on kaikkien valittavissa ja jokainen kyllä sieltä löytää oman lempiaseensa. Maltti on valttia tässäkin pelissä, joskus ei vaan kannata juosta suoraan "tuntemattomaan" vaan ensin tarkkailla hieman, että nurkan takana saattaakin olla se USAS tyyppi.
Ihanan holhoava asenne, en tiennytkään että ei kannata rynnätä "tuntemattomaan" tai että aseita on erilaisia. Mä en ymmärrä miten voi olla niin vaikea tunnustaa, että tietyt aseet on suhteessa ylivoimaisia muihin saman luokan aseisiin? Myös mukaanlukien sun mainitsema SCAR, jota jo nerffattiinkin(?). nimim. SCAR service star 5.

INVR:n osalta nähtiin aikanaan ihan samaa "käyttäisitte itekkin"-argumentointia.

ps. se (USAS)-tyyppi saa amuttua frageilla sut sinne kulman taakse ennen kuin edes näät sitä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aiemmin joku mainitsi ''ettei kenelläkään muulla tunnu olevan peliälyä, kuin [KFIN], [FIN] tai [RUN] - alkuisilla pelaajilla.''
No minä yhdyn tähän. Tänään aamulla n. 2h tuli pelattua ja omalle tiimille sai rautalangasta vääntää, että mitä nyt on tarkoitus tehdä.
Ja jos mietitte, että miten voi puhua koko tiimille, eikä vain squadille, niin valikosta ''squad/team'', sieltä ''VOIP'' ja siihen ''team''.

Rupes alussa keittämään, mutta lopulta oma tiimi oppi miten pelataan BF3:sta ja alkoikin voittoputki!
9 matsia, 7 voittoa! Saavutin lopulta myös W/L-ratio 2.0!
Ja plussana tein vielä henkilökohtaisen piste-ennätyksen: 6017 pojoa *tsing tsing*

Mikäköhän siinä oikeasti on, ettei kukaan pelaa objectivea? (Varmaan 100 000 kertaa pistäny saman kysymyksen tänne foorumille :D)

Ainiin! Usas-12 on perseestä. Kiitos, nam! ;)

EDIT: Myös mainittiin, että Magnum on OP käsiase verrattuna muihin. No ei ole! MP412 REX on yhtä tehokas ja ampuu nopeammin. Se ei vaadi kuin 5000 co-op pojoa niin hommaa se ja pwnage voi alkaa :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aiemmin joku mainitsi ''ettei kenelläkään muulla tunnu olevan peliälyä, kuin [KFIN], [FIN] tai [RUN] - alkuisilla pelaajilla.''
No minä yhdyn tähän. Tänään aamulla n. 2h tuli pelattua ja omalle tiimille sai rautalangasta vääntää, että mitä nyt on tarkoitus tehdä.
Ja jos mietitte, että miten voi puhua koko tiimille, eikä vain squadille, niin valikosta ''squad/team'', sieltä ''VOIP'' ja siihen ''team''.

Rupes alussa keittämään, mutta lopulta oma tiimi oppi miten pelataan BF3:sta ja alkoikin voittoputki!
9 matsia, 7 voittoa! Saavutin lopulta myös W/L-ratio 2.0!
Ja plussana tein vielä henkilökohtaisen piste-ennätyksen: 6017 pojoa *tsing tsing*

Mikäköhän siinä oikeasti on, ettei kukaan pelaa objectivea? (Varmaan 100 000 kertaa pistäny saman kysymyksen tänne foorumille :D)

Ainiin! Usas-12 on perseestä. Kiitos, nam! ;)

EDIT: Myös mainittiin, että Magnum on OP käsiase verrattuna muihin. No ei ole! MP412 REX on yhtä tehokas ja ampuu nopeammin. Se ei vaadi kuin 5000 co-op pojoa niin hommaa se ja pwnage voi alkaa :)

Se on eriasia osuuku tolla Mp412 rex:illä :) Itse en ole ainakaan toista kertaa käyttänyt, koska taisi olla 4 kudinlipas? M9 pystyy ampua nopeiten, joten siksi oma suosikki.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Dear Eki!

Olenko jotenkin outo kun minua ei ketuta ollenkaan usas-miehet? Pitäisikö minun hakeutua hoitoon jonnekkin ps3 keskustelupalstalle, jotta saisin käyräni nousuun usas-miehiä kohtaan?

Näytä liitetiedosto 8358

Hyvät kanssaeläjät, TOTTAKAI haulikko on yyber lähitaistelussa, koska se on LÄHITAISTELUASE! :eek:
Jos ne jantterit niin kovin risoo, niin ota pikkaisen etäisyyttä ja ammu niitä famasilla otsaan tai ota itsekkin usas. itse olen aina löytänyt jonkin vastalääkkeen, pelaa vihu sitten usasilla tai rpg spämmillä tms. Ja muistakaa että ainahan voi vaihtaa servua jos niin kovin risoo.
Ei muuta kuin nautinnollisia pelihetkiä kaikille ja hyvää uuttavuotta!

PS.vielä tosta usasista:
Näytä liitetiedosto 8359
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Dear Eki!

Olenko jotenkin outo kun minua ei ketuta ollenkaan usas-miehet? Pitäisikö minun hakeutua hoitoon jonnekkin ps3 keskustelupalstalle, jotta saisin käyräni nousuun usas-miehiä kohtaan?


Hyvät kanssaeläjät, TOTTAKAI haulikko on yyber lähitaistelussa, koska se on LÄHITAISTELUASE! :eek:
Jos ne jantterit niin kovin risoo, niin ota pikkaisen etäisyyttä ja ammu niitä famasilla otsaan tai ota itsekkin usas. itse olen aina löytänyt jonkin vastalääkkeen, pelaa vihu sitten usasilla tai rpg spämmillä tms. Ja muistakaa että ainahan voi vaihtaa servua jos niin kovin risoo.
Ei muuta kuin nautinnollisia pelihetkiä kaikille ja hyvää uuttavuotta!

PS.vielä tosta usasista:
Näytä liitetiedosto 8359


respect-037.gif
respect-037.gif
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Dear eki!

Olenko jotenkin outo kun minua ei ketuta ollenkaan usas-keskustelu keskustelufoorumilla? Pitäisikö minun hakeutua hoitoon jonnekkin?

Hyvät kanssaeläjät, TOTTAKAI haulikosta(=pelistä) keskustellaan KFINissä, koska se on KESKUSTELUFOORUMI!
Jos ne keskustelijat niin kovin risoo, niin ota pikkaisen etäisyyttä foorumeihin ja mene pelaamaan.

Ei mulla muuta.
 
Dear eki!

Olenko jotenkin outo kun minua ei ketuta ollenkaan usas-keskustelu keskustelufoorumilla? Pitäisikö minun hakeutua hoitoon jonnekkin?

Hyvät kanssaeläjät, TOTTAKAI haulikosta(=pelistä) keskustellaan KFINissä, koska se on KESKUSTELUFOORUMI!
Jos ne keskustelijat niin kovin risoo, niin ota pikkaisen etäisyyttä foorumeihin ja mene pelaamaan.

Ei mulla muuta.

Tais osua tuo piikki. ;) Nyt menet ottamaan kupillisen kaffia, rentoudut ja sanot goosfrabaa.
[video=youtube;Fscuv4PIjws]http://www.youtube.com/watch?v=Fscuv4PIjws[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin, tänään tuli huomattua, että psykologiasta on hyötyä myös taistelukentällä. Tankkini kyytiin hyppäs joku jantteri, jolle autojen, propaiinitankkien ja sun muiden pulujen ja kyyhkysten ampuminen oli oikea pakkomielle. Heti kun hän alkoi taas räiskiä ympäriinsä ja paljastamaan tankkimme sijaintia vihollisille, niin pistin jarrut pohjaan ja jos ampuminen vielä jatkui, niin peruutusvaihde päälle ja matka jatkuu taaksepäin. Sitten kun ampuminen loppui, niin matka jatkui taas eteenpäin. Oppi lopulta olla paljastamatta sijaintia kokoaika. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itselläni on vähintään 100 tappoa yli 50 eri aseella, joten kaikkea on tullut kokeiltua ja tasapainoja on testattu. Empiiristen asetutkimusten lopputulos oli osaltani ennalta-arvattava: aseenvalintakriteereissäni ulkonäkö ja aseen yleinen "munakkuus" menee usein kaiken muun edelle.

Silmä silmästä -ajattelua en kannata, mutta en tuomitsekaan. Itse en halua alleviivata USASin, taskulamppujen yms. ärsyttävyyttä sekä lisätä niiden käyttöastetta käyttämällä niitä itse "kostoksi". Pelituntieni aikana olen melkolailla turtunut kaikkiin "ylivoimaisiin" aseisiin enkä enää edes liiemmin kiinnitä huomiota tappajani työvälineisiin. Aseet eivät tapa pelaajia, pelaajat tappavat pelaajia.

Mielestäni aseiden lukumäärä sekä monipuolisuus on tämän pelin suola. Kaikkiin fiiliksiin ja tilanteisiin löytyy aina sopiva tuliluikku. Härpäkkeitä ja tähtäimiä löytyy jokaiseen makuun, vaikka itse olenkin lähes sataprosenttisesti juurtunut foregrip + rautatähtäin -komboon. Jos joku haluaa turtua one gun ponyksi niin se hänelle suotakoon. Minä en ehkä tajua mitä iloa USAS-mies hommistaan saa, mutta tuskin hänkään ymmärtää ratkaisuni pelata AN-94:lla vain sen takia, että kyseisen aseen lippaanvaihtoanimaatio on niin pirun hieno.

Pelin loistava tasapaino näkyy myös eri luokissa. Recon tietty tuntuu heikoimmalta luokalta, koska siitä puuttuu medipakkien, panospakkien ja engineerin koko repertuaarin kaltaiset pisteautomaatit. Tutussa squadissa pelatessa soflamin ja radio beaconin arvo kuitenkin korostuu, ja jälkimmäinen väline monesti ratkaisee kokonaisia otteluitakin. Eräänä kauniina syysiltana vedin reconilla Seinessä lähes 17 000 pistettä + bonukset, tuolloin voiton avaimena oli järkevä liikkuminen, taktiset beaconit ja osaavat ystävät.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin, tänään tuli huomattua, että psykologiasta on hyötyä myös taistelukentällä. Tankkini kyytiin hyppäs joku jantteri, jolle autojen, propaiinitankkien ja sun muiden pulujen ja kyyhkysten ampuminen oli oikea pakkomielle. Heti kun hän alkoi taas räiskiä ympäriinsä ja paljastamaan tankkimme sijaintia vihollisille, niin pistin jarrut pohjaan ja jos ampuminen vielä jatkui, niin peruutusvaihde päälle ja matka jatkuu taaksepäin. Sitten kun ampuminen loppui, niin matka jatkui taas eteenpäin. Oppi lopulta olla paljastamatta sijaintia kokoaika. :)

Tää on tää: "Kun koira kuolaa, Pavlov soittaa kelloa."
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos muut huomanneet että smurffit ovat menneet huonompaan suuntaan? En tarkoita sitä että alhaisen rankin jampat kuolevat paljon, eivät osaa lentää jne (ihan ymmärrettävää rankista johtuen), vaan myös korkean rankin smurffit tekevät nykyisen kaikkea ilkeää skeidaa matseissa? Kopteria ammutaan nykyisin melkein joka matsissa singolla, jos smurffi ei satu mahtumaan sisään. Pari kertaa olen tullut tuosta syystä tonttiin matseissa. Lisäksi team killaaminen jeepistä ulos hyppäämällä on yleistynyt. Raivostuttavinta smurffeissa on kuitenkin se, jos ne eivät edes yritä ja alkavat säätämään jotain ihan omaa p*skaa kesken matsien. Esimerkiksi eilen meillä oli Gulf of Omanissa 4 smurffia basessa seisoskelemassa. Ja arvatkaapa mitä ne odottelivat? Että viides smurffi tulisi ulos AA-tykistä...

Täytyy tunnustaa et itekkin nyt parina iltana lukeutunu noihin smurffeihin ja leikkiny vähä recon klassilla ja sen tavaroilla. Pisteitähän sieltä ei oo hirveenä ropissu enkä oo tiimille ollu hyödyllinen, mutta välillä ainakin minun mielestä ihan mukava ottaa rennommin eikä aina vaan painaa siellä eturintamassa lippujen väliä. Ja hauskoja sattumuksia sieltä on tuollakin lailla tullut vastaan kun squadissa ollu joku suomalainen joka ei oo itekkää sillo ottanu nii tosissaan :D
 
Ylös Bottom