Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tosta revivestä tuleekin kysymys, että menettääkö joka tapauksessa lipun vaikka herättää kaverin henkiin tulisateessa? Vai puhutaanko nyt siitä, että menettää myös oman hengen kaveri lisäksi? Summarum; jos deffalla on mahdollisuus säästää lippuja, ja kaveri kuoleekin elvytyksen jälkeen seuraavaan luotiin niin ainahan se kannattaa yrittää, jos vaan pitää huolen omasta nahasta?!? Itse olen huomannut, että toi elvyttäminen toimii hyvin ku on oman porukan taka-alalla ja jos mahdollista niin nurkan takaa turvasta elvyttää. Samalla pystyy, esim. Famasilla ampumaan kauempaa vihuja sekä jaella ensiapulaukkuja. Etenkin Metrossa toimiva systeemi.

Eilisestä sen verran vielä, että päästiin jo vähän maistelemaan KFIN VS FIN taisteluja. Kaverilla oli aikasta paljon enemmän tiimiläisiä ja kotkia, mut saatiin pelit muutaman lipun tappioiksi. Meidän puolella KFIN-läiset valtasivat kuitenkin todella vahvasti oman puolen pistepörssin ja vihunkin leirissä oltais oltu suht korkealla. Peleissä mukana oli: pate79, Timbish ja Lollerman. Vihuilla tuttuja nimiä: Allu0, Berdu ja Spraitti.

Näytti meikä vievän AIM KING:n 128% osumaprosentilla :D *sillä laitoin tämän ku yleensä en osu mihinkään, eli kohtalon ivaa perkele!*
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on pelin coolein aseyhdistelmä löytynyt: AK-74M 3,4x scopella, M26 Frag -haulikolla ja suppressorilla. On meinaan pelin hienoimmat äänet ja latausanimaatiot =D. Lisäksi M26 Frag viimeistelee vihollisen suojankin takaa ja sitäkin käyttäessä voi kätevästi tähdätä kiikarin kautta. Kannattaa kokeilla :)
 
Eilen illalla aukesi sitten tuo toisien vihaama ja joidenkin rakastama USAS. Ja parin tunnin pelaamisen jälkeen voi sanoa että on se kyllä aika tykki fragien kanssa. Mutta tosissaan isommissa kentissä kyseisellä vehkeellä ei tee mitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sain tänään vikan assingnmentsin tehtyä ja MK3A1:sen auki. Siinä vasta tykki! Jää usas kakkoseksi, jackhammerissa on vähemmän rekyyliä ja suurempi tulinopeus. Tolla kyllä lakaisee vihut käytävistä alle aikayksikön!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tankista sen verran, että saisivat vähän eli ihan vähän buffata tuota gunnerin kk:a. ;)
Älä nyt puhu paskaa! Hyppäsin vastikään tankkikuskin kyytiin, jolla rankki taisi olla Kotka 30 ja vein siltä 90% tapoista. Ei ollut kyse tämän skillistä vaan siitä, että ite naputtelin niin nopeasti ne vihut, että kuski pamautti aina tykillään pelkkiä ruumiita. Yritti ukko vaihtaa kk:hon, muttei se edelleenkään saanut kuin pari tappoa. Kyllästyi lopulta ja etsi sitten mulle niitä tappoja :cool:

Nyt on pelin coolein aseyhdistelmä löytynyt: AK-74M 3,4x scopella, M26 Frag -haulikolla ja suppressorilla. On meinaan pelin hienoimmat äänet ja latausanimaatiot =D. Lisäksi M26 Frag viimeistelee vihollisen suojankin takaa ja sitäkin käyttäessä voi kätevästi tähdätä kiikarin kautta. Kannattaa kokeilla :)
Hehee. Tulee mieleen BF2142:sen PK-74 AR Raketit. Olivat muistaakseni silloinkin kaikkien vihaamia, niinkuin nykyiset fragit.
624755515.jpg
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Älä nyt puhu paskaa! Hyppäsin vastikään tankkikuskin kyytiin, jolla rankki taisi olla Kotka 30 ja vein siltä 90% tapoista. Ei ollut kyse tämän skillistä vaan siitä, että ite naputtelin niin nopeasti ne vihut, että kuski pamautti aina tykillään pelkkiä ruumiita. Yritti ukko vaihtaa kk:hon, muttei se edelleenkään saanut kuin pari tappoa. Kyllästyi lopulta ja etsi sitten mulle niitä tappoja :cool:

Mä oon kanssa sitä mieltä, että aika tasapainossa peli on lentsikoiden, tankkien ja ukkojen suhteen. Ainoa mihin vois tulla parannusta niin olis hekoihin. Ihan turha jotain HAVOC:ia edes ampua maastakäsin, ku ei sillä ole mitään vaikutusta. Tollainen kopu kohtuu kuskin käsissä tietää sitä, että yksikään tankki, jeeppi tai ukko ei liiku kentällä. Nim.merk. kokemusta on. Little boyn sentää saa monella tapaa alas, joten se on ihan ok balanssissa. Tankki on kyllä hyvässä suhteessa jalkaväkeen, kun miettii asioita molemmilta kanteilta. Gunnerinakin pitää olla "skilliä", että saa tapot "helposti". Toisaalta huonon gunnerin takia tankki on suht easy myös tuhota rivimiehenä. Eli just hyvä näin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä oon kanssa sitä mieltä, että aika tasapainossa peli on lentsikoiden, tankkien ja ukkojen suhteen. Ainoa mihin vois tulla parannusta niin olis hekoihin. Ihan turha jotain HAVOC:ia edes ampua maastakäsin, ku ei sillä ole mitään vaikutusta. Tollainen kopu kohtuu kuskin käsissä tietää sitä, että yksikään tankki, jeeppi tai ukko ei liiku kentällä. Nim.merk. kokemusta on. Little boyn sentää saa monella tapaa alas, joten se on ihan ok balanssissa. Tankki on kyllä hyvässä suhteessa jalkaväkeen, kun miettii asioita molemmilta kanteilta. Gunnerinakin pitää olla "skilliä", että saa tapot "helposti". Toisaalta huonon gunnerin takia tankki on suht easy myös tuhota rivimiehenä. Eli just hyvä näin.
Havochan on tosiaan tehty tankkeja tuhoamaan, kun taas Viper inffejä. Havoc on siis heittänyt vähän nopeutta suohon lisäämällä panssaria. Ite en kyllä yleensä nykyään edes jaksa lähteä leikkimään Havocin puikoissa, kun se tosiaankin tuntuu lentävältä tankilta. Viperillä pystyy tekemään vaikka mitä piruettejä taivaalla.

Ja noi tankit on mun mielestä nyt aika hyvässä balanssissa. Testailin tota BF2:kosta pari päivää sitten ja ei ne tankit kauaa pelissä pysyny. Tais tuhoutua 2 singosta, vai oliko peräti 3. Noh olihan siinä toki mahollista esim 2 tankin vierekkäin telepaattisesti korjata toisiaan.

Little Bird on kyllä aika tappomasiina, jos on yhtään enempää kokemusta sen puikoissa. Itse lennän yleensä sillä laser paintterilla, flareilla ja guided missilellä. Vihollisheko alas konarilla ja sitten vaan tankkeja tuhoamaan. Eivät yleensä edes älyä, että se lukitus tuleekin ilmasta ja yrittävät peruutella kivien ym. taakse :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan turha jotain HAVOC:ia edes ampua maastakäsin, Little boyn sentää saa monella tapaa alas,
Joko et ole lentänyt koptereita tai sitten muuten vain et osu niillä igloillais kunnolla...

Ensinnäkin taistelukopterit ovat todella kömpelöitä verrattuna tähän sinun littleboyhisi. Tästä syystä niiden ampuminen ei pitäisi tuottaa suurempiakaan ongelmia. Näissä mapeissa missä nämä taistelukopterit ovat, on myös sellaisia härveleitä joilla sen hekon alas ampuminen on helppoa, ellen sanoisi ERITTÄIN HELPPOA. On jettejä/AA:t/Tankit/sitte nämä sinun iglasi yms. En myöskään ymmärrä kuinka Littlebirdin alas ampuminen on helpompaa kun sitä pystyy porukka korjaamaan sisältä käsin/se on paljon ketterämpi, jolloin sillä pystyy myös väistämään suurimman osan näistä maasta ammutuista AA-ohjuksista.

Se on pakko sanoa että taisteluhekossa tulivoima on hyvä, mutta tekeekö niillä sitten mitään jos tankin tuhoaminen ei onnistuisi? Mielestäni ei? Hyvän pilotin käsissä ne ovat tappavia, mutta ei siellä taistelukentillä siltikään hyvin monesti kovin hyviä pilotteja näekkään, tai jos näkee niin harjoitus on tehnyt niistäkin mestareita. ;)

Näin ollen voinkin sanoa, että jos sitä kopteria sieltä taivaalta ei saada alas niin sitten on tiimissä jotakin vikaa, ei tarvita kuin pari iglaa ja se taistelukopteri tulee kuin kivi sieltä taivaalta alas. Yksi tankkikin riittää ...

Nimimerkillä - Päälle 30 tuntia huliluptereissa viettänyt :cool:


edit:

Nikotiini tiivistikin hyvin tuon littlebirdin toiminnan tuossa, vielä kun siihen mukaan heitetään vähintään yksi korjaaja (tai jopa kaksi), niin melko monta iglaa saat ampua että tämä "littleboy" tulee sieltä taivaalta alas...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse olen huomannut, että toi elvyttäminen toimii hyvin ku on oman porukan taka-alalla ja jos mahdollista niin nurkan takaa turvasta elvyttää.

Meinaat siis, että olet itse nurkan takana turvassa ja elvytät sieltä luotisateeseen joutuneen tiimikaverin luotien edelleen viuhuessa? Näin ollen tiimikaverisi kuolee heti uudelleen elvytyksen jälkeen?

Mieluummin kuitenkin niin, että tapat ensin ne jotka ovat tiimikaverisi tappaneet ja vasta sen jälkeen nostat tiimikaverin ylös jos ehdit. Tai vähintään tsekkaat ettei siellä kulman takana enää ole niitä neljää jätkää haulikoiden kanssa tähtäilemässä tiimikaverisi raatoa päähän. Muuten touhussa ei ole mitään järkeä. Medikittien viskominen on toki aina tervetullutta.

Aiheestahan oli juuri videokin:
Edit: [video=youtube;wefQvp1wLvY]http://www.youtube.com/watch?v=wefQvp1wLvY[/video]
Harvinaisen tuttu tilanne? :D


Muihin aiheisiin: Itselläni tilttaa pleikkari melko usein isoa Sharqin konkkamappia pelattaessa. Suurin osa näistä tilttaamisista on tapahtunut kun olen kopterissa ja paikkoja menee p*skaksi kovaa tahtia, joten ruudunpäivitys on suht alhaalla.

Luulin (typeryyttäni) muuten että sen Sniper Rifle Mastery dog tagin saa kymmennellä Sniper Rifle ribbonilla ja grindasin nuo ribbonit sitten eilen. Noh, sillä tulee joku pilipali dog tagi, mutta se siisti dog tagi vaatii 50 ribbonia. :eek:

11j563l.jpg


Noh, tulee kun tulee...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tietääkö kukaan onko Battlefield 3 tulossa mitään lisäosia lähiaikoina?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei tiedä. Kyllä sen näkee markkinoinnissa sitten kun tulee.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sain tänään vikan assingnmentsin tehtyä ja MK3A1:sen auki. Siinä vasta tykki! Jää usas kakkoseksi, jackhammerissa on vähemmän rekyyliä ja suurempi tulinopeus. Tolla kyllä lakaisee vihut käytävistä alle aikayksikön!

Kokeilin tuota bazaarissa, en tykännyt yhtään. Paljon paremmin vihut kaatuu rynkyillä. Ei taida olla haulikot minua varten.
 
Joko et ole lentänyt koptereita tai sitten muuten vain et osu niillä igloillais kunnolla...

Ensinnäkin taistelukopterit ovat todella kömpelöitä verrattuna tähän sinun littleboyhisi. Tästä syystä niiden ampuminen ei pitäisi tuottaa suurempiakaan ongelmia. Näissä mapeissa missä nämä taistelukopterit ovat, on myös sellaisia härveleitä joilla sen hekon alas ampuminen on helppoa, ellen sanoisi ERITTÄIN HELPPOA. On jettejä/AA:t/Tankit/sitte nämä sinun iglasi yms. En myöskään ymmärrä kuinka Littlebirdin alas ampuminen on helpompaa kun sitä pystyy porukka korjaamaan sisältä käsin/se on paljon ketterämpi, jolloin sillä pystyy myös väistämään suurimman osan näistä maasta ammutuista AA-ohjuksista.

Se on pakko sanoa että taisteluhekossa tulivoima on hyvä, mutta tekeekö niillä sitten mitään jos tankin tuhoaminen ei onnistuisi? Mielestäni ei? Hyvän pilotin käsissä ne ovat tappavia, mutta ei siellä taistelukentillä siltikään hyvin monesti kovin hyviä pilotteja näekkään, tai jos näkee niin harjoitus on tehnyt niistäkin mestareita. ;)

Näin ollen voinkin sanoa, että jos sitä kopteria sieltä taivaalta ei saada alas niin sitten on tiimissä jotakin vikaa, ei tarvita kuin pari iglaa ja se taistelukopteri tulee kuin kivi sieltä taivaalta alas. Yksi tankkikin riittää ...

Nimimerkillä - Päälle 30 tuntia huliluptereissa viettänyt :cool:


edit:

Nikotiini tiivistikin hyvin tuon littlebirdin toiminnan tuossa, vielä kun siihen mukaan heitetään vähintään yksi korjaaja (tai jopa kaksi), niin melko monta iglaa saat ampua että tämä "littleboy" tulee sieltä taivaalta alas...

Ei sitä attack heliä taivaalta alas saa jos on edes jonkinlainen puheyhteys gunnerin ja pilotin välillä. Molemmille vain flaret käyttöön niin ei kyllä heliä saa sinun stingereillä alas. Jos vihuilla ilmaantuu olevan soflamia joilla yrittävät lockata sinun heliä niin ei kuin vain pilotille ecm jammer käyttöön ja gunner säilyttää flaret.
Se tarkoittaa vain vähän varovaisempaa lentelyä mutta eipä siinä mitään.

Itsellä attack heleillä 2200 tappoa, niistä pilot tappoja 95%, tiedän mistä puhun :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Opettakaas mua noiden dog tagien kanssa? Siis saanko toisen pelaajan dog tagin kun puukotan sitä takaapäin, ja menettääkö se vihollispelaaja sen? Jos saitte mitään selvää kertokaas mulle. Kiitos jo etukäteen
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Opettakaas mua noiden dog tagien kanssa? Siis saanko toisen pelaajan dog tagin kun puukotan sitä takaapäin, ja menettääkö se vihollispelaaja sen? Jos saitte mitään selvää kertokaas mulle. Kiitos jo etukäteen
Dog Tagin saa vain takaapäin tehdyllä "takedownilla". Edestäpäin pitää huitoa pari kertaa, etkä saa tagia. Vihollinen ei menetä tagia, etkä sinä varsinaisesti saa sitä. Se tulee VAIN ihailtavaksi sun tagi-"galleriaan". Gotta catch 'em all!

Anteeksi ihmeen katkonainen teksti...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näissä mapeissa missä nämä taistelukopterit ovat, on myös sellaisia härveleitä joilla sen hekon alas ampuminen on helppoa, ellen sanoisi ERITTÄIN HELPPOA.
Jos HEKO pilotilla & Gunnerilla toimii vähänkään yhteistyö & Järkevät "Perkit" sitä ei saa alas millään muulla kuin JIHAD Jetillä
 
Ylös Bottom