Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

HC:n huonoin puoli on Friendly fire, siitä ei tietääkseni tule mitään rangaistusta? En ole ainakaan huomannut. Teammaten ampumisesta pitäisi kuolla itse, eikä toisinpäin.

Kyllä sieltä pitäisi potkut servulta tulla, kun aikansa omien teilaamista on harrastanut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

HC:n suurin vika on ettei se ole balanssissa. Tasapaino on kumminkin se joka erottaa hyvän sota-pelin huonosta. BC2:ssa HC oli balanssissa ja pelasin pelkästään sitä, tässä en siitä välitä.

-En jaksa katsella nopoja juoksemassa pitkin kenttää singot ja tuubit pää-asiallisina aseinaan.
-Jetit käytännössä täysin turhia ilman spottausta, käyvät ilmassa omaa koiratappeluansa jolla ei ole pelin lopputulokseen mitään vaikutusta. Tonttulakeista en tykkää mutta jetien takia siedän sitä mielelläni.
-Tuntuu ettei BF3:n HC:ssa tarvitse tähdätä ollenkaan, riittää että räiskii sinnepäin ja ukkoa lakoaa. Tästä syystä varsinkin rush on aivan pirun passiivista telttailua. Joku siitä toki tykkää, minä en.
-Healtin palautumisestakaan en pidä mutta siedän sen tässä pelissä. Keskimääräisen jantterin keskimmääräinen elinikä on kait jostaan minuutin huikkeilla, energioiden palautuminen kestää muistaaakseni n.16 sekuntia joten homma on aika hyvin balanssissa. Respan kautta olisi nopeammin pelissä kuin kykkimällä piilossa. (Tuo 16sek. luki muistaakseni joskus battleblogissa, en ole itse laskeskellut)

Lisäksi HC.ssa nyppii muutamat sinne hakeutuvat pelaaja-tyypit.
-Ketuttaa "hauskaa" pitävät omia tappavat idiootit kuin myös omia ajoneuvoja tuhoavat ääliöt jotka suuttuvat siitä että joku kerkesi "heidän" lelunsa viedä. BC2:ssa tätä ei juuri esiintynyt
-Nolife sniput jotka luulevat olevansa sodanjumalien luomia tarkka-ampujia ja pirun hyödyllisiä joukkueelleen joita ilman joukkue ei tulisi koskaan toimeen. Ei nämä hyypiöt vastustajan joukkueessa häiritse, omassa kylläkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Käsittämätöntä että VOIP ja input lagia ei ole vieläkään fiksattu vaikka peli ollut ulkona yli 2 kuukautta. VOIP toimii pelin menussa täydellisesti ja pelissä sitä paremmin mitä vähemmän jengiä squadissa. Ei ole paljoa kiinnostusta laittaa headsettiä tulille kun tietää kuulevansa joka toisen sanan mitä taistelutoverit yrittää puhua. Ärsyttävää kun peli hipoisi täydellisyyttä ilman näitä kahta merkittävää ongelmaa. :mad:

Pitää alkaa etsimään uutta verkkoräiskintää missä perusasiat on kunnossa. Seuraavaa pätsiä odotellessa...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä joo pehmo voittaa harkkoren täsä pelissä, sillä sinko hippa ei oo ainakaan mun makuun. Mutta kyllä sekin alkaa vituttaa että pehmossa saa lutkuttaa lippaallisen vihuun ennenkuin suostuu kuukahtamaan... Ja tiedän että päähän ampumalla tippuu kovempikin jätkä, mutta ei me kaikki mitään V%#@n Clint Eastwoodeja olla,,,
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kdr-huorien kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että et saa uutta kuolemaa tilastoihin ennen, kun painat x. Ei kannata heti nousta ylös vaan tarkkailla tilannetta ja ampua mahdolliset viholliset pistoolilla hengiltä. Jos et taas halua tulla elvytetyksi painat vain ympyrää. Sehän on vain tiimiläisen omaa tyhmyyttä, jos juoksee elvyttämään kaveriaan luotisateeseen. Itse et menetä tilanteessa yhtään mitään.

Mitään "uutta" kuolemaa ei tapahdu, jos kuolet toisen kerran yhden elämän aikana. Kuolema merkataan ensimmäisen kerran vasta sitten, kun joudut spawn-ruutuun.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No tässä on suurin minkä oon nähny ja ei ole boostimalla hommattu (tosin rank vasta 22 joten laskee varmasti ? )
Stats & Progression - Datsick_Jack - Battlelog / Battlefield 3
Ei tarvita kuin ripaus "tankkihuorausta" (pelaa kyllä muitakin asioita kuten statseista näkyy) ja hyvä pelaaja niin tässä tulos: Stats & Progression - ElitestGamer - Battlelog / Battlefield 3 . Ja ikävä kyllä pelaaja EI ole buusteri vaikka monikin tämän tiedon saattaisi kyseenalaistaa. :rolleyes:

K&D / SPM on melko helppo pitää hyvissä lukemissa jos sen pystyy jo alussa nostamaan riittävän korkealle ja jatkaa samanlaista pelaamista. Itsellä alussa +800 kunnes siirryin rushin puolelta, rankuppauksen jälkeen, conquestiin ja rupesin peeloilemaan koptereiden/jettien kanssa ja SPM tippui jo 500 huonommalle puolelle, josta se on nyt taas pikkuhiljaa alkanut nousemaan. Mutta statsit on statseja ja niillä ei mitään voiteta, monta hyvää pelaajaa tiedän joiden statsit kertoisivat aivan jotain muuta :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kdr-huorien kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että et saa uutta kuolemaa tilastoihin ennen, kun painat x. Ei kannata heti nousta ylös vaan tarkkailla tilannetta ja ampua mahdolliset viholliset pistoolilla hengiltä. Jos et taas halua tulla elvytetyksi painat vain ympyrää. Sehän on vain tiimiläisen omaa tyhmyyttä, jos juoksee elvyttämään kaveriaan luotisateeseen. Itse et menetä tilanteessa yhtään mitään.

Siinä juuri ehdi mitään painamaan kun ihmettelet siinä maassa, taas tulee luotia ja hoplaa sut nostetaan taas ylös. Sama rumba jatkuu, aikaa siinä vaan menettää. Yleensä rushissa näin tapahtuu, ovien kohdalla tms. Onneksi hyvin harvinaista tämä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä en tajua noita jotka pelaa näin hyvää peliä vain saadakseen hyvät statsit ja kerätäkseen trophyt.. Tälläsestä pelistä kuuluu nauttia ja unohtaa tilastot. Mä olen pelannu lähes tulkoon Engineerillä koko ajan, alkuun vain tuli kokeiltua eri aselajit. Yritän pelata mahdollisimman realistisesti ja noudattaa tehtäviä.

Hienoa että löytyy joku ajattelee lähestulkoon samalla tavalla kuin minä.
Olen nyt alkanut ennen matsia miettimään hahmon asusteet ja tarvittavat varusteet mapin mukaan. En esimerkiksi ota tactical lightia aurinkoisissa mapeissa jne. Itse olen pääluokalta assault mutta tarpeen vaatiessa engineer tai support.

Aika rajua meininkiä. Onko tämä nyt sitä "hardcorea"? :D

Oli tuo aika hurjaa kun sama snipu kokoajan ja samassa paikassa. Tuokin snipu spawnasi aina tuonne samalle katolle. Ei spawnannut enään sen jälkeen kun hätistelin toiselta katolta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voi että kun oli hauskaa aikaa tehdä eteenpäin tuota Professional Russian - Assignmentia. (Voita 5 SQDM:a)
omassa squadissa on 2 assaultia. 3:sta vihollissquadista yhdessä oli 1 engineer ja toisessa oli 1 support.
KAIKKI muut pelaajat serverillä pelasivat Reconina :D
Se tekee siis... 12 reconia, 16 pelaajan servulla. Voi piru kun oli hauskaa!!! Ei siis ole sarkasmia, jos niin luulitte. Mikäs sen haukempaa kun rynniä Famasilla, jotain snipuja ja pistooleita vastaan ;)

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Tuossa lopputulos. Minä ja grand_theft_elmo (ei ollu party), joka oli siis pelin toinen assault, pistettiin kahestaan homma pakettiin. Nyt sitten takaisin konkkakentille.

BTW! Mistä tietää onko konkka servulla kyseessä Conquest Assault, vai normi Conquest. En oo mikään hirvee Assault konkka fani...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipas eilen mukavat pelit MikeKowskin, Bomituksen, Pate79in ja SkyPolariksen kanssa. Tuntui vaan, että muut vaan selviää kuolematta ja itse kynnän mullassa koko ajan.

Taisi kyllä olla hieman suvereeni squadi. Hieman kävi vihulista sääliksi välillä, mutta peliähän tämä vaan on.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

HC on kyllä todella mukavaa puuhaa aina vaihtelun vuoksi, softcorea alkuun ja sitten lopuksi vaikka Juliuksen ja paten mukaan 'kovemmille' kentille. Ensinmäisen kerran ihmettelin, että mitä olen tehnyt , kun ei healthi yms näkynyt enää. Lopulta tajusin, että on HC kyseessä. Eihän tässä ole vasta, kun 80h kaksinpeliä alla!

Tuo SQDM on kyllä hieno pelimuoto, sitä pelailtiin tuola tehran highwayssa. 3 SQD:n kanssa todella tiukkaa vääntöä. 48-49-49 kolmen parhaiman squadin kesken, ennen viimeistä tappoa, jonka voitto lopulta tuo 48killin squadi (2 tappoa suoraan peräkkäin) itsekin ammuin kyseistä kaksikkoa, voittanut squadi taisi huomata kaksikon mun luodeista. Noh, hävittiin ja itse pelasin 49 killin squadissa. Ennen pelin loppumista vilahtaa kill assist 98 -.- Ei ollut voitto lähellä ei....

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

PS: Anteeksi mahdollisesti sekava teksti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ole vähään aikaan mikään palanut kiinni niin kuin viime aikoina tiheässä olleet jettiromurallin harrastajat. Aina kun saa helikopterilla ilmaa alle (eihän alle 20m korkeudesta voi mitään ampua) niin saa vain odottaa että heko heittää kuperkeikkaa kun jetti lentää päin. Harjoittelin Omanissa kaverin kanssa helikopterilla lentämistä, niin emme päässeet edes rantaan asti, kun Flanker oli tönimässä. Tuntuu että hekoa ei edes yritetä ampua, vaan mennään suoraan päin. Onneksi jettipilotit eivät saa enää tappoja näistä hyökkäyksistä. Pahin tapaus oli eräs operaatio Firestorm, jossa oma jetti oli tönimässä taivaalta alas, olin sitten jetissä tai helikopterissa. Voi voi, kun olisi servereillä admineja joille valittaa :(.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ole vähään aikaan mikään palanut kiinni niin kuin viime aikoina tiheässä olleet jettiromurallin harrastajat. Aina kun saa helikopterilla ilmaa alle (eihän alle 20m korkeudesta voi mitään ampua) niin saa vain odottaa että heko heittää kuperkeikkaa kun jetti lentää päin. Harjoittelin Omanissa kaverin kanssa helikopterilla lentämistä, niin emme päässeet edes rantaan asti, kun Flanker oli tönimässä. Tuntuu että hekoa ei edes yritetä ampua, vaan mennään suoraan päin. Onneksi jettipilotit eivät saa enää tappoja näistä hyökkäyksistä. Pahin tapaus oli eräs operaatio Firestorm, jossa oma jetti oli tönimässä taivaalta alas, olin sitten jetissä tai helikopterissa. Voi voi, kun olisi servereillä admineja joille valittaa :(.

Tuo sama nostaa verenpainetta täälläkin välillä. Vasta nyt viimeaikoina alkanu kanssa treenaamaan kopuilla lentelyä ja monet hienot matalalento mänööverit on sit päättyny siihen et lukitusta yrittäny jetti jysähtää kylkeen ja itte pääsee spawni ruutuun, kun jetti jatkaa matkaa kohti seuraavaa uhria :mad:

Tosin tänään karkki saaressa oli hyötyäkin tuosta kamikaze jetistä, kun pakenin sitä viperillä A lipun tuntumassa ja törmäsin tolppaan mistä lähettiin YGrizzlyn kanssa sit kupeellaan kohti tonttia ni naapurin jetti törmäs sillä seurauksella että kopu oikeni ja syöksy YLÖSPÄIN ja saatiin lahjaks eteemme vielä vihujen havocki joka päästiin sitten paukuttamaan rikki :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo sama nostaa verenpainetta täälläkin välillä. Vasta nyt viimeaikoina alkanu kanssa treenaamaan kopuilla lentelyä ja monet hienot matalalento mänööverit on sit päättyny siihen et lukitusta yrittäny jetti jysähtää kylkeen ja itte pääsee spawni ruutuun, kun jetti jatkaa matkaa kohti seuraavaa uhria :mad:

Tosin tänään karkki saaressa oli hyötyäkin tuosta kamikaze jetistä, kun pakenin sitä viperillä A lipun tuntumassa ja törmäsin tolppaan mistä lähettiin YGrizzlyn kanssa sit kupeellaan kohti tonttia ni naapurin jetti törmäs sillä seurauksella että kopu oikeni ja syöksy YLÖSPÄIN ja saatiin lahjaks eteemme vielä vihujen havocki joka päästiin sitten paukuttamaan rikki :)

En tiedä kuinka satuinkin just seuraamaan tankista teidän touhuja, mutta seurauksena meinasin haljeta naurusta. :)

En tiedä mikä oli tänään vikana, mutta tunnin aikana lensin servulta ainakin 6 kertaa pihalle ja lopulta ei saanut PSN:n yhteyttä sitten millään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joskus on pakko tehdä jihad lento päin kopukkaa, kun ei se tuhoudu millään! Ja roadkillit on kyllä napsunut mun tilille. Mutta jihadi on viimeinen keino, jota kavahdan kyllä kauan. Ei ole mitään järkeä tuhota hyvää hävittäjää, jos on osaava kuski.. Joskus vain on pakko, kun menee hermo siihen hekon tappavuuteen ja koko joukkue seisoo tumput suorina, väkeä lakoaa ja tickettejä katoaa.

Ja tuo tankin/jeepin/muun auton gunnerin käyttäytymien on välillä todella rasittavaa.. Oli päässyt lippu livahtamaan vastustajalle ja vihujen tankki odotteli meidän basen edustalla. Se tankki ei olisi meitä huomannu, ellei se smurffi olisi alkanut räiskimään jeepillä jokaista kiveä, mikä vastaan tuli! Tarkoitus oli livahtaa ja olla nopeita , mutta ei, niin ei...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä kuinka satuinkin just seuraamaan tankista teidän touhuja, mutta seurauksena meinasin haljeta naurusta. :)

En tiedä mikä oli tänään vikana, mutta tunnin aikana lensin servulta ainakin 6 kertaa pihalle ja lopulta ei saanut PSN:n yhteyttä sitten millään.

Laitto kans ketuttamaan toi servulta lentely. Vielä ku pelasin SQDM:ia ja oli hyvä squadi jossa tiimipeli toimi. Tiukkaa vääntöä koko ajan, yks voitto ja pari kertaa oli parin tapon päässä voitto. Sitte lensin servulta ja ku vihdoin sai yhteyden ja koitin joinata samalle servulle takas josko pääsis viä samaan squadiin ni eihän siihen sitte enää päässy ja takkiin tuli koko ajan :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ole vähään aikaan mikään palanut kiinni niin kuin viime aikoina tiheässä olleet jettiromurallin harrastajat. Aina kun saa helikopterilla ilmaa alle (eihän alle 20m korkeudesta voi mitään ampua) niin saa vain odottaa että heko heittää kuperkeikkaa kun jetti lentää päin. Harjoittelin Omanissa kaverin kanssa helikopterilla lentämistä, niin emme päässeet edes rantaan asti, kun Flanker oli tönimässä. Tuntuu että hekoa ei edes yritetä ampua, vaan mennään suoraan päin. Onneksi jettipilotit eivät saa enää tappoja näistä hyökkäyksistä. Pahin tapaus oli eräs operaatio Firestorm, jossa oma jetti oli tönimässä taivaalta alas, olin sitten jetissä tai helikopterissa. Voi voi, kun olisi servereillä admineja joille valittaa :(.

Mikään ei tosissaan ole v-mäisempää kuin nämä Jihaadlentäjät.

Eilen kyllä piti alkaa pelleileen Borderissa. Sällit valtas a-lippua ja itse ajelin jihaad jeepillä tankkeja metsästäen. A:lle päästessä vastustaja yrittää ampua stationaryllä päin näköä ampuen huti. No jeeppi menemään kohti ja naps. Vihu kuolleeks ja ite tankkiin joka seisoi tyhjänä pihalla :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten te saatte näitä jihad-jeeppejä väsättyä? Itse laitan muutaman C4'n siihen keulakoristeeks, hurautan tankkia päin, hyppään pois ja kun painan R1, niin räjähdyksen sijaan maahan lentää yks C4. :confused:

BC2'ssakin muistaakseni mulla oli sama ongelma.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

juu tuo bugaa välillä, mutta ei nyt niin usein.. yksi toinen keino on laittaa miinoja jeepin keulaan (räjähtää välittömästi kun poistut kuskinpaikalta!!)
 
Ylös Bottom