Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten te saatte näitä jihad-jeeppejä väsättyä? Itse laitan muutaman C4'n siihen keulakoristeeks, hurautan tankkia päin, hyppään pois ja kun painan R1, niin räjähdyksen sijaan maahan lentää yks C4. :confused:

BC2'ssakin muistaakseni mulla oli sama ongelma.

Joskus harvoin tosiaan homma bugaa niin ettei C4:set räjähdä vaikka nappia takoo kuinka.
Noin mulla ei kyllä ole käynyt että laukasinta painaessa ukko heittäis vain lisää pommia kehiin.

Eikös C4:set asenneta ja laukaista eri napeista? Periaattessa noinhan ei pitäisi tapahtua jollei kiireessä paina väärää nappia?

Kyl itellä on aina C4 räjähtäny jos vihu ei ole kerinny niitä hajottaan. Jeeppiin myös kaikki jääneet kiinni. Omanissa ja Wakessa jopa pari kertaa renkaisiin. Ja matkassa pysyneet.

Joskus harvoin tosiaan homma bugaa niin ettei C4:set räjähdä vaikka nappia takoo kuinka.
Noin mulla ei kyllä ole käynyt että laukasinta painaessa ukko heittäis vain lisää pommia kehiin.

Eikös C4:set asenneta ja laukaista eri napeista? Periaattessa noinhan ei pitäisi tapahtua jollei kiireessä paina väärää nappia?

Ne C4:t bugaa kyllä välillä, että R1:stä heittääki myös C4:ää. Saa korjattua niin että heität L1:stä yhen C4:n lisää maahan, niin alkaa taas R1 toimia.

Miten te saatte näitä jihad-jeeppejä väsättyä? Itse laitan muutaman C4'n siihen keulakoristeeks, hurautan tankkia päin, hyppään pois ja kun painan R1, niin räjähdyksen sijaan maahan lentää yks C4. :confused:

BC2'ssakin muistaakseni mulla oli sama ongelma.
BC2:ssa tuo ainakin korjautu niin, että otit ammuslaatikosta yhden c4:sen takaisin ennenkuin hyppäät jeepin kyytiin. En tiedä toimiiko BF3:ssa.

Scarred veteran assignmentsissä vaaditaan 10 Kills in BTR-90 IFV, niin mistähän mapista kyseinen ajoneuvo löytyy? Battlelogin mukaan olen 5minuuttia ko. ajoneuvon kyydissä ollut, joten ei ilmeisesti hirveän yleinen kapistus. :)

Scarred veteran assignmentsissä vaaditaan 10 Kills in BTR-90 IFV, niin mistähän mapista kyseinen ajoneuvo löytyy? Battlelogin mukaan olen 5minuuttia ko. ajoneuvon kyydissä ollut, joten ei ilmeisesti hirveän yleinen kapistus. :)

Löytyy vain Gulf of Omanin isosta versiosta, esimerkiksi venäläisten tukikohdasta. Semmoinen LAV-25:n näköinen kapistus :).

Löytyy vain Gulf of Omanin isosta versiosta, esimerkiksi venäläisten tukikohdasta. Semmoinen LAV-25:n näköinen kapistus :).
Okei, kiitoksia. Semmonen vielä, että saako kyseisen mapin ison version erikseen valittua jostain, vai miten se tulee?

Okei, kiitoksia. Semmonen vielä, että saako kyseisen mapin ison version erikseen valittua jostain, vai miten se tulee?

Back to Karkand mapit pelataan kahdella tavalla, joko kolmella lipulla tai sitten viidellä(?) - tulevat summamutikassa eli ei sitä mistään serverin tiedoista tietääkseni näe mikä koko kyseessä. Paras tapa päästä isolle mapille kun pelaa vain B2K servuja.

Kyseinen kiulu löytyy vain Gulf of Omanin Conquestissa, ei Conquest Assaultista. Ongelma on, että et voi valita kumpaa näistä pelaat.

Huomasin hieman asiaa tutkisteltuani, että saat selvästi suuremmalla todennäköisyydellä BTR:llisen conquestin, kun valitset server browserista sellaisen Gulf of Omanin, joka ei pyöri B2K-serverillä (lukee servun nimessä).

Tuolla on hyviä vinkkejä kokeneemmillekkin pelaajille jos englanti taittuu: Käyttäjän rivaLxfactor kanava - YouTube

Pari poimintaa mitkä itseä kiinnosti eniten:

- Joillain aseilla pelaaja liikkuu nopeammin tähdätessä, kaveri ei kaikkia aseita testannu mutta ainakin bullpup tyyppiset aseet taitaa olla tämmösiä (totesi tän F2000 ja KH2002:lla).

- Holo tähtäimillä katseen liikuttaminen tähdätessä on hitaampaa kuin kobra ja red dot tähtäimillä.

- Jos käyttää reactive armoria tankin kanssa jossa on gunneri ja kuski, niin reactive armor korjautuu itsestään jos gunneri poistuu tankista siltä puolelta mistä se on ottanut osumaa. Jos taas tankkikuskilla ei ole gunneria, armori korjautuu itsestään hyppäsi hän mistä suunnasta tahansa pois.

- Pelaaja voi "liukua" rämppäämällä pronea 2-3 kertaa, muistuttaa dolphin diveä ja näyttää todella typerältä mutta on hyödyllinen suojautumismenetelmä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pelaaja voi "liukua" rämppäämällä pronea 2-3 kertaa, muistuttaa dolphin diveä ja näyttää todella typerältä mutta on hyödyllinen suojautumismenetelmä.
Tuota pronea pitää rämpätä todella nopeasti niin toimii
Ite oon karannu muutaman kerran tukalasta tilanteesta tuolla :)
ja tuolla pääse myös lasien läpi ilman että lasi menee rikki

Huutaako oma pelihahmo pelissä jotain minkä viholliset voivat lähietäisyydeltä kuulla, kun spottaan itse vihollisia?

Kyllä huutaa.. Pelin alkuviikoilla Äänet bugas niin että veli-venäläiset puhui sujuvaa englantia, en tiedä onko korjattu nyt ihan venäjäksi?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitähän ihmettä...Lukitsin Javelinin tankkiin, laukaisin, ohjus lensi muutaman metrin sitten teki U käännöksen ilmassa ja palasi takaisin syliin kohtalokkain seurauksin :D

Tuota pronea pitää rämpätä todella nopeasti niin toimii
Ite oon karannu muutaman kerran tukalasta tilanteesta tuolla :)
ja tuolla pääse myös lasien läpi ilman että lasi menee rikki

Tosi hyödyllinen manööveri, tosiaan pitää rämpätä nopeasti, ja toimii paremmin kävellessä, eli ei sprintatessa. Toimii joskus paremmin, joskus huonommin...

Joku kiltti puolustaja päätti lahjoittaa mulle Tunguskan Norshal Canalsissa. Lopputuloksena oli: 74-14 statsit, 57 kill streak, 11 nemesis ribbonia, 2 mitalia, 1 service star, 64 000 kokonaispistemäärä ja hatemailia kaupan päälle. Battle report, joka tosin ei näytä aivan oikein, sillä olen varma, että lopussa tulostaulua katsoessani siinä komeili 74-14.

Seuraavassa erässä sitten tuli oma henk. koht piste-ennätys JALKAVÄKENÄ Kharg Islandissa. En käyttänyt ajoneuvoja lainkaan ja tuhosin 4 M-COM'ia, mutta peli valitettavasti päättyi häviöön. Battle report

:D

Onse vaan mukavaa kun oma tiimi kerrankin tekee jotain niin jää itelle aikaa kokeilla kaikkia jänniä asioita bäfässä :D Tänäänkin tuli huomattua, että Seinessä saa tankin ajettua sinne c ja d lipun väliselle tasanteelle(missä on myös yks mcom kontissa kun rushia pelataan) kunhan kaveri vaan tuuppaa joko toisella tankilla tai sit singolla :D Siellä sit istuttiin ja kateltiin d lipulle päin loppumatsi kun ei lähellekkään c uskaltanu mennä kun kaikki vihut oli siellä ja sinkoo tuli nii maa p**keleesti.

Sellanenkin huomio tullu nyt tehtyä, että eihän tässä pelissä tarvihe mitään AA-kanuunoita kun noita kaikenmaailman tolppia on kentät pullollaan :D Ei vaan voi ymmärtää kuinka useesti tulee vetästyä kopukin johonkin tolppaan pahki vaikka tietää että ne tolpat on siinä.

Onse vaan mukavaa kun oma tiimi kerrankin tekee jotain niin jää itelle aikaa kokeilla kaikkia jänniä asioita bäfässä :D Tänäänkin tuli huomattua, että Seinessä saa tankin ajettua sinne c ja d lipun väliselle tasanteelle(missä on myös yks mcom kontissa kun rushia pelataan) kunhan kaveri vaan tuuppaa joko toisella tankilla tai sit singolla :D Siellä sit istuttiin ja kateltiin d lipulle päin loppumatsi kun ei lähellekkään c uskaltanu mennä kun kaikki vihut oli siellä ja sinkoo tuli nii maa p**keleesti.

Ei tartte edes tuupata, kun käyttää kaasua ja menee oikeassa kulmassa ;). Siihen kohtaan on kätevää rynniä LAVilla Rushissa, mutta konkassa tankin elinikä ei siinä kovin pitkä yleensä ole :D.

Sain vihdoin viimeisellekin ajoneuvoluokalle eli jeteille service starin. Oli Caspianissa helppoa saalista, kun samat tyypit olivat koko ajan taivaalla: Battle Report. Muuten olisin ollut samalla koneella koko erän ilmassa, mutta lopussa täytyi hypätä lipulle varmistelemaan voittoa :).

Kannattaako hommata battlefield 3 vai battlefield 3 Limited Edition?

Ylös Bottom