Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei mitään poikas..kuomaseni. Tätä peliähän ei olla tehty realisoimaan mekaaniikkaa vaan vihdyttämään ihmisiä. Käy armeija niin opit jotain rynnäkkökivääreistä, ja hyvällä tuurilla tarkkuuskivääreistä. Katso ensin vaikka tuo-> History Channel's Sniper: Inside The Crosshairs FULL - YouTube , vaikka se onkin propagandaa, mutta mukava "dokkari" silti.

Minä en puhunut mistään rynnäkkökiivääreistä vaan konekivääreistä kun niissä ei voi olla äänenvaimenninta, koska niihin pistä vaihtaa piippu aika usein( riippuu ampuuko nänni pohjassa vai lyhyitä burstin tyylisiä sarjoja).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itselläkin tuo hitsipillisurma on jotenkin tuottanut pään vaivaa. Siis kyllä tiedän, että pelkkä beaconi riittää kun sen hitsaa palasiksi, mutta jotenkin aina kun kyseinen vihulaisen härpäke tulee vastaan, niin tuhoan sen muulla keinolla ja sitten muistan, että olisi pitänyt hitsipillata se. Ehkä se johtuu taistelun intensivisyydestä (vai miten se kirjoitetaan) ja kaikki muut unohtuu taistelurintamalla.

Tämä assignment tulee vainoamaan mua varmaan hautaan asti. Ellen sitten saa tuhottua vihulaisen ajoneuvoa hitsipillillä. Voin melkein lyödä vetoa jo nyt, että kun seuraavan kerran tulee viholaisen beaconi vastaan niin tuhoan sen muulla tapaa automaattisesti kuin hitsaamalla.
 
Itselläkin tuo hitsipillisurma on jotenkin tuottanut pään vaivaa. Siis kyllä tiedän, että pelkkä beaconi riittää kun sen hitsaa palasiksi, mutta jotenkin aina kun kyseinen vihulaisen härpäke tulee vastaan, niin tuhoan sen muulla keinolla ja sitten muistan, että olisi pitänyt hitsipillata se. Ehkä se johtuu taistelun intensivisyydestä (vai miten se kirjoitetaan) ja kaikki muut unohtuu taistelurintamalla.

Tämä assignment tulee vainoamaan mua varmaan hautaan asti. Ellen sitten saa tuhottua vihulaisen ajoneuvoa hitsipillillä. Voin melkein lyödä vetoa jo nyt, että kun seuraavan kerran tulee viholaisen beaconi vastaan niin tuhoan sen muulla tapaa automaattisesti kuin hitsaamalla.

Itsellä myös aiheutti päänvaivaa pitkän aikaa. Aina beconin tai mavin ampu kappaleiksi. Sitten metrossa kerran hoksasin beconin niin muistu mieleen että hitsipilli kouraan ja polttamaan :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja sitten vielä toinen asia, minkä DICE voisi joskus tehdä. Eli nytkun tankkiin mahtuu kolme kaveria, niin minusta olisi hyvä idea, jos tankin ovet saisi lukkoon :D

Mikään ei ärsytä sen enempää kuin meet maalaamaan, niin joku joulusmurffi vie sun paikan. Tuo kolmen ihmisen tankki vaan sotkee kommunikointia ja varsinkin jos yksi on tuntematon joka ei puhu mitään. Ihan hyvin pystyy gunneri hoitamaan gunnerin virkaa ja maalailemaan ja siihen päälle vielä korjailemaan. Itse ainakin kaverin kanssa olen niin, että pääsääntöisesti olen maalaamassa, josta spottailen jalkaväen, tankit ja hekot citv:n thermaalilla ja sitten tarvittaessa gunnerilla hoitelen loppuun hommat.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itselläkin tuo hitsipillisurma on jotenkin tuottanut pään vaivaa. Siis kyllä tiedän, että pelkkä beaconi riittää kun sen hitsaa palasiksi, mutta jotenkin aina kun kyseinen vihulaisen härpäke tulee vastaan, niin tuhoan sen muulla keinolla ja sitten muistan, että olisi pitänyt hitsipillata se. Ehkä se johtuu taistelun intensivisyydestä (vai miten se kirjoitetaan) ja kaikki muut unohtuu taistelurintamalla.

Tämä assignment tulee vainoamaan mua varmaan hautaan asti. Ellen sitten saa tuhottua vihulaisen ajoneuvoa hitsipillillä. Voin melkein lyödä vetoa jo nyt, että kun seuraavan kerran tulee viholaisen beaconi vastaan niin tuhoan sen muulla tapaa automaattisesti kuin hitsaamalla.

Mul kävi sen verran kova tuuri tuon assignmentin kanssa, että löysin vihollisen tankin, joka oli jumissa jossain kujalla. Siinä sitten hitsipilli kouraan ja tankkia hitsailemaan samalla toivoen, ettei se tajua hyppää pois :D


Hohhoijaa, eikö nykyään näillä jettipiloteilla ole mitään muuta väistömänöövereitä kuin vetää ympyrää sillä jetillä siihen asti, kunnes jompi kumpi osapuoli kuolee tylsyyteen. Okei, jos huomaan vihollisen tekevän tätä, niin jätän sen rauhaan ja lähen kiusaamaan muita vihollisia ja hoitelen sen sitten myöhemmin, mutta sitten kun kohtaat kyseisen pilotin uudelleen, niin taas sama loputon sirkulan pyöriminen alkaa :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja sitten vielä toinen asia, minkä DICE voisi joskus tehdä. Eli nytkun tankkiin mahtuu kolme kaveria, niin minusta olisi hyvä idea, jos tankin ovet saisi lukkoon :D

Mikään ei ärsytä sen enempää kuin meet maalaamaan, niin joku joulusmurffi vie sun paikan. Tuo kolmen ihmisen tankki vaan sotkee kommunikointia ja varsinkin jos yksi on tuntematon joka ei puhu mitään. Ihan hyvin pystyy gunneri hoitamaan gunnerin virkaa ja maalailemaan ja siihen päälle vielä korjailemaan. Itse ainakin kaverin kanssa olen niin, että pääsääntöisesti olen maalaamassa, josta spottailen jalkaväen, tankit ja hekot citv:n thermaalilla ja sitten tarvittaessa gunnerilla hoitelen loppuun hommat.

Ois kyllä mukava tuollainen lukko. Eilen päästiin kaverin kanssa ensimmäistä kertaa kokeilemaan CITV Station + Guided Shelliä ja muutaman kerran kyytiin hyppäsi smurfi, joka vei kaverini gunnerin paikan. Ja heti kun tankki oti vähänkään osumaa niin smurfi hyppää pois tankista. Way to go, man!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hohhoijaa, eikö nykyään näillä jettipiloteilla ole mitään muuta väistömänöövereitä kuin vetää ympyrää sillä jetillä siihen asti, kunnes jompi kumpi osapuoli kuolee tylsyyteen. Okei, jos huomaan vihollisen tekevän tätä, niin jätän sen rauhaan ja lähen kiusaamaan muita vihollisia ja hoitelen sen sitten myöhemmin, mutta sitten kun kohtaat kyseisen pilotin uudelleen, niin taas sama loputon sirkulan pyöriminen alkaa :mad:
nuohan on juuri ne helpoimmat tapot jos olet jahtaavana osapuolena

Ja sitten vielä toinen asia, minkä DICE voisi joskus tehdä. Eli nytkun tankkiin mahtuu kolme kaveria, niin minusta olisi hyvä idea, jos tankin ovet saisi lukkoon :D
Nothing personal... mutta on typerä ajatus että ajoneuvoja voisi "omia".
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nothing personal... mutta on typerä ajatus että ajoneuvoja voisi "omia".

Anteeksi kun ei ollut isompaa hymiötä saatavana.

Onneksi suurinosa pelaajista on herrasmiespelaajia nykyään. Joten tuota tapahtuu harvemmin. Enemmän olen törmännyt, että jos yksin olen tankilla liikenteessä tai olen kuskina ainoana korjaajana ja ajan tankin jonnekin nurman taakse, että pystyn korjaamaan rauhassa, niin silloin se naapurisquadin kaveri "lainaa" hieman tankkia ja itse jään ihmettelemään hitsipilli käteen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rascalking;

Pakko kompata, et kunnon tankkikaveri on kultaakin arvokkaampi. Nyt kun tulee vietettyä suurin osa peliajasta tankissa niin moneen menijään on tullu törmättyä. Eilen joku recon vissin ihastui mun ammattitaitoon, sillä joka tanan tilaisuuden tullen etsimällä etsi paikan gunnerin paikalta. 3 rundin jälkeen jopa hyppäs samaan squadiin ku paikka aukes. Eipä siinä mitään, mutta kaveri oli koko ajan helevetin kk:n liipasin pohjassa. Sen aikaa oli hiljaista ku piippu viileni. Ammuttiin karkandin kaikki autot, talot, junat, tiet, puut, yms. Keskiverto elinikä ei ollut kovin pitkä ku oltiin kaikkien minimapissa :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minä en puhunut mistään rynnäkkökiivääreistä vaan konekivääreistä kun niissä ei voi olla äänenvaimenninta, koska niihin pistä vaihtaa piippu aika usein( riippuu ampuuko nänni pohjassa vai lyhyitä burstin tyylisiä sarjoja).

Tähän on ihan pakko kommentoida, vaikkei mun nyt aina tarvitse olla oikeassa:


[video=youtube;C-jQPK40pkM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=C-jQPK40pkM#t=16s[/video]


Amerikan redneckit on siitä kivoja, että jos jollain asevirityksellä voi ampua mitään, siitä on vähintään kymmenen videota tuubissa. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rascalking;

Pakko kompata, et kunnon tankkikaveri on kultaakin arvokkaampi. Nyt kun tulee vietettyä suurin osa peliajasta tankissa niin moneen menijään on tullu törmättyä. Eilen joku recon vissin ihastui mun ammattitaitoon, sillä joka tanan tilaisuuden tullen etsimällä etsi paikan gunnerin paikalta. 3 rundin jälkeen jopa hyppäs samaan squadiin ku paikka aukes. Eipä siinä mitään, mutta kaveri oli koko ajan helevetin kk:n liipasin pohjassa. Sen aikaa oli hiljaista ku piippu viileni. Ammuttiin karkandin kaikki autot, talot, junat, tiet, puut, yms. Keskiverto elinikä ei ollut kovin pitkä ku oltiin kaikkien minimapissa :(
Joo, sama juttu kävi eilen entistäkin voimakkaampana v**uttamaan. Sama squadin vajakein yksilö spawnas joka kerta tankkiin päästyäni mukaan riemukkaasti räiskimään kohti taivasta. Pari kertaa onnistui mutkin Op. Firessä tapattamaan, kun vihun tankki huomasi mapilla ja kiersi hallin takaa selustaan.
Vähän hitaanlaisena kaverina tajusin vasta sitten lähteä squadista huittuun. Sääli kun ei ollut HC; olisi voinut kaveria vähän lääkitä luodilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipa yllättävän pieni rekyyli M249 SAW:ssa...tai siltä se ainakin näytti. Onhan se pirunmoinen tappokone :D En tiedä, onko ihan pässi ajatus mutta olisko siinä mitään jos bäfä 3 videot saisi yhteen läjään? Älkää sanoko, että on jo...häpeäksi tunnustan etten tehnyt hakua siitä. Tuohon CITV ja gunner asiaan sen verran, että olen kanssa muutaman kerran täälläkin vuodattanut siitä, miten smurffi hyppää kyytiin kesken hyvän mätön. Omalla kohdallani kehotan kuskia jatkamaan...maalailen ja korjaan sitten sen aikaan, että jamppa hyppää ulos. Toisaalta jos ei smurffi ole unlockannut citviä niin ei se sitä tiedä, onko joku kyydissä vai ei? Itse ainakin huomasin, ettei sitä CITV-paikkaa edes näkynyt silloin alussa. Muista kun myllytettiin caspianissa ja tankkiin tuli osumaan ja lähdin korjaamaan niin Huhtoo seisoi jo tankin takana...ihmettelin et mistä helvetistä se siihen jo ehti. Jatkettiin matkaa ja mies katosi jälleen...oli sitten hyppänyt CITV:n.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos kellään muulla ollut ongelmaa pelien hakemisessa? Itsellä kun hakee peleja ja laittaa esim. Rush ja operation metro, hakee aikansa ja löytää servun mutta ei joinaa sinne. en voi hakea pelejä muilla pelimuodoilla kun tdm tai any, ja jos laittaa any niin tulee AINA teamdeathmach.
mikähän mahtaa olla vikana? Alkaa pikkuhiljaa kyrsimään aina pelata tdm:ää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos kellään muulla ollut ongelmaa pelien hakemisessa? Itsellä kun hakee peleja ja laittaa esim. Rush ja operation metro, hakee aikansa ja löytää servun mutta ei joinaa sinne. en voi hakea pelejä muilla pelimuodoilla kun tdm tai any, ja jos laittaa any niin tulee AINA teamdeathmach.
mikähän mahtaa olla vikana? Alkaa pikkuhiljaa kyrsimään aina pelata tdm:ää.

Liity peleihin server browserin kautta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos kellään muulla ollut ongelmaa pelien hakemisessa? Itsellä kun hakee peleja ja laittaa esim. Rush ja operation metro, hakee aikansa ja löytää servun mutta ei joinaa sinne. en voi hakea pelejä muilla pelimuodoilla kun tdm tai any, ja jos laittaa any niin tulee AINA teamdeathmach.
mikähän mahtaa olla vikana? Alkaa pikkuhiljaa kyrsimään aina pelata tdm:ää.

minulla sama ongelma eikä joinaa edes server browserin kautta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Edit 2: Silber55 taisi tykätä, ilmeisesti. Jeah! Saa siis kertoa miten armeijan käynti korreloituu FPS-peleihin.
No ei sitten niin mitenkään, mutta kun ottaa nokkaansa olllllllllllin ikäisiltä jannuilta videopelissä, niin ompahan edes jollain millä munailla kun ei muutakaan keksi :)
Itseäni saan siis syyttää, ja ihan provona vain kokeilin (ei millään pahalla ketään kohtaa siis)! Pyydän anteeksi jos jollain tuli paha mieli.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipa mukavia kavereita tänään tehranissa, yksi jamppa ottaa tankin ja käy saman tien tuhoamaan basessa olevaa toista kevyempää tankkia, no menin siihen koittaakseni pelastaa sitä.
no kaveri kyllästy ja menin korjaamaan tankkii ja tottakai sielt tulee taas joku smurffi ja pöllii tankin nenän eestä eikä jää edes oottaa että ehtisin hypätä gunnerin paikalle :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ois kyllä mukava tuollainen lukko. Eilen päästiin kaverin kanssa ensimmäistä kertaa kokeilemaan CITV Station + Guided Shelliä ja muutaman kerran kyytiin hyppäsi smurfi, joka vei kaverini gunnerin paikan. Ja heti kun tankki oti vähänkään osumaa niin smurfi hyppää pois tankista. Way to go, man!

En kyllä ole minkäänlaisen lukon kannalla, mutta kyllä kaikenlaiset gunnerisohlot yms. ärsyttävät. Tänäänkin Caspianissa lähdin ajelemaan tankilla kentän laitoja välillä kuoleman alueellakin käväisten kun smurffit eivät lähteneet kulumallakaan pois kyydistä. Gunnerikin antoi vihollisen Viperille jatkuvaa sijaintipäivitystä ampumalla joko sitä tai muuten vain ilmaan. Muuten päivän pelit olivat ihan kivoja: tiimit olivat melko tasaisia ja välillä hävittiin 100-0 ja välillä voitettiin samoin lukemin. Tiukin erä oli Damavandissa, kun ei uskallettu t1m4ntin kanssa lopussa edes spawnata takaisin, kun omia tikettejä oli niin vähän; voitto kuitenkin tuli tuloksella 0-2 :).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

nuohan on juuri ne helpoimmat tapot jos olet jahtaavana osapuolena


Nothing personal... mutta on typerä ajatus että ajoneuvoja voisi "omia".

Ei kyllä silloin jos sattuu olemaan tähtäimen ulottumattomissa ja ilmajarrun käyttö on vähänkään tuttua. Kaasu pohjassa lentelevät ovat kyllä helppoja kohteita, kun kääntörata on sen verran suuri, että jarrun käytöllä pääsee hetkessä siihen perään.
 
Ylös Bottom