Voi sen noinkin ajatella, mielestäni BF3 ohjaus vain lähtee hitaammalla vauhdilla liikkeelle, kun tattia liikuttaa aivan vähän. Tämä yhdistettynä melko huimaan liikkeen kiihtyvyyteen tuo epätarkkuutta ja tuota herkkyyttähän on pakko olla säädettynä melko paljon, että ukkelilla pystyy edes jotenkin nopeasti kääntymään tai tähtäilemään ympärille
Totta.
Btw tuota kiihtyvyyttä ja kuminauhaa oli aiemminkin ja siihen fiksiä tulikin. Lagi jäi vielä. Joutuupista löytyy muutamaki video joissa ps3 ja xo versioita tyypitetään rinnan. Ei oo helppoo olla plegeisti.

,pulkka tai potkuri jolla pääsisi nopeasti mäen alas.
,pulkka tai potkuri jolla pääsisi nopeasti mäen alas. Mut ah niin ihana kosto muistuu vielkin mieleen kyllä, sääliksi tosin käy vähän viattomia
 Mut ah niin ihana kosto muistuu vielkin mieleen kyllä, sääliksi tosin käy vähän viattomia  Yhden ranskalaisen olen saanut mukaani kun pyysin viestin välityksellä seuraamaan. Siitä hyötyivät molemmat ja hienosti saatiin lippuja. Minä ainakin seurasin alussa parempiani kuin hai laivaa kunnes mäpit ja taktiikat oli hallussa. Sitten on juuri nämä sankarit, jotka innokkaana ottavat kyllä kaikki vekottimet ja sitten turbo päällä kohti reuna-aluetta.
 Yhden ranskalaisen olen saanut mukaani kun pyysin viestin välityksellä seuraamaan. Siitä hyötyivät molemmat ja hienosti saatiin lippuja. Minä ainakin seurasin alussa parempiani kuin hai laivaa kunnes mäpit ja taktiikat oli hallussa. Sitten on juuri nämä sankarit, jotka innokkaana ottavat kyllä kaikki vekottimet ja sitten turbo päällä kohti reuna-aluetta.  .
. 

. Ei edes betassa. Ainoa etäisesti tuohon liittyvä on kerran näkynyt ruudulla. Silloinkin vain puoli ruutua oli mustana ja toiselta puolelta näkyi hyvin.
. Ei edes betassa. Ainoa etäisesti tuohon liittyvä on kerran näkynyt ruudulla. Silloinkin vain puoli ruutua oli mustana ja toiselta puolelta näkyi hyvin. Jotain muutakin aivan käsittämätöntä siellä tapahtui vähän väliä. Koko rush tuntuu paljon hiomattomammalta joka suhteessa conquestiin verrattuna. TDMistä en osaa sanoa mitään.
 Jotain muutakin aivan käsittämätöntä siellä tapahtui vähän väliä. Koko rush tuntuu paljon hiomattomammalta joka suhteessa conquestiin verrattuna. TDMistä en osaa sanoa mitään.