Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiitokset kaikille, jotka laittoivat tietoa bf3 klipeistään yms. Tilanne on tällä hetkellä tämä: Clipit on ladattu ja olen valinnut niistä montageen mielestäni sopivimmat palat ja leikannut ne. Tehosteet ja muu editointi puuttuu. Tällä hetkellä voisin kuunnella tämän foorumin ihmisiä musiikkivalinnassa, ehdotuksia saisi laitella mulle yv:llä tai tähän ketjuun. Pidä mielessä mikäli ehdotat, että se sopii ns. montage tyyliin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On kyllä hankalaa löytää mieluisaa custom servua kun niistä on ollut puhe.. Eilen minut heitettiin yhdestä pihalle kun tapoin ilmeisesti adminin kerran ja seuraavassa erässä vein sen tagit, multa viedään tagit vähintään joka toinen matsi, mitä sitte!? Ja yhdellä servulla oli sääntönä, että kenkää tulee jos ei päästä admineja kopteriin.. Kuinka moni katsoo ympärilleen ku hyppää kopteriin ja alkaa katsoa et minkäs nimistä porukkaa siinä pyörii. Kenkää tuli sieltäkin. No, mutta mieluisiakin oon löytänyt ja nehän kannattaa lisätä favoriteihin.:rolleyes:

ps. Tuon filtterin saisivat kyllä korjata, ku se ei suodata customeja, eikä edes US, Aasia eikä Australia servuja pois niin halutessaan
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tällä hetkellä voisin kuunnella tämän foorumin ihmisiä musiikkivalinnassa, ehdotuksia saisi laitella mulle yv:llä tai tähän ketjuun. Pidä mielessä mikäli ehdotat, että se sopii ns. montage tyyliin.
Laita vaikka Arja Havakkaa, kunhan säilytät taustalla alkuperäiset peliäänet jotta nekin kuuluu. Tämä siis vain minun mielipiteeni.

Tässä vaiheessa pitää kiittää Nixusta, hyvien HC-servujen väsäämisestä. Normimodeja ei ole tullut pelattua, niin niistä ei ole kokemusta. Monta Konsolifinin bäfä pelaajaa on tullut vastaan, ja täytyy sanoa että tekevät kanssapelaajan elämästä vähän helpompaa, kuin random "smurffi-squad". Tietenkin vastapuolella pelatessa sitten hankalampaa, mutta pääasia että tiimi toimii. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei herranen aika tuon filtterin kanssa miten ihmeessä pystyn laittamaan sieltä niin että näkyy pelkästään DICEN servut? Kun joka ikisestä toisen pelaajan servusta bannataan tai potkitaan paitsi suomalaisten tekemisistä servuista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei herranen aika tuon filtterin kanssa miten ihmeessä pystyn laittamaan sieltä niin että näkyy pelkästään DICEN servut? Kun joka ikisestä toisen pelaajan servusta bannataan tai potkitaan paitsi suomalaisten tekemisistä servuista.

Et mitenkää. Ainut vaihtoehto on mennä searchiin ja pistää hakusanaksi DICE.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Laita vaikka Arja Havakkaa, kunhan säilytät taustalla alkuperäiset peliäänet jotta nekin kuuluu. Tämä siis vain minun mielipiteeni.

Tässä vaiheessa pitää kiittää Nixusta, hyvien HC-servujen väsäämisestä. Normimodeja ei ole tullut pelattua, niin niistä ei ole kokemusta. Monta Konsolifinin bäfä pelaajaa on tullut vastaan, ja täytyy sanoa että tekevät kanssapelaajan elämästä vähän helpompaa, kuin random "smurffi-squad". Tietenkin vastapuolella pelatessa sitten hankalampaa, mutta pääasia että tiimi toimii. :)

Olen yrittänyt valita sellaisia klippejä, joissa ei squadin puhetta kuulu. Itse en niitä voi poistaa, koska ne on kuvattu sillein, että squadin puhe on yhdessä audioclipin kanssa. Joten jos poistan puheen, lähtee pelinkin äänet.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiitokset kaikille, jotka laittoivat tietoa bf3 klipeistään yms. Tilanne on tällä hetkellä tämä: Clipit on ladattu ja olen valinnut niistä montageen mielestäni sopivimmat palat ja leikannut ne. Tehosteet ja muu editointi puuttuu. Tällä hetkellä voisin kuunnella tämän foorumin ihmisiä musiikkivalinnassa, ehdotuksia saisi laitella mulle yv:llä tai tähän ketjuun. Pidä mielessä mikäli ehdotat, että se sopii ns. montage tyyliin.

Mötley crüen Kickstart my heart vois olla kova ralli tuohon.

 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Et mitenkää. Ainut vaihtoehto on mennä searchiin ja pistää hakusanaksi DICE.

Eikä edes aina sekään auta. Olen ollut tuollaisella "dice" serverillä, joka nimen perusteella vaikutti dicen serveriltä, muttei ollut sitä. Ja admini tappoi ilman syytä ?!? Ehkä sitten se oli sitä joukkueiden "tasapainoitusta". Tosin hävittiin ihan pystyyn. Vastapuoli oli täynnä jotain saman tagin omaavia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikä edes aina sekään auta. Olen ollut tuollaisella "dice" serverillä, joka nimen perusteella vaikutti dicen serveriltä, muttei ollut sitä...

Jeps, kannattaa aina tarkistaa servun omistaja... syvältä koko homma, mutta ei voi mitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään tulin tehneeksi uuden psn accon RedCeleZ_-, kun tuntuu että mikään ei enää onnistunut entisellä :D (saattoi ehkä johtua siitä että pleikallani vierailee niin paljon ihmisiä, jotka eivät osaa pelata ilman statseja 3-21:p ja uskotte varmaan sen hieman masentavan...) Ekassa matsissa seinessä ehkä Deviljoun tai freedomin fightersin servulla, jossa oli iso kasa suomalaisia (mm. apphex, YGRIZZLY, eksutin, JuliusSF, Deim ja koomanen kuutti) meinasi tulla kovasti turpaan kun ei ollut tottunut siihen että ei ole smockea tai edes defejä:D (samalla esitän pahoitteluni apphexille siitä että en revivannut). Muuten sen matsin jälkeen matsit menivät koht mukavasti, wakessa heti etsin skid loaderin ja vetäsin Like a BosS trophyn xD.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään tulin tehneeksi uuden psn accon RedCeleZ_-, kun tuntuu että mikään ei enää onnistunut entisellä :D (saattoi ehkä johtua siitä että pleikallani vierailee niin paljon ihmisiä, jotka eivät osaa pelata ilman statseja 3-21:p ja uskotte varmaan sen hieman masentavan...) Ekassa matsissa seinessä ehkä Deviljoun tai freedomin fightersin servulla, jossa oli iso kasa suomalaisia (mm. apphex, YGRIZZLY, eksutin, JuliusSF, Deim ja koomanen kuutti) meinasi tulla kovasti turpaan kun ei ollut tottunut siihen että ei ole smockea tai edes defejä:D (samalla esitän pahoitteluni apphexille siitä että en revivannut). Muuten sen matsin jälkeen matsit menivät koht mukavasti, wakessa heti etsin skid loaderin ja vetäsin Like a BosS trophyn xD.

Ei siinä mitään, patchin jälkeen suurempi ongelma on se että useimmat revivaa liiankin innokkaasti. Koska revive-aikaa on pidennetty huomattavasti suosittelen lämpimästi kaikille katsomaan ensin kunnolla ympärilleen ja sitten vasta herättelemään ;). Varsinkin kun oma peli ei kulje tuppaa kovasti ärsyttämään kun tiimikaveri tulee esim. Seinessä herättämään keskelle katua, ja sitten minut tappanut vihollinen suolaa hänetkin samaan kasaan. Aika monta näin kertaa pääsi tänäänkin käymään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo kait se itsekin pitää päteä tuota suppressio efektiä, olin sniputtelemassa L96 erästä vihua, just kun olin vetäsemässä liipasinta niin tämä rupeaa ampumaan M39 EMR:llä minua kohti, kuti menee minulta 2m ohi. Hyvä siinä sitte kun ei kereny edes ladata uudelleen kun olin jo maissa :D
 
Ei siinä mitään, patchin jälkeen suurempi ongelma on se että useimmat revivaa liiankin innokkaasti. Koska revive-aikaa on pidennetty huomattavasti suosittelen lämpimästi kaikille katsomaan ensin kunnolla ympärilleen ja sitten vasta herättelemään ;). Varsinkin kun oma peli ei kulje tuppaa kovasti ärsyttämään kun tiimikaveri tulee esim. Seinessä herättämään keskelle katua, ja sitten minut tappanut vihollinen suolaa hänetkin samaan kasaan. Aika monta näin kertaa pääsi tänäänkin käymään.

Minä se yritin sua sieltä tieltä nostaa ja kovasti pyrin räiskimään vihujen suuntaan et oisit kerenny nousta :D

Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minä se yritin sua sieltä tieltä nostaa ja kovasti pyrin räiskimään vihujen suuntaan et oisit kerenny nousta :D

Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk

Pari kertaa taisit olla sinä, sillä DAO:lla ei kauhean kauas räiskitty suojatulta :D
 
Ai ei räiskitty? Montakohan kertaa kuolin noihin duudadaan haulikko virityksiin kun se snipasi sillä jostain tien toisesta päästä. Buffattiinkp noita patchissa vai oliko mulla sitten huono tuuri?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kylläpä ottaa päähän tämä adminien toiminta tietyillä servereillä. Arvasin että tämä menee juuri tähän. Ammut riittävän useasti k.o henkilön tai vastaavaa ja bannivasara viuhahtaa. Onneksi näin ei ole Suomi servereillä vaan siellä saa hyviä matseja (taso tuntuu pirulaisen kovalta) ja yleensä tiimityöskentely toimii erinomaisesti.

Mut toi banniminen on jotain niin :mad:

...


- statti
 
Pari kertaa taisit olla sinä, sillä DAO:lla ei kauhean kauas räiskitty suojatulta :D

Ai ei räiskitty? Montakohan kertaa kuolin noihin duudadaan haulikko virityksiin kun se snipasi sillä jostain tien toisesta päästä. Buffattiinkp noita patchissa vai oliko mulla sitten huono tuuri?

Ittestä kyllä tuntuu et noille ois tehty jotain.. Tosin onkohan nuita flechettejä buffattu.. O_o

Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
 
Ylös Bottom