Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Kiitokset kaikille, jotka laittoivat tietoa bf3 klipeistään yms. Tilanne on tällä hetkellä tämä: Clipit on ladattu ja olen valinnut niistä montageen mielestäni sopivimmat palat ja leikannut ne. Tehosteet ja muu editointi puuttuu. Tällä hetkellä voisin kuunnella tämän foorumin ihmisiä musiikkivalinnassa, ehdotuksia saisi laitella mulle yv:llä tai tähän ketjuun. Pidä mielessä mikäli ehdotat, että se sopii ns. montage tyyliin.

Kiitokset kaikille, jotka laittoivat tietoa bf3 klipeistään yms. Tilanne on tällä hetkellä tämä: Clipit on ladattu ja olen valinnut niistä montageen mielestäni sopivimmat palat ja leikannut ne. Tehosteet ja muu editointi puuttuu. Tällä hetkellä voisin kuunnella tämän foorumin ihmisiä musiikkivalinnassa, ehdotuksia saisi laitella mulle yv:llä tai tähän ketjuun. Pidä mielessä mikäli ehdotat, että se sopii ns. montage tyyliin.

(saattoi ehkä johtua siitä että pleikallani vierailee niin paljon ihmisiä, jotka eivät osaa pelata ilman statseja 3-21
 (saattoi ehkä johtua siitä että pleikallani vierailee niin paljon ihmisiä, jotka eivät osaa pelata ilman statseja 3-21 ja uskotte varmaan sen hieman masentavan...)  Ekassa matsissa seinessä ehkä Deviljoun tai freedomin fightersin servulla, jossa oli iso kasa suomalaisia (mm. apphex, YGRIZZLY, eksutin, JuliusSF, Deim ja koomanen kuutti) meinasi tulla kovasti turpaan kun ei ollut tottunut siihen että ei ole smockea tai edes defejä
 ja uskotte varmaan sen hieman masentavan...)  Ekassa matsissa seinessä ehkä Deviljoun tai freedomin fightersin servulla, jossa oli iso kasa suomalaisia (mm. apphex, YGRIZZLY, eksutin, JuliusSF, Deim ja koomanen kuutti) meinasi tulla kovasti turpaan kun ei ollut tottunut siihen että ei ole smockea tai edes defejä 

. Varsinkin kun oma peli ei kulje tuppaa kovasti ärsyttämään kun tiimikaveri tulee esim. Seinessä herättämään keskelle katua, ja sitten minut tappanut vihollinen suolaa hänetkin samaan kasaan. Aika monta näin kertaa pääsi tänäänkin käymään.
. Varsinkin kun oma peli ei kulje tuppaa kovasti ärsyttämään kun tiimikaveri tulee esim. Seinessä herättämään keskelle katua, ja sitten minut tappanut vihollinen suolaa hänetkin samaan kasaan. Aika monta näin kertaa pääsi tänäänkin käymään.