Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kesän harvat verkon pelitunnit hakannut Ghost Reconia ja nyt bäfän kohdalla ollaan hukassa näppäimiä myöten. Tempo on tässä todella kova, nyt sen taas huomaa kun on saanut kulmakämppiä maistaa turhan pitkään tämän kustannuksella. Samana iltana myös MW3:sta ja erotuksena siihen tässä yllätyksellisyys on kyllä aivan eri luokkaa. Jalkoihin jäätiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nykyään nousee vaan verenpaine kun tätä pelaa. Mistä johtuu, että nykyään servot tuntuu olevan täynnä täysiä talidomeja. Eivät osaa edes ressaa tai antaa ammoa. Toinen taas tänään joka erässä bazaarissa kukaan ei tule cappaamaan kotilippua. Joutui kokoajan yksinään yrittää ottaa sitä haltuun. Retardfield 3.

Edit: Vielä yhden metron jaksoi ja samaa paskaa. Tietenki jälleen siihen vielä paskempaan tiimiin ja baserapen uhriksi ja kaikki sniputtelee eikä edes yritä liikkua. Pääsin pari kertaa läpi vihun lipulle ja spawn beacon piiloon. Tietenkään kukaan squadista ei edes tajua spawnata siihen vaikka sanon mikkiin enkä pysty yksinään pitää kuin hetken hallussa ja takaisin sinne baseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sain käyttöön aseen nimeltä FGM 148 javelin, mutta miksi en voi ampua sillä? Ohjain vain vähän tärisee mutta mitään ei tapahdu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sain käyttöön aseen nimeltä FGM 148 javelin, mutta miksi en voi ampua sillä? Ohjain vain vähän tärisee mutta mitään ei tapahdu.

Sillä pitää ensin lukita tähtäimeen vihollisen maalla liikkuva ajoneuvo jotta voi ampua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuosta tuli mieleen, että löysin hyvän paikan hommata C4 tappoja. Jos olet isossa Omanissa jenkeillä, ota jeeppi ja pistä C4, sitten ajat sen jeepin ryssien basen "oviaukon" edessä olevan ison kiven taakse. Siinä odotat, että tankki tulee ja ajat kylkeen/perään. Sain 5 min aikana 3 tankkia tuhottua tällä taktiikalla. Sieltä basesta ei siis tosiaan ole mitään suoraa näköyhteyttä siihen kiven taakse, mutta itse näet siihen tielle hyvin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Viitisiskös joku noheva lomalainen (työtön) käydä pelistä katsomassa mitä special content paketti piti sisällään? Tai logista. Koska duunissa tuuhea tietoturva, niin en pääse battlelogiin itse väijymään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse kävin äsken katsomassa, mutta en mitään kyllä löytänyt. Kävin itse pelissä katsomassa ja logista, mutta ei mitään. Onko se edes vielä tullut?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse kävin äsken katsomassa, mutta en mitään kyllä löytänyt. Kävin itse pelissä katsomassa ja logista, mutta ei mitään. Onko se edes vielä tullut?

Ei mahda olla vielä tullut.. Eikös julkaisu ollut epämääräinen "elokuu" eikä esim 1.8.12?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No mit vit :confused:

Kävin luurilla kurkkaamassa battlelogia aamusella ja siellä oli sinisen lipun alla, että new premium content (tai jotain) unlocked. Mutta koska galaxylla on niin kiva surffailla tolla sivulla ajattelin kysäistä tarkempaa infoa täältä. Mutta ei se kait sitten vielä ole tullut. Huijausta :mad:

Kiitos vaivannäöstä!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No mit vit :confused:

Kävin luurilla kurkkaamassa battlelogia aamusella ja siellä oli sinisen lipun alla, että new premium content (tai jotain) unlocked. Mutta koska galaxylla on niin kiva surffailla tolla sivulla ajattelin kysäistä tarkempaa infoa täältä. Mutta ei se kait sitten vielä ole tullut. Huijausta :mad:

Kiitos vaivannäöstä!
Eiköhän se tule päivän mittaan käyttöön. Varmaan jokin pieni serveripäivitys tms. Tai sitten yksinkertaisesti kusivat julkaisun. Ei olisi eka kerta sekään.

Tämän takia rakastan Battlefieldiä:
[video=youtube;XOmQkN9sMQw]http://www.youtube.com/watch?v=XOmQkN9sMQw&feature=g-u-u[/video]


Edit: Näyttää, että tuo bonus content ilmoitus hävisi ainakin mun battlelog päivityslistasta. Eli mahollisesti oli kämmi vain ja sitä ei julkastakaan nyt. Siinähän oli se videokin ja ei varmaan samana päivänä julkasis kumpaakin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos ketään käyttänyt tätä matches toimintoa matseja varten? Tänään illalla olis peli ja tarkoitus oli vetästä inffinä pari kenttää.
Loin pelin ja kaikki muut jo pari päivää sitten ja rosteri on täys populaa eli sitä vaille valmis sen kun aloittais illalla. Hiffasin sitten
jossain vaiheessa ettei create match asetuksissa missään vaiheessa ollut erityistä asetusta tällle inffille. Pitääkö serveri asetella
muuten valmiiksi mappeja myöden ja inf sieltä päälle? En ole ehtinyt testailee kyseistä toimintoa vielä niin ajattelin kysyä viisaammilta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No mit vit :confused:

Kävin luurilla kurkkaamassa battlelogia aamusella ja siellä oli sinisen lipun alla, että new premium content (tai jotain) unlocked. Mutta koska galaxylla on niin kiva surffailla tolla sivulla ajattelin kysäistä tarkempaa infoa täältä. Mutta ei se kait sitten vielä ole tullut. Huijausta :mad:

Kiitos vaivannäöstä!
Joku BC2'n Arica Harbor tai BC1'n End of the Line tai Par for the Course niin olis aika nannaa. ^^
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistäköhän johtuu että battlelog näyttää että minulla ei olisi premiumia ja closequatersia vaikka minulla on premium ostettu. Ps3:lla kuitenkin näkyy että olen premium jäsen ja omistan closequtersin niin kuin pitääkin. Tosin premium on ostettu eri käyttäjällä kuin millä itse pelaan, mutta samalla konsolilla kuitenkin. Ei sillä että tuo jotenkin haittaisi mutta aika kummallista kyllä...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistäköhän johtuu että battlelog näyttää että minulla ei olisi premiumia ja closequatersia vaikka minulla on premium ostettu. Ps3:lla kuitenkin näkyy että olen premium jäsen ja omistan closequtersin niin kuin pitääkin. Tosin premium on ostettu eri käyttäjällä kuin millä itse pelaan, mutta samalla konsolilla kuitenkin. Ei sillä että tuo jotenkin haittaisi mutta aika kummallista kyllä...

En osaa sanoa mistä johtuu, mutta kaverilla on sama juttu ts. ei tuo ihan ainutlaatuinen tapaus ole.

EDIT:
Appropoo. Sulla näyttää olevan battlelogissa ainoastaan tuo 'markka1' -acco joka on arvatenkin se jolla Premiumia ei ole ostettu? Jos näin niin kokeilepa linkata battlelogiin myös se PSN-ID, jolla Premium + CQ on ostettu. Josko sitten ilmaantuisivat näkyviin...?
 
Ylös Bottom