Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Alustana PS3, levy kaupasta ja Premium ostettu verkosta. Mites ton kartta paketin saa hommattua, kun kirjaudun siään peliin store kohta harmaa, ei pysty menee ja premium kohtaan kun menee niin tulee vaan et lataa tietoja, odota... Tykkään konsoli pelaamista kun ei tarvii säätää, eipä :mad:
 
Vastaus: Battlefield 4

Mulla oli tuohon China Rising DLC:hen oikeuttava koodi PS4:llä, jonka siis sain kun ennakkotilasin pelin. Koodi piti syöttää EA:n Origins palveluun. Syötin sen sinne ja tuli ilmoitus, että koodi lunastettu. Mites minun nyt pitäisi saada tuo DLC itse peliin? Sähköpostiin ei ole tullut mitään viestejä.
 
Vastaus: Battlefield 4

PS3:lle löyty China Rising DLC PS Storesta( ei pelin omasta). Ja ps storessa pitää searchilla mennä että löytää. Search palkkiin vain BATTLEFIELD ja siitä selailee alaspäin vaihtoehtoja nii joha löytyy. Tarkkana vain koska se ei ole lihavoituna:D
 
Vastaus: Battlefield 4

Moi kaikille!

Kertokaa nyt tyhmälle miksi BF4:n yksinpelikamppania alkaa aina alusta järjestelmän sammuttamisen jälkeen. Eli tallennus ei toimi yksinpelissä...??

Ja voiko asialle tehdä mitään?

Siis PS4 kyseessä.

Alkaa tympimään jo alkutapahtumat :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Jos ostan BF4 käytettynä nykykonsolille, voinko silti päivittää sen siihen nextgen versioon sillä 10-15euron hinnalla?
 
Vastaus: Battlefield 4

Jos ostan BF4 käytettynä nykykonsolille, voinko silti päivittää sen siihen nextgen versioon sillä 10-15euron hinnalla?

Ilmeisesti vain jos aiemmin pelin omistanut ei ole lunastanut 10 euron upgradeen oikeuttavaa koodia.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itse en viellä hommaa Premium jäsenyyttä kuin ensimmäiseen Dlc pakettiin tuli pelin mukana koodi, mutta monesko päivä China ringis nyt tulee ei premium pelaajille? Koodin olen jo lunnastanut mutta ladata tuskin viellä voin kun en ole premium.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itse en viellä hommaa Premium jäsenyyttä kuin ensimmäiseen Dlc pakettiin tuli pelin mukana koodi, mutta monesko päivä China ringis nyt tulee ei premium pelaajille? Koodin olen jo lunnastanut mutta ladata tuskin viellä voin kun en ole premium.

Taitaa tulla 17. päivä pelattavaksi niille kellä ei ole premiumia.
 
Vastaus: Battlefield 4

China Rising vaikuttaa alustavien kokeilujen perusteella aika potentiaaliselta karttapaketilta. Ainoa suurempi moite on Dragon Pass jossa tekstuurit bugittavat ja välkkyvät. Mukava myös päästä urbaanistaympirstöstä luonnon keskelle.

Yleisesti tästä pelistä on jäänyt todella positiivinen kuva ja parantaa todella paljon Battlefield 3:sta. Toivottavasti pelaajat alkaisivat pian hyödyntämään laajemmin ammolootia ja defibrillaattoreita. Ainakin elvyttämistä tulee hyvin vähän muilta tiimiläisiltä. Tällä hetkellä tulee pelattua aika pitkälti assaulttina ja pyrin parhaani mukaan jakamaan healthia ja elvyttämään tiimikavereita. Jos pelaan sattumanvaraisessa peliseurassa niin pyrin pelaamaan tehtävää ja hoitmaan hommani kunnolla.

Battlefield 4:ssa suosikki kartoikseni on muodostunut:
  • Zavod 311
  • Dawnbreaker
  • Siege of Shanghai
  • Paracel Storm (ensimmäisten M-COMien jälkeen, jos hyökkääjä ei saa ensimmäisiä M-COMeja niin muuttuu loppu erä melko tylsäksi snipersodaksi)

Olen pelannut Bad Company 2:sta lähtien hardcore modella ja sama on jatkunut tässäkin pelissä tosin hardcore servereitä on paljon vähemmän päällä (toivottavasti korjautuu kun lisää konsoleita tulee myyntiin). Toisaalta myös serverivalikko bugittaa: jos laitan filtteristä rush, löytyy muutama serveri jossa on pelaajia. Jos lisään rushin rinnalle vielä esimerkiksi conquestin, katoavat nämä aikaisemmin näkyneet rush serverit joissa oli pelaajia pois näkyvistä.
 
Vastaus: Battlefield 4


Hienoa. Mitä olen viestejä Dicen suunnalta lukenut. Niin siellä tehdään hartiavoimin töitä melko täydellä teholla ongelmien korjaamiseksi. Se mikä huolestuttaa on se, että peli on ollut pc:llä ulkona yli kuukauden ja kaatumisongelmia on siellä vieläkin. Ei tosin yhtä paha kuin konsoleilla. Vaikuttaa siis ongelmalta jonka ratkaisuun voi mennä vielä aikaa. Kaatuilu on aika selkeästi kytköksissä pelaajamäärään. 64 hengen konkka kippaa konsoleilla ihan satavarmasti ennemmin tai myöhemmin. Sääli ettei haulla löydä 32 pelaajan conquest servereitä. Dominationit, tdm:t ja muut pienemmät mittakoon hipat eivät kaatuile juuri ollenkaan, mutta eihän se ole sitä ominta battlefieldiä.

Onko muuten tietoa tuottiko EA:n riski ja painostus Dicea kohti pelin kiireisestä julkaisemisesta tulosta? Eli peittosiko BF4 CoD:n myynneissä? Ainakin PS storessa CoD on näkyvämmällä paikalla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tässä tämmönen chartti pelimyynneistä... http://www.vgchartz.com/yearly/2013/Global/

COD Ghosts x360 ja ps3 sijoilla 4 ja 5 melkein 5miljoonan kipaleen myynneillä...
Battlefield 4 x360 sijalla 20 n. 1.5 milj kipaletta. PS3 sijalla 29 1.2 miljoonaa kipaletta.

Tiedä sit onko tohon niin luottamista. Mutta bäfässä kyllä on hitosti potentiaalia mutta kyllä nämä ongelmat varjostavat peliä ja sen tulevaa myyntiä melko paljon.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ja sehän on riskinä, että kun tekee jotakin uutta, niin joku ei välttämättä toimi. :) Mutta siis joo, on tää peli vähän rikki. Nyt olen suosiolla pelaillut TDM:ää vaan päästäkseni takasi ampumisen fiilinkeihin. Ei ole peli jäänyt kesken kuin kerran.

Näin on :D Itsellä onneksi melko rautaiset hermot ja vaikka mun PS3 jumii 3-4 kertaa illassa kesken sotimisen, silti BF4 jaksaa kiinnostaa ainakin omalla kohdalla :D Eiköhän ne saa pelin kuntoon...
 
Vastaus: Battlefield 4

Tuli vaan mieleen että räpläättekö battlelogia PC:llä samalla kun pelaatte pleikkarilla? Mulla katkeaa kohtuullisen harvoin peli (PS3) itestään mutta battlelogia jos erehtyy päivittää niin 99% kerroista menee peli jumiin ja joutuu käynnistämään uudelleen. Jos battlelogia käyttää silloin kun mappi vaihtumassa niin peli jäätyy 100% kerroista.

Jos nyt muiden kaatumiset ei siitä johdu niin suosittelen välttämään kuitenkin battlelogin käyttöä pelin aikana, luulisi edes hieman helpottavan :)
 
Vastaus: Battlefield 4

[video=youtube_share;17Q1XcAnkDg]http://youtu.be/17Q1XcAnkDg[/video]
Tässä oli yksi mieleenpainuvimpia elämyksiä kampanjan varrelta. Tuli jonkun aikaa vaa ihmeteltyä maisemia ja fiilisteltyä. Grafiikoita kehtaa nyt jopa kehua entisenä BF-puucee pelaajana. Vielä kun bugit saisivat korjailtua!
Plegen omaa nauhotussysteemiä ei oo vielä tullu testailtua, joten siksi ompulla kuvattu klipin poikanen tuben maailmaan.
 
Ylös Bottom