Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 4

Onko ps4lla ea serverit alhaalla? Herjaa connection Lost.
E: miten noita hc servuja löytyy aina todella vähän?

HC servuja ei varmaan paljoa löydy kun ei löydy paljoa masokisteja niitä pelaamaankaan...

HC servuja ei varmaan paljoa löydy kun ei löydy paljoa masokisteja niitä pelaamaankaan...

Normissahan sulaa nuppi kun lippaallisella ei tahdo kahta kaveria saada kaadettua ja haulikollakin tuntuu ottavan latencystä riippuen 3-4 kutia per ukko :eek:

Ei taida kartat olla PS4:selle ladattavissa vielä.

Sama juttu hävisi pelitallennukset. Nyt kaatui myös verkko peli.
Jaa se johtui tuosta päivityksestä, olin just tulossa tänne ihmetteleen mihin tallennukset hävis...Toivottavasti ei tarvi alusta pelata (en ole pelaamassa) kun piti vaan pikaisesti unlockata noi pari puuttuvaa pyssyä. :(

Verkossa oon kyllä pelaillut viimeisen pari tuntia, eli näyttäis toimivan? :rolleyes:
Noita CR kenttiä ei kyllä näytä serverihaun mukaan pelaavan vielä kukaan. Onkohan ne "oikeasti" jo ylhäällä? Mutta ainakin noi "vanhat" toimii ihan normaalisti.

Mitä ***** oikeesti. Jo toinen kerta kun yksinpelin tallennuksen on kadonneet. Alkaa mennä järkin tähän peliin. PS4-versio.

Onko tänään joku päivitys tullut tähän PS4:selle niinkuin aikaisemmalle sivulla mainittiin?
Itse olen pelannut tätä tänään eikä ole mitään päivitystä tehnyt, vai meneekö päivitykset erilailla kuin PS3:selle että kun käynnistät pelin niin kone kertoo uusimmasta päivityksestä?

CE-34878-0 virhekoodia jälleen pukkaa. Nyt hätäpäissäni yritin mennä pilveen seiviä tallentamaa, mutta teinkin sen päinvastoin eli kopsasin pilvestä plegelle tallennuksen. Kolmas kerta toden sanoo...

Näköjään PS3 ei tänään saanutkaan DLC:tä premiumista tai pre-orderista huolimatta... vai onko täällä joku onnistunut sen lataamaan?

Näköjään PS3 ei tänään saanutkaan DLC:tä premiumista tai pre-orderista huolimatta... vai onko täällä joku onnistunut sen lataamaan?

Twitterissä kertoivat, että DLC tulee tänään kaikille alustoille. Suomessa vaan alkaa tunnit loppua kesken pikkuhiljaa.

Twitterissä kertoivat, että DLC tulee tänään kaikille alustoille. Suomessa vaan alkaa tunnit loppua kesken pikkuhiljaa.
Todennäköistä on, että se tulee huomenna Storen normaalin viikkopäivityksen yhteydessä vasta.

Todennäköistä on, että se tulee huomenna Storen normaalin viikkopäivityksen yhteydessä vasta.

Itse epäilen samaa, toivottavasti ollaan väärässä vaikka tuskin sitä enää tänään ehtisi pelaamaankaan. Vähän alkoi haiskahtaa viivästymiseltä siinä vaiheessa kun ilmoitettiin, ettei patch tulekaan tänään.

Kuinkas muilla tää PS4:lla...mulla menee vähän välii grafiikat hetkeksi silleen sumeeksi ja epätarkaksi koko ruudulta..useammassakin kentässä. Onko tällast kellaan muulla ilmennyt? ei meinaa pleikka kolmosella ollu koskaan vastaavanlaista.
Vai kannataako tos pleikas jotain asetuksii vaihtaa?

Jaaha, tässä on joku Air Superiority heko gunshipeillä tmvs?

[video=youtube;L7oamJtBpdU]http://www.youtube.com/watch?v=L7oamJtBpdU[/video]

Kuinkas muilla tää PS4:lla...mulla menee vähän välii grafiikat hetkeksi silleen sumeeksi ja epätarkaksi koko ruudulta..useammassakin kentässä. Onko tällast kellaan muulla ilmennyt? ei meinaa pleikka kolmosella ollu koskaan vastaavanlaista.

Samaa tekee minulla, vedin ne ruudunpehmennystoiminnot nolliin latencyn vähentämiseksi, mahtaiskohan se vaikuttaa.

Eikö tuo ole joku bugi, kun vastustajan commanderi käyttää EMP:tä tai jotain? Tuo on tiedossa ja siihen pitäisi olla korjauskin tulossa.
Jos tuo nyt sitten on se mitä luulen. :p

Ylös Bottom