Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Eikö tuo ole joku bugi, kun vastustajan commanderi käyttää EMP:tä tai jotain? Tuo on tiedossa ja siihen pitäisi olla korjauskin tulossa.
Jos tuo nyt sitten on se mitä luulen. :p

Vihollisen EMP pitäisi vaikuttaa vain karttaan ja siihen, että siellä ei näy spotatut vihut / ampumisen äänet? Jos en nyt aivan väärässä ole.
 
Vastaus: Battlefield 4

Vihollisen EMP pitäisi vaikuttaa vain karttaan ja siihen, että siellä ei näy spotatut vihut / ampumisen äänet? Jos en nyt aivan väärässä ole.

Niin pitäisi, mutta se myös bugaa ja aiheuttaa siksi blur-efektiä. PC sai eilen updaten jossa on korjaus tuohon asiaan.
 
Vastaus: Battlefield 4

Eilinen Ps3 bf4 päivitys ei ainakaan vaikuttanut tuohon kenttien jäätymiseen. Kaverilla ja minulla connection lost ensin samaan aikaan. Servu nro2. 10min ja kaverilla jäätyi kone. Toinen joinasi tilalle, spawnasin ja minulla jäätyi kone. Serverin asetusten mukaan hyvällä yhteydellä eurooppa serverit.
Lagista kautta linjan, oikeastaan modesta ja mapista riippumatta kuvan päivitys menee diashow puolelle kun ruudulla tapahtuu paljon yhtä aikaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kokeilin eilen ekaa kertaa ajella reconilla tolla MAV:lla, eli sillä pikku kopterilla...No ihan hyvin se meni mutta miten ihmeessä se lopetetaan? :confused:
Painelin vähän kaikkia nappeja enkä päässy siitä mitenkään eroon, ainoo keino oli ettiä joku vihollinen ja toivoa että se ampuis sen rikki ja pääsis taas äijällä jatkaan. :D :D Meni melkein koko rundi siinä ajellessa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei pääse vieläkään China Rising karttoihin ps4:llä. x nappulan kohdalla lukee buy dlc, wtf? Olen syöttäny ensinnäkin CR koodin joka tuli ennakkopelin mukana. toiseksi ostin premiumin pari pv sitten. Onko jossain muualla häikkää kuin omissa räpellyksissä? Pääsettekö muut niihin karttoihin? Mikä tuossa voi olla vikana? Eikö se nyt tunnista mukamas minun premium jäsenyyttä?
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei pääse vieläkään China Rising karttoihin ps4:llä. x nappulan kohdalla lukee buy dlc, wtf? Olen syöttäny ensinnäkin CR koodin joka tuli ennakkopelin mukana. toiseksi ostin premiumin pari pv sitten. Onko jossain muualla häikkää kuin omissa räpellyksissä? Pääsettekö muut niihin karttoihin? Mikä tuossa voi olla vikana? Eikö se nyt tunnista mukamas minun premium jäsenyyttä?

Samaa vikaa ollut minulla ja epäilin kanssa että onko Premium-tilissä vikaa. Laitoin EA:lle asiasta mailia ja vastauksessa kerrottiin että karttapaketti ilmestyisi suomen kauppaan vasta tänään. Ja nyt äsken kun vilkaisin niin siellä se tosiaankin on ja latautui nätisti, eli uutta yritystä vaan kehiin.

Surkeasti EA kyllä asiasta ilmoittelee, heittäisivät päivämäärät reilusti esiin maittain niin ei tarvis olla epätietoisuudessa.

EA:n puhelintuesta sain eilen varsin avuliasta palvelua, tosin ei heillekään varsinaisesti kaikkia työhön tarvittavia välineitä ja tietoja anneta, kaveri ei tiennyt China Risingin julkaisusta mitään varmaa, eikä heillä ilmeisesti ollut PS4:sta räplättäväksi, joten asiakastiliin liittyvissä asetuksissa olivat nettihaun varassa. Aavistuksen outoa EA:n osalta.
 
Vastaus: Battlefield 4

China Rising -paketti sisältyi ilmeisesti originaaliin peliin, koska storesta lataamani paketin koko oli 1,1Mb.

Edit. paitsi että pelaamaan en pääse, vaan peli kehottaa ostamaan premiumin, joka minulla on jo, ja sen jälkeen sanoo ettei contenttia löydy.
 
Vastaus: Battlefield 4

China Rising -paketti sisältyi ilmeisesti originaaliin peliin, koska storesta lataamani paketin koko oli 1,1Mb.

Edit. paitsi että pelaamaan en pääse, vaan peli kehottaa ostamaan premiumin, joka minulla on jo, ja sen jälkeen sanoo ettei contenttia löydy.

China Rising latauksen koko on jotain 4,5 gigatavua, ainakin PS4:llä. Ainakin aamulla löytyi CR jenkkien PSN:stä, josta itse BF4:ni ostin.
 
Vastaus: Battlefield 4

China Rising -paketti sisältyi ilmeisesti originaaliin peliin, koska storesta lataamani paketin koko oli 1,1Mb.

Edit. paitsi että pelaamaan en pääse, vaan peli kehottaa ostamaan premiumin, joka minulla on jo, ja sen jälkeen sanoo ettei contenttia löydy.

No niinhän siinä itselläkin kävi kuitenkin. Kartat latautui vaan pelaamaan en pääse minäkään vaikka Premium on.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ihmetelly mitä porukka valittaa täällä että tulee virhekoodeja yms bugaa, mutta kyll nytten tuli todettua itekki! Siis peli toiminut tähän päivään asti itellä ainaski moitteetta(domia pelkästään pelannu)mutta nytten ei pysty pelaa yhtään peliä loppuun asti aina pukkaa virhekoodia ja joutuu käynnistää alusta ja joskus jää mapin lataus kohtaan jumiin ja taas alusta. Toivottavasti update tulee PIAN!
 
Vastaus: Battlefield 4

Store näyttää että CR on installedz mutta premium kohdalla on se hinta näkyvissä. Premiumin ostin pelin valikkojen kautta, eikö tuo store nyt ymmärrä että omistan premiumin ja siksi ei pääse CR karttoihin? On tää sekavaa touhua...
 
Vastaus: Battlefield 4

Samaa vikaa ollut minulla ja epäilin kanssa että onko Premium-tilissä vikaa. Laitoin EA:lle asiasta mailia ja vastauksessa kerrottiin että karttapaketti ilmestyisi suomen kauppaan vasta tänään. Ja nyt äsken kun vilkaisin niin siellä se tosiaankin on ja latautui nätisti, eli uutta yritystä vaan kehiin.

Surkeasti EA kyllä asiasta ilmoittelee, heittäisivät päivämäärät reilusti esiin maittain niin ei tarvis olla epätietoisuudessa.

EA:n puhelintuesta sain eilen varsin avuliasta palvelua, tosin ei heillekään varsinaisesti kaikkia työhön tarvittavia välineitä ja tietoja anneta, kaveri ei tiennyt China Risingin julkaisusta mitään varmaa, eikä heillä ilmeisesti ollut PS4:sta räplättäväksi, joten asiakastiliin liittyvissä asetuksissa olivat nettihaun varassa. Aavistuksen outoa EA:n osalta.

Kyllä siitä eilen oli battlelogissa ilmotus, että ps4 patchi siirtyy myöhemmäks tulevaisuuteen koska vaati lisä testejä.. positiivista se, että se näinkin nopeasti jo seuraavana päivänä ilmestyi =) Myös tällä forumilla joku asiasta ilmoitti eilen.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei DLC ja patchi ole sama asia. Patchia tässä edelleen odotellaan ja PS4:selle se tulee kun tulee, DLC:n viivästymisestä ei ole ollut mitään juttua. Voihan olla että sekin olisi eilen näkynyt storessa jos toi pirun Premium toimisi vaan niin kuin pitäis.

EA:n tuelle olen taas valittanut aiheesta, kerron täälläkin jos sieltä jotain keksitään tehdä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Store näyttää että CR on installedz mutta premium kohdalla on se hinta näkyvissä. Premiumin ostin pelin valikkojen kautta, eikö tuo store nyt ymmärrä että omistan premiumin ja siksi ei pääse CR karttoihin? On tää sekavaa touhua...

Lukeeko sulla pelin alkuvalikossa Battlefield 4 tekstin alla PREMIUM? Se pitää lukea, että se varmasti toimii. Mä olin premiumin ostanut jo ps3 puolella, joten jouduin lataamaan ja asentamaan premiumin uudestaan ps4-puolella storesta, että sain sen pelittämään. Ei maksanut mitään.
 
Vastaus: Battlefield 4

Lukeeko sulla pelin alkuvalikossa Battlefield 4 tekstin alla PREMIUM? Se pitää lukea, että se varmasti toimii. Mä olin premiumin ostanut jo ps3 puolella, joten jouduin lataamaan ja asentamaan premiumin uudestaan ps4-puolella storesta, että sain sen pelittämään. Ei maksanut mitään.
Mulla sama ongelma, eli dlc ei toimi, storesta latautui se 1,1mb tiedosto. Premiumi on asentunut, alkuvalikossa lukee niin.
 
Vastaus: Battlefield 4

EA:n tukihenkilö ilmoitti että karttapaketissa on vikaa, tietävät ongelman ja korjaavat parhaillaan. Pyysivät huomenna ja perjantaina kokeilemaan kartan uudelleen lataamista jos vika olisi ehditty korjata.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mistäs saa battlepackin boostit päälle? Ei meinaa tahtoa millään löytyä mitää nappulaa tms.. Sais toi pelin jäätyminen jo pikku hiljaa loppua.. Eilen muutaman tunnin rupeaman aikana joku 5 kertaa :D

-V
 
Vastaus: Battlefield 4

Mistäs saa battlepackin boostit päälle? Ei meinaa tahtoa millään löytyä mitää nappulaa tms.. Sais toi pelin jäätyminen jo pikku hiljaa loppua.. Eilen muutaman tunnin rupeaman aikana joku 5 kertaa :D

-V

Kun peli on käynnissä niin painat Options (tai kolmosessa start), oikeassa alalaidassa on valikko josta saat valittua boostit.
 
Ylös Bottom