Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lemppariaiheeni nuo defibrilaattorit ja tavallaan samaa mieltä.Onko sensitivity täysissä kun noin äkkiä pyörii ympäri? Ei siinä, vakuuttavaa menoa.
Pakko avautua noista publan pelikavereista vähän: miksi väki käyttää defibrillaattoria niin pirun vähän? Itse assaultilla pelatessa sähkötän aina mahdollisuuksien mukaan kaatunutta joukkuetoveria, mutta itse saan vastaavaa kohtelua ehkä kerran per mappi jos sitäkään. Eikö porukka vaan pääsääntöisesti tajua vai kuvittelenko vain?
Senssi on 70%. Pelaan DOM:a vaan ja hyvä olla nopea senssi nii kerkee kääntyä nopeasti ympäri ku vihut voi olla missä vaan piettämässä leiriäOnko sensitivity täysissä kun noin äkkiä pyörii ympäri?
Ne vaikuttavat vain eri matkoilta. pwd, rynkkyihin ja karbiineihin vaikutta lyhyeltä ja keskipitkältä matkalta ja taas dmr:t ja pulttilukkoihin vaikuttaa keskipitkältä ja pitkältä matkoilta.
1) Harva pelaa assaulttia kun engikin on keksittyPakko avautua noista publan pelikavereista vähän: miksi väki käyttää defibrillaattoria niin pirun vähän? Itse assaultilla pelatessa sähkötän aina mahdollisuuksien mukaan kaatunutta joukkuetoveria, mutta itse saan vastaavaa kohtelua ehkä kerran per mappi jos sitäkään. Eikö porukka vaan pääsääntöisesti tajua vai kuvittelenko vain?
Testiradalla kokeillessani ainakin Scar-H ja joku karbiini saivat samat avut punapisteellä tai ilman. Tämä on mielenkiintoinen topiikki. Me helposti alamme kiljua autoaimista ja kuinka se on lisääntynyt valtavasti. Olisi mukava nähdä faktatietoa onko se todellisuudessa lisääntynyt ja miten paljon. Sekä mihin kaikkeen se vaikuttaa ja millä välineillä. Ihmettelen myös miten onnistun välillä ampumaan helpostakin paikasta ohi tästä aimbotista huolimatta.Olikos se niin että rautatähtäimillä ei apuja ole?
Testiradalla kokeillessani ainakin Scar-H ja joku karbiini saivat samat avut punapisteellä tai ilman. Tämä on mielenkiintoinen topiikki. Me helposti alamme kiljua autoaimista ja kuinka se on lisääntynyt valtavasti. Olisi mukava nähdä faktatietoa onko se todellisuudessa lisääntynyt ja miten paljon. Sekä mihin kaikkeen se vaikuttaa ja millä välineillä. Ihmettelen myös miten onnistun välillä ampumaan helpostakin paikasta ohi tästä aimbotista huolimatta.![]()
Tekeekö muilla sitä, että - ainakin joissain kartoissa - kun äijällä juoksee suoraan, tuntuu että muutaman sekunnin välein liike "töksähtää" hetkeksi. Sama tuntuu toistuvan myös ajoneuvoilla.![]()
Olikos se niin että rautatähtäimillä ei apuja ole?
Hmm... Mitähän vikaa V40:ssä tai RGO:ssa on? Ainakin blast radius on naurettavan pieni eikä kaipaa nerffausta. RGO on, oikein käytettynä, sisätiloissa ihan tehokas muttei kovin suurelle alalle sekään...
Hmm... Mitähän vikaa V40:ssä tai RGO:ssa on? Ainakin blast radius on naurettavan pieni eikä kaipaa nerffausta. RGO on, oikein käytettynä, sisätiloissa ihan tehokas muttei kovin suurelle alalle sekään...
1) Jos olet ns. kutsutussa comin viritysryhmässä mukana, mikäli ei kalustoa siinä vihuilla tai omilla jota torjua/tukea jotenkin, on engineer täysin hyödytön. Ehkä voi jonkin seinän avata rpg tms. muuta käyttöä.1) Harva pelaa assaulttia kun engikin on keksitty
2) Kun kannossa on tappoja varten 320-heitin ja itselle niitä health-pakkeja, niin defiboille ei ole tilaa - ja mitä niillä tekisikään kun itseään ei voi nostaa![]()
Itse pelailin eilen suurimman osan iltaa assaulttia ja vaikka mieli teki, niin jätin heittimen kotio ja yritin rushissa ressata sakkia. Tosin siinä vaiheessa kun reilusti vihulaisen puolella, kohtuu turvallisessa paikassa (juuri tappanut ympäriltä viholliset) eivät kaverit suostu nousemaan ylös tuli välillä fiilis jotta "miksi edes yritän".
Itseasiassa paremmin homma tuntuu toimivan jos ottaa reconin ja pudottaa spawn beaconin lähelle rushi-kohteita (tietty tickettejä menee, mutta ei näytä porukkaa haittaavan).
No jos joku osuu päin pläsiä RGO:lla niin saa mun puolesta tappaakin...V40 spämmiä vähän liikaa havaittavissa. Rgo insta kill naamaan heitettäessä. Kaipa ne v40 määrää pienentää. Rgo:sta tiedä sitten.
Tosiaan pahoitteluni että lainaus hiukan syyttävästi, tosiaan ihan otin yleisenä esimerkiksiTHUJERMAN: olis vissiin pitäny laittaa joku <sarkasmi> -tagi tohon? Kuvasin vain tuota publa-asennetta...![]()