Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

IMO koko quick matchin sais poistaa tai sitten siitä pitäisi tehdä region lukollinen. Nyt kun sitä käytät saatat päätyä aussi tai aasian servuille. Samanlailla sieltä puskee euro-servuille apinaa lagaamaan kyseisen ominaisuuden kautta.
 
Vastaus: Battlefield 4

Quick match on kyllä aivan älytön juttu. Miksi joku muka ei halua valita toimivaa servua omalta regioonalta.
 
Vastaus: Battlefield 4

China Rising koodi nopeimmalle. Tuli PS3 limitedin mukana, mutta ei tarvetta koska olen hankkinut Premiumin. En tiedä toimiiko myös PS4.

Olkaa ystävällisiä js ilmoittakaa kun käytetty :)

MC8P-QLNP-6L3D
 
Vastaus: Battlefield 4

China Rising koodi nopeimmalle. Tuli PS3 limitedin mukana, mutta ei tarvetta koska olen hankkinut Premiumin. En tiedä toimiiko myös PS4.

Olkaa ystävällisiä js ilmoittakaa kun käytetty :)

MC8P-QLNP-6L3D

Joku oli jo käyttänyt tuon :(

Mulle voi laittaa privalla China Rising koodia jos löytyy ylimääräisenä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Täältä myös Kiina Nousuun dlc koodi tarvitsevalle, viesti vaikka YVllä niin laittelen ekalle.

Edit: tilanne ohi, koodi meni.
 
Vastaus: Battlefield 4

Jos jollain on vielä noita China Rising lisärin käyttämättömiä koodeja niin mulle voi laittaa yvl :D Arvostaisin suuresti :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Mites Amazonista (.com) tilattujen Pleikkari-version Premium -koodien laita on täällä kylmässä pohjolassa? Eli toimivatko ihan normaalisti, vai onko koodit jotenkin aluelukittuja tai epäyhteensopivia Pleikkarin eurooppakaupan kanssa?
 
Vastaus: Battlefield 4

Tappaako mikään tarkkuuskivääri 1laakista. Toki se maastalöydetty 50cal. Mutta mites nuo muut?
 
Vastaus: Battlefield 4

Jaahas peli on alkanut kaatuilemaan uusimman patchin jälkeen. Peli ei ole kaatunut minulla kertaakaan ennen viimeisintä patchia. Tänään pelatessani yksinpeli kampanjaa peli kaatui kahdesti:
Ensimmäiseksi tehtävässä Kunlun Mountais kun ollaan tulossa sieltä vuorelta alas. Toisen kerran seuraavassa tehtävässä Tashgar.
Kuitenkaan yksinpelin tallennus ei ole päässyt varioitumaan. Onneksi.

Lisäksi peli on kaatunut kerran moninpelissä ja ainakin kerran moninpelissä ruudunpäivitys putosi n. 5 sekunnin ajaksi todella alas. Toivotaan, että DICE saa korjattua nämä kaatumis ongelmat pois.
 
Vastaus: Battlefield 4

Alkaa olemaan itsellä pikkuhiljaa pelaamiskelvoton tämä. Tänään jumittanut kaksi kertaa kentän lataamisruutuun ja kerran heittänyt pihalle pelistä noin tunnin pelaamisen aikana. Sen lisäksi tullut pari noita ruudunpäivityksen tippumisia todella alas ja ajoneuvojen äänien katoamisia. Näiden lisäksi lagaa niin helvetisti, kärsiikö muut tästä vai lieneekö ongelma omassa yhteydessä?
 
Vastaus: Battlefield 4

Alkaa olemaan itsellä pikkuhiljaa pelaamiskelvoton tämä. Tänään jumittanut kaksi kertaa kentän lataamisruutuun ja kerran heittänyt pihalle pelistä noin tunnin pelaamisen aikana. Sen lisäksi tullut pari noita ruudunpäivityksen tippumisia todella alas ja ajoneuvojen äänien katoamisia. Näiden lisäksi lagaa niin helvetisti, kärsiikö muut tästä vai lieneekö ongelma omassa yhteydessä?

Mulla on tänään heittänyt niin monta kertaa pihalle, että alka hermo mennä. Usein tuntuu peli menevän jumiin just silloin kun se kulkee...
Lagia on silloin kovastikin kun liittyy quick matchillä johonkin servuun, nehän saattaa olla vaikka Etelä-Amerikassa. Euroservuilla on vaan ps nelosella välillä aika hiljaista...
 
Tuli hommattua tämä ja jokunen tunti nyt alla PS4:llä. Kavereiden kanssa tulee pelattua pääasiassa urheilupelejä, miten pääsisi parhaiten mukaan foorumilaisten peleihen ettei tarvitse yksin/randomien kanssa vääntää?
 
Vastaus: Battlefield 4

Yksinpelin tallennusvirus iski eilen tännekin (X1), joten pitipä sitten urakoida koko sotaretki kerralla pakettiin. Onneksi oli tullut vedettyä vain parit missionit ennen tuota savebugin iskua.

Aika köykäinenhän tuo oli tarinallisesti, mutta moninpeliin avautuvien aseiden/dogtagien ja Omar Littlen takia tuon nyt jaksoi. Multiplayeriä tullut pelattua vasta noin 10h, joten mitään monenkirjavaa mietelauselmaa ei ole kerennyt muodostumaan. Ihan ookoo viihteeltähän se vaikuttaisi tämäkin.

Aseiden avaamisesta ja sellaisesta @ sinkkuplayer - 5 Reasons to Play the Battlefield 4 Campaign

Mahtaakohan noilla teräaseilla olla mitään tehoerollisia juttuja. Tuskinpa sentään, mutta Machete!?!
 
Vastaus: Battlefield 4

Mitä pelimuotoa olette pelannu kun teillä kaatuu servu ja lennätte pihalle? Itsellä on conquestissa kaatuillut, mutta kun pelaa rushia taikka obliterationia mitä olen pari päivää pelaillut niin hienosti pysyny servut pystyssä. Kerran on tainnut kaatua obliterationissa, kun taas conquestia hyvä jos pystyy yhden matsin pelaan kaatumatta.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mo. Tällasta olis, että onko muilta hävinny favourite servers ja samalla myös myös väittää ( oli vielä ennen China rissingin asennusta) et no Friends playing
 
Vastaus: Battlefield 4

... niin siis ja vielä myös Battlelogist puuttuu kokonaan ps4:lla Bäfää pelaavat kaverit? Tekee joinaamisesta tod. hankalaa. Eikä muuten päästä enää ps4 kaverilistaltakaan joinaa. Pyörii vähä aikaa muka liittyen servuun, mut sit heittää ulos ja sanoo : connection Lost EA servers... PRkl
Onko muita samoilla ongelmilla? Ei löytyny oikeen vastausta useallakaan haulla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Onkos Pleikkarille mahdollista ostaa lahjaksi tuota Premiumia? Jenkki-Amazonissa näyttäisi myynti rajoittuvat pelkästään amerikkalaisille. Eikä taas Britti-Amazonista löydy ostettavia koodeja :(
 
Ylös Bottom