Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Serverihaulla lähtee vaan jumittamaan jonka jälkeen kyseinen ilmoitus.
Ainakin tuota tapahtuu koko ajan itsellä, kun tuon uusimman päivityksen latasin tähän peliin.
Siis valitsen jonkun kivan servun servulistasta, mutta sitten peli jää jumiin lataus kohtaan.

Ainakin normi quick match toimii, mutta mielummin käyttäisin servulistaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

PS4 formaatissa on viimeaikoina ollut jatkuvaa "the connection with EA Online was lost"
Serverihaulla lähtee vaan jumittamaan jonka jälkeen kyseinen ilmoitus. myös kesklen pelin poikki ja sama tarina.

Muutenkin on viime aikoina lagannut ihan hulluna ei ees voi juosta kun pätkii kokoajan itse tilanteista puhumattakaan.

Netti yhteys on elisa viihteen kautta adsl PS4 yhteystesitllä näyttäisi kaikki olevan kunnossa!!!???

NAT-tyyppi Tyyppi2
yhteys nopeus (lataus) 14,6Mt/s
yhteysnopeus (lähetys) 8,7kt/s

aluksi kun pelasin langattomalla niin tuntui olevan varmatoimisempi kun siirryin piuhaan on tätä riittänyt.

Onko mulla jotain vikaa jossain modeemiasetuksissa vai mikä ihme tässä nyt on ongelmana?

sun lähetys nopeus ei kyllä ole kunnossa. Asetuksista en tiedä kun ei ole niitä tarvinut säätää. Mulla 10/1 netti ja lukemat täl hetkellä 8.4Mt/s 812kt/s
 
Vastaus: Battlefield 4

Minulla servuhaku ja kavereiden peliin joinaaminen toimii normaalisti. Langdamissa lägääminen on vähentynyt roimasti, Paracel Storm nykii vielä aika pahoin. Hainan Resort on paljon parempi kuin ennen, tosin levolution vetää ruudunpäivityksen aivan polvilleen edelleen.

Shanghai kaatui eilen kerran, tais kaatua kaikilla samassa partyssä olleilla vuoron perään. Tosin ennen kaatumista tuo peli oli itsellä aika pelikelvoton:

Laskuvarjo jätti avautumatta, ääni tuli kyllä.
Kahdesti olin tankissa gunnerina, molemmilla kerroilla crosshair puuttui eikä kk ampunut.
DMR:llä ammuin kaveria selkään 7-8 kutia ilman mitään vaikutusta jne.

Kaatumisen jälkeen alkoi toimimaan normaalisti.

RPG:n ja SRAW:n pugaaminen on vähän pahentunut, usein kuti osuu mutta ei tee damagea.


Tuo 8,7 kt/s lähetysnopeus ei ole kyllä normaalia.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ahaa. millähän ton lähetysnopeuden sais kuntoon?

No vaihdoin takaisin wi-fi:in ja lataus 14,4 Mt/s lähetys 770,0kt/s ... melkonen mysteeri
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

Onkos muilla ollut Commanderissa sellaista ongelmaa, että liput ja m-comit eivät näy ollenkaan ruudulla?
 
Vastaus: Battlefield 4

Voiko ton china rising jakaa saman lailla kuin codissa mappipakit ? Eli yks ostaa ja lataa, sitten kaverit kirjautuu sillä acolla sisään ja lataa omalle konsolille.
 
Vastaus: Battlefield 4

Voiko ton china rising jakaa saman lailla kuin codissa mappipakit ? Eli yks ostaa ja lataa, sitten kaverit kirjautuu sillä acolla sisään ja lataa omalle konsolille.

Joo minuakin kiinnostaisi tietää tuo koska olen itekki aatellu ostaa tuon China Risingin, näytti mapit sen verran hyviltä
 
Vastaus: Battlefield 4

Voiko ton china rising jakaa saman lailla kuin codissa mappipakit ? Eli yks ostaa ja lataa, sitten kaverit kirjautuu sillä acolla sisään ja lataa omalle konsolille.

Sehän varmaan selviää testaamalla. Ps3:lla varmaan vielä toimii kuten pystyy pelitkin jakamaan. Ps4 taas vaatii aina että yksi käyttäjä rekisteröi yhden konsolin jolloin se käyttäjä pystyy käyttämään ostamiaan tuotteittaan aina vain sillä konsolilla minkä on rekisteröinyt pääkonsolikseen tjs.
 
Vastaus: Battlefield 4

Yhden gigan päivityksen jälkeen ei ainakaan hirveästi tunnu pelissä eroa olevan.
Lagitus vaivaa edelleen ja piilossa kuoleminen, perhana kun saisi nuo jo kuntoon!
Kaikesta tästä huolimatta 100 tuntia jo pelikellossa vaikka vikoja löytyy, silti se vain jaksaa koukuttaa ;D. Lancang damissa muutaman kerran kuva jäänyt harmaaksi tuon padon romahtamisen jälkeen, jossain toisessa mapissa taisi myös samaa tehdä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Server Browserista löytyy jo Second Assault kentät, mutta eihän noille oo tullut Dlc:tä viellä ladattavaksi. Jännä juttu.
 
Vastaus: Battlefield 4

Server Browserista löytyy jo Second Assault kentät, mutta eihän noille oo tullut Dlc:tä viellä ladattavaksi. Jännä juttu.


Juu se päivitys oli jotain valmistelu second assaultiin myös. Löytyy sieltä ne challenget sun muutkin jo. Ja vissiin joku camo oli myös. Eiköhän se sieltä pian putkahda ulos. Nyt en sitten tiedä miten menee, että saako premium jäsenet se edelleen aikaisemmin vai miten mahtaa mennä kun XONE:lla on ollut jo jonkin aikaa ulkona.



Edelleen on olemassa myös tuo Dawnbreaker bugi, että jäätyy (X360). Alla hyvä esimerkki siitä. Kertaakaan en ole vielä päässyt pelaamaan kyseistä kenttää kokonaan.

http://www.youtube.com/watch?v=lJBQ3QvWOeg&feature=youtu.be
 
Vastaus: Battlefield 4

Kannattaa sitten pysyä Zavod 311-kartassa pois tankin ampujan paikalta. Jos spawnaat sinne, peli kaatuu. Luulin, että se oli minulla joku random kaatuminen, mutta muutamasta Youtube-videosta päätellen se on uusimman päivityksen mukanaan tuoma bugi.

Onneksi pelin kaatuessa nykyään siihen asti saavutetut pisteet ja unlockit säilyvät.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

Onko muilla ongelmia Battlefield 4 uusimman päivityksen Jälkeen? Kun yritän käynnistää peliä se jää lataamaan pelin taustaruutuun? Alusta PS 3. Osaatteko auttaa?
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko mitään tietoa/veikkauksia milloin alkaa tulee muita servereitä kun DICE:n omat ? Ärsyttävä pelailla rushii välillä kun hyvä jos peli kestää 6min ku tickettejä niin vähän. Ja tosta conques largesta niin onko conquest missä pienempi kartta ? (PS4)
 
Vastaus: Battlefield 4

Kokeilin pelata android-tabilla commanderina konkkaa, mutta kartassa ei näy lippuja ollenkaan. Tiketitkin näyttää nollaa koko kierroksen. On melko hankala hahmottaa, mitä tantereella tapahtuu. Anna siinä sitten tulikomentoja... Onko muilla samaa, vai bugittaako vain minun commander?
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko mitään tietoa/veikkauksia milloin alkaa tulee muita servereitä kun DICE:n omat ? Ärsyttävä pelailla rushii välillä kun hyvä jos peli kestää 6min ku tickettejä niin vähän. Ja tosta conques largesta niin onko conquest missä pienempi kartta ? (PS4)

Pieni konkka ei toimi tällä hetkellä ps4:llä. Conquest large ainoa vaihtoehto.
 
Ylös Bottom