Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Oiskohan mun pitänyt alottaa uusi keskustelu minun asiasta.. en tiedä. Asiani koskee Bf4. Eli vaihdoin mokkulan ihan kaapeli nettiin eli sehän potkii noin 33megaa. Mietin et onko nyt minun pleikkari 3:ssa jotain vikaa vai netissä vai missä kun peli tökkii multiplayeria pelatessa (saattaa tökkiä myös Bf3:ssa)? pleikkarini on 4-5 vuotta vanha ja joskus pelatessa koko laitos jäätyy ja sillo ei auto ku pakko sammuttaa kun eise reagoi ollenkaa kapulaan.

Ei mitään syytä huoleen. Jouduin BF4:stä sietämään PS3:lla ennen PS4:n julkaisua ja tämä ongelma oli todella yleinen.

Ongelma ei ole pelilevyssäsi, netissäsi eikä konsolissakaan. BF4:ää ei olisi pitäny edes julkaista "vanhoille" konsoleille - ainakaan kyseisessä kunnossa.
 
Vastaus: Battlefield 4

"Kokeneena" pelaajana voin sanoa, että peli on edelleen täynnä suoraan sanottuna huonoja pelaajia. Tosin tämäkin riippuu näkökulmasta, joillekkin (usein nimenomaan näille huonoille pelaajille) se K/D ratio tuntuu olevan se hyvän pelaajan mittari..

Jos kyseessä olisi COD, olisinkin tuota mieltä. :D Saa nähdä... tuo Summer Sale varmaan jatkuu vielä hetken, jos sen sieltä tajuaisi napata.
 
Vastaus: Battlefield 4

DBV-12 frag roundseilla on paras ase.
mitä jos tohon laittais vielä duckbillin piipun päähän niin vois olla aika pervo lockerin käytävillä xD
 
Vastaus: Battlefield 4

DBV-12 frag roundseilla on paras ase.
mitä jos tohon laittais vielä duckbillin piipun päähän niin vois olla aika pervo lockerin käytävillä xD
Eikös fragista lennä vain 1 panos niin onko tuolla duckbillilllä mitään tekoa aseessa. Ymmärtäisin buckin ja flecheten kyl.
 
Vastaus: Battlefield 4

aijaa sori :(
no full choke sitten.

No taitaa olla sama hyöty siinäkin. Eli jos ase ampuu yhden panoksen niin ei sillä ole spreadia. eli duckbillistä ja fullchokesta ei mun tietääkseni ole hyötyä kun käytät slugia ja fragia. buck ja fleceheten spreadia ne muuttaa. Fragi panos ei tee paljoa damage loppujen lopuks, sen tuoma suppression efekti antaa tietty suuren etulyönti aseman ja panos kuitenkin räjähtäessä tekee damagea hieman viereenkin. Jos oikeasti haluat tappavan vaikutuksen niin fullchoke ja dart. Sillä kun nasauttaa niin on äijä palasina.
 
Vastaus: Battlefield 4

Jos täällä joku omistaa serverin, tilauksessa olis enemmän kuin 300 tiketin Domination.. Mielellään myös pelaajia enemmän kuin 20 :) Välillä löytyy tollasia servereitä, mutta mikään ei oikeen tahdo pysyä noilla asetuksilla paria päivää pidempään. Täynnä on kuitenkin lähes aina ollut kun oon nähnyt, eli kysyntää olis kyllä.

Varsinkin 64 pelaajan Domination Locker jotain aika huikeeta.. :D Muutkin kentät menettelee.

Seuraillaan aktiivisesti Domination -servereitä josko niitä ilmaantuis ;)
 
Vastaus: Battlefield 4

Sen mitä täällä olen lukenut tuosta PS4 versiosta niin tuntuupi että edelleen on peli monessa suhteessa rikki. Eli jätänpä ostamatta. Ehkäpä se hardline olisi jopa toimiva tekele.
 
Vastaus: Battlefield 4

Sen mitä täällä olen lukenut tuosta PS4 versiosta niin tuntuupi että edelleen on peli monessa suhteessa rikki. Eli jätänpä ostamatta. Ehkäpä se hardline olisi jopa toimiva tekele.

Itellä ei ole ainakaan ollut PS4 version kanssa mitään ongelmia.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itellä ei ole ainakaan ollut PS4 version kanssa mitään ongelmia.

Sama täällä. PS4:lla pelaan, ja tällähetkellä peli toimii hyvin. Suurimmat ongelmat olivat muistaakseni huhtikuun paikkeilla silloin kun Naval Strike DLC ilmestyi, jolloin se kuminauhailu käytännössä esti pelaamisen.
 
Vastaus: Battlefield 4

Sama täällä. PS4:lla pelaan, ja tällähetkellä peli toimii hyvin. Suurimmat ongelmat olivat muistaakseni huhtikuun paikkeilla silloin kun Naval Strike DLC ilmestyi, jolloin se kuminauhailu käytännössä esti pelaamisen.

Itse latasin netistä tuon eilen illalla ja kun tänään koitin pelata, niin singel onnistuu, mutta muuten tuo väittää installoivansa edelleen peliä. Eilen illalla oli 22% ja nyt 65%...weird....
 
Vastaus: Battlefield 4

Itse latasin netistä tuon eilen illalla ja kun tänään koitin pelata, niin singel onnistuu, mutta muuten tuo väittää installoivansa edelleen peliä. Eilen illalla oli 22% ja nyt 65%...weird....

Johtuisikohan siitä että se installoi sitä peliä? Odota rauhassa se 100%, itsellä meni sellainen about 3tuntia.
 
Vastaus: Battlefield 4

[video=youtube;FDQD2vsIGvI]https://www.youtube.com/watch?v=FDQD2vsIGvI[/video]

No ny pitkästä aikaan Montagea kehiin :) Jos viime montagesta jäi hyvä maku, niin tästä jää ehdottomasti parempi (ehdottomasti alusta loppuun) :)!
Pari hassua 0,25 sekunnin mustaa näyttöä tulee kun Share Factory lagas...
Anyway... antakaa suoraa palautetta :)

Jos tykkäsitte niin lisää tulossa tiiviimpää tahtii ja muitakin kuin montagea:
www.Facebook.com/FaSoPlatoon

Rumaa mainostaa, mutta olkoon :DD

Kiitän ja kuittaan ja odotan muiden videoita :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Kerrassaan komiaa ja tyylikästä settiä. Kyllä tässä omat tuotokset kalpenee kateudesta. Mäkin haluun osata!
 
Vastaus: Battlefield 4

Video

No ny pitkästä aikaan Montagea kehiin :) Jos viime montagesta jäi hyvä maku, niin tästä jää ehdottomasti parempi (ehdottomasti alusta loppuun) :)!
Pari hassua 0,25 sekunnin mustaa näyttöä tulee kun Share Factory lagas...
Anyway... antakaa suoraa palautetta :)

Jos tykkäsitte niin lisää tulossa tiiviimpää tahtii ja muitakin kuin montagea:
www.Facebook.com/FaSoPlatoon

Rumaa mainostaa, mutta olkoon :DD

Kiitän ja kuittaan ja odotan muiden videoita :)
Kyl se Punisheri punisshaa vielkin taistelutantereella! :D PS. Onko teil paljonkin ollu platooni matseja? Terkuin RipperMaus a.k.a paras inffi ikinä! :D
 
Vs: Battlefield 4

Pitäisi itekkin ruveta noita videoita tekemään. Raaka materiaalia löytyy kuhan vaan jaksaisi editoida. Ehkä pitäisi tehdä jotain valtavirrasta poikkeavia videoita niin kansa jaksaisi katsoa :D
 
Vastaus: Battlefield 4

Joo kyllä toi SRAW alkaa olee jo aika hyväs kuosissa.
Itteäkä naurattaa shangain vihut nois klipeissä (esim missä tyhjensin katon) siinä videon tarkotus ei niinkään ollut niiden tappaminen, vaan niiden typeryys et kaikki oli siellä :D
Metrossa tolla EOD botil saa tuhoa aikaan ku siitä ei näy ku pelkkä pora ku menee vedessä :D

@rippermaus
Ei olla ku yks domi kokeiltu KSA klaanii vastaa ja pataa tuli :D Ei domi suju yhtään...
Nyt meillä on juuri hakuses uusia jäseniä (semmosia jotka on aktiivisia klaanipelien suhteen).
Päästään taas sit mättäämään rauhassa :D

FaSo:lla menny nyt miittien parissa aika suurimmaks osaks :D
Taidetaa vissiin (?) olla ainuit 2on1 lisäks jotka myös pitää noiit miittei pelin ulkopuolella :D
Toukokuussa oli mökillä järven rannal 13jannua 20lavaa bisseä ja 10kg ulkopaistia :D

Hyvää loppukesää toverit!

Kiitän ja kuittaan.
 
Vastaus: Battlefield 4

Oha se helppoa kun osaa. Toisaalta jää vaan ihmettelemään että mistä löytyy välillä tuollaisia servuja missä on noin jäätävän typeriä vihuja :D

Joo ei kyllä oo noin typerää porukkaa tullut koskaan vastaan, voi kiesus [emoji2]
 
Ylös Bottom