Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukku111
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noita asepäivityksia tippuu minusta ihan tasaiseen tahtiin ja on mukava ettei kaikki ole tällaisessa pitkäkestoisessa pelissä ekan vkl jälkeen auki. Mikä taas on huonosti niin nuo assigment/challenge vaatimukset. Siellä takana on kuitenkin aika oleellisia kamoja eri luokille. Esim assaultin ekassa haasteessa pitää saada 30 tappoa sen stimin vaikutuksen alla ja tuo vaikutus kestää valehtelematta max 3s. Todella raivostuttava yrittää saada noita ja tuo ei ole ilmeisesti läheskään pahimmasta päästä.
Tuo oli ns helppo, mutta 30 headshottii matsin aikana oli jo liian haastava. Toivottovasti noita nyt laittaa pikkasen helpomiksi. Meinaa rupes käymää henkisesti raskaaksi ja tässä iässä ei pysty samoihin suorituksiin kuin nuorena :D

Noista nykyajan pelien jutuista, kuten aseiden ja muiden kehityksistä tulee vain mieleen se, miten pelailtiin ihan tyytyväiseniä BF 1943:sta ja Gears of War 3:sta satoja tunteja. Molemmissa peleissä ei kehity mikään pelillisesti olennainen, pelaajaa lukuun ottamatta. Nykyajan pelaajille on ilmeisesti pakko olla jotain muuta joko sen takia ettei mielenkiinto pysy ja/tai on liikaa muutakin pelattavaa. Itse olen aina arvostanut nimenomaan sitä että kaikki lähtee alusta lähtien samalta viivalta ja taidot on se, mikä merkkaa eikä aseiden ja varusteiden grindaukseen käytetyt pelitunnit - tai pahimmillaan raha, jolla aukoa parempia varusteita.

Myönnän että itsekin tietty saa motivaatiota ja edistymisen tunnetta kun aukeaa tasaiseen tahtiin jotain mutta onhan tuo vähän tympeää kun miettii mitä pelit joskus oli. Vähemmän minä näitä nykyisiä pelejä olen silti pelannut vaikka niissä näitä juttuja onkin. Toki ennen oli yleensä ottaen enemmän aikaa pelata ja yleensä vähemmän (mielenkiintoisia tai saman genren) pelejä yhtä aikaa tarjolla.

Viimeksi muokattu:
Niin siis pointti juurikin siinä että peliä voidaan pelata ja kehittyä siinä. Ei, että pelataan ase lvl 70 jotta se on meta.

Ilmeisesti portalin botti matsit vaikuttaa tilastoihin ja siten vääristää tilastoja. On tyyppejä joilla on k/d päälle tonnin ja score/min myös parissa tuhannessa.

Ilmeisesti portalin botti matsit vaikuttaa tilastoihin ja siten vääristää tilastoja. On tyyppejä joilla on k/d päälle tonnin ja score/min myös parissa tuhannessa.
Joo pelasin pari harjoitusmatsia kun säädin pelin asetuksia, jossa ainakin osa pelaajista kartassa oli botteja. Nämä pelit laskettiin omaan K/D:en mukaan, mitä suuresti ihmettelin. Eipä koko statsilla ole suuremmin merkitystä sitten.

Hyökkäys helikopteri on osaavissa käsissä kyllä järjettömän tehokas kampe. Lisäksi näiden helien alasampuminen on mielestäni suht vaikeata. Tuli ilmatorjunta tankilla ajeltua muutassa conquest ottelussa, saamatta juuri pitään aikaan. Tuli vähän sellainen tunne, että teen tässä vaan pientä kiusaa heille:D
Meikälaisen helikopeteri ajotaidot on sen verran surkeat, että pysyn kyllä kaukana noista.

Hyökkäys helikopteri on osaavissa käsissä kyllä järjettömän tehokas kampe. Lisäksi näiden helien alasampuminen on mielestäni suht vaikeata. Tuli ilmatorjunta tankilla ajeltua muutassa conquest ottelussa, saamatta juuri pitään aikaan. Tuli vähän sellainen tunne, että teen tässä vaan pientä kiusaa heille:D
Meikälaisen helikopeteri ajotaidot on sen verran surkeat, että pysyn kyllä kaukana noista.
Tässä pitäis aivan ehdottomasti olla joku practise range missä saisi rauhassa opetella lentämään noilla vehkeillä. Vähän turhauttavaa yrittää tehdä sitä matsien aikana, kun tulee heti alas ammutuksi, lentää itse johonkin seinään tai ei ehdi edes saada sitä lentohärveliä, kun niistä on niin kova kilpailu.

Ylös Bottom