Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukku111
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hetken kun olen tässä ehtinyt monipeliä tahkoa, niin on kyllä maistunut. Tosin se on tullut huomattua, että sen verran intensiivistä touhua, että ei kyllä montaa tuntia jaksa kerralla pelata.
Suosikki luokka tällähetkellä engineer, ihan vain koska telamiinat:D. En muista miinoittaneeni näin ahkerasti muissa battlefieldeissä. Johtunee siitä että monet kentät ovat aika putkimaisia, joka tekee miinoittamisesta aika helppoa, kun tankit ajelee samoja reittejä. Lempikenttiä ovat tällähetkellä Mirak valley ja Liberation peak myös muut kentät ovat ihan kelvollisia. Ainoastaan new sobek city on jotenkin kehnompi kenttä, tai en ainakaan ole pääsyt vielä sinuiksi tämän kentän kanssa. Kentät ovat kyllä pääsääntöisesti ihan sieltä battlefieldin parhammistosta mielestäni. En ikinä ollut näiden "aakeiden laakeiden" kenttien ystävä, eli sikäli ihan tervetullut asia tiiviimmät kentät, olematta nyt nyt mitään codia kuitenkaan.

Muuten maistunut mutta ärsyttää toi aseitten hidas levutus niin ei tee mieli edes koittaa uusia aseita.
Edit: Käyttöliittymä on kyllä huono. Sais olla tyyliin:

Viimeksi muokattu:
Itseä harmittaa ettei sormi kestä vielä kovin kauaa näin vaativaa tatin nitkutusta. Max pari tuntia päivässä voi tätä pelaa.

Noh eipähän tuu heti kulutettua peliä puhki :D

Itseä harmittaa ettei sormi kestä vielä kovin kauaa näin vaativaa tatin nitkutusta. Max pari tuntia päivässä voi tätä pelaa.

Noh eipähän tuu heti kulutettua peliä puhki :D

Mä en ikinä pystyisi pelaamaan konsolilla tällaista tai muutenkaan mitään nopeatempoista fps :D X360/PS3 aikaan sitä tuli vielä tehtyä, mutta ei se silloinkaan kertaakaan tuntunut varsinaisesti omalta jutulta :D

Mä en ikinä pystyisi pelaamaan konsolilla tällaista tai muutenkaan mitään nopeatempoista fps :D X360/PS3 aikaan sitä tuli vielä tehtyä, mutta ei se silloinkaan kertaakaan tuntunut varsinaisesti omalta jutulta :D
Ihan puhtaasti oppimis/tottumiskysymys. Ite olen pelannut 8-bittiseltä Nintendolta asti lähes pelkästään konsoleilla kaikki pelit ja ei voisi vähempää kiinnostaa pelata hiiri näppis combolla. Aikanaan oli vähän aikaa PC millä tuli pelailtua HL2:t sun muut tuolla kombolla läpi ja osaan kyllä pelata niin mutta en missään nimessä haluaisi pelata mitään peliä niillä nykyään. :)

Ihan puhtaasti oppimis/tottumiskysymys. Ite olen pelannut 8-bittiseltä Nintendolta asti lähes pelkästään konsoleilla kaikki pelit ja ei voisi vähempää kiinnostaa pelata hiiri näppis combolla. Aikanaan oli vähän aikaa PC millä tuli pelailtua HL2:t sun muut tuolla kombolla läpi ja osaan kyllä pelata niin mutta en missään nimessä haluaisi pelata mitään peliä niillä nykyään. :)

Tiedän sen olevan tottumiskysymys :D itsellä on tullut 90-luvun lopulta asti pelattua käytännössä kaikki fps pelit PC:llä, pl. tuo edellä mainittu ajanjakso niin ei vaan ole mitään mielenkiintoa eikä tarvetta yrittää opetella ohjaimeen. Ihan on tarpeeksi haastetta yrittää osua jossain Resident Evileissäkin ohjaimella :D

Breakthrough on tällä hetkellä selvästi oma suosikki pelimuodoista. Mapeista itsessään olen edelleen sen verran pihalla etten oikein osaa sanoa mistä tykkään ja mistä en. Conquest vaatii vähän lisää opettelua, turhan sekavaa on vielä mut kaippa se siitä. Escalation on sit taas puolestaan sellainen kaaos etten taida enää tässä elämässä siihen koskea :D

Ylös Bottom