Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukku111
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä enemmän mä tuota pelaan sitä vähemmän siitä pidän. Mua ärsyttää ihan suunnattomasti pelin gunplay. Taidan siirtyä takas 2042:n pariin. Se on hauskempi peli.

Mitä enemmän mä tuota pelaan sitä vähemmän siitä pidän. Mua ärsyttää ihan suunnattomasti pelin gunplay. Taidan siirtyä takas 2042:n pariin. Se on hauskempi peli.
Saanko kysyä, että mikä tuossa gunplayssä on vialla? Itse koetin 2042 pelata BF6 nälkään betan jälkeen ja ei vaan pystynyt, kun oli niin surkeat kentät ja paljon paskemman tuntonen muutenkin.

Onko muuten miten "vaikea" siirtymä Battlefieldin pariin jos on hakannut sotapeleistä vain Call of Dutya Pleikkar(e)illa viimeiset 18 vuotta? Battlefieldistä on kokemusta niinkin läheltä menneisyydestä kuin vuosilta 2004-05 (Vietnam). Silloin meno ainakin maistui.

Mulle maistuu koko ajan paremmin ja paremmin. Edelleen tuntuu varsin vaikealta saada mitään aikaiseksi, mutta ainakin alkaa hahmottaan paremmin mitä ympärillä tapahtuu. Noi challenget yms. tuntuu olevan ihan tehtävissä tällaiselle nyypällekin, vaikka ilmeisesti jotain typerän vaikeita sielläkin odottaa myöhemmin. Aseiden kehitys sais olla hiukan nopeampaa, mutta kai se täytyy ottaa enemmän maraton asenteella. Siitä nyt itkee väki isomminkin etten ihmettelisi vaikka jokin buffi siihen tulisi.

Toivottovasti eivät buffaa tuota kehitystä. Se on juuri sopiva. Tuntuu että kaikki pitää olla laaseria ja kaikki mulle heti nyt. Uuden aseen kanssa kannattaa mennä siihen ampumaradalle kattoo että miten se käyttäytyy ja millasella pikku bursteilla saa tarkkaa osumaa. Ärsyttävin haasteen sain suoritettua, eli 200 tappoa haulikolla ja 25 rundin aikana. Sen mikä siitä teki ärsyttävän, niin piti pelityyli vaihtaa "kaikki rakastavat sinua" tyyliksi. Mutta onhan tämä baras bäfä sitten bäfä kolmosen.

Hauskaa mättöä kyllä ollut ja vielä pitkä matka että saa Supportilla mortarin käyttöön. Hävittäjillä en kyllä osu pommeilla koskaan vaikka kuinka koitan ennakoida sitä tähtäintä. Ei saa sillä leveleitä nostettua mitenkään. Koptereita kaipais isoihin kenttiin enemmän jottei snaipperit sais ihan rauhassa katoilla lymytä...

Onko muuten miten "vaikea" siirtymä Battlefieldin pariin jos on hakannut sotapeleistä vain Call of Dutya Pleikkar(e)illa viimeiset 18 vuotta? Battlefieldistä on kokemusta niinkin läheltä menneisyydestä kuin vuosilta 2004-05 (Vietnam). Silloin meno ainakin maistui.
Ei silleen mitenkään vaikea, mutta sanoisin että liikkuminen on aika erillaista näissä peleissä. Battlefiedissä pitää osata tavallaan "sijoittua" kentällä oikein, hakea suojaa ympäristöstä. Codissahan juostaan paljon ympäri kenttää, mutta tässä pelissä taas pitää vähän rauhoittaa omaa tekemistä, jotta pysyy paremmin hengissä. Jos samalla tavalla juoksentelee ympäriinsä niin henki on nopeasti pois.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom