Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

TT-2k

Päämoderaattori
Ylläpitäjä
Potentiaalisesti hyviä uutisia PS3-ihmisille: Bad Company 2:n beta tulee yksinoikeudella PS3:lle. Beta-jakso käynnistyy parin viikon päästä, tarkemmin sanottuna 19. päivä.

Ja sitten se kaikkia kutkuttava kysymys: mitenkä pääsen mukaan? No näin tietysti!
Getting access to the beta will differ from country to country but here are a few specific ways of getting hold of a key…

* We’ll be holding a special limited giveaway right here on the Playstation Blog :)
* Pre-ordering the game at participating retailers
* Checking out selected gaming sites such as IGN or Gamespot in North America.
Että pitäkäähän silmät auki. Uskoisin, että Suomessa ainakin GameStop tullee jakamaan ennakkotilaajille betakoodeja ainakin jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Noita pitäis jakaa vaikkapa ansioituneille BF veteraaneille.... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Haha.
Lykätkääs siihen sähköpostinne, tai itse asiassa mikä tahansa maili niin saatte betakoodin. Tod näk jenkkibetaan. Koodi toiminee vasta sillon 19. päivä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Haha.
Lykätkääs siihen sähköpostinne, tai itse asiassa mikä tahansa maili niin saatte betakoodin. Tod näk jenkkibetaan. Koodi toiminee vasta sillon 19. päivä.

Ootko ihan varma että toi toimii kun ei toi ole mikään niistä vaihtoehdoista miten betaan pääse mitä nyt ainakin EA on ilmoittanut?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ootko ihan varma että toi toimii kun ei toi ole mikään niistä vaihtoehdoista miten betaan pääse mitä nyt ainakin EA on ilmoittanut?

Mitä haittaakaan tuosta voisi olla.
Jos toimii niin jes, jos ei niin no problem.;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Wertyman sanoi:
Ootko ihan varma että toi toimii kun ei toi ole mikään niistä vaihtoehdoista miten betaan pääse mitä nyt ainakin EA on ilmoittanut?

No en tietenkään ole, älä multa kysele. Mutta kun koodin tapaisia ainakin on saatavissa, ei tässä tosiaan voi hävitäkään.

e: Saattaapa hyvinkin olla oikeita koodeja jotka kävivät vahingossa jakoon, nyt on nimittäin vika korjattu. Katsoo toimiiko, otin 3 koodia kaiken varalta =P
Tai sitten koodit loppu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

No perkele. Ei saanu poika koodia.. Panes mulle Muntu yksi koodi niin pääsee kokeileen. tä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Kun kyseessä on jenkkibeta niin pitääkö luoda jenkki tili vai riittääkö tämä "normitili"?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Itekin kerkesin koodin saamaan. Saa nähdä pelittääkö nuo sitten vai ei.

e: Saattaapa hyvinkin olla oikeita koodeja jotka kävivät vahingossa jakoon, nyt on nimittäin vika korjattu. Katsoo toimiiko, otin 3 koodia kaiken varalta =P

Siehän voit yhellä koodilla kokeilla mitä se sanoo, kun kerran kolme niitä nappasit :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Siehän voit yhellä koodilla kokeilla mitä se sanoo, kun kerran kolme niitä nappasit :p

Vielä sanoo tosiaan virhettä, eihän sen kuulukaan vielä toimia. Beta tulee ladattavaksi vasta 19. päivä todennäkösesti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Jos ennakkotilaisin nyt, onko vielä tsänssejä saada kyseinen betakoodi? PS3 tulee tuossa talouteen piakkon, ja tässäpä sille mainiota pelattavaa.

Tosin peruisin kyllä koodin saamisen jälkeen tilauksen vikkelään, kun on kuitenkin jo 360:lle tulossa. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Huoh... Ite ton betan olisn nii pahasti halunnu, mut nyt ku siihen laittaa sen sähkön ni ei siin lue mitää... Tulee vaan et your code below vai mikä se oli ja siin on tyhjä kenttä.... Toivottavasti sit ees söhkikseen tulee myöhemmin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Länsinaapurista saisi BC2:n ennakkotilattua beta keyn kanssa. Ikävä kyllä he eivät toimita pelejä ulos Ruotsista :( Webhallen
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Sain nyt itse ton betan, ja odotan nii pahasti et pääsee rätkimään... Toivottavasti grafiikat on selkeesti paremmat ku BC1, muuten näyttäny videoist et tulee olemaan sairaan loistavan paras :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Sain nyt itse ton betan, ja odotan nii pahasti et pääsee rätkimään... Toivottavasti grafiikat on selkeesti paremmat ku BC1, muuten näyttäny videoist et tulee olemaan sairaan loistavan paras :)

Mistäs sait hommattua avaimen? Itse olen pari viimeistä päivää kytännyt bc:n blogia ja twitteriä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

No nythän tuolta pelin omilta sivuilta saakin noita Beta-hakemuksia laitella vetämään, eiku peukut pystyyn vaan!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

No nythän tuolta pelin omilta sivuilta saakin noita Beta-hakemuksia laitella vetämään, eiku peukut pystyyn vaan!

Mites tuo onnistuu? Kävin tuolla sivulla mutten löytänyt mitään mistä saisi beta-hakemuksia laitettua :confused:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom