Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Pienellä varmistelulla mennään ja pari mailiosoitetta ilmoitettu betaan. Toivottavasti tärppää. Ennakkotilauksenkin laittaisin, jos tietäisin mahdollisen avainten saantipaikan Suomesta. Game.co.uk näyttäisi myös jakavan koodeja, mutta vain briteille.

Sain nyt itse ton betan, ja odotan nii pahasti et pääsee rätkimään... Toivottavasti grafiikat on selkeesti paremmat ku BC1, muuten näyttäny videoist et tulee olemaan sairaan loistavan paras :)

Kauankos sulla kesti saada tieto että pääsit betaan?

Pienellä varmistelulla mennään ja pari mailiosoitetta ilmoitettu betaan. Toivottavasti tärppää. Ennakkotilauksenkin laittaisin, jos tietäisin mahdollisen avainten saantipaikan Suomesta. Game.co.uk näyttäisi myös jakavan koodeja, mutta vain briteille.
En ole varma mutta onkohan tuolta verkkokauppa.comista mahdollisuus saada. Tai ko. liikettä EA mainostaa oman storen lisäksi ainoana suomalaisena liikkeenä joka antaisi tuon limited edition paketin bonukset. Ja kun kerran on ainut joka virallisesti tekee yhteistyötä niin voi olla että heille myös betakoodeja lähetetään.

Ja kun kerran tällälailla voi saada avaimen niin samahan tuo oli laittaa pyyntöön. Eli pari koukkua on nyt nakattuna ja jospa sieltä yhteen tarttuisi beta-avain :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja tosiaan klo 23(klo22 Saksassa) jälkeen pitäisi tulla jakoon käsittääkseni Saksan lain takia.
Edit: Eikun klo 00 Suomen aikaa. Mulla on omat ajat täällä :D
Edit2: Kaiketi on peruttu koodien jako liiallisen kysynnän? vuoksi. Ihme touhua, jolleivat vielä ole yhtään koodia kerenneet antamaankaan... Kääntäkää joku saksaa paremmin taitava:
Wichtige Info: Aufgrund der hohen Nachfrage setzen wir die Vorbestellung bis auf weiteres aus! Bitte versucht es im Laufe der Woche noch einmal!

Kyselin verkkokauppa.comin kooditilanteesta. He eivät ole kuulemma ainakaan vielä saaneet koodeja, mutta kyselevät EA:lta ja jos saavat niin lähettävät ennakkotilaajille.

Kääntäkää joku saksaa paremmin taitava:
Wichtige Info: Aufgrund der hohen Nachfrage setzen wir die Vorbestellung bis auf weiteres aus! Bitte versucht es im Laufe der Woche noch einmal!

Korkean kysynnän vuoksi ennakkovaraus keskeytetään toistaiseksi. Olokeehan hyvät ja yrittäkää uudelleen myöhemmin tällä viikolla.

Kauankos sulla kesti saada tieto että pääsit betaan?

EA:lta ei oo tullu viel ainakaan mitään viestii, mut sainkin sen siel bestbuysta.... Kattoo nyt sitten et toimiiko ees, mut oon kuitenkin tonne EAn viralliseenkin ilmottanu. Jos sieltä saan koodin ni voisin antaa toisen pois. Mut siitä sit ku oon saanu betan ladattua ja silleen ;)

Nyt saa beta koodin täältä: http://translate.google.com/transla...le/NULL/NULL.html&sl=de&tl=fi&history_state0=

Ittel viel 8min, niin saan avaimen, ja avaimia saa siis vain yhden.

EDIT:

Ja kannattaa käyttää googlen kääntäjää, että saa edes jotain tolkkua noista sivuista: http://translate.google.com/translate_t#

Meni läpi tilaus, mutta en ole vielä varma onnistuko...pitää odotella vahvistusta sähköpostiin.

Voi olla että menee vituralleen ton viimeisen kohdan takia missä piti todentaa ikänsä, jonku passin mukaan. Laitoin siihen kohtaa kaikkee hölynpölyy :)

mullaku toi 8 minuuttii on kulunu ja siihe tulee se painike, ku siit painikkeesta vaa painaa ni ruutu menee valkoseks eikä mitää tapahdu... onko ollu samaa ongelmaa? :confused:

EDIT: nyt sitte siin lukee, että koodien jako jatkuu 19.11 >=( jos joku sai ylimääräsen koodin ni mulle voi lähettää

Joo itsekki jälkijunassa taas. Että jos ylimääräistä koodia löytyy niin laittakaa tulemaan. pelastatte jouluni!:p

4playerssistä mahdollisuus saada jälleen beta-avaimia!

Edit:
Itse päätin kyllä syöttää oman oikean passin tiedot, koska siinäkin on kyseiset numerot sillä erotuksella että välissä oleva D on FIN. Ja myöntäjäksi laitoin myös sen joka passissani lukee. Siinäpä sitten tarkistavat, koska kotipaikaksenikin olen maininnut Suomen.

4playerssistä mahdollisuus saada jälleen beta-avaimia!

Edit:
Itse päätin kyllä syöttää oman oikean passin tiedot, koska siinäkin on kyseiset numerot sillä erotuksella että välissä oleva D on FIN. Ja myöntäjäksi laitoin myös sen joka passissani lukee. Siinäpä sitten tarkistavat, koska kotipaikaksenikin olen maininnut Suomen.

Tässä vaan mietin et en ihan mieluusti omia passin tietoja oo mihinkään laittamas, ja enkä toisaalta oo 18v. Mul oo ees oikeeta nimee tai mitään laitettu, vaan jotain sinne päin... Eli tonne on pakko jotain tommosii kertoo? :( Mua vähän meinaa arveluttaa et toimiiko oma beta koodi, ja se on muutenkin jenkkeihin. Mites et jos on just se jenkki juttu ni minkäslaist lagii on odotettavis?

Edit: Survasin jotku randomit, eihän täsä olla kuitenkaan mitään maksamas mistään ni se varmaan nii nuuka
Edit2: Mihin toi koodi tulee? Emailii? Kiva ihan paiseis tääl :D

tuleeko se beta-koodi sähkopostiin tuolta 4Playersistä?

Mailiin tulee. EA:n foorumeilla joku oli kirjoittanut että lähettäisivät koodit 16 päivä. Ja Hartman, ne bestbuy koodit on bc:n twitterissä vahvistettu oikeiksi. Jenkkitilillä pääsee pelailemaan

Mailiin tulee. EA:n foorumeilla joku oli kirjoittanut että lähettäisivät koodit 16 päivä. Ja Hartman, ne bestbuy koodit on bc:n twitterissä vahvistettu oikeiksi. Jenkkitilillä pääsee pelailemaan
kiitti tiedosta, eipä tuu turhaa s-postia päivitettyä sekunnin välein :D

Taidan olla sen verran hypettynyt tästä että ostoonhan tämä menee (tosin pc:lle kun evotan edelleen padilla räiskinnöissä :p), ärsyttää hieman kun olen missannut nuo aiemmat battlefieldit ja minussa kun taitaa olla sen verran grafiikkahuo... siis grafiikkaintoilijaa (:D) että en ehkä viitsi noita aiempia enää hankkia, liekö niissä edes yksinpeliä mitä pelata? Toki viimeistään kokeilen tätä pc:n avoimessa betassa ensi vuoden alussa.

Nyt saa beta koodin täältä: http://translate.google.com/transla...le/NULL/NULL.html&sl=de&tl=fi&history_state0=

Ittel viel 8min, niin saan avaimen, ja avaimia saa siis vain yhden.

EDIT:

Ja kannattaa käyttää googlen kääntäjää, että saa edes jotain tolkkua noista sivuista: Text and Web - Google Translate

Meni läpi tilaus, mutta en ole vielä varma onnistuko...pitää odotella vahvistusta sähköpostiin.

Voi olla että menee vituralleen ton viimeisen kohdan takia missä piti todentaa ikänsä, jonku passin mukaan. Laitoin siihen kohtaa kaikkee hölynpölyy :)

Onkos noi koodit jotenki jäässä tällä hetkellä tuolla maitsemallasi sivustolla? Ei ainakaan nyt näyttäis tapahtuvan mitään...

Onkos noi koodit jotenki jäässä tällä hetkellä tuolla maitsemallasi sivustolla? Ei ainakaan nyt näyttäis tapahtuvan mitään...

Muistitko rekisterötyä sinne? Kato muutama sivu taaksepäin ni oli jotain infoo asiast vissiin :D

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom