Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Muistitko rekisterötyä sinne? Kato muutama sivu taaksepäin ni oli jotain infoo asiast vissiin

Eivät aivan jatkuvasti annakkaan niitä koodeja, vaan aina silloin tällöin. Eilen oli näihin aikoihin ja edellispäivänä joskus iltakuuden maissa.

Edit:
Ja ohjeita lontoonkielellä: NeoGAF - View Single Post - Bad Company 2 Multiplayer Beta PS3 "exclusive" w/ GS preorder; PC open beta December

Oujee. Jotenki olin hypännyt noi aikaisemmat viestit yli... Nyt lähti hommat eteenpäin. Katsotaan saako sen koodin. Kiitti avusta!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Näyttäis olevan 4Players-Storessa jaossa vielä reilut 1100 beta koodia....
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Laitanpa nyt itsekkin sääliviestin tänne että jos jollain on ylimääräinen betakoodi niin on se tervetullut todelliselle bf fanille eli minulle :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Kävin kurkkaamassa tuolla 4Playersin sivuilla ja vielä siellä näky olevan siinä juoksevassa laskurissa noin 400 koodia jäljellä...

Toisaalta jotain siellä myös höpistiin että ne olis jo kaikki menny. Tiedä sitten. Ja foorumilla arvottiin sitä et saako muut kuin saksalaiset sitä koodia!?! (nämä siis googlen käänöspalvelun kanssa tulkitsemiani... eli virheitä ehkä puolin ja toisin.)

Tossapa linkki:
http://store.4players.de/2.0/4playe...9/Battlefield_Bad_Company_2_Beta-Key_PS3.html
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Onko kenelläkään tietoa milloin nuo 4playersin koodit lähetetään sähköposteihin? Tänäänhän sen betan pitäisi alkaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Onko kenelläkään tietoa milloin nuo 4playersin koodit lähetetään sähköposteihin? Tänäänhän sen betan pitäisi alkaa.

4players.de:n beta-jakelun pitäisi alkaa tänään ja itse beta alkaa torstaina 19. päivä. Näin ainakin virallisen sivun mukaan.

Eipä ole itselleni ainakaan vielä tullut koodia 4players.de:ltä. Enkä kyllä jaksa pidättää hengitystäni sen puolesta, että sieltä jotain tulisi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Tänne koodia jos on ylimääräistä! Oon todellakin bf fani ja olisin tosi kiitollinen jos saisin koodin!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

4players.de:n beta-jakelun pitäisi alkaa tänään ja itse beta alkaa torstaina 19. päivä. Näin ainakin virallisen sivun mukaan.

Eipä ole itselleni ainakaan vielä tullut koodia 4players.de:ltä. Enkä kyllä jaksa pidättää hengitystäni sen puolesta, että sieltä jotain tulisi.

Eikös siellä sanottu että koodit tulee klo 23-6 väliilä jonku lakijutun vuoksi tai jotain sinne päin...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

4players.de:n beta-jakelun pitäisi alkaa tänään ja itse beta alkaa torstaina 19. päivä. Näin ainakin virallisen sivun mukaan.

Eipä ole itselleni ainakaan vielä tullut koodia 4players.de:ltä. Enkä kyllä jaksa pidättää hengitystäni sen puolesta, että sieltä jotain tulisi.
Ahaa, no kiitos selvennyksestä. Pitää huomenna tarkastaa maili jos olisikin tullut.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Nyt tuli postia tuolta 4playerssiltä että 23 jälkeen voi hakea koodinsa sähköpostin linkistä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Sama juttu. Aijaijai että sitä tuliki sitte metsästettyä :p
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Mul ei oo tullu tuolt 4playerssilta mitää :s Osvit, nyt alko ressaamaan. Vaiks mulla on se joku jenkki koodi, minkä en usko kuitenkaan toimivan... Ja vaiks se toimiskin ni ristus auttakoon ku siel on muute varmaa lagii :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Parrun jos eivät veteraania huoli mukaan. Eli toisinsanottuna jos jo(i)llekkin luukkuun napsahtaa ylimääräistä koodia niin jakamalla saatte rankaisuseuraa sinne nettipeliin. Betaan on kiinnostusta, varsinkin kun peliaikaa on taas ruvennut järjestymään :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Mul ei oo tullu tuolt 4playerssilta mitää :s Osvit, nyt alko ressaamaan. Vaiks mulla on se joku jenkki koodi, minkä en usko kuitenkaan toimivan... Ja vaiks se toimiskin ni ristus auttakoon ku siel on muute varmaa lagii :(

Gmailin sähkiksillä löytyy roskakorin puolelta.. Tai näin ainakin mulla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Millonkas ton bf2 kotisivun beta koodit lähetetään?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Hmm... oon nyt tehny sinne 4playersiin käyttäjän niillä avuilla mitkä tuli tässä aiemmin, ja oon BF:n sivuilla osallistunut siihen betakoodi-juttuun, ja yhteen betakoodiarvontaan. Nyt tuli sähköpostiin oston vahvistusilmoitus, ja nyt sitten odottelen sitä viestiä minkä avulla voin noutaa sen koodin.

Katsotaan toimiiko.

EKA VIESTI JEE PARTY ON
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

4Playersiltä lähetetään "koodit" aikavälillä 16.11-19.11. Sieltä tulee e-maili jossa on luultavimmin linkki jonnekin sivustolle missä se oma koodi on saatavilla. Koodin voi hakea klo 23-6 välillä. Näin mä ainakin tulkitsin noi 4Playersin tuoreimmat uutiset beta-koodeista. Joten äläkääpäs ny hättäilkö.;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom