Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Juu tuli testailtua ja ihan loistavaa ja kaunista mättöä! Äänimaailmalle erityisesti pojoja! (Tankit yms.)
Vähän hankalaksi meni noiden medicin pädien kanssa kun en hoksannut kontrolleja tarkistaa mitään :D Vähän tympeitä nuo käyttöliittymän uudistukset vanhaan verrattuna mielestäni on, mutta eiköhän noihin totu hyvinkin pian.

Kuola valuen odotan koko julkaisua, toivottavasti bfbc,bf1942 ja beetta pystyy lieventämään tuskaa siihen asti. :) Huomenna lisää testiä.
Imho jää jo tässä vaiheessa MW:t jalkoihin ja pahasti. (Tosin aika eri tyylistä mättöähän nuo on ja codit on aina olleet vähän tuskasia minun makuuni.)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Ite sain koodin facebookista. Hyvin pelittää demo nyt. Jäi ylimääräiseksi jenkkikoodi. Nopein tähän ketjuun "Hep"- huutanut saa sen privana.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Jos on kyse verkkokaupasta niin niitä jaettiin tällä viikolla ja jatkossa joka perjantai kunnes koodit loppuu tai beta loppuu.

OK. Kiitoksia tiedosta. Toivottavasti olisi huomenna tullut sähköpostiin jotain kun on sopivasti viikonloppu tulossa :p
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

^ mistä tuolta sen keyn saa? oon jo regannu.. kertookaa joku nopee. :D

EDIT. joo löyty heti ku käytti silmiä :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jes! Itsekin sain koodin tuota kautta ja nyt on peli latautumassa. Saas nähdä millainen tekele on kyseessä :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Oe, suurimmat kiitokset linkittäjälle, jos tuo käyttäjä nyt ei lyönyt lukkoa niin pitäisi päästä pelaileen tänään.
Jos löi lukkoa niin kiitän Sonya tästä ominaisuudesta ja pelaan sitten vasta huomenna.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

hei voisko joku kertoa mihin se koodi laitetaan? :D oon vähän käsi ton storen kaa ku en oo käyttäny...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mitäs mitäs 2 koodia hommannu ja kumpikaan ei toimi? Olen syöttänyt koodin tismalleen samaillaisesti. Eli ei ole mennyt sekaisin esim B ja 8.
Edit: Kolmas koodi toimi. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

ESL: Battlefield: Bad Company 2 Main - Battlefield: Bad Company 2 - Beta - Germany - ESL - Die eSport-Liga sinne vaan ja rekkaatte, saatte EU betakeyn! Kiitokset merimakkaralle Gaming.fi:ssä tiedosta, itse sain!

Mieki heitän täältä keskeltä todella synkkää ilmaa (vesisadetta) suuret kiitokset sinne päin. :) Koodin sain ja nyt pitäs jaksaa viel kävellä kotia. Sitten saakin BF:n latautumaan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom