Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Oon täysin myyty tän pelin edessä.
Hitto oli äsken mahtava roundi.
Spawnasin jonkun snipun viereen ja mulla oli medic.
Elvytin sen varmaan +10 kertaa.
Vähän hölmön näköisesti noi talot romahtaa, mutta kerkiävät vielä sen korjata.
Pystyvätkö muuten EU betan omaavat pelaamaan samoilla servuilla kuin jenkit?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mul ois kans yks ylimääränen jenkki beta koodi.........

EDIT: mennyt
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

oisko kellään vie ylimäärästä beta koodia? Polte ois kova :P
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Haluun EU koodin.... Siis mul tuli tuolt kans toi joku -9999 eli kai sit loppu noi koodit. PRKL!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Pelaanko eri betassa entä te muut? Kun mulla on kai USA:n koodi, kerta ei toimi kummassakaan Storessa... Eli oonko nyt siis USA:n betassa, enkä pääse teidän kanssa samoihin peleihin?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Vielä 10min niin peli ladattu! Jännittää niin, ettei meinaa pysyä ruoka kurkussa. Ja huomenna pitäis 8:ksi painua luennolle ja töihin. Taidan jättää luennot väliin, töistäkin vois luistaa.. huhhuh.. olin varmaan viimeisten joukossa, jotka koodin ehti nappasta.

edit: asentaa..
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mulla olis yks bestbuy.comista saatu koodi (USA?? ) jos joku haluaa, nii viestiä vaan :)

Meni jo jytky:lle :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kuulemma olis nyt USki online. En kyl haluis sinne usaan ku nyt olis noit europejakin saanu helpolla, mut aina minuutin myöhäs. Masentaa tämmönen ihme säntäily, kui ei vaa voi olla et email me and ill send u one juttua :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Näitä EU giwe away juttuihin on vähän hankala keritä jos ei täsä kyttäis jotain 4 tuntii.... Ja luulenpa et suurin osa avaimist jo annettu pois. Tänne ei tulllu eu puolelle (kaikki sen nyt jo ties varmaan näist hirveist valitteluist :D) mut se nii nuuka. Nähää sit niitten kans jenkki puolel jotka sinne sai avaimen
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Neuvon nyt väärässä ketjussa, mutta menkööt. Tuonne nettiprobleemiin sitten seuraavalla kerralla. Eli. Aseta pleikkarille kiinteä osoite. esim 192.168.0.30. Tämän jälkeen mene telehellisi asetuksiin ja aseta pleikkari DMZ-alueelle. Asetat siis DMZ valikkoon osoitteen jonka setit pleikalle kiinteäksi. Muistaakseni käyttämäsi telehell tukee kyseistä toimintoa. Katso tarkemmat ohjeet kiinteän osoitteen asettamiseksi ja dmz:n kytkemiseksi päälle täältä---> http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-verkkoasiat/44888-ps3-verkko-faq.html Näin pleikkarisi kiertää palomuurin, eikä porttiohjauksista tai UPnP:stä tarvitse huolehtia ja se UPnP onkin hyvä ottaa pois päältä, sillä jos DMZ ja UPnP ovat yhtäaikaa käytössä, saattaa siitä koitua ongelmia.

EDIT: Luin hiukan epätarkjasti ja sekoitin kaksi postausta keskenään. Mutta poista tuo UPnP käytöstä ja koita uudelleen. Jos ongelma jatkuu. Kysy neuvoa verkko-ongelmat alueelta, muista laittaa tarkat tiedot kokoonpanosta. Tämä neuvo voisi auttaa myös Parvista.

No niin. Saapa taas hävetä silmät päästään :D Eli ei ollut mistään teknisestä murheesta kiinni vaan ihan omaa muistamattomuutta ja idiotismia. Yritin aluksi kirjautua PSN tunnuksilla tuonne EA:n servereille. No eipä se nyt sitten menekään niin. Sitten muistin, että olin pelannut BF Heroesia pc:llä ja kirjautusin sillä salasanalla EA:n servuille ja vóila :D

Peli on kyllä hienonnäköinen ja tuhoutuva ympäristö on todella siisti. Kranaatinheittimellä kiva kaivaa jengiä ulos taloista :D

Huomenna sitten lisää testiä. Nyt häpeillen unten maille :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Se pikku kopteri on hauska. Nimim. KD 39-13 ja suurin osa sillä. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ei pysty tarkempaa analyysiä. Battlefield 1943 puhkipelaamisen jälkeen tuo beta räjäytti koko kiiman pitkin seiniä ja nyt yritän vain koota itseäni..

Tosin, yllättävän kovia pelaajia oli heti linjoilla. Oon BF1943 käytännössä kaikissa matseissa top3:ssa ja nyt olin ihan purkkanoobi noissa isojen miesten peleissä!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

No mitäpä ******, hain juuri 4playersin koodin ja lykkäsin sen storeen ja eihän se toimi. Mikähän tässä nyt taas mättää?

Pitäkööt pelinsä jos tälläistä pelleilyä pitää harrastaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

tarviikos ton jenkki koodin kans jotain kikkailla että saa toimiin?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

tarviikos ton jenkki koodin kans jotain kikkailla että saa toimiin?

Pitää olla jenkki psn account lataamiseen mutta voit kuitenkin pelata sitä ihan omalla normi psn tunnuksella. Näin minulla ainakin oli socomin betassa joka oli japski accolla ladattu. Suomalaisten kanssa pystyi myös pelata normaalisti. Saa nähdä kuin käy tän bäfän kans. Latailee just betaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

No mitäpä ******, hain juuri 4playersin koodin ja lykkäsin sen storeen ja eihän se toimi. Mikähän tässä nyt taas mättää?

Pitäkööt pelinsä jos tälläistä pelleilyä pitää harrastaa...

Laitatko sen oikealle accountille sen koodin?? Onko tuo koodisi euro vai jenkki?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Laitatko sen oikealle accountille sen koodin?? Onko tuo koodisi euro vai jenkki?

Käsittääkseni 4players.de on eurokoodeja... Ei kuitenkaan koodi toimi ainakaan omalla tunnuksellani, ihmetyttää vain miks ei toimi jos siellä oli kaikki passivarmennukset ym. :mad:

On kyllä aika raivostuttavaa toimintaa tämä tapa jolla jaetaan koodeja. Ensiksi luvataan ja luvataan, sitten kun koodin saa, niin eipä se toimi... kusetuksen maku jää kyllä suuhun, joten saa kyllä harkitsemaan koko pelin ostoa vaikka olisi 10/10 peli.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom