Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Eilen tuli pelattua ja huomattua, että betan kenttä tuntui isommalta? Voiko joku vahvistaa että rajoja on hieman kasvatettu leveyssuunnassa. Tai sitten olen aikaisemmin keskittynyt olennaiseen enkä samoilemiseen. Jotain päivitystä oli kuitenkin tapahtunut kun hävityn kierroksen jälkeen tuli häviövideon lisäksi teksti "YOUR TEAM LOST..." tms.
toi on tosi vanha. Se ei vaan näy läheskää aina, mutta ollut jo kauvan. Mulla on 2 kertaa tullu rundin häviämisen jälkeen sellanen "komento". Joku sanoo siinä jtn, että vetäytykää. En muista tarkalleen. Sellanen puhe. Ty.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

4GRH-ERB4-NPPQ

Siitä nopein saa viedä :) Sitä, onko se jenkki vai EU, en tiedä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jes sain koodin:D Kiitokset Kuvittelijalle:D:D:D

Mutta siis todella hienoa. Itseni mielestä battlefield on parhaimmillaan multiplayerissa. Pelattavuus on perinteistä bf-meininkiä mikä ei todellakaan ole huono juttu. Kentät ovat hyvän kokoisia ja pelaajamäärät sopivankokoisia(mikä se taas olikaan?). Koko peli menee kyllä ostoon suurin piirtein multiplayerin takia. Koko peliin tulee varmaan lisää pelimuotoja ja karttoja(tietenkin).
Tätä betaa tulee varmaankin pelattua vähän koska statsit ei kuitenkaan pysy koko peliin. Eihän?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

NK36-F8BF-4GB3

Siitä sitä tarvitsevalle. Ei tietoa kummalle mantereelle menee.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tänään tuli vuorokausi betaa täyteen. Yllättävän addiktoivaa touhua, ottaen huomioon, että pelattavana on vain yksi mappi. Ainut asia, joka ottaa suuresti päähän on tuo your killer -kamera. Sniperilla saa vaihtaa asemaa suunnilleen joka tapon jälkeen, jollei halua saada jonkun katkeran pelaajan morasta kylkeensä.

Mitkäs ovat parhaimmat pyssyt joita täältä löytyy? Itse tykkään pelata jokaisella classilla melko paljon( ennen inhoamastani medicistäkin olen oppinut pitämään jonkin verran) , joten paras aseeni lienee tuo insinöörin uzi. Kohta tulisi myös assaultille aug.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jos jollakin olisi vielä koodia niin ottasin kyllä mieluusti.:)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

milloinkahan avoimessa betassa päästää lumikentän kimppuu, vai päästäänköhä ollenkaan...:confused:

Voisin heittää ihan stetsonista ettei betaan tulla lisäämään kenttiä. Taitaa olla lähinnä testausta, että itse pelattavuudesta ei löydy bugeja (spawnit maanpinnalla jne). Ja olisiha se melko epäkannattavaa DICElle että pistetään liika pelattavaa betaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

FRPD-G5BF-8B3J
7EAN-75BM-E6C7

Mistä lie ilmestyny noita koodeja :D

Mut aika hyvä peli muodostumassa tosta kun itsellänikin joku 15h peliaikaa kertyny ja vaan 1 mappi pelattavana. (En pelaa paljoo)
Huolestuttaa vaan se yksinpelin laita kun ykkösosassa oli nii loistava sen huumorinsa kanssa mut nyt tulee olemaan totisempi tarina. D:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom